Daarom kan het geen kwaad om te weten wanneer de winkels in je omgeving bevoorraad worden, meestal is dat op woensdag of donderdag. Als je dat weet kun je gewoon op woensdagmiddag en donderdagmiddag eens langsgaan om te kijken of ze de games al in hun schap hebben gelegdquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:05 schreef Snever het volgende:
Bart Smit had hem gister al in de verkoop gedaan
Alleen ben ik er nog niet uit wat sneller is in die halfpipe, die boosts of er eentje pakken en dan rechtdoor verdergaan.. zelfde probleem heb ik bij die goldmine, daar heb je ook wat van die quarterpipes met boosts aan t einde, maar weet neit of ik daar tijd mee win of juist nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:48 schreef SnuggLe het volgende:
Die is juist vet!
Die bij de finish moet je niet nemen op het laatste rondjequote:Op vrijdag 11 april 2008 09:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Alleen ben ik er nog niet uit wat sneller is in die halfpipe, die boosts of er eentje pakken en dan rechtdoor verdergaan.. zelfde probleem heb ik bij die goldmine, daar heb je ook wat van die quarterpipes met boosts aan t einde, maar weet neit of ik daar tijd mee win of juist niet
Koopaquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:04 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Die bij de finish moet je niet nemen op het laatste rondjeAls je die niet neemt pak je vaak net de winst, de rest van de tijd moet je gewoon kijken wat voor mannetje je hebt, als je iets als bowser hebt zou ik hem zeker nemen. Als je iets zoals toad hebt zou ik door de bocht gaan. Ik heb mario(
) en ik pak die bij de finish nooit en de andere wel.
Oh die baan jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:47 schreef EvilMarc het volgende:
Die rotbaan, in de sneeuw. DK's snowboard cross.. zoiets dacht ik
Die win ik bijna altijd.............daar heb je geen geluk nodig maar goede vaardigheden met sturen en zo...de leken gaan juist sneeuw happen en ik race gewoon door............quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:47 schreef EvilMarc het volgende:
Die rotbaan, in de sneeuw. DK's snowboard cross.. zoiets dacht ik
Je ava, ik kliktequote:Op vrijdag 11 april 2008 10:40 schreef Ninedarts het volgende:
een officiele Wii stuurtje van Nintendo kost maar 10 euro terwijl een Piranha stuur 15 euro kost.......
dat is toch dom van Piranha.........koop juist liever een echte originele stuurtje van Wii en dan is het ook nog goedkoper!!!
Ze dachten misschien dat het Wii stuurtje voor een hogere prijs op de markt zou komen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:40 schreef Ninedarts het volgende:
een officiele Wii stuurtje van Nintendo kost maar 10 euro terwijl een Piranha stuur 15 euro kost.......
dat is toch dom van Piranha.........koop juist liever een echte originele stuurtje van Wii en dan is het ook nog goedkoper!!!
Dat dacht ik ook in de winkel, voor een tientje meteen 1 voor de huisgenoot gehaaldquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:06 schreef Lexie het volgende:
10 euro voor een extra stuurtje? Dat is niet veel. Dan haal ik er ook een, dan heeft niemand meer een excuus als hij verliest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |