Dat ligt aan jou denk ik, heb nu al een aantal keer online gewonnen van mensen die het stuur niet gebruikten. Zie nu trouwens ook steeds meer mensen met een gouden stuurtje online, en heb nu ook Birdo unlocked na 250x online spelenquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:33 schreef Maartel het volgende:
Met de nunchuck erbij werd ik iig bij de 50cc moeiteloos eerste op banen die ik voor het eerst reed..
Met het stuurtje kom ik echt niet ver..ligt het nou aan mij, of is dat ding toch echt gewoon niet heel handig?
Heb vanmiddag 3 rondes 1e gelegen bij Yoshi Falls en zo gewonnen, verbaasde me dat ik geen 3 blauwe schildjes achter elkaar kreeg oidquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:21 schreef SnuggLe het volgende:
Duidelijk dat je bij een track als Yoshi Falls het beste in de laatste ronde 4e/5e kan liggen.....dan krijg je iets leuks en kan je winnen. Als je 1e ligt kan je het vergeten.
blauwe schildjes zijn gelukkig zeldzaam in een online race. Maar als je tegen de CPU speelt gooit ie ze er wel vaak tegenaan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:41 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Heb vanmiddag 3 rondes 1e gelegen bij Yoshi Falls en zo gewonnen, verbaasde me dat ik geen 3 blauwe schildjes achter elkaar kreeg oid
Die heeft een minimaal rolletje in de Donkey Kong Country spellen op de Super Nintendoquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:45 schreef Kokstra het volgende:
Heb Funky Kong unlocked!
wie de fuck is dat![]()
Mario Kart Wii Friendscodesquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:25 schreef Biancavia het volgende:
Oh een centraal topic!
Wie wil er friends worden om te karten?
Ik heb nog maar 1 friend.
PM voor de friend code!
Kinderveiligheid. Je kunt alleen friends worden als je allebei je nummer uitwisselt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:34 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom krijg je eigenlijk door dat friendcode systeem geen overzicht met wie jou heeft toegevoegd, zodat je kunt accepten
contact@nintendo.nlquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:34 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom krijg je eigenlijk door dat friendcode systeem geen overzicht met wie jou heeft toegevoegd, zodat je kunt accepten
Dit gaat wel heel erg verquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kinderveiligheid. Je kunt alleen friends worden als je allebei je nummer uitwisselt.
Heb het nog niet geprobeerd, maar volgens deze info moet je de 100cc Special Cup winnen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:16 schreef Italo het volgende:
Tvp en vraagje: wat moet je halen/bereiken om met je MII te kunnen spelen?
Al gevonden:quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:50 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik heb een vraagje over de statistieken van de online matches. Toen ik de records van mijn Mii bekeek
zag ik 14 gewonnen - 14 verloren, terwijl ik maar een paar matches had gedaan. Nu is het 50-57. Weten
jullie hoe dit wordt berekend? Ik zag bij battle wel na 1 verloren wedstrijd 0-5, waaruit ik kon afleiden dat
dit kwam omdat ik van 5 tegenspelers die samen het team vormden verloor. Van de VS matches snap ik de logica alleen nog niet...
Wat was de bedoeling van dat laatste spel?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:48 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik heb een room gemaakt (en heel fok toegevoegd) dus komt u maar
quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:16 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat was de bedoeling van dat laatste spel?![]()
Ik zit boven de 6000. Hoe meer je hebt, hoe minder je krijgt voor een overwinningquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:03 schreef W1ZZ het volgende:
Toch nog maar even oefenen dan
Heb nu ook m'n eerste 3 online potjes gespeeld, stuk uitdagender! Heb nu na die 3 potjes bijna 5400 punten. Hij combineert je geloof ik wel met lui van jouw sterkte ongeveer, ofniet? Heb nog niemand boven de 6000 punten gezien.
En dat is klotequote:Op zaterdag 12 april 2008 22:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik zit boven de 6000. Hoe meer je hebt, hoe minder je krijgt voor een overwinning
Ow, dat moet te doen zijnquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:52 schreef Entilzha het volgende:
[..]
Heb het nog niet geprobeerd, maar volgens deze info moet je de 100cc Special Cup winnen.
quote:
Hoe de fuck krijg je die?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:45 schreef Kokstra het volgende:
Heb Funky Kong unlocked!
wie de fuck is dat![]()
6387quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:03 schreef W1ZZ het volgende:
Heb nog niemand boven de 6000 punten gezien.
Ik weet wie hij is uit de DKC serie , maar liever geen spoilers meerquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:45 schreef Kokstra het volgende:
Heb Funky Kong unlocked!
wie de fuck is dat![]()
Lezen is ook een vak hequote:
Geen idee maar ik vond het wel fokking grappigquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:38 schreef Kokstra het volgende:
Hoe kreeg ik het voor elkaar om precies door dat ene banaantje te rijden EvilMarc?
Niet gehad. Wat ik wel lullig vind is dat als er een winnaar is in een GP en de rest doet er te lang over, zij niet mogen finishen. Ik zit dan steeds van "laat me nou gewoon effe de race uitrijdenquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:00 schreef Qwea het volgende:
hebben jullie ook vaak van die network transmission errrors... zit je midden in een game word je er weer uitgeflikkerdZeker elke tien minuten liggen we er wel weer een keer af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |