Gewoon een 2 speler race starten en handmatig de banen kiezen, dat komt op hetzelfde neerquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:57 schreef Pronk het volgende:
Gisteren is het spel bij mij ook binnen gekomen en ik vindt het tot nu toe super. Ik speel uiteindelijk toch het beste met de classic controller.
Ik zag alleen 1 heel groot minpunt, maar misschien heb ik gewoon niet goed gekeken. Klopt het dat je de gewone cups niet meer met 2 players tegelijk kan doen? Zoals dat op de SNES wel kon?
Vooral hier baal ik ontzettend van.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:31 schreef Dylanesque het volgende:
Alleen dingen unlocken zal je in je eentje moeten doen.
Nouja, ik heb gister ook iets unlocked omdat ik '50 wins' had door t spel heen; misschien telt de multiplayer daar ook bij mijquote:
Dat dus, het samen unlocken van dingen leek me net zo leukquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:31 schreef Dylanesque het volgende:
Je kan met z'n 2en wel eigen cups maken; als je een VS race doet speel je sowieso 4 banen (tenzij je eerder stopt). Als je in het optiesmenu aanvinkt dat je de banen in volgorde wil spelen kan je gewoon de eerste van een cup selecteren en tadáá, je hebt een cupAlleen dingen unlocken zal je in je eentje moeten doen.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:37 schreef Rewimo het volgende:
Inmiddels in het bezit van spel plus extra stuur. Ik ken een jongetje dat straks helemaal uit zijn dakje gaatEn ik ga waarschijnlijk dik verliezen van hem. Hij is 7
Fijn hequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:37 schreef Rewimo het volgende:
Inmiddels in het bezit van spel plus extra stuur. Ik ken een jongetje dat straks helemaal uit zijn dakje gaatEn ik ga waarschijnlijk dik verliezen van hem. Hij is 7
Gedisconnect? Nog niet meegemaakt, hoop niet dat dat een gewoonte gaat wordenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:58 schreef SnuggLe het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa net voor het eerst een race online gewonnen. Coconut Mall nog wel!![]()
In de laatste 2 bochten kreeg ik 3 rode schildjes en pakte ik de goede weg langs de auto's.![]()
VICTORY!![]()
Gaat wel lekker zo...net alleen een keer ineens gedisconnect toen ik eerste lag![]()
Driften gaat bij mij k-u-t. Zeker bij bv Mushroom Gorge.
O?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:15 schreef SnuggLe het volgende:
Ik ga nu tegen EvilMarc online spelen, volgensmij.....
Hehe, met Rainbow Road heb ik hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:03 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Driften gaat hier ook niet zo best. Turbostart wil ook maar niet lukken.![]()
Oh en iemand tips voor Rainbow Road ofzo? Ik val er de hele tijd af en dat begint een beetje irritant te worden.![]()
Net trouwens Birdo en een auto en motor unlocked, zometeen ga ik Toadette unlocken.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:44 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, 50CC uitgespeeldRainbow road is tof, en ik krijg die truck's nu ook een beetje door. Ohwja, ik heb de TT even iets verduidelijkd
Is er ergens een lijst per baan/karakter/voertuig wat er moet gebeuren om het te unlocken?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:03 schreef sinaasappelsapje het volgende:
... zometeen ga ik Toadette unlocken.
Er is één gamefaq beschikbaar op dit moment mbt MK:Wii en die staat hier: klik (van gamefaqs)quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:49 schreef Entilzha het volgende:
[..]
Is er ergens een lijst per baan/karakter/voertuig wat er moet gebeuren om het te unlocken?
Heb geen zin om meer moeite te doen dan nodig om overal over te beschikken..
Zodra je een schans opgaat (bijv) en je drukt op d-pad/zwiept de wiimote (afhankelijk van besturing) op dat moment dan krijg je naderhand (na de stunt) een korte boostquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:09 schreef SnuggLe het volgende:
Btw, wat wordt er bedoeld met 'die trucs'?
Ja je kan in de lucht wat maffe dingen doen, maar verder....!?!
werkt bij die ene baan (mushroom gorge?) bij die jump-paddestoelen ookquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zodra je een schans opgaat (bijv) en je drukt op d-pad/zwiept de wiimote (afhankelijk van besturing) op dat moment dan krijg je naderhand (na de stunt) een korte boost
Als we afgaan op voorgaande Mario Kart games zal dat de mirror mode zijn, ofwel alle banen gespiegeld rijdenquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:36 schreef neggix het volgende:
Is er trouwens na die 150cc ook nog iets te unlockenWant als je opstart staan er 4 rijen ipv 3...
En online is random 50/100/150 cc... Aan het begin staat dat ook onderaan....Deze komt mijn Wii niet meer uit
Ohh jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:37 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Als we afgaan op voorgaande Mario Kart games zal dat de mirror mode zijn, ofwel alle banen gespiegeld rijden
Ja, dat had ik ook. Ik snap dat ook niet helemaal, ik zit nog niet eens bij de 50 in de buurtquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:39 schreef Maartel het volgende:ik krijg een kart omdat ik 50 keer online gewonnen heb..
ik heb volgens mij nog geen eens 50 banen gereden
Ik lees net ergens dat het betekent dat er 50 spelers lager dan jou zijn geeindigd in wedstrijden (dus als je één keer 8e wordt heb je al van 4 man 'gewonnen')quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook. Ik snap dat ook niet helemaal, ik zit nog niet eens bij de 50 in de buurt
welke track is dat ook weer?quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:07 schreef SnuggLe het volgende:
Weet je wat? DK Mountain SUCKS ASS!
Nondeju wat een klotebaan. Net in een grandprix tegen EvilMarc was dat echt zuigen. Werd overigens op elke baan door hem ge0wned, maar oke.
Online spelen ging net wel oke. Best wat achter elkaar gedaan.
1) Boardercross: 3e. Lag DIK eerste, wordt ik in de laatste ronde g0wned door 3 blauwe schildjes.
2) Lava land ofzo: 3e
3) Koopa Cape: 3e (EvilMarc 1e)
4) Grumble nogwattes.... 2e . Schiet net 1mm na de finish de nr 1 met een rood schild![]()
5) DK Mountain..daar gaan we het niet over hebben..
6) Mario 64 : wtf Marc, hoe snijdt je daar af...?????????????????????
Nou...het was fun in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |