Dat gezeik zal altijd blijven en van dezelfde mensen ook altijd. Ongetwijfeld komt azijnzure zeiker tomasso later ook janken hier.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:36 schreef BlaBlub het volgende:
Gezeik over graphics... Koop dan lekker een ps3 en ga je daar op af zitten trekken
Mario kart boeien de graphics niet, alleen dat het gewoon om de gameplay gaat. Iets waar andere consoles nog wat van kunnen leren, kwa multiplayer
Als je een snelle start wilt maken dan moet je als de 2 (van het aftellen) bijna verdwijnt gas gaan geven en ingedrukt houdenquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:40 schreef Oksel het volgende:
Wie kan even de trucjes uitleggen? Snel starten, en powersliden?
Als je aan het driften bent krijg je op een gegeven moment blauwe vonkjes (laat je dan los dan maak je een korte turbo), houd je het driften langer ingedrukt (alleen handmatig!) dan worden ze op een gegeven moment oranje en is je boost nog beter! (let wel: werkt alleen met karts, bij de brommers kan je alleen blauwe vonkjes krijgen)quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:45 schreef Oksel het volgende:
Hoe krijg je een boost?
Ik ben hem nog niet tegengekomen, maar nu wil ik het welquote:Op zaterdag 12 april 2008 02:26 schreef neggix het volgende:
Na het weekend wil ik zeker ff tegen jou spelen. Kijken of je echt zo goed ben
Ben benieuwd... Heb je al tegen een gast genaamd "Snow" gespeeld?? Ik heb met toeval al 2 keer een lange tijd samen gespeeld.. allebei precies even goed en beter dan de rest
*brag, bragquote:Konno also mentions the steps they've taken regarding players who use different controllers to play the game over at the Mario Kart Channel. If you're using a classic Gamecube controller instead of the Wii Wheel, there will be an icon that'll show this. Also, expert Wii Wheel gamers are rewarded with a Golden Wheel icon. That's bragging rights for you there.
bron
Jepquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:59 schreef Oksel het volgende:
Enneuhm, voor MK heb je dus aparte friendscodes?
Ik vind het ook irritant dat je dan niet op een manier achter de FC kan komen... Want met zo iemand wil ik ook wel elke keer spelen...quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:56 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik ben hem nog niet tegengekomen, maar nu wil ik het wel![]()
En volgens mij ben ik niet eens zo heel erg goed, maar gewoon aardig bovengemiddeld (gamefreek kon me aardig inmaken, ik wil nog revanche!) Overigens weet ik nu wel wat mijn gouden stuur betekent:
Da's gewoon ff wennen. Als je ziet wat voor prestaties sommigen online neerzetten met stuur, dat doet niet onder voor nunchuck/classic/gamecube controllerquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:09 schreef Shadowcat het volgende:
Dat stuur speelt me toch een partij kut zeg! Snel de GameCube-controller er weer bij gepakt, speelt 100x beter!
quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo, net een paar races gedaan waar ook snuggle in zat. Tof.
Do mach bike van marioquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:38 schreef SnuggLe het volgende:
Ahah! Was leuk ja! Ik ga zo weer eens even.
Eigenlijk wil ik eerst alle cups eens spelen en unlocken (zo heb ik nog nooit op de motor gezeten), maar online is veeeeels te leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |