Mss kunnen we het tijdstip dan beter verplaatsen naar 21:00uur? Of 20:30 (Weet niet hoelang dat programma duurt)quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:54 schreef Breuls het volgende:
Ik zou graag meedoen, maar rond die tijd heb ik mijn tv al geclaimd voor Doctor Who.
Ja, is goed, doe jij maar (ook omdat ik jou in mn FC heb staan) weet anders niet hoe ik de room kan bereiken als een ander (die ik nog niet heb toegevoegd) de kamer opent!quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:28 schreef SnuggLe het volgende:
Net de 50cc helemaal uitgespeeld. Met de 100cc nu beginnen, ik heb nog nooit op een motor gezeten....
Die lightning cup is wel aardig. Die tuinen zijn cool.
Zullen we kijken of we vanavond om 20:00 uur een cupje kunnen doen? Even iemand een room openen! Zal ik wel doen om 19:55 uur, dus allemaal even opletten dan ;-)
Oftewel: FOK Mario Kart toernooi!
Zaterdag 20:00 uur
Tot 21.20.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss kunnen we het tijdstip dan beter verplaatsen naar 21:00uur? Of 20:30 (Weet niet hoelang dat programma duurt)
Dat lijkt me ook jaquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:09 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tot 21.20.Dus wacht vooral niet op mij. Ik neem aan dat we nog vaak zat toernooitjes kunnen doen.
Dit is zó kut. In oudere MK's kreeg je die boost door met je pookje heen en weer te bewegen tijdens het driften. Dit kan dus niet meer. Vroeger kon ik ook op rechte stukken constant boosten door skill maar dat vond N niet zo leuk blijkbaar...quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:48 schreef BONG4002 het volgende:
Als je aan het driften bent krijg je op een gegeven moment blauwe vonkjes (laat je dan los dan maak je een korte turbo), houd je het driften langer ingedrukt (alleen handmatig!) dan worden ze op een gegeven moment oranje en is je boost nog beter! (let wel: werkt alleen met karts, bij de brommers kan je alleen blauwe vonkjes krijgen)
Dat verpestte het spel wel zo ontzettend. Heel het online gebeuren op de DS is verpest door dat snaken, er is niks meer aan zo. Ik vind het dus heel erg goed dat het niet meer in de Wii-versie zitquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:47 schreef W1ZZ het volgende:
Dit is zó kut. In oudere MK's kreeg je die boost door met je pookje heen en weer te bewegen tijdens het driften. Dit kan dus niet meer. Vroeger kon ik ook op rechte stukken constant boosten door skill maar dat vond N niet zo leuk blijkbaar...
Uiteraard, alle controllers werken in alle modes.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:42 schreef Borizzz het volgende:
Kun je ook online als je speelt met de GC controller? Of is dat alleen voor het stuurtje?
Ik deed net mee in een Match met jouquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:21 schreef SnuggLe het volgende:
Ah....denk dat het dan ook rustig wordt. We zullen zien.
Zit inmiddels op de 6336.
Duidelijk dat je bij een track als Yoshi Falls het beste in de laatste ronde 4e/5e kan liggen.....dan krijg je iets leuks en kan je winnen. Als je 1e ligt kan je het vergeten.
Net een gast die zat op 7299...pfffffffff!
Bernie.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:27 schreef SnuggLe het volgende:
Was jij dat? Welke naam??? Heb wel 5x in de top 3 gereden net.
Tsja, eigenlijk zeg je dus dat het niet leuk is om te verliezen van mensen die beter in het spel zijn dan jij... De ouderwetse manual drift is gewoon een skill die iedereen kan leren na het genoeg gespeeld te hebben.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat verpestte het spel wel zo ontzettend. Heel het online gebeuren op de DS is verpest door dat snaken, er is niks meer aan zo. Ik vind het dus heel erg goed dat het niet meer in de Wii-versie zit
Wie is Rayman online dan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:00 schreef SnuggLe het volgende:
Irritant btw dat je niet goed kunt zien wie je 'vrienden' zijn..... je moet soms maar raden.
Rayman, Maartel; was lachen die races net :-)
Ik OWNDE de Bowsercastle!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |