quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:28 schreef happyme28 het volgende:
Jaik heb het gevonden: [COS #1099] De unanieme stemming voor de immuniteit
In april 2007 zei ze:
Sam:ik ga naar school
Aman: wat voor school
Sam: hbo (meende ik te horen)
Aman: ooooh. Ik heb mijn tanden gebleekt
De volgende vraag was nog niet aan de orde gekomen in hun liefdevolle en frequente briefwisselingquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:36 schreef avonne het volgende:
Amanda "wat vind je van mijn kapsel?"
Sem "het zelfde"
Amanda "ik heb er ook niks aan gedaan"
waarop Cem verrassend antwoorddequote:"kijk je wel eens naar het programma?"
Maar Amanda stelt haar gerust.quote:Sem "die ruzies met Brian, man, begint een beetje te lijken op Danny. Vind je niet? Hoe hij zo kan veranderen..."
en verder? Don't ask me... ik vond het saai en deed de streams uit.quote:Amanda "Er is één verschil: Danny kon niet zijn handjes thuis houden en Brian wel"
Amanda "Het komt gewoon door mijn verleden dan schrik ik er nog wel van, hoewel ik weet dat Brian niks zal doen
--------------------------------------------------------------------------------------------------quote:ik zou meteen zeggen: komop joris, wij liggen hier!
Ik vind het veel te voorbarig om Cementa een vriendin van Amanda te noemen.quote:Op woensdag 16 april 2008 01:46 schreef yellowfirst het volgende:
En wat voor een vriendin: een blowende, in een coffee-shop werkende, aan een "binnenkort" beginnende HBO-opleiding, gevolgd door makelaarster in spè...........
Nintenwhat? Het gaat hier wel om Amanda, he.quote:Op woensdag 16 april 2008 01:49 schreef cindy10 het volgende:
zelfs nintendogs hebben vriendjes en vriendinnetjes...dus so what?
Ik vrees dat Amanda elke vrouw die enige interesse toont in haar al gauw een hartsvriendin noemt............quote:Op woensdag 16 april 2008 01:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind het veel te voorbarig om Cementa een vriendin van Amanda te noemen.
Wacht ja. Voor Amanda blijft een vriendin vast en altijd een eenzijdige overeenkomst.quote:Op woensdag 16 april 2008 01:54 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik vrees dat Amanda elke vrouw die enige interesse toont in haar al gauw een hartsvriendin noemt............
nou je hebt ook die kleine beffers die amanda als huisdier houd hoor...op de ds!quote:Op woensdag 16 april 2008 01:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nintenwhat? Het gaat hier wel om Amanda, he.
Het is dan toch mogelijk.quote:Op woensdag 16 april 2008 02:05 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nou je hebt ook die kleine beffers die amanda als huisdier houd hoor...op de ds!
DS?quote:Op woensdag 16 april 2008 02:05 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nou je hebt ook die kleine beffers die amanda als huisdier houd hoor...op de ds!
Amanda haar vriendin ligt er ook, dus ws heeft Brian zijn frustratie niet weg kunnen seksen.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:08 schreef T-lex het volgende:
Zie Amanda van Brian af klimmen(ze lag in het midden natuurlijk)...ze moest ff plassen.
Gelukkig hebben ze een pak drinken bij het bed, dus er kan gelijk weer getankt worden.
In het bed van B&A is iedereen dus wakker....B drinkt ook wat en kruipt weer tegen A aan.
Ben benieuwd....quote:Op woensdag 16 april 2008 08:18 schreef JEEtjuuh het volgende:
Vandaag de laatste dag van Joris jammer ,vandaag gaat Joris met Huub praten zoals hij bij binnenkomst had gezegd .
Ze hebben gisteren Sem belooft dat ze geen "Nadia'tje" zouden doen. Dat wil zeggen, een tent bouwen terwijl ze er naast ligtquote:Op woensdag 16 april 2008 08:20 schreef blomst het volgende:
[..]
Amanda haar vriendin ligt er ook, dus ws heeft Brian zijn frustratie niet weg kunnen seksen.
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:59 schreef Desii het volgende:
Weer een geinig stukje uit het nachtverslag op NL over de terror van Brian
Dus als iemand tegen je zegt: "hier heb je een IJS-truffel", dan proef je en vraag je vervolgens:
"Hmm lekker wat zit erin ? "
Ik ben In dat geval een voorstander van euthanasie waarom ? dan moet je tot een gemiddelde leeftijd van 76 jaar voor mannen, Dus 49 jaar worden verpleegd op kosten van de staat, En voor dat geld kunnen we beter een schooltje bouwen op Bonaire waar ze leren dat in IJS-truffels--- IJs zit .
Net als in hasj- cake--- hasj zit Brian en geen Ritalin, en in kippensoep zit kip pffffff.
Net als terror uitvoeren is : recht op je doel afgaan je door niets & niemand laten tegenhouden en doen wat je moet doen.
Ondanks de verbale & visuele voorbeelden van je ome Jaap begrijp je het nog steeds niet, en hebben we vandaag weer eens gezien dat je alleen aan het handje iets kan bewerkstelligen.
En alleen mensen er op uit kan sturen.
Ik heb even google voor je er op nageslagen, en ben tot de conclusie gekomen:
Dat je Rechter-hersenhelft in zijn totaliteit in beslag wordt genomen door het H.O.S
syndroom ( Huub obsessie syndroom ) En de linker-hersenhelft 2 functies aanstuurd, nml je derde beentje en je afluister-oortjes, deze zijn dan ook bovenmatig ontwikkeld, en dat scheelt op 22 mei, als uit de speaker klinkt : En de winnaar Is ?
Ik weet dan zeker dat je niet hoeft te vragen: Wie heeft er gewonnen ?
geutmeurning...... vroeg hé swaquote:Op woensdag 16 april 2008 09:03 schreef akveor het volgende:
TeVroegPost
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:59 schreef Desii het volgende:
Weer een geinig stukje uit het nachtverslag op NL over de terror van Brian
Dus als iemand tegen je zegt: "hier heb je een IJS-truffel", dan proef je en vraag je vervolgens:
"Hmm lekker wat zit erin ? "
Ik ben In dat geval een voorstander van euthanasie waarom ? dan moet je tot een gemiddelde leeftijd van 76 jaar voor mannen, Dus 49 jaar worden verpleegd op kosten van de staat, En voor dat geld kunnen we beter een schooltje bouwen op Bonaire waar ze leren dat in IJS-truffels--- IJs zit .
Net als in hasj- cake--- hasj zit Brian en geen Ritalin, en in kippensoep zit kip pffffff.
Net als terror uitvoeren is : recht op je doel afgaan je door niets & niemand laten tegenhouden en doen wat je moet doen.
Ondanks de verbale & visuele voorbeelden van je ome Jaap begrijp je het nog steeds niet, en hebben we vandaag weer eens gezien dat je alleen aan het handje iets kan bewerkstelligen.
En alleen mensen er op uit kan sturen.
Ik heb even google voor je er op nageslagen, en ben tot de conclusie gekomen:
Dat je Rechter-hersenhelft in zijn totaliteit in beslag wordt genomen door het H.O.S
syndroom ( Huub obsessie syndroom ) En de linker-hersenhelft 2 functies aanstuurt, nml je derde beentje en je afluister-oortjes, deze zijn dan ook bovenmatig ontwikkeld, en dat scheelt op 22 mei, als uit de speaker klinkt : En de winnaar Is ?
Ik weet dan zeker dat je niet hoeft te vragen: Wie heeft er gewonnen ?
hebben ze strafwerk gekregen vw het omkoopschandaalquote:Op woensdag 16 april 2008 09:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
Thys is de tafel aan het dekken hebben we geen palma vandaag?
serieus, de eerste zeven zinnen die ik hem hoor zeggen isquote:Op woensdag 16 april 2008 09:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
bah die fahreed heeft een babbels , op NL is hij geband vanwege zijn arrogante houding dat hij in de kooi werkte en dacht een VIP behandeling te krijgen.
leuk hoor die speciale koffie apparaten..........quote:Op woensdag 16 april 2008 09:13 schreef avonne het volgende:
geen Palma?
Tijs breekt zijn mooie hoofdje over het koffie apparaat
rotdingen, heb er gisteren ook een uur over gedaan voordat ik thuis mijn espressomachine'tje helemaal volgens de handleiding moest schoonmaken.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:16 schreef milk-shake het volgende:
[..]
leuk hoor die speciale koffie apparaten..........
Geen idee, maar de woensdag begint meestal met Yoga van zweefteef Nancy...quote:Op woensdag 16 april 2008 09:26 schreef avonne het volgende:
staat er nog wat op de agenda vandaag? Of snode plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |