Friend codes zijn stomquote:Op donderdag 10 april 2008 22:06 schreef Oksel het volgende:
Okay, conclusie; Online werkt voor het eerst bij nintendo?
Ik ben gewoon nav het vorige topic naar de MM gelopen. Wat nou bestellen.quote:
Als de bijna op zn grootst is dan indrukkenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:17 schreef Maartel het volgende:
Is een super/turbostart niet meer mogelijk of is m'n timing gewoon kut?
zit er zeker nog in. verschillende niveau's zelfs.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:17 schreef Maartel het volgende:
Is een super/turbostart niet meer mogelijk of is m'n timing gewoon kut?
en hoe werkt dat ?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:27 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb een aantal van jullie een challenge gestuurd.
Whehehe, jij ook al niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mgihghiig. Ik ben duidelijk nog niet toe aan online spelen.
Geen idee hoe dat aan de kant van de ontvanger werkt. Ik heb ghostdata verstuurd naar een vijftal mensen.quote:
Dat was dus het embleempje in mijn Mario Kart Channel in het Wii Menu, zal het dan eens uit gaan proberenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat aan de kant van de ontvanger werkt. Ik heb ghostdata verstuurd naar een vijftal mensen.
ruilen?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:48 schreef blessed19 het volgende:
Vanmiddag mario kart gekocht!
echter blijft hij constant bij de update hangen! Mijn wii is al helemaal geupdatet, echter wil mario kart ook een update uitvoeren... tijdens die update blijft hij hangen op de helft... ARGH!
Iemand die weet hoe ik dit moet oplossen? Ik wil gewoon gamen!
Ik weet niet of ik jou iets gestuurd heb, ik heb er gewoon 5 willekeurig aangeklikt.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:41 schreef gamefreek het volgende:
Dat was dus het embleempje in mijn Mario Kart Channel in het Wii Menu, zal het dan eens uit gaan proberen
Edit: zal dan wel iets anders zijn, krijg ghost data van buitenlanders binnen![]()
Heb ik toevallig net gedaan, versla mijn 2.19 op Coconut Mall maar eensquote:Op donderdag 10 april 2008 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Kan iemand een ghost data naar mij sturen, ik ben benieuwd hoe dat ontvangen wordt aan mijn kant.
tof, ik zal het straks eens gaan doenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:59 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb ik toevallig net gedaan, versla mijn 2.19 op Coconut Mall maar eens
Blauwe gloed is de slipstream van iemand die voor je rijdt. Daar kun je een kleine turbo van krijgenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:06 schreef Maartel het volgende:
Pff, zelfs banen die ik al ken krijg ik nog niet onder de knie![]()
Af-en-toe zit er trouwens ineens een 'blauwe gloed' om me heen waarmee ik harder rijd, dat lijkt spontaan te gaan.. waar komt die vandaan?
En.. hoe configureer ik de GC-controler? hij is al aangesloten maar reageert niet automatisch!
Ik heb wel dat hij in het spel wel eens blijft hangen :Squote:Op donderdag 10 april 2008 22:48 schreef blessed19 het volgende:
Vanmiddag mario kart gekocht!
echter blijft hij constant bij de update hangen! Mijn wii is al helemaal geupdatet, echter wil mario kart ook een update uitvoeren... tijdens die update blijft hij hangen op de helft... ARGH!
Iemand die weet hoe ik dit moet oplossen? Ik wil gewoon gamen!
Idd, 10 x beter een mongool die net van me wint, dan een pc ventje die je makkelijk verslaatquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:40 schreef Ivo1986 het volgende:
Hehe ik ben ook meer online dan het unlockenunlocken wordt zo saai met online spelen
ja morgen eens een room openen en dan lekker racenquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:42 schreef neggix het volgende:
[..]
Idd, 10 x beter een mongool die net van me wint, dan een pc ventje die je makkelijk verslaat
Krijgen we nog een fok cup![]()
Dan wel voor degene die smiddags lekker vrij zijnquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ja morgen eens een room openen en dan lekker racen
Pffff....dat zijn veel punten! Ik ben nog niet echt toe aan online racen gezien mijn niveau.....of het niveau van de restquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:36 schreef neggix het volgende:
Eindelijk over de 6000 punten
Heb tegen een gast geraced die had er al 8000Hoeveel tijd kun je hebben
Moet ook nog steeds veel unlocken, ben meer bezig met online
quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:59 schreef W1ZZ het volgende:
Kun je wel ook met een willekeurige combinatie van GC controllers en stuurtjes of wiimotes/nunchucks racen? Dan kan ik gewoon in 1x met vier personen spelen namelijk (twee ouwe GC controllers en twee Wiimotes/nunchucks hier).
Hip!quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:35 schreef EvilMarc het volgende:
Mijn stuurtje is goud !!
hoe? geen idee!
Balenquote:
Wat nu al XD ?quote:
Daarom kan het geen kwaad om te weten wanneer de winkels in je omgeving bevoorraad worden, meestal is dat op woensdag of donderdag. Als je dat weet kun je gewoon op woensdagmiddag en donderdagmiddag eens langsgaan om te kijken of ze de games al in hun schap hebben gelegdquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:05 schreef Snever het volgende:
Bart Smit had hem gister al in de verkoop gedaan
Alleen ben ik er nog niet uit wat sneller is in die halfpipe, die boosts of er eentje pakken en dan rechtdoor verdergaan.. zelfde probleem heb ik bij die goldmine, daar heb je ook wat van die quarterpipes met boosts aan t einde, maar weet neit of ik daar tijd mee win of juist nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:48 schreef SnuggLe het volgende:
Die is juist vet!
Die bij de finish moet je niet nemen op het laatste rondjequote:Op vrijdag 11 april 2008 09:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Alleen ben ik er nog niet uit wat sneller is in die halfpipe, die boosts of er eentje pakken en dan rechtdoor verdergaan.. zelfde probleem heb ik bij die goldmine, daar heb je ook wat van die quarterpipes met boosts aan t einde, maar weet neit of ik daar tijd mee win of juist niet
Koopaquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:04 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Die bij de finish moet je niet nemen op het laatste rondjeAls je die niet neemt pak je vaak net de winst, de rest van de tijd moet je gewoon kijken wat voor mannetje je hebt, als je iets als bowser hebt zou ik hem zeker nemen. Als je iets zoals toad hebt zou ik door de bocht gaan. Ik heb mario(
) en ik pak die bij de finish nooit en de andere wel.
Oh die baan jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:47 schreef EvilMarc het volgende:
Die rotbaan, in de sneeuw. DK's snowboard cross.. zoiets dacht ik
Die win ik bijna altijd.............daar heb je geen geluk nodig maar goede vaardigheden met sturen en zo...de leken gaan juist sneeuw happen en ik race gewoon door............quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:47 schreef EvilMarc het volgende:
Die rotbaan, in de sneeuw. DK's snowboard cross.. zoiets dacht ik
Je ava, ik kliktequote:Op vrijdag 11 april 2008 10:40 schreef Ninedarts het volgende:
een officiele Wii stuurtje van Nintendo kost maar 10 euro terwijl een Piranha stuur 15 euro kost.......
dat is toch dom van Piranha.........koop juist liever een echte originele stuurtje van Wii en dan is het ook nog goedkoper!!!
Ze dachten misschien dat het Wii stuurtje voor een hogere prijs op de markt zou komen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:40 schreef Ninedarts het volgende:
een officiele Wii stuurtje van Nintendo kost maar 10 euro terwijl een Piranha stuur 15 euro kost.......
dat is toch dom van Piranha.........koop juist liever een echte originele stuurtje van Wii en dan is het ook nog goedkoper!!!
Dat dacht ik ook in de winkel, voor een tientje meteen 1 voor de huisgenoot gehaaldquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:06 schreef Lexie het volgende:
10 euro voor een extra stuurtje? Dat is niet veel. Dan haal ik er ook een, dan heeft niemand meer een excuus als hij verliest.
Je hebt je even laten oppoetsen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:54 schreef MikeyMo het volgende:
5 minuten later liep ik glimmend de winkel uit
Nintendo gaat met Mario Kart dus gelijk een hoop 3rd party leveranciers pesten. De stuurtjes zijn goedkoper, maar ook het spel zelf is goedkoper dan de meeste andere spellen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:40 schreef Ninedarts het volgende:
Nee, ze geven gewoon het goede voorbeeldquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:09 schreef Tokus het volgende:
[..]
Nintendo gaat met Mario Kart dus gelijk een hoop 3rd party leveranciers pesten. De stuurtjes zijn goedkoper, maar ook het spel zelf is goedkoper dan de meeste andere spellen.
Dat vind ik bij veel tracks ook lastig om te bepalen, welk jumps en halfpipe's je wel of niet moet nemen. Met het in de luchtvliegen verlies je tijd, maar je krijgt als je terugkomt een boost en als je daarbij ook nog eens stunt, is dat best een flinke boost in z'n geheelquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Alleen ben ik er nog niet uit wat sneller is in die halfpipe, die boosts of er eentje pakken en dan rechtdoor verdergaan.. zelfde probleem heb ik bij die goldmine, daar heb je ook wat van die quarterpipes met boosts aan t einde, maar weet neit of ik daar tijd mee win of juist niet
Gefeliciteerdquote:
Dank jequote:Op vrijdag 11 april 2008 12:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
En ook nog een paar keer 1ste geworden vandaag? (online)
Mooi zo!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dank je
1x nog maar eerste maar zie nu wel dat het stuk beter gaat algister was ik meer 8ste enzo
Nu meer 2/3/4 dus gaat de goede kant op
Zal wel moeilijk zijn om een heel weekend niet te kunnen spelenquote:Ik ga vanmiddag trouwens een weekendje weg dus kan niet tegen/met je spelen dit weekend
En wat is het smerig om eindelijk eerste te zijn, een blauw schildje, kanon en bliksem op je harses te krijgen en te eindigen als 10e nadat je de hele meute vlak voor de finish voorbij je ziet stomenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:24 schreef DaggerNL het volgende:
Wat is het heerlijk om in de laatste lap zo'n kanon,ster, toads te krijgen om iedereen in te halen en 1e te worden.
dat is zo kut he. Denk je lekker punten te scoren, gebeurt er zoietsquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En wat is het smerig om eindelijk eerste te zijn, een blauw schildje, kanon en bliksem op je harses te krijgen en te eindigen als 10e nadat je de hele meute vlak voor de finish voorbij je ziet stomen
Ja best welquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
[..]
Zal wel moeilijk zijn om een heel weekend niet te kunnen spelenMja, was gisteravond iig erg leuk!
da's maar goed ook. Snaken verpestte mario kart ds online zo enorm. Het heeft dan niks meer te maken met het track racen zoals het bedoeld is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:31 schreef BONG4002 het volgende:
Had trouwens nog wel erg de neiging om te "snaken", maar dat werkt niet echt in dit spel
Mee eensquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
da's maar goed ook. Snaken verpestte mario kart ds online zo enorm. Het heeft dan niks meer te maken met het track racen zoals het bedoeld is.
Zeker, volgende keer mss eens tégen elkaar spelen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja best welmaar is wel even goed, heb een hele zere hand
![]()
![]()
Maar gister was zeker lachenook erg toevallig dat we bij elkaar zaten!
Ja idd, viel mij ook opquote:Je kunt haast beter 2 rondjes 3/4e zijn en dan pas de laatste ronde toeslaan, want anders krijg je inderdaad steeds van die blauwe schilden tegen je aan
Ja lijkt me leukquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker, volgende keer mss eens tégen elkaar spelen?
[..]
Okej, ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja lijkt me leuk
Heb je ghost data van toad's factory trouwens verbeterd met iets van 9 seconden ofzo![]()
ja als het goed is gegaan is die verstuurdquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, ben benieuwdHeb je hem ook aan mij verzonden? Dan ga ik hem natuurlijk verbeteren
Ga ik vanavond jou ghost proberen te verslaanquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ja als het goed is gegaan is die verstuurd
Jeetje wat heb ik een hekel aan die gold mineik word daar altijd laatste want ik val overal vanaf
Dat zuigt echt jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:57 schreef Pronk het volgende:
Gisteren is het spel bij mij ook binnen gekomen en ik vindt het tot nu toe super. Ik speel uiteindelijk toch het beste met de classic controller.
Ik zag alleen 1 heel groot minpunt, maar misschien heb ik gewoon niet goed gekeken. Klopt het dat je de gewone cups niet meer met 2 players tegelijk kan doen? Zoals dat op de SNES wel kon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |