Friend codes zijn stomquote:Op donderdag 10 april 2008 22:06 schreef Oksel het volgende:
Okay, conclusie; Online werkt voor het eerst bij nintendo?
Ik ben gewoon nav het vorige topic naar de MM gelopen. Wat nou bestellen.quote:
Als de bijna op zn grootst is dan indrukkenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:17 schreef Maartel het volgende:
Is een super/turbostart niet meer mogelijk of is m'n timing gewoon kut?
zit er zeker nog in. verschillende niveau's zelfs.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:17 schreef Maartel het volgende:
Is een super/turbostart niet meer mogelijk of is m'n timing gewoon kut?
en hoe werkt dat ?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:27 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb een aantal van jullie een challenge gestuurd.
Whehehe, jij ook al niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mgihghiig. Ik ben duidelijk nog niet toe aan online spelen.
Geen idee hoe dat aan de kant van de ontvanger werkt. Ik heb ghostdata verstuurd naar een vijftal mensen.quote:
Dat was dus het embleempje in mijn Mario Kart Channel in het Wii Menu, zal het dan eens uit gaan proberenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat aan de kant van de ontvanger werkt. Ik heb ghostdata verstuurd naar een vijftal mensen.
ruilen?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:48 schreef blessed19 het volgende:
Vanmiddag mario kart gekocht!
echter blijft hij constant bij de update hangen! Mijn wii is al helemaal geupdatet, echter wil mario kart ook een update uitvoeren... tijdens die update blijft hij hangen op de helft... ARGH!
Iemand die weet hoe ik dit moet oplossen? Ik wil gewoon gamen!
Ik weet niet of ik jou iets gestuurd heb, ik heb er gewoon 5 willekeurig aangeklikt.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:41 schreef gamefreek het volgende:
Dat was dus het embleempje in mijn Mario Kart Channel in het Wii Menu, zal het dan eens uit gaan proberen
Edit: zal dan wel iets anders zijn, krijg ghost data van buitenlanders binnen![]()
Heb ik toevallig net gedaan, versla mijn 2.19 op Coconut Mall maar eensquote:Op donderdag 10 april 2008 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Kan iemand een ghost data naar mij sturen, ik ben benieuwd hoe dat ontvangen wordt aan mijn kant.
tof, ik zal het straks eens gaan doenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:59 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb ik toevallig net gedaan, versla mijn 2.19 op Coconut Mall maar eens
Blauwe gloed is de slipstream van iemand die voor je rijdt. Daar kun je een kleine turbo van krijgenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:06 schreef Maartel het volgende:
Pff, zelfs banen die ik al ken krijg ik nog niet onder de knie![]()
Af-en-toe zit er trouwens ineens een 'blauwe gloed' om me heen waarmee ik harder rijd, dat lijkt spontaan te gaan.. waar komt die vandaan?
En.. hoe configureer ik de GC-controler? hij is al aangesloten maar reageert niet automatisch!
Ik heb wel dat hij in het spel wel eens blijft hangen :Squote:Op donderdag 10 april 2008 22:48 schreef blessed19 het volgende:
Vanmiddag mario kart gekocht!
echter blijft hij constant bij de update hangen! Mijn wii is al helemaal geupdatet, echter wil mario kart ook een update uitvoeren... tijdens die update blijft hij hangen op de helft... ARGH!
Iemand die weet hoe ik dit moet oplossen? Ik wil gewoon gamen!
Idd, 10 x beter een mongool die net van me wint, dan een pc ventje die je makkelijk verslaatquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:40 schreef Ivo1986 het volgende:
Hehe ik ben ook meer online dan het unlockenunlocken wordt zo saai met online spelen
ja morgen eens een room openen en dan lekker racenquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:42 schreef neggix het volgende:
[..]
Idd, 10 x beter een mongool die net van me wint, dan een pc ventje die je makkelijk verslaat
Krijgen we nog een fok cup![]()
Dan wel voor degene die smiddags lekker vrij zijnquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ja morgen eens een room openen en dan lekker racen
Pffff....dat zijn veel punten! Ik ben nog niet echt toe aan online racen gezien mijn niveau.....of het niveau van de restquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:36 schreef neggix het volgende:
Eindelijk over de 6000 punten
Heb tegen een gast geraced die had er al 8000Hoeveel tijd kun je hebben
Moet ook nog steeds veel unlocken, ben meer bezig met online
quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:59 schreef W1ZZ het volgende:
Kun je wel ook met een willekeurige combinatie van GC controllers en stuurtjes of wiimotes/nunchucks racen? Dan kan ik gewoon in 1x met vier personen spelen namelijk (twee ouwe GC controllers en twee Wiimotes/nunchucks hier).
Hip!quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:35 schreef EvilMarc het volgende:
Mijn stuurtje is goud !!
hoe? geen idee!
Balenquote:
Wat nu al XD ?quote:
Daarom kan het geen kwaad om te weten wanneer de winkels in je omgeving bevoorraad worden, meestal is dat op woensdag of donderdag. Als je dat weet kun je gewoon op woensdagmiddag en donderdagmiddag eens langsgaan om te kijken of ze de games al in hun schap hebben gelegdquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:05 schreef Snever het volgende:
Bart Smit had hem gister al in de verkoop gedaan
Alleen ben ik er nog niet uit wat sneller is in die halfpipe, die boosts of er eentje pakken en dan rechtdoor verdergaan.. zelfde probleem heb ik bij die goldmine, daar heb je ook wat van die quarterpipes met boosts aan t einde, maar weet neit of ik daar tijd mee win of juist nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:48 schreef SnuggLe het volgende:
Die is juist vet!
Die bij de finish moet je niet nemen op het laatste rondjequote:Op vrijdag 11 april 2008 09:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Alleen ben ik er nog niet uit wat sneller is in die halfpipe, die boosts of er eentje pakken en dan rechtdoor verdergaan.. zelfde probleem heb ik bij die goldmine, daar heb je ook wat van die quarterpipes met boosts aan t einde, maar weet neit of ik daar tijd mee win of juist niet
Koopaquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:04 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Die bij de finish moet je niet nemen op het laatste rondjeAls je die niet neemt pak je vaak net de winst, de rest van de tijd moet je gewoon kijken wat voor mannetje je hebt, als je iets als bowser hebt zou ik hem zeker nemen. Als je iets zoals toad hebt zou ik door de bocht gaan. Ik heb mario(
) en ik pak die bij de finish nooit en de andere wel.
Oh die baan jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:47 schreef EvilMarc het volgende:
Die rotbaan, in de sneeuw. DK's snowboard cross.. zoiets dacht ik
Die win ik bijna altijd.............daar heb je geen geluk nodig maar goede vaardigheden met sturen en zo...de leken gaan juist sneeuw happen en ik race gewoon door............quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:47 schreef EvilMarc het volgende:
Die rotbaan, in de sneeuw. DK's snowboard cross.. zoiets dacht ik
Je ava, ik kliktequote:Op vrijdag 11 april 2008 10:40 schreef Ninedarts het volgende:
een officiele Wii stuurtje van Nintendo kost maar 10 euro terwijl een Piranha stuur 15 euro kost.......
dat is toch dom van Piranha.........koop juist liever een echte originele stuurtje van Wii en dan is het ook nog goedkoper!!!
Ze dachten misschien dat het Wii stuurtje voor een hogere prijs op de markt zou komen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:40 schreef Ninedarts het volgende:
een officiele Wii stuurtje van Nintendo kost maar 10 euro terwijl een Piranha stuur 15 euro kost.......
dat is toch dom van Piranha.........koop juist liever een echte originele stuurtje van Wii en dan is het ook nog goedkoper!!!
Dat dacht ik ook in de winkel, voor een tientje meteen 1 voor de huisgenoot gehaaldquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:06 schreef Lexie het volgende:
10 euro voor een extra stuurtje? Dat is niet veel. Dan haal ik er ook een, dan heeft niemand meer een excuus als hij verliest.
Je hebt je even laten oppoetsen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:54 schreef MikeyMo het volgende:
5 minuten later liep ik glimmend de winkel uit
Nintendo gaat met Mario Kart dus gelijk een hoop 3rd party leveranciers pesten. De stuurtjes zijn goedkoper, maar ook het spel zelf is goedkoper dan de meeste andere spellen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:40 schreef Ninedarts het volgende:
Nee, ze geven gewoon het goede voorbeeldquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:09 schreef Tokus het volgende:
[..]
Nintendo gaat met Mario Kart dus gelijk een hoop 3rd party leveranciers pesten. De stuurtjes zijn goedkoper, maar ook het spel zelf is goedkoper dan de meeste andere spellen.
Dat vind ik bij veel tracks ook lastig om te bepalen, welk jumps en halfpipe's je wel of niet moet nemen. Met het in de luchtvliegen verlies je tijd, maar je krijgt als je terugkomt een boost en als je daarbij ook nog eens stunt, is dat best een flinke boost in z'n geheelquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Alleen ben ik er nog niet uit wat sneller is in die halfpipe, die boosts of er eentje pakken en dan rechtdoor verdergaan.. zelfde probleem heb ik bij die goldmine, daar heb je ook wat van die quarterpipes met boosts aan t einde, maar weet neit of ik daar tijd mee win of juist niet
Gefeliciteerdquote:
Dank jequote:Op vrijdag 11 april 2008 12:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
En ook nog een paar keer 1ste geworden vandaag? (online)
Mooi zo!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dank je
1x nog maar eerste maar zie nu wel dat het stuk beter gaat algister was ik meer 8ste enzo
Nu meer 2/3/4 dus gaat de goede kant op
Zal wel moeilijk zijn om een heel weekend niet te kunnen spelenquote:Ik ga vanmiddag trouwens een weekendje weg dus kan niet tegen/met je spelen dit weekend
En wat is het smerig om eindelijk eerste te zijn, een blauw schildje, kanon en bliksem op je harses te krijgen en te eindigen als 10e nadat je de hele meute vlak voor de finish voorbij je ziet stomenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:24 schreef DaggerNL het volgende:
Wat is het heerlijk om in de laatste lap zo'n kanon,ster, toads te krijgen om iedereen in te halen en 1e te worden.
dat is zo kut he. Denk je lekker punten te scoren, gebeurt er zoietsquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En wat is het smerig om eindelijk eerste te zijn, een blauw schildje, kanon en bliksem op je harses te krijgen en te eindigen als 10e nadat je de hele meute vlak voor de finish voorbij je ziet stomen
Ja best welquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
[..]
Zal wel moeilijk zijn om een heel weekend niet te kunnen spelenMja, was gisteravond iig erg leuk!
da's maar goed ook. Snaken verpestte mario kart ds online zo enorm. Het heeft dan niks meer te maken met het track racen zoals het bedoeld is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:31 schreef BONG4002 het volgende:
Had trouwens nog wel erg de neiging om te "snaken", maar dat werkt niet echt in dit spel
Mee eensquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
da's maar goed ook. Snaken verpestte mario kart ds online zo enorm. Het heeft dan niks meer te maken met het track racen zoals het bedoeld is.
Zeker, volgende keer mss eens tégen elkaar spelen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja best welmaar is wel even goed, heb een hele zere hand
![]()
![]()
Maar gister was zeker lachenook erg toevallig dat we bij elkaar zaten!
Ja idd, viel mij ook opquote:Je kunt haast beter 2 rondjes 3/4e zijn en dan pas de laatste ronde toeslaan, want anders krijg je inderdaad steeds van die blauwe schilden tegen je aan
Ja lijkt me leukquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker, volgende keer mss eens tégen elkaar spelen?
[..]
Okej, ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja lijkt me leuk
Heb je ghost data van toad's factory trouwens verbeterd met iets van 9 seconden ofzo![]()
ja als het goed is gegaan is die verstuurdquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, ben benieuwdHeb je hem ook aan mij verzonden? Dan ga ik hem natuurlijk verbeteren
Ga ik vanavond jou ghost proberen te verslaanquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ja als het goed is gegaan is die verstuurd
Jeetje wat heb ik een hekel aan die gold mineik word daar altijd laatste want ik val overal vanaf
Dat zuigt echt jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:57 schreef Pronk het volgende:
Gisteren is het spel bij mij ook binnen gekomen en ik vindt het tot nu toe super. Ik speel uiteindelijk toch het beste met de classic controller.
Ik zag alleen 1 heel groot minpunt, maar misschien heb ik gewoon niet goed gekeken. Klopt het dat je de gewone cups niet meer met 2 players tegelijk kan doen? Zoals dat op de SNES wel kon?
Gewoon een 2 speler race starten en handmatig de banen kiezen, dat komt op hetzelfde neerquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:57 schreef Pronk het volgende:
Gisteren is het spel bij mij ook binnen gekomen en ik vindt het tot nu toe super. Ik speel uiteindelijk toch het beste met de classic controller.
Ik zag alleen 1 heel groot minpunt, maar misschien heb ik gewoon niet goed gekeken. Klopt het dat je de gewone cups niet meer met 2 players tegelijk kan doen? Zoals dat op de SNES wel kon?
Vooral hier baal ik ontzettend van.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:31 schreef Dylanesque het volgende:
Alleen dingen unlocken zal je in je eentje moeten doen.
Nouja, ik heb gister ook iets unlocked omdat ik '50 wins' had door t spel heen; misschien telt de multiplayer daar ook bij mijquote:
Dat dus, het samen unlocken van dingen leek me net zo leukquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:31 schreef Dylanesque het volgende:
Je kan met z'n 2en wel eigen cups maken; als je een VS race doet speel je sowieso 4 banen (tenzij je eerder stopt). Als je in het optiesmenu aanvinkt dat je de banen in volgorde wil spelen kan je gewoon de eerste van een cup selecteren en tadáá, je hebt een cupAlleen dingen unlocken zal je in je eentje moeten doen.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:37 schreef Rewimo het volgende:
Inmiddels in het bezit van spel plus extra stuur. Ik ken een jongetje dat straks helemaal uit zijn dakje gaatEn ik ga waarschijnlijk dik verliezen van hem. Hij is 7
Fijn hequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:37 schreef Rewimo het volgende:
Inmiddels in het bezit van spel plus extra stuur. Ik ken een jongetje dat straks helemaal uit zijn dakje gaatEn ik ga waarschijnlijk dik verliezen van hem. Hij is 7
Gedisconnect? Nog niet meegemaakt, hoop niet dat dat een gewoonte gaat wordenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:58 schreef SnuggLe het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa net voor het eerst een race online gewonnen. Coconut Mall nog wel!![]()
In de laatste 2 bochten kreeg ik 3 rode schildjes en pakte ik de goede weg langs de auto's.![]()
VICTORY!![]()
Gaat wel lekker zo...net alleen een keer ineens gedisconnect toen ik eerste lag![]()
Driften gaat bij mij k-u-t. Zeker bij bv Mushroom Gorge.
O?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:15 schreef SnuggLe het volgende:
Ik ga nu tegen EvilMarc online spelen, volgensmij.....
Hehe, met Rainbow Road heb ik hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:03 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Driften gaat hier ook niet zo best. Turbostart wil ook maar niet lukken.![]()
Oh en iemand tips voor Rainbow Road ofzo? Ik val er de hele tijd af en dat begint een beetje irritant te worden.![]()
Net trouwens Birdo en een auto en motor unlocked, zometeen ga ik Toadette unlocken.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:44 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, 50CC uitgespeeldRainbow road is tof, en ik krijg die truck's nu ook een beetje door. Ohwja, ik heb de TT even iets verduidelijkd
Is er ergens een lijst per baan/karakter/voertuig wat er moet gebeuren om het te unlocken?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:03 schreef sinaasappelsapje het volgende:
... zometeen ga ik Toadette unlocken.
Er is één gamefaq beschikbaar op dit moment mbt MK:Wii en die staat hier: klik (van gamefaqs)quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:49 schreef Entilzha het volgende:
[..]
Is er ergens een lijst per baan/karakter/voertuig wat er moet gebeuren om het te unlocken?
Heb geen zin om meer moeite te doen dan nodig om overal over te beschikken..
Zodra je een schans opgaat (bijv) en je drukt op d-pad/zwiept de wiimote (afhankelijk van besturing) op dat moment dan krijg je naderhand (na de stunt) een korte boostquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:09 schreef SnuggLe het volgende:
Btw, wat wordt er bedoeld met 'die trucs'?
Ja je kan in de lucht wat maffe dingen doen, maar verder....!?!
werkt bij die ene baan (mushroom gorge?) bij die jump-paddestoelen ookquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zodra je een schans opgaat (bijv) en je drukt op d-pad/zwiept de wiimote (afhankelijk van besturing) op dat moment dan krijg je naderhand (na de stunt) een korte boost
Als we afgaan op voorgaande Mario Kart games zal dat de mirror mode zijn, ofwel alle banen gespiegeld rijdenquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:36 schreef neggix het volgende:
Is er trouwens na die 150cc ook nog iets te unlockenWant als je opstart staan er 4 rijen ipv 3...
En online is random 50/100/150 cc... Aan het begin staat dat ook onderaan....Deze komt mijn Wii niet meer uit
Ohh jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:37 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Als we afgaan op voorgaande Mario Kart games zal dat de mirror mode zijn, ofwel alle banen gespiegeld rijden
Ja, dat had ik ook. Ik snap dat ook niet helemaal, ik zit nog niet eens bij de 50 in de buurtquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:39 schreef Maartel het volgende:ik krijg een kart omdat ik 50 keer online gewonnen heb..
ik heb volgens mij nog geen eens 50 banen gereden
Ik lees net ergens dat het betekent dat er 50 spelers lager dan jou zijn geeindigd in wedstrijden (dus als je één keer 8e wordt heb je al van 4 man 'gewonnen')quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook. Ik snap dat ook niet helemaal, ik zit nog niet eens bij de 50 in de buurt
welke track is dat ook weer?quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:07 schreef SnuggLe het volgende:
Weet je wat? DK Mountain SUCKS ASS!
Nondeju wat een klotebaan. Net in een grandprix tegen EvilMarc was dat echt zuigen. Werd overigens op elke baan door hem ge0wned, maar oke.
Online spelen ging net wel oke. Best wat achter elkaar gedaan.
1) Boardercross: 3e. Lag DIK eerste, wordt ik in de laatste ronde g0wned door 3 blauwe schildjes.
2) Lava land ofzo: 3e
3) Koopa Cape: 3e (EvilMarc 1e)
4) Grumble nogwattes.... 2e . Schiet net 1mm na de finish de nr 1 met een rood schild![]()
5) DK Mountain..daar gaan we het niet over hebben..
6) Mario 64 : wtf Marc, hoe snijdt je daar af...?????????????????????
Nou...het was fun in ieder geval
Je speelt te weinig online!quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:07 schreef KingLysandus het volgende:
Heb vandaag mirror mode unlocked binnen 5 uur.![]()
Is het spel nou makkelijk of ben ik te goed?Met vorige delen had ik er meer moeite mee.
Heel scherp sturen (motor) en turbo's heel precies timenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:47 schreef SnuggLe het volgende:
Maakt niet uit, leg nou maar uit! Je rijdt dik door het zand heen...!
Netjes man!quote:
Ik ben het wel met je eens. Ik ben een casual gamer en hoe vaak ik wel niet win terwijl ik vet 12e lig... Hoppa kanonskogel, lig je 4/5e. Nog even een paar handige moves net voor de finish et voila.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:35 schreef W1ZZ het volgende:
Ik vind wel echt dat Nintendo met dit spel wéér een concessie heeft gedaan aan de casual gamer. Het spel leunt nog meer dan MK:DD op arcade, niet op echt racen. Dan kun je zeggen dat is Mario Kart maar dat was bij de SNES versie en eigenlijk ook bij de N64 echt niet zo.
- De échte manual drift is eruit gesloopt.
- Haal dat blauwe schild er nu eens uit óf zorg dat alle posities alle items kunnen krijgen. Het blauwe schild wordt nu alleen gegeven aan de lagere posities maar de enige die er echt van profiteert is degene die op nummer 2 rijdt. Wat is dat!?
- In plaats van rekenkracht gebruiken om 4 extra karts te laten rijden had ik liever gezien dat ze de graphics wat hadden opgepoetst. In vergelijking met MK:DD ziet het er nauwelijks beter uit, soms heb ik zelfs het idee dat het er op sommige plaatsen hoekiger uitziet.
- Als karts tegen elkaar opbotsen worden ze véél verder weggeslingerd dan in voorgaande Mario Karts.
Er zijn nog wel wat dingen die me tijdens het spelen opvallen maar wat me vooral irriteert is dat geluk wéér een belangrijker factor is geworden in het spel. Er is meer vernuft nodig om sommige Mario Party 8 minigames te winnen dan bij dit spel. Maar blijkbaar is het belangrijker dat een speler die het voor de eerste keer speelt een goede kans maakt dan dat je het spel een beetje uitdagend maakt.
Overigens,Nintendo is wel erg blij met hun kanon hè?quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:33 schreef Maartel het volgende:
Met de nunchuck erbij werd ik iig bij de 50cc moeiteloos eerste op banen die ik voor het eerst reed..
Met het stuurtje kom ik echt niet ver..ligt het nou aan mij, of is dat ding toch echt gewoon niet heel handig?
(t is wel grappig, zeker in gezelschap, maar sowieso 'inspannender' om uren met je hele handen te moeten werken ipv met 2 vingertoppen.. en ik heb al een paar keer in een bocht naar rechts dat ik naar links slipte)
Wat stellen die schaduwen hieronder eigenlijk voor?
Vooral door die 4kante vlakken kan ik er niet veel van maken...
[ afbeelding ]
Maar met vierkante wielen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:34 schreef __Saviour__ het volgende:
dat zijn karts natuurlijk slimmerik
Zo ziet een schaduw van een kart eruit ja als de lichtbron erboven staatquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
Maar met vierkante wielen?
Zeker op het doosje zien ze er echt heel erg hoekig uit...
Nee het beeld is duidelijk wel strakker.quote:
Mits je op 60Hz speelt natuurlijkquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee het beeld is duidelijk wel strakker.
Dat gezeik zal altijd blijven en van dezelfde mensen ook altijd. Ongetwijfeld komt azijnzure zeiker tomasso later ook janken hier.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:36 schreef BlaBlub het volgende:
Gezeik over graphics... Koop dan lekker een ps3 en ga je daar op af zitten trekken
Mario kart boeien de graphics niet, alleen dat het gewoon om de gameplay gaat. Iets waar andere consoles nog wat van kunnen leren, kwa multiplayer
Als je een snelle start wilt maken dan moet je als de 2 (van het aftellen) bijna verdwijnt gas gaan geven en ingedrukt houdenquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:40 schreef Oksel het volgende:
Wie kan even de trucjes uitleggen? Snel starten, en powersliden?
Als je aan het driften bent krijg je op een gegeven moment blauwe vonkjes (laat je dan los dan maak je een korte turbo), houd je het driften langer ingedrukt (alleen handmatig!) dan worden ze op een gegeven moment oranje en is je boost nog beter! (let wel: werkt alleen met karts, bij de brommers kan je alleen blauwe vonkjes krijgen)quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:45 schreef Oksel het volgende:
Hoe krijg je een boost?
Ik ben hem nog niet tegengekomen, maar nu wil ik het welquote:Op zaterdag 12 april 2008 02:26 schreef neggix het volgende:
Na het weekend wil ik zeker ff tegen jou spelen. Kijken of je echt zo goed ben
Ben benieuwd... Heb je al tegen een gast genaamd "Snow" gespeeld?? Ik heb met toeval al 2 keer een lange tijd samen gespeeld.. allebei precies even goed en beter dan de rest
*brag, bragquote:Konno also mentions the steps they've taken regarding players who use different controllers to play the game over at the Mario Kart Channel. If you're using a classic Gamecube controller instead of the Wii Wheel, there will be an icon that'll show this. Also, expert Wii Wheel gamers are rewarded with a Golden Wheel icon. That's bragging rights for you there.
bron
Jepquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:59 schreef Oksel het volgende:
Enneuhm, voor MK heb je dus aparte friendscodes?
Ik vind het ook irritant dat je dan niet op een manier achter de FC kan komen... Want met zo iemand wil ik ook wel elke keer spelen...quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:56 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik ben hem nog niet tegengekomen, maar nu wil ik het wel![]()
En volgens mij ben ik niet eens zo heel erg goed, maar gewoon aardig bovengemiddeld (gamefreek kon me aardig inmaken, ik wil nog revanche!) Overigens weet ik nu wel wat mijn gouden stuur betekent:
Da's gewoon ff wennen. Als je ziet wat voor prestaties sommigen online neerzetten met stuur, dat doet niet onder voor nunchuck/classic/gamecube controllerquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:09 schreef Shadowcat het volgende:
Dat stuur speelt me toch een partij kut zeg! Snel de GameCube-controller er weer bij gepakt, speelt 100x beter!
quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo, net een paar races gedaan waar ook snuggle in zat. Tof.
Do mach bike van marioquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:38 schreef SnuggLe het volgende:
Ahah! Was leuk ja! Ik ga zo weer eens even.
Eigenlijk wil ik eerst alle cups eens spelen en unlocken (zo heb ik nog nooit op de motor gezeten), maar online is veeeeels te leuk!
Bij sommige banen, zoals oa Luigi Circuit, loont het om 4e of 5e te liggen voor de laatste bocht.....quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Het blauwe schild blijf ik echt zo ontzettend kut vinden. Dat is gewoon afgestrafd worden omdat je zo goed rijdt, waarna je zo terugvalt naar plek 6 of lager. Het omgedraaide geldt voor de kanonskogel. Ben je gewoon slecht en lig je laatste, dan schiet je zo naar de 3e plek of beter
Ik zuig op die baanquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:42 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb trouwens btw wel iets leuks ontdekt, als je namelijk live meekijkt met een wedstrijd dan kan je switchen naar andere coureurs die ook rijden, je gebruikt daarvoor gewoon de A knop (iig de knop waarmee je gas geeft, ligt aan configuratie), zo heb ik gisteren EvilMarc gevolgd tijdens een wedstrijd in Bowser Castle (Wii versie)
Ook kun je het camerastandpunt veranderen dmv "achteruitkijk" knop, je switcht dan naar de camera achter de coureur in kwestie, net als bij een gewone race als je zelf meedoet
Haha, ik ook hoor (daarna moest ik ook meedoen)quote:
Zeker, nu is het lekker punten scoren. En ik denk ook dat racers van gelijk niveau bij elkaar worden geplaatst. Gisteren was ik ook een tijdje bezig en eindige constant erg hoog. Na afloop van de volgende race stond er 'next race will be 100cc' en toen waren we nog maar met z'n drieënquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:40 schreef SnuggLe het volgende:
Overigens: vaak dezelfde banen online die je speelt. Heb wel het idee dat ALS je veel punten wilt halen je nu je slag moet slaan, met alle mensen die het voor het eerste doen
Lijkt me een leuk idee ja!quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:46 schreef SnuggLe het volgende:
Nou, wanneer gaan we een room openen voor een leuk tournamentje?
Dag/tijdstip afspreken?
Ik ga nu weer effe online! Op naar de 6500 punten!
een balloonbattle met z'n allen tegen elkaarquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:46 schreef SnuggLe het volgende:
Nou, wanneer gaan we een room openen voor een leuk tournamentje?
Dag/tijdstip afspreken?
Ik ga nu weer effe online! Op naar de 6500 punten!
Daar ben ik dan weer minder goed inquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
een balloonbattle met z'n allen tegen elkaar
Jahoor, dat kan gewoon, dmv van de "drift knop", je maakt dan een kort hopje (tenminste bij de Wiimote/nunchuk combi op handmatig)quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:54 schreef KingLysandus het volgende:
Weet er niemand of je kunt springen? Ik deed even de ghost data van een programmeur bekijken.
Je ziet hem gewoon sprongetjes maken.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:52 schreef EvilMarc het volgende:
*meld voor vanavond
Thanks. Zal het even proberen. Ik gebruik nu een oude GC controller. Op automatisch.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jahoor, dat kan gewoon, dmv van de "drift knop", je maakt dan een kort hopje (tenminste bij de Wiimote/nunchuk combi op handmatig)
Dan werkt het idd nietquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:59 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Thanks. Zal het even proberen. Ik gebruik nu een oude GC controller. Op automatisch.
Ik heb het ook regelmatig.. vermoed dat het komt doordat ik af-en-toe 'vergeet' te sturen, omdat je op de cube dat vaak al automatisch deed als je naar links/rechts slipte.. hier is maar één manier van slippen..quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:39 schreef manny het volgende:
net gehaald. urrtje gespeeld: leuk spel. 2 keer gehad dat stuurtje even niet goed deed (stuurde naar links, maar week af naar rechts).... mmm hopelijk ligt dat gewoon aan mij / of ik houd dat ding onder een verkeerde hoek ofzo
quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:20 schreef BONG4002 het volgende:
De eerste NL talige recensie van MK:Wii staat online
(iig van een gerenommeerde game-site)
quote:Jouw motor in een rechte baan over het wegdek sturen is vrij lastig, al dan niet onmogelijk, waardoor jouw personage als een dronken chauffeur over het asfalt zwabbert. Het analoge knuppeltje werkt gewoon veel nauwkeuriger, waardoor je het stuurtje waarschijnlijk snel omruilt voor een traditionele controller.
Die heb ik nog niet aangeraaktquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:11 schreef GGMM het volgende:
Zo, en nu ga ik 150cc proberen uit te spelen.
Mss kunnen we het tijdstip dan beter verplaatsen naar 21:00uur? Of 20:30 (Weet niet hoelang dat programma duurt)quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:54 schreef Breuls het volgende:
Ik zou graag meedoen, maar rond die tijd heb ik mijn tv al geclaimd voor Doctor Who.
Ja, is goed, doe jij maar (ook omdat ik jou in mn FC heb staan) weet anders niet hoe ik de room kan bereiken als een ander (die ik nog niet heb toegevoegd) de kamer opent!quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:28 schreef SnuggLe het volgende:
Net de 50cc helemaal uitgespeeld. Met de 100cc nu beginnen, ik heb nog nooit op een motor gezeten....
Die lightning cup is wel aardig. Die tuinen zijn cool.
Zullen we kijken of we vanavond om 20:00 uur een cupje kunnen doen? Even iemand een room openen! Zal ik wel doen om 19:55 uur, dus allemaal even opletten dan ;-)
Oftewel: FOK Mario Kart toernooi!
Zaterdag 20:00 uur
Tot 21.20.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss kunnen we het tijdstip dan beter verplaatsen naar 21:00uur? Of 20:30 (Weet niet hoelang dat programma duurt)
Dat lijkt me ook jaquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:09 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tot 21.20.Dus wacht vooral niet op mij. Ik neem aan dat we nog vaak zat toernooitjes kunnen doen.
Dit is zó kut. In oudere MK's kreeg je die boost door met je pookje heen en weer te bewegen tijdens het driften. Dit kan dus niet meer. Vroeger kon ik ook op rechte stukken constant boosten door skill maar dat vond N niet zo leuk blijkbaar...quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:48 schreef BONG4002 het volgende:
Als je aan het driften bent krijg je op een gegeven moment blauwe vonkjes (laat je dan los dan maak je een korte turbo), houd je het driften langer ingedrukt (alleen handmatig!) dan worden ze op een gegeven moment oranje en is je boost nog beter! (let wel: werkt alleen met karts, bij de brommers kan je alleen blauwe vonkjes krijgen)
Dat verpestte het spel wel zo ontzettend. Heel het online gebeuren op de DS is verpest door dat snaken, er is niks meer aan zo. Ik vind het dus heel erg goed dat het niet meer in de Wii-versie zitquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:47 schreef W1ZZ het volgende:
Dit is zó kut. In oudere MK's kreeg je die boost door met je pookje heen en weer te bewegen tijdens het driften. Dit kan dus niet meer. Vroeger kon ik ook op rechte stukken constant boosten door skill maar dat vond N niet zo leuk blijkbaar...
Uiteraard, alle controllers werken in alle modes.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:42 schreef Borizzz het volgende:
Kun je ook online als je speelt met de GC controller? Of is dat alleen voor het stuurtje?
Ik deed net mee in een Match met jouquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:21 schreef SnuggLe het volgende:
Ah....denk dat het dan ook rustig wordt. We zullen zien.
Zit inmiddels op de 6336.
Duidelijk dat je bij een track als Yoshi Falls het beste in de laatste ronde 4e/5e kan liggen.....dan krijg je iets leuks en kan je winnen. Als je 1e ligt kan je het vergeten.
Net een gast die zat op 7299...pfffffffff!
Bernie.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:27 schreef SnuggLe het volgende:
Was jij dat? Welke naam??? Heb wel 5x in de top 3 gereden net.
Tsja, eigenlijk zeg je dus dat het niet leuk is om te verliezen van mensen die beter in het spel zijn dan jij... De ouderwetse manual drift is gewoon een skill die iedereen kan leren na het genoeg gespeeld te hebben.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat verpestte het spel wel zo ontzettend. Heel het online gebeuren op de DS is verpest door dat snaken, er is niks meer aan zo. Ik vind het dus heel erg goed dat het niet meer in de Wii-versie zit
Wie is Rayman online dan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:00 schreef SnuggLe het volgende:
Irritant btw dat je niet goed kunt zien wie je 'vrienden' zijn..... je moet soms maar raden.
Rayman, Maartel; was lachen die races net :-)
Ik OWNDE de Bowsercastle!
Dat ligt aan jou denk ik, heb nu al een aantal keer online gewonnen van mensen die het stuur niet gebruikten. Zie nu trouwens ook steeds meer mensen met een gouden stuurtje online, en heb nu ook Birdo unlocked na 250x online spelenquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:33 schreef Maartel het volgende:
Met de nunchuck erbij werd ik iig bij de 50cc moeiteloos eerste op banen die ik voor het eerst reed..
Met het stuurtje kom ik echt niet ver..ligt het nou aan mij, of is dat ding toch echt gewoon niet heel handig?
Heb vanmiddag 3 rondes 1e gelegen bij Yoshi Falls en zo gewonnen, verbaasde me dat ik geen 3 blauwe schildjes achter elkaar kreeg oidquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:21 schreef SnuggLe het volgende:
Duidelijk dat je bij een track als Yoshi Falls het beste in de laatste ronde 4e/5e kan liggen.....dan krijg je iets leuks en kan je winnen. Als je 1e ligt kan je het vergeten.
blauwe schildjes zijn gelukkig zeldzaam in een online race. Maar als je tegen de CPU speelt gooit ie ze er wel vaak tegenaan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:41 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Heb vanmiddag 3 rondes 1e gelegen bij Yoshi Falls en zo gewonnen, verbaasde me dat ik geen 3 blauwe schildjes achter elkaar kreeg oid
Die heeft een minimaal rolletje in de Donkey Kong Country spellen op de Super Nintendoquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:45 schreef Kokstra het volgende:
Heb Funky Kong unlocked!
wie de fuck is dat![]()
Mario Kart Wii Friendscodesquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:25 schreef Biancavia het volgende:
Oh een centraal topic!
Wie wil er friends worden om te karten?
Ik heb nog maar 1 friend.
PM voor de friend code!
Kinderveiligheid. Je kunt alleen friends worden als je allebei je nummer uitwisselt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:34 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom krijg je eigenlijk door dat friendcode systeem geen overzicht met wie jou heeft toegevoegd, zodat je kunt accepten
contact@nintendo.nlquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:34 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom krijg je eigenlijk door dat friendcode systeem geen overzicht met wie jou heeft toegevoegd, zodat je kunt accepten
Dit gaat wel heel erg verquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kinderveiligheid. Je kunt alleen friends worden als je allebei je nummer uitwisselt.
Heb het nog niet geprobeerd, maar volgens deze info moet je de 100cc Special Cup winnen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:16 schreef Italo het volgende:
Tvp en vraagje: wat moet je halen/bereiken om met je MII te kunnen spelen?
Al gevonden:quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:50 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik heb een vraagje over de statistieken van de online matches. Toen ik de records van mijn Mii bekeek
zag ik 14 gewonnen - 14 verloren, terwijl ik maar een paar matches had gedaan. Nu is het 50-57. Weten
jullie hoe dit wordt berekend? Ik zag bij battle wel na 1 verloren wedstrijd 0-5, waaruit ik kon afleiden dat
dit kwam omdat ik van 5 tegenspelers die samen het team vormden verloor. Van de VS matches snap ik de logica alleen nog niet...
Wat was de bedoeling van dat laatste spel?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:48 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik heb een room gemaakt (en heel fok toegevoegd) dus komt u maar
quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:16 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat was de bedoeling van dat laatste spel?![]()
Ik zit boven de 6000. Hoe meer je hebt, hoe minder je krijgt voor een overwinningquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:03 schreef W1ZZ het volgende:
Toch nog maar even oefenen dan
Heb nu ook m'n eerste 3 online potjes gespeeld, stuk uitdagender! Heb nu na die 3 potjes bijna 5400 punten. Hij combineert je geloof ik wel met lui van jouw sterkte ongeveer, ofniet? Heb nog niemand boven de 6000 punten gezien.
En dat is klotequote:Op zaterdag 12 april 2008 22:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik zit boven de 6000. Hoe meer je hebt, hoe minder je krijgt voor een overwinning
Ow, dat moet te doen zijnquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:52 schreef Entilzha het volgende:
[..]
Heb het nog niet geprobeerd, maar volgens deze info moet je de 100cc Special Cup winnen.
quote:
Hoe de fuck krijg je die?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:45 schreef Kokstra het volgende:
Heb Funky Kong unlocked!
wie de fuck is dat![]()
6387quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:03 schreef W1ZZ het volgende:
Heb nog niemand boven de 6000 punten gezien.
Ik weet wie hij is uit de DKC serie , maar liever geen spoilers meerquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:45 schreef Kokstra het volgende:
Heb Funky Kong unlocked!
wie de fuck is dat![]()
Lezen is ook een vak hequote:
Geen idee maar ik vond het wel fokking grappigquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:38 schreef Kokstra het volgende:
Hoe kreeg ik het voor elkaar om precies door dat ene banaantje te rijden EvilMarc?
Niet gehad. Wat ik wel lullig vind is dat als er een winnaar is in een GP en de rest doet er te lang over, zij niet mogen finishen. Ik zit dan steeds van "laat me nou gewoon effe de race uitrijdenquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:00 schreef Qwea het volgende:
hebben jullie ook vaak van die network transmission errrors... zit je midden in een game word je er weer uitgeflikkerdZeker elke tien minuten liggen we er wel weer een keer af
da's gedaan omdat je anders van die eikels hebt die denken 'ik verlies toch dik, laat ik lekker gaan kloten en stilstaan en de voortgang ophouden'quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niet gehad. Wat ik wel lullig vind is dat als er een winnaar is in een GP en de rest doet er te lang over, zij niet mogen finishen. Ik zit dan steeds van "laat me nou gewoon effe de race uitrijden".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |