Je hebt je even laten oppoetsen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:54 schreef MikeyMo het volgende:
5 minuten later liep ik glimmend de winkel uit
Nintendo gaat met Mario Kart dus gelijk een hoop 3rd party leveranciers pesten. De stuurtjes zijn goedkoper, maar ook het spel zelf is goedkoper dan de meeste andere spellen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:40 schreef Ninedarts het volgende:
een officiele Wii stuurtje van Nintendo kost maar 10 euro terwijl een Piranha stuur 15 euro kost.......
dat is toch dom van Piranha.........koop juist liever een echte originele stuurtje van Wii en dan is het ook nog goedkoper!!!
Nee, ze geven gewoon het goede voorbeeldquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:09 schreef Tokus het volgende:
[..]
Nintendo gaat met Mario Kart dus gelijk een hoop 3rd party leveranciers pesten. De stuurtjes zijn goedkoper, maar ook het spel zelf is goedkoper dan de meeste andere spellen.
Dat vind ik bij veel tracks ook lastig om te bepalen, welk jumps en halfpipe's je wel of niet moet nemen. Met het in de luchtvliegen verlies je tijd, maar je krijgt als je terugkomt een boost en als je daarbij ook nog eens stunt, is dat best een flinke boost in z'n geheelquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Alleen ben ik er nog niet uit wat sneller is in die halfpipe, die boosts of er eentje pakken en dan rechtdoor verdergaan.. zelfde probleem heb ik bij die goldmine, daar heb je ook wat van die quarterpipes met boosts aan t einde, maar weet neit of ik daar tijd mee win of juist niet
Gefeliciteerdquote:
Dank jequote:Op vrijdag 11 april 2008 12:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
En ook nog een paar keer 1ste geworden vandaag? (online)
Mooi zo!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dank je
1x nog maar eerste maar zie nu wel dat het stuk beter gaat algister was ik meer 8ste enzo
Nu meer 2/3/4 dus gaat de goede kant op
Zal wel moeilijk zijn om een heel weekend niet te kunnen spelenquote:Ik ga vanmiddag trouwens een weekendje weg dus kan niet tegen/met je spelen dit weekend
En wat is het smerig om eindelijk eerste te zijn, een blauw schildje, kanon en bliksem op je harses te krijgen en te eindigen als 10e nadat je de hele meute vlak voor de finish voorbij je ziet stomenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:24 schreef DaggerNL het volgende:
Wat is het heerlijk om in de laatste lap zo'n kanon,ster, toads te krijgen om iedereen in te halen en 1e te worden.
dat is zo kut he. Denk je lekker punten te scoren, gebeurt er zoietsquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En wat is het smerig om eindelijk eerste te zijn, een blauw schildje, kanon en bliksem op je harses te krijgen en te eindigen als 10e nadat je de hele meute vlak voor de finish voorbij je ziet stomen
Ja best welquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
[..]
Zal wel moeilijk zijn om een heel weekend niet te kunnen spelenMja, was gisteravond iig erg leuk!
da's maar goed ook. Snaken verpestte mario kart ds online zo enorm. Het heeft dan niks meer te maken met het track racen zoals het bedoeld is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:31 schreef BONG4002 het volgende:
Had trouwens nog wel erg de neiging om te "snaken", maar dat werkt niet echt in dit spel
Mee eensquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
da's maar goed ook. Snaken verpestte mario kart ds online zo enorm. Het heeft dan niks meer te maken met het track racen zoals het bedoeld is.
Zeker, volgende keer mss eens tégen elkaar spelen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja best welmaar is wel even goed, heb een hele zere hand
![]()
![]()
Maar gister was zeker lachenook erg toevallig dat we bij elkaar zaten!
Ja idd, viel mij ook opquote:Je kunt haast beter 2 rondjes 3/4e zijn en dan pas de laatste ronde toeslaan, want anders krijg je inderdaad steeds van die blauwe schilden tegen je aan
Ja lijkt me leukquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker, volgende keer mss eens tégen elkaar spelen?
[..]
Okej, ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja lijkt me leuk
Heb je ghost data van toad's factory trouwens verbeterd met iets van 9 seconden ofzo![]()
ja als het goed is gegaan is die verstuurdquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, ben benieuwdHeb je hem ook aan mij verzonden? Dan ga ik hem natuurlijk verbeteren
Ga ik vanavond jou ghost proberen te verslaanquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ja als het goed is gegaan is die verstuurd
Jeetje wat heb ik een hekel aan die gold mineik word daar altijd laatste want ik val overal vanaf
Dat zuigt echt jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:57 schreef Pronk het volgende:
Gisteren is het spel bij mij ook binnen gekomen en ik vindt het tot nu toe super. Ik speel uiteindelijk toch het beste met de classic controller.
Ik zag alleen 1 heel groot minpunt, maar misschien heb ik gewoon niet goed gekeken. Klopt het dat je de gewone cups niet meer met 2 players tegelijk kan doen? Zoals dat op de SNES wel kon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |