Friend codes zijn stomquote:Op donderdag 10 april 2008 22:06 schreef Oksel het volgende:
Okay, conclusie; Online werkt voor het eerst bij nintendo?
Ik ben gewoon nav het vorige topic naar de MM gelopen. Wat nou bestellen.quote:
Als de bijna op zn grootst is dan indrukkenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:17 schreef Maartel het volgende:
Is een super/turbostart niet meer mogelijk of is m'n timing gewoon kut?
zit er zeker nog in. verschillende niveau's zelfs.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:17 schreef Maartel het volgende:
Is een super/turbostart niet meer mogelijk of is m'n timing gewoon kut?
en hoe werkt dat ?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:27 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb een aantal van jullie een challenge gestuurd.
Whehehe, jij ook al niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mgihghiig. Ik ben duidelijk nog niet toe aan online spelen.
Geen idee hoe dat aan de kant van de ontvanger werkt. Ik heb ghostdata verstuurd naar een vijftal mensen.quote:
Dat was dus het embleempje in mijn Mario Kart Channel in het Wii Menu, zal het dan eens uit gaan proberenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat aan de kant van de ontvanger werkt. Ik heb ghostdata verstuurd naar een vijftal mensen.
ruilen?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:48 schreef blessed19 het volgende:
Vanmiddag mario kart gekocht!
echter blijft hij constant bij de update hangen! Mijn wii is al helemaal geupdatet, echter wil mario kart ook een update uitvoeren... tijdens die update blijft hij hangen op de helft... ARGH!
Iemand die weet hoe ik dit moet oplossen? Ik wil gewoon gamen!
Ik weet niet of ik jou iets gestuurd heb, ik heb er gewoon 5 willekeurig aangeklikt.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:41 schreef gamefreek het volgende:
Dat was dus het embleempje in mijn Mario Kart Channel in het Wii Menu, zal het dan eens uit gaan proberen
Edit: zal dan wel iets anders zijn, krijg ghost data van buitenlanders binnen![]()
Heb ik toevallig net gedaan, versla mijn 2.19 op Coconut Mall maar eensquote:Op donderdag 10 april 2008 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Kan iemand een ghost data naar mij sturen, ik ben benieuwd hoe dat ontvangen wordt aan mijn kant.
tof, ik zal het straks eens gaan doenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:59 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb ik toevallig net gedaan, versla mijn 2.19 op Coconut Mall maar eens
Blauwe gloed is de slipstream van iemand die voor je rijdt. Daar kun je een kleine turbo van krijgenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:06 schreef Maartel het volgende:
Pff, zelfs banen die ik al ken krijg ik nog niet onder de knie![]()
Af-en-toe zit er trouwens ineens een 'blauwe gloed' om me heen waarmee ik harder rijd, dat lijkt spontaan te gaan.. waar komt die vandaan?
En.. hoe configureer ik de GC-controler? hij is al aangesloten maar reageert niet automatisch!
Ik heb wel dat hij in het spel wel eens blijft hangen :Squote:Op donderdag 10 april 2008 22:48 schreef blessed19 het volgende:
Vanmiddag mario kart gekocht!
echter blijft hij constant bij de update hangen! Mijn wii is al helemaal geupdatet, echter wil mario kart ook een update uitvoeren... tijdens die update blijft hij hangen op de helft... ARGH!
Iemand die weet hoe ik dit moet oplossen? Ik wil gewoon gamen!
Idd, 10 x beter een mongool die net van me wint, dan een pc ventje die je makkelijk verslaatquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:40 schreef Ivo1986 het volgende:
Hehe ik ben ook meer online dan het unlockenunlocken wordt zo saai met online spelen
ja morgen eens een room openen en dan lekker racenquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:42 schreef neggix het volgende:
[..]
Idd, 10 x beter een mongool die net van me wint, dan een pc ventje die je makkelijk verslaat
Krijgen we nog een fok cup![]()
Dan wel voor degene die smiddags lekker vrij zijnquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ja morgen eens een room openen en dan lekker racen
Pffff....dat zijn veel punten! Ik ben nog niet echt toe aan online racen gezien mijn niveau.....of het niveau van de restquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:36 schreef neggix het volgende:
Eindelijk over de 6000 punten
Heb tegen een gast geraced die had er al 8000Hoeveel tijd kun je hebben
Moet ook nog steeds veel unlocken, ben meer bezig met online
quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:59 schreef W1ZZ het volgende:
Kun je wel ook met een willekeurige combinatie van GC controllers en stuurtjes of wiimotes/nunchucks racen? Dan kan ik gewoon in 1x met vier personen spelen namelijk (twee ouwe GC controllers en twee Wiimotes/nunchucks hier).
Hip!quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:35 schreef EvilMarc het volgende:
Mijn stuurtje is goud !!
hoe? geen idee!
Balenquote:
Wat nu al XD ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |