Zodra je een schans opgaat (bijv) en je drukt op d-pad/zwiept de wiimote (afhankelijk van besturing) op dat moment dan krijg je naderhand (na de stunt) een korte boostquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:09 schreef SnuggLe het volgende:
Btw, wat wordt er bedoeld met 'die trucs'?
Ja je kan in de lucht wat maffe dingen doen, maar verder....!?!
werkt bij die ene baan (mushroom gorge?) bij die jump-paddestoelen ookquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zodra je een schans opgaat (bijv) en je drukt op d-pad/zwiept de wiimote (afhankelijk van besturing) op dat moment dan krijg je naderhand (na de stunt) een korte boost
Als we afgaan op voorgaande Mario Kart games zal dat de mirror mode zijn, ofwel alle banen gespiegeld rijdenquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:36 schreef neggix het volgende:
Is er trouwens na die 150cc ook nog iets te unlockenWant als je opstart staan er 4 rijen ipv 3...
En online is random 50/100/150 cc... Aan het begin staat dat ook onderaan....Deze komt mijn Wii niet meer uit
Ohh jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:37 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Als we afgaan op voorgaande Mario Kart games zal dat de mirror mode zijn, ofwel alle banen gespiegeld rijden
Ja, dat had ik ook. Ik snap dat ook niet helemaal, ik zit nog niet eens bij de 50 in de buurtquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:39 schreef Maartel het volgende:ik krijg een kart omdat ik 50 keer online gewonnen heb..
ik heb volgens mij nog geen eens 50 banen gereden
Ik lees net ergens dat het betekent dat er 50 spelers lager dan jou zijn geeindigd in wedstrijden (dus als je één keer 8e wordt heb je al van 4 man 'gewonnen')quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook. Ik snap dat ook niet helemaal, ik zit nog niet eens bij de 50 in de buurt
welke track is dat ook weer?quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:07 schreef SnuggLe het volgende:
Weet je wat? DK Mountain SUCKS ASS!
Nondeju wat een klotebaan. Net in een grandprix tegen EvilMarc was dat echt zuigen. Werd overigens op elke baan door hem ge0wned, maar oke.
Online spelen ging net wel oke. Best wat achter elkaar gedaan.
1) Boardercross: 3e. Lag DIK eerste, wordt ik in de laatste ronde g0wned door 3 blauwe schildjes.
2) Lava land ofzo: 3e
3) Koopa Cape: 3e (EvilMarc 1e)
4) Grumble nogwattes.... 2e . Schiet net 1mm na de finish de nr 1 met een rood schild![]()
5) DK Mountain..daar gaan we het niet over hebben..
6) Mario 64 : wtf Marc, hoe snijdt je daar af...?????????????????????
Nou...het was fun in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |