Ik was sneller. Net als in m'n online racesquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik was sneller. Net als in m'n online races
Ja, ik vind het juist wel slim, anders kan het echt irritant zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
da's gedaan omdat je anders van die eikels hebt die denken 'ik verlies toch dik, laat ik lekker gaan kloten en stilstaan en de voortgang ophouden'
[Wii] Mario Kart Wii #3 Vol met race friends
Dan is er maar 1 oplossing: alle zooi op de WC zettenquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:33 schreef Biancavia het volgende:
Jammer dat je het in zo'n race niet tussendoor even op pauze kunt zetten (vooral met een zwakke blaas als die van mij).
Ja, dat heb ik ook... zeker als je zonder room werkt, en er steeds weer een nieuwe race begint.. Helemaal 'quiten' is dan ook zoiets, maar ondertussen heb je nauwelijks tijd om te eten/drinken/rusten etcquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ik vind het juist wel slim, anders kan het echt irritant zijn.
Jammer dat je het in zo'n race niet tussendoor even op pauze kunt zetten (vooral met een zwakke blaas als die van mij).
Je kunt tussendoor niet eens quitten, ja of je moet hem uitzetten misschien.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook... zeker als je zonder room werkt, en er steeds weer een nieuwe race begint.. Helemaal 'quiten' is dan ook zoiets, maar ondertussen heb je nauwelijks tijd om te eten/drinken/rusten etc![]()
Dat stuurtje gaat me toch echt minder relax af dan een controller![]()
Moet er ook echt voor overeind gaan zitten om het een beetje onder controle te hebben..
Ja, ik stond helemaal versteld van mezelf, ik was keigoed!quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:42 schreef EvilMarc het volgende:
Ik heb iedereen geowned behalve bianca op de laatste keer rainbow road (die ik zelf had uitgezocht)
Het spel is superquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:43 schreef draculettetje het volgende:
ik moet zeker de vorige delen doorspitten om te lezen hoe het spel is.....
Of wiimote+nunchuck, ook fijn. Ik vind dat nog wat prettiger dan een cubecontroller omdat je dan je handen kunt houden zoals je wilt en gewoon lekker relaxed kunt zittenquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:48 schreef W1ZZ het volgende:
Met zo'n Classic controller is ook fijn spelen voor mensen die geen NGC controllers hebben!
TVP
Oh, kan dat ook? Hoe werkt het dan met die nunchuck?quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Of wiimote+nunchuck, ook fijn. Ik vind dat nog wat prettiger dan een cubecontroller omdat je dan je handen kunt houden zoals je wilt en gewoon lekker relaxed kunt zitten
Sturen met de nunchuck inderdaad. items vuren met de C knop. Gas met A op de wiimote en ermee schudden voor stuntsquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:51 schreef Biancavia het volgende:
Oh, kan dat ook? Hoe werkt het dan met die nunchuck?
Sturen met de nunchuck?
En ik doe nu steeds automatic, omdat ik niet weet wat dat manual inhoudt.
Als je met de wii mote speelt zou ik hem lekker op auto houdenquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh, kan dat ook? Hoe werkt het dan met die nunchuck?
Sturen met de nunchuck?
En ik doe nu steeds automatic, omdat ik niet weet wat dat manual inhoudt.
ja.quote:Op zondag 13 april 2008 00:02 schreef draculettetje het volgende:
toch maar snel in huis halen dan
Moet je aan saviour vragenquote:Op zondag 13 april 2008 00:04 schreef Ivo1986 het volgende:
Hebben jullie al iets over de Time Trial Bug gehoord?
Ik kan er niet veel over vinden.
Ja, dat ontdekte ik ook. In de continentale en wereldwijde records, te zien bij Ranking in het Mario Kart Channel, werden onmogelijke tijden neergezet. Daartegen lijkt Nintendo al op te treden door ze regelmatig te verwijderen, maar soms zie je er weer eente opduikenquote:Op zondag 13 april 2008 00:04 schreef Ivo1986 het volgende:
Hebben jullie al iets over de Time Trial Bug gehoord?
Ik kan er niet veel over vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |