Ik ben Boris nietquote:Op donderdag 10 april 2008 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maak dan eens een uigebreidd post over je indrukke. Ik ben best geinteresseerd in deze game, maar alleen met vet kan ik niks.
Moet je dat met de analoge sticks doen? Mij lijkt dat op de Wii wel weer heel vet werken.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:52 schreef Rossdale het volgende:
Goede TT
En Volgens mij gaan we het idd over bully hebben. De game is echt leuk en verslavend, alleen ben ik echt veeeeel te traag voor die biologielessen. Ik snij niet zo snel, ik ben geen slager
Jep en daar ben ik niet zo'n ster in...quote:Op donderdag 10 april 2008 09:53 schreef AQuila360 het volgende:
Moet je dat met de analoge sticks doen? Mij lijkt dat op de Wii wel weer heel vet werken.
Ik las gisteren ergens iets over een Wii-360-motequote:Op donderdag 10 april 2008 09:52 schreef FJD het volgende:
Het is allemaal mijn schuld
Nee maar serieus, als ik dat zo teruglees dan snap ik het wel en dan zie ik ook wel dat ik met een iets te jolige insteek dit topic in ben gesprongen. De uitleg () in de OP helpt natuurlijk ook niet mee maar het zou laf zijn om me daar achter te verschuilen. Ik had het zelf iets meer richting SC ingeschat, dan kun je zeggen "ga naar de GAM SC" maar ik vind juist de stap daartussen leuk; Slap ouwehoeren maar wel over de Xbox
Maar goed, voortaan bij al m'n slappe ouwehoer posts zal ik wat nuttigs proberen toe te voegenBij deze m'n eerste aanzet.
Wat missen we nou nog echt bij de Xbox? Los van natuurlijk de makkelijke antwoorden als "fatsoenlijke koeling" en "betrouwbaarheid" vraag ik me af of er echt nog kansen zijn die MS onbenut heeft gelaten. Qua spellen heb ik geen flauw idee, ik heb wel het vermoeden dat RTS redelijk ondervertegenwoordigd is maar dat komt denk ik vooral door het ontbreken van een muis. Zou een muis addon dan iets zijn? Ik weet dat MS niet zo happig is om de Xbox op een PC te laten lijken (en daarmee haar eigen markt onder druk te zetten) maar nu de PC meer en meer ten onder gaat aan de piraterij is het zeker geen slecht zetje om ook RTS spelers de console op te krijgen.
Maar qua hardware is het meest in het oog springende vraagstuk natuurlijk de BR kwestie. Om de concurrentie met de PS3 aan te gaan wil je dat ding intern plaatsen zodat alle nieuwe kopers automatisch een BR speler hebben maar goed dan zul je zien dat ontwikkelaars ook op BR spellen willen gaan ontwikkelen (zoals bv. MGS die niet past op een DL-DVD) maar wat doe je dan met je fanbase? Ga je daar een losse BR drive voor verkopen of ga je voor een klein bedrag aanbieden om oude Xboxen om te bouwen? Met dat laatste maak je je product natuurlijk weer complexer, iets wat je liever niet wil in een tijdperk waar eenvoud de massa aanspreekt.
Goed, nog andere inbreng?
Ik moet er eigenlijk niet op reageren maar kan het niet laten.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:58 schreef jorienvdherik het volgende:
sinds die edwin nog wat er zit
is het omlaag gegaan
Blijft een nutteloze posts maar ik weet zeker dat mensen dan ook anders (positiever) op je zullen reageren.quote:Sinds Edwin in dit topic is, is het niveau omlaag gegaan.
Stom spelquote:Op donderdag 10 april 2008 09:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zie hier nieuwe screenshots van de favoriete nieuwe XBLA game van AQuila360
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n Wii360-mote is niet veel anders dan een add-on als de gitaar, Vision cam, etc. Ik zou het zelf nooit kopen denk ikquote:Op donderdag 10 april 2008 09:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik las gisteren ergens iets over een Wii-360-moteSerieus,.... M$ zou volgens de geruchten ook iets ala Wii-games willen lanceren,.... misschien wel voor Kerst,.... of het waar is? Geen idee. Dat is overigens niet iets wat ze missen trouwens. Voor mij hoeven ze helemaal niet die kant op. Nintendo is ongrijpbaar op dat gebied. Het mediacenter wat ze altijd wilden zijn is ook niet haalbaar meer. Misschien iets voor de volgens console? Ik mis eigenlijk niks,.... ja een FF game op de 360
Bron
Dat zou wel heel gaaf zijn trouwensquote:Op donderdag 10 april 2008 10:02 schreef kepler het volgende:
ik zat trouwens te denken, ik kan me iets herinneren dat Bungie ooit iets heeft gezegd dat clan-support zou komen in de lente update voor de Xbox 360. Nu hebben we laatst een update gehad aan Xbox Live zelf, en meestal is dat vlak voor een 360-update. Het zou ideale timing zijn om zo vlak voor GTAIV een 360-update uit te brengen met clan-support.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn oude screens, geen idee of die echt zijn of nietMaar het gerucht van clan-support gaan nu al tijden. Zal het met deze update dan eindelijk gebeuren?
Ik kan alleen die opmerking van bungie niet meer vinden...
Ik denk ook niet dat ze de Wii kant op moeten. De hele Wii ademt basic uit. Dat is niet slecht, sterker nog het is een meesterzet. Van de hardware tot aan de software, alles is ontzettend eenvoudig, duidelijk en gebruiksvriendelijk. Alleen de echte settings zitten achter de schermen nog op traditionele wijze in elkaar. Als je naar het Dashboard van de Xbxo gaat dan moet je de eerste keer toch wel even slikken over waar je alles kunt vinden. Als wij, als gamers, dat al vinden dan kun je er donder op zeggen dat de gemiddelde persoon er niets van snapt. Dan kun je dat wel simpeler willen maken maar dan schoffeer je je huidige klanten. Lijkt me niet de way to go.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:58 schreef Chocobo het volgende:
Ik las gisteren ergens iets over een Wii-360-moteSerieus,.... M$ zou volgens de geruchten ook iets ala Wii-games willen lanceren,.... misschien wel voor Kerst,.... of het waar is? Geen idee. Dat is overigens niet iets wat ze missen trouwens. Voor mij hoeven ze helemaal niet die kant op. Nintendo is ongrijpbaar op dat gebied. Het mediacenter wat ze altijd wilden zijn is ook niet haalbaar meer. Misschien iets voor de volgens console? Ik mis eigenlijk niks,.... ja een FF game op de 360
Vind je? Zie het als een desperate copy paste aktie. GH(deel 1, 2, of 3) is voor elke console verkrijgbaar toch? Ding moet gewoon doen waarvoor die gemaakt is! Games en gaming voor groot publiek.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:04 schreef kepler het volgende:
[..]
Zo'n Wii360-mote is niet veel anders dan een add-on als de gitaar, Vision cam, etc. Ik zou het zelf nooit kopen denk ikAls Microsoft het ooit zal uitbrengen.
Mediacenter is trouwens wel gelukt hoorIk gebruik de 360 voornamelijk als mediacenter nu
Zo danquote:Op donderdag 10 april 2008 10:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze de Wii kant op moeten. De hele Wii ademt basic uit. Dat is niet slecht, sterker nog het is een meesterzet. Van de hardware tot aan de software, alles is ontzettend eenvoudig, duidelijk en gebruiksvriendelijk. Alleen de echte settings zitten achter de schermen nog op traditionele wijze in elkaar. Als je naar het Dashboard van de Xbxo gaat dan moet je de eerste keer toch wel even slikken over waar je alles kunt vinden. Als wij, als gamers, dat al vinden dan kun je er donder op zeggen dat de gemiddelde persoon er niets van snapt. Dan kun je dat wel simpeler willen maken maar dan schoffeer je je huidige klanten. Lijkt me niet de way to go.
Ik denk dat in de toekomst de PS3 precies goed zit. De menustructuur zit beter in elkaar (mensen willen geen media center maar photo's, movies, music), daarnaast zit er een BR speler in en over een jaar of twee is het overal mogelijk om het ding als digitale TV en PVR te gebruiken. Vanaf dat moment zal het heel erg hard gaan met de PS3.
Qua gaming en gaming network heeft Microsoft het enorm goed voor elkaar. Live staat erg goed op poten en doordat MS zelf, de omgebouwde consoles kan weren, is het voor ontwikkelaars erg interessant om te ontwikkelen voor de Xbox. Echter, qua side-features heeft Sony de betere kaarten in handen en ik verwacht dat ze daar ook op gaan winnen binnen een jaar of 5.
Qua games mis ik ten eerste een next-gen snowboarding game. Amped 3 is al drie jaar oud en heeft geen online mode.quote:
Nou ja, heel desperate vind ik het niet. De Wii (en vooral de bediening) is een groot succes, en grote successen worden altijd gekopieerd. Zelfs Sony heeft vlak voor de launch op het allerlaatste moment motion-sensors in de controller gestopt. Ik ga er vanuit dat ze het gewoon als een add-on uitbrengen, met een aantal games die er (een klein beetje) gebruik van zullen maken en een aantal games speciaal gericht op de Wii-mote. Beetje hetzelfde met de Vision-cam. En waarom zou Microsoft het niet proberen?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind je? Zie het als een desperate copy paste aktie. GH(deel 1, 2, of 3) is voor elke console verkrijgbaar toch? Ding moet gewoon doen waarvoor die gemaakt is! Games en gaming voor groot publiek.
Doelde meer op het complete plaatje,... films, muziek,.... games,... zie het gewoon niet gebeuren. Ding maakt veels te veel lawaai om te genieten van muziek. Moet mijn centerspeaker altijd harder zetten om stemmen te horenHelemaal nu blu-ray de nieuwe media standaard is geworden, houd het op dat gebied toch allemaal een beetje op.
Dit zijn mijns inziens ook reacties die kant noch wal slaan. Elke keer als iemand over een nieuw spel begint zijn er wel bepaalde users die het meteen de grond in boren. Beter zou zijn als je ff zou beargumenteren waarom het je een stom spel lijkt. Mij lijkt het namelijk erg tof. Trefbalquote:
Wat mij tot nu toe qua games nog het meest in het oog springt is het feit dat niet alle xbox games zondermeer op de 360 gespeeld kunnen worden. Was toch niet zo'n fijne verrassing en waarom? Ook de xbox-orginals sectie in de game-store is niet super uitgebreid. Verwacht niet dat dat ooit nog zal gebeuren, zal wel teveel geld kosten, had alleen graag bijvoorbeeld Mashed op de 360 gedaan, zo zijn er nog wel een aantal titels.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:52 schreef FJD het volgende:
Wat missen we nou nog echt bij de Xbox? Los van natuurlijk de makkelijke antwoorden als "fatsoenlijke koeling" en "betrouwbaarheid" vraag ik me af of er echt nog kansen zijn die MS onbenut heeft gelaten. Qua spellen heb ik geen flauw idee,....
Maar qua hardware is het meest in het oog springende vraagstuk natuurlijk de BR kwestie. Om de concurrentie met de PS3 aan te gaan wil je dat ding intern plaatsen zodat alle nieuwe kopers automatisch een BR speler hebben maar goed dan zul je zien dat ontwikkelaars ook op BR spellen willen gaan ontwikkelen (zoals bv. MGS die niet past op een DL-DVD) maar wat doe je dan met je fanbase? Ga je daar een losse BR drive voor verkopen of ga je voor een klein bedrag aanbieden om oude Xboxen om te bouwen? Met dat laatste maak je je product natuurlijk weer complexer, iets wat je liever niet wil in een tijdperk waar eenvoud de massa aanspreekt.
Ik deed dat meer omdat Morph doelde op het feit dat ik alleen crap spellen speel! En daaronder staat dat ik dat hele XBLA niet meer zo leuk vind.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dit zijn mijns inziens ook reacties die kant noch wal slaan. Elke keer als iemand over een nieuw spel begint zijn er wel bepaalde users die het meteen de grond in boren. Beter zou zijn als je ff zou beargumenteren waarom het je een stom spel lijkt. Mij lijkt het namelijk erg tof. Trefbal
Ik lees het vaker, dan mensen moeite hebben met biologie.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:52 schreef Rossdale het volgende:
Goede TT
En Volgens mij gaan we het idd over bully hebben. De game is echt leuk en verslavend, alleen ben ik echt veeeeel te traag voor die biologielessen. Ik snij niet zo snel, ik ben geen slager
Klopt, ik vind XBLA ook behoorlijk waardeloos. Maar dat komt door al die remakes van oude games die er op staan. Who cares about oude spelllen als Pacman, Frogger of Doom. Breng dan een full-priced Xbox 360 game uit die bestaat uit een compilatie van een stuk of 100 van die oude games. Voor de mensen die daarin geinteresseerd zijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik deed dat meer omdat Morph doelde op het feit dat ik alleen crap spellen speel! En daaronder staat dat ik dat hele XBLA niet meer zo leuk vind.
Dat is ook wat ik denkquote:Op donderdag 10 april 2008 10:19 schreef AQuila360 het volgende:
Ik denk ook wel dat de Playstation 3 op de lange termijn de 360 voorbij gaat. Maar ik neem aan dat er een nieuwe xbox komt over een jaar of 2 ofzo? dan heeft die er 5 jaar opzitten dat is redelijk normaal.
Hoe gaat het dan? Want die wordt dan een stuk beter als de PS3 lijkt me. Sony kan het zich denk niet veroorloven om dan ook met een nieuwe te komen.
Dat argument hoorde ik van Morph ook een keer maar wat kan een nieuwe Xbox voor geniale features brengen?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:19 schreef AQuila360 het volgende:
Ik denk ook wel dat de Playstation 3 op de lange termijn de 360 voorbij gaat. Maar ik neem aan dat er een nieuwe xbox komt over een jaar of 2 ofzo? dan heeft die er 5 jaar opzitten dat is redelijk normaal.
Hoe gaat het dan? Want die wordt dan een stuk beter als de PS3 lijkt me. Sony kan het zich denk niet veroorloven om dan ook met een nieuwe te komen.
Interessant punt inderdaad. Ik zit te denken om morgen ook een Xbox 360 te halen (jaja, nu al) en ben dus ook aan het denken wat er gaat komen op het gebied van nieuwe consoles. Over een eventuele opvolger van de 360 lees ik niet veel, behalve dat MS er al aan begonnen is. Ze moeten namelijk wel, zoals ze zelf zeggen.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Kortom, what's next? Misschien komen er wel helemaal geen nieuwe consoles meer maar houdt het hier gewoon op en komen er alleen nieuwe games.
Zolang de graphics van de huidige games niet eruit zien als een film, dan kunnen ze altijd nog beter. Dat heeft helemaal niks met je TV te maken, maar gewoon met de kracht van de console. Maar de grootste vooruitgang zal niet zitten in de graphics, maar in de physics. Wat dacht je van een GTA, maar dan met de mogelijkheid om elk gebouw op te blazen, ruiten die realistisch breken, etc. Die richting zie je de games nu al opgaan, maar met meer CPU-kracht zal dit alleen maar toffer worden.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat argument hoorde ik van Morph ook een keer maar wat kan een nieuwe Xbox voor geniale features brengen?
De X360 bracht HD graphics en daarom ook een veel krachtigere console maar what's next? Betere graphics hebben geen enkele zin omdat de TVs dat niet aankunnen en de komende 10 jaar vast ook niet aan zullen kunnen. Je hebt dan misschien meer rekenkracht om met ingewikkelde modellen de lichtinval e.d. realistischer te maken. Dat zal allemaal wel maar je hoeft nog steeds maar 1920x1080 pixels weer te geven en zolang we nu nog verbaast worden door steeds nieuwer, mooier en beter (straks GTA IV, daarna Bad Company en volgend jaar met Mafia 2), zijn graphics geen echte unique selling point voor een nieuwe Xbox.
Dan kun je de menustructuur gebruiksvriendelijker gaan maken maar dat is ook niet echt een geweldige feature; MS zou bv. customizable menu's als (al dan niet betaalde) firmware upgrade kunnen brengen. Hoe dan ook, het is geen feature waarop je een console gaat kopen.
Dan blijft over de BR speler. Naar mijn mening zeker een goed argument om een evt. nieuwe Xbox te kopen. Echter, waarom zou ik een nieuwe Xbox kopen puur en alleen voor de BR speler? De prijs van zo'n console zal rond die van de PS3 komen te liggen (want duurder dan de huidige consoles) en dan krijg je een console die weinig extras kan behalve BR afspelen. Dan is de keuze voor een PS3 wel heel erg makkelijk.
Natuurlijk kan MS ontwikkelaars pushen om de Xbox360 te verlaten en spellen voortaan alleen maar op BR aanbrengen maar een nieuwe console die weinig extra biedt, op zo'n manier de markt op pushen zal een stormvloed aan negatieve kritiek opleveren en na het enorme RROD fiasco (als je product als onbetrouwbaar bij Kassa komt dan heb je echt een probleem) lijkt het me niet de juiste weg om te gaan voor MS.
Kortom, what's next? Misschien komen er wel helemaal geen nieuwe consoles meer maar houdt het hier gewoon op en komen er alleen nieuwe games.
Een GOED rallyspel.quote:
Tuurlijk...quote:Op donderdag 10 april 2008 10:46 schreef kepler het volgende:
Nee, ik zie nog meer dan genoeg ruimte voor de volgende generatie consoles.
Persoonlijk denk ik dat mensen te veel in console-generaties denken. Ik verwacht dat Microsoft over 2-3 jaar met een nieuwe console komt, maar dat Sony daar pas over 5-6 jaar mee komt. Hoewel Sony dan later komt dan Microsoft, heeft Sony dan weer een stuk geavanceerdere hardware, want dat wordt ieder jaar beter. Dus mensen die de Xbox 720 hebben gekocht, kopen drie jaar daarna ook de PS4 omdat die weer stukken beter is dan de Xbox 720. Een paar jaar na de PS4 komt Microsoft dan weer met een nieuwe. Dus de generaties gaan niet meer gelijk lopen denk ik. Zo zullen beide bedrijven ook meer verkopen, omdat de consument dan niet meer een keuze hoeft te maken tussen een van de twee.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:19 schreef AQuila360 het volgende:
Vind ik ook. Wat dat betreft is de Wii de enige next-gen. De andere consoles zijn evoluties van de vorige versie terwijl de Wii echt een revolutie heeft onketend op de markt.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:46 schreef kepler het volgende:
Wat bieden de PS3/360 nu eigenlijk voor geniale features?Dat was ook gewoon meer een evolutie van de PS2 en Xbox.
Snowboard en rally zijn idd ook ondergeschoven. Amped is geniaal maar al oud en een Richard Burns Rally heeft het nooit naar de Xbox gehaald terwijl het een geniaal goed spel isquote:Op donderdag 10 april 2008 10:46 schreef rudedeltadude het volgende:
Ze zullen dan waarschijnlijk de winst pakken op de echte gamers die beide consoles op de launch kunnen kopen in plaats van 1 console tegen een lagere prijs op een later moment.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:55 schreef Sackboy het volgende:
Zo zullen beide bedrijven ook meer verkopen, omdat de consument dan niet meer een keuze hoeft te maken tussen een van de twee.
ik een nieuwe RBR, FJD is een vriend wat dat betreftquote:
Dat is ook wel weer zo ja. Ik denk dat PS3 nu nog wel zeker 7 jaar mee moet ofzo? Dus als MS dan over 2 jaar een nieuwe xbox brengt zouden ze die in principe na 5 jaar weer laten opvolgen en dan lopen ze wel weer gelijk met Sony.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat mensen te veel in console-generaties denken. Ik verwacht dat Microsoft over 2-3 jaar met een nieuwe console komt, maar dat Sony daar pas over 5-6 jaar mee komt. Hoewel Sony dan later komt dan Microsoft, heeft Sony dan weer een stuk geavanceerdere hardware, want dat wordt ieder jaar beter. Dus mensen die de Xbox 720 hebben gekocht, kopen drie jaar daarna ook de PS4 omdat die weer stukken beter is dan de Xbox 720. Een paar jaar na de PS4 komt Microsoft dan weer met een nieuwe. Dus de generaties gaan niet meer gelijk lopen denk ik. Zo zullen beide bedrijven ook meer verkopen, omdat de consument dan niet meer een keuze hoeft te maken tussen een van de twee.
No worries mate.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat ik mis op de Xbox is een high-res 2D fighter a la Guilty Gear XX.
Juist in dit HD-tijdperk zouden high-res 2D graphics er echt geweldig uitzien volgens mij.
We hebben allemaal ondertussen zoveel films gezien dat we het allang niet meer als echt beschouwen. Als de graphics straks perfect zijn ziet het er ook niet realistisch uit, het ziet er als een film uit. Daarom zou ik nog steeds geen problemen hebben om iemand door z'n kop te schieten.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:19 schreef FJD het volgende:
De vraag is natuurlijk ook of we uberhaupt graphics willen die op een film lijken? Is het voor de gemiddelde gamer niet juist makkelijker en veiliger als er een duidelijk scheidslijn bestaat? Zeker als je spellen als een persoon speelt. Kan me voorstellen dat je je er toch ongemakkelijk bij kunt voelen als je een levensechte SWAT agent de dood injaagd bij R6.
Street Fighter 4 komt binnenkort uit.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat ik mis op de Xbox is een high-res 2D fighter a la Guilty Gear XX.
Juist in dit HD-tijdperk zouden high-res 2D graphics er echt geweldig uitzien volgens mij.
Zal ik het dan maar doen.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maak dan eens een uigebreidd post over je indrukke. Ik ben best geinteresseerd in deze game, maar alleen met vet kan ik niks.
Ik heb altijd met toetsenbord gespeeld, echtquote:Op donderdag 10 april 2008 11:19 schreef FJD het volgende:
Richard Burns Rally was wel geniaal iddCompleet onmogelijk me keyboard maar met stuurtje en een laag camera standpunt breekt het zweer je overal uit. Vanaf toen ben ik ook afgehaakt van CMR, wat een stap voorwaarts was RBR zeg.
Ja dat heb ik dus ook, ben elke keer net te laat en fail dus voor die lesquote:Op donderdag 10 april 2008 09:52 schreef Rossdale het volgende:
Goede TT
Ik heb je al een keer vergeleken met een aap, en ik blijf er bij.. (plaatje vind je wel terug in het vorige topic)quote:Op donderdag 10 april 2008 09:58 schreef jorienvdherik het volgende:
is het omlaag gegaan
en iedereen doet lekker mee, dus aan wie zou het nu liggen?quote:Op donderdag 10 april 2008 09:58 schreef jorienvdherik het volgende:
is het omlaag gegaan
Mja, maar dat is gewoon weer Streetfighter, dat ken ik nu wel.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Street Fighter 4 komt binnenkort uit.
Beste opmerking EVER!quote:Op donderdag 10 april 2008 11:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb je al een keer vergeleken met een aap, en ik blijf er bij.. (plaatje vind je wel terug in het vorige topic)
duidelijk fanboy praatquote:Op donderdag 10 april 2008 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.bingegamer.net(...)the-xbox-360-version
Fanboy praat, of heeft ie toch gelijk hierin?
Marvel vs Capcom was zo'n geniaal spelquote:Op donderdag 10 april 2008 11:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mja, maar dat is gewoon weer Streetfighter, dat ken ik nu wel.
Had liever een nieuwe Guilty Gear of een Marvel vs Capcom gehad, maar goed, die zullen wel nooit meer komen.
Zijn al behoorlijk oude screens en het spel ziet er inderdaad behoorlijk bagger uit. Op Gametrailers staan een interview met een van de developers, waar hij het 'de Gran Turismo van off-road racing' noemtquote:Op donderdag 10 april 2008 11:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Marvel vs Capcom was zo'n geniaal spel
BAJA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er zeer middelmatig uit.
Wat wil je dan?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:12 schreef Edwinuss het volgende:
eigenlijk boeien die screens mij helemaal niks
Wat hebben wij aan deze boodschap?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:12 schreef Edwinuss het volgende:
ik zeg gewoon wat ik ervan vind. Mag dat niet? Of moet ik alles geweldig vinden?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat hebben wij aan deze boodschap?
Het Amerikaanse GameInformer heeft vandaag de allereerste info over SEGA's en Obsidian's nieuwste Action/RPG Alpha Protocol. Alpha Protocol zal enkel een singleplayer gedeelte bevatten dat in de lente van 2009 het daglicht zal zien op de PlayStation 3, Xbox 360 en PC.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:30 schreef AQuila360 het volgende:
Alpha Protocol zegt me niks heeft iemand daar meer info over?
mensen met hun hoofd in de wc pot stoppen is ook leukquote:Op donderdag 10 april 2008 12:37 schreef Scarface2004 het volgende:
Leuke van Bully is dat je ook de politie een wedgie kan geven.
Heb dus wel bijna een keer een agent K.O. geslagen, maar zn collega's kwamen er aan en namen mij mee.
Of zoveel mogelijk knikkers bij een uitgang gooien en het brandalarm af laten gaan, iedereen rent als een gek naar de deur en pleurt op zn meul.
Je hoeft je mening niet per sé te posten, hoor.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:12 schreef Edwinuss het volgende:
Het kan er mee doorquote:Op donderdag 10 april 2008 12:46 schreef Yankee_One het volgende:
Zijn de visuals wel een beetje te pruimen van Bully.
Oke, ze zijn opgepoetst, maar hoekige beelden doen voor mij echt af aan de spelervaring
Nieuwe komt volgens Microsoft zelf pas in 2012, dus wachten daarop duurt erg lang.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:49 schreef EasyDakota het volgende:
He ff wat anders tussendoor. Ben aan het twijfelen of ik een 360 zal kopen. Blijven er nog topgames uitkomen denken jullie? Ik dacht zo na de prijsverlaging dat het leuk is om een 360 te kopen, maar hij is alweer een tijdje oud. Wachten op de nieuwe duurt ook zo lang..
en anders vermaak je je met alles dat al uitquote:Op donderdag 10 april 2008 12:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nieuwe komt volgens Microsoft zelf pas in 2012, dus wachten daarop duurt erg lang.
En er komen nog zát toppers uit, Gears of War 2, Alan Wake, Prototype, GTA4, Street Fighter 4 en nog 100 anderen, het is het echt waard.
Topgames blijven er zeker uitkomen: Fable 2, NG2, Alan Waken, Banjo, Forza 3?, Halo Wars, GTAIV, etc. Verder is de 360 waarschijnlijk pas op de helft van zijn levensduur en zullen er zeker nog nieuwe games aangekondigd worden (zelfs nog games voor 2008)quote:Op donderdag 10 april 2008 12:49 schreef EasyDakota het volgende:
He ff wat anders tussendoor. Ben aan het twijfelen of ik een 360 zal kopen. Blijven er nog topgames uitkomen denken jullie? Ik dacht zo na de prijsverlaging dat het leuk is om een 360 te kopen, maar hij is alweer een tijdje oud. Wachten op de nieuwe duurt ook zo lang..
alsof dat wat toevoegd aan het topic.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen avond lekker bieren + xboxen
groot feest tot sochtends 6 uur
Is wel een stap terugwaarts aangezien we al dat HD geweld gewend zijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:46 schreef Yankee_One het volgende:
Zijn de visuals wel een beetje te pruimen van Bully.
Oke, ze zijn opgepoetst, maar hoekige beelden doen voor mij echt af aan de spelervaring
en om 1 uur lig je al lekker onder wol, ondergestopt door moeders..quote:Op donderdag 10 april 2008 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen avond lekker bieren + xboxen
groot feest tot sochtends 6 uur
Ik vraag me inderdaad af hoe oud iedereen hier isquote:Op donderdag 10 april 2008 13:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en om 1 uur lig je al lekker onder wol, ondergestopt door moeders..![]()
![]()
ik vind GOW zo ontzettend overrated he...quote:Op donderdag 10 april 2008 13:18 schreef xFriendx het volgende:
Misschien al langsgekomen, maar toch: http://www.gamed.nl/view/39441
Lekker raggen
dat zal wel nietquote:Op donderdag 10 april 2008 13:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en om 1 uur lig je al lekker onder wol, ondergestopt door moeders..![]()
![]()
Zo heeft ieder zijn eigen. Halo 3 vond ik pas een dikke ruk game.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:33 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik vind GOW zo ontzettend overrated he...
ik heb hem ff gehad maar het viel me vies, vies tegen....
Grafisch enzo allemaal netjes hoor, maar originaliteit, gameplay en vooral fun... zeer matig...
Whaaah!quote:Op donderdag 10 april 2008 13:33 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik vind GOW zo ontzettend overrated he...
ik heb hem ff gehad maar het viel me vies, vies tegen....
Grafisch enzo allemaal netjes hoor, maar originaliteit, gameplay en vooral fun... zeer matig...
Volgens mij vergeet je ietsquote:Op donderdag 10 april 2008 13:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zo heeft ieder zijn eigen. Halo 3 vond ik pas een dikke ruk game.
Gameplay van GOW was gewoon goed, het cover stysteem was orgineel want ik heb dat nog nooit gezien. Het was alleen irritant als je ging rennen dat hij dan automatisch ergens cover ging zoeken![]()
Maar zoals ik zei : Ieder zn eigen.
waar mensen zich al niet aan kunnen ergeren zegquote:Op donderdag 10 april 2008 14:10 schreef Strolie75 het volgende:
De druppel was eigenlijk de opmerking die ik voorbij zag komen dat er zo snel mogelijk topics gevuld moesten worden om bij #360 uit te komen.
[GAM SC #6] Nitsa salami :9quote:Op donderdag 10 april 2008 14:23 schreef Edwinuss het volgende:
vind ook dat er heus wel wat geouwehoerd mag worden hoor.
jij bent echt zo'n vreselijk eiquote:Op donderdag 10 april 2008 14:10 schreef Strolie75 het volgende:
Tjonge. Wat een verschil in niveau tussen dit topic en het vorige! Het is lang geleden dat ik zo lang heb gedaan om een pagina te lezen! In de vorige topics was het toch altijd weer doorklikken, waarbij ik me halverwege afvroeg in welk topic ik ook alweer zat. Geweldig dat mijn signaal zo goed is opgepikt. En respect voor de post van Cho in het vorige topic.
De druppel was eigenlijk de opmerking die ik voorbij zag komen dat er zo snel mogelijk topics gevuld moesten worden om bij #360 uit te komen.
Goed voorbeeld doet volgen en ik zal voortaan ook beter op mijn postgedrag letten.
Staat gewoon bovenaan, dus dat ook gewoon klets.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:10 schreef Strolie75 het volgende:
Tjonge. Wat een verschil in niveau tussen dit topic en het vorige! Het is lang geleden dat ik zo lang heb gedaan om een pagina te lezen! In de vorige topics was het toch altijd weer doorklikken, waarbij ik me halverwege afvroeg in welk topic ik ook alweer zat. Geweldig dat mijn signaal zo goed is opgepikt. En respect voor de post van Cho in het vorige topic.
Goed voorbeeld doet volgen en ik zal voortaan ook beter op mijn postgedrag letten.
Je kan ook normaal reageren.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:38 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n vreselijk ei
niet te geloven zeg.![]()
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 10 april 2008 15:00 schreef koekiemonster het volgende:
Ik heb nu 3 maanden mijn 360 en het voorziet in veel games, maar in bepaalde genres is de xbox gewoon niet aanwezig, waar zijn de kloeke platformers ala mario en daxter?
Waar zijn de fungames ala mariokart?
Waar zijn uberhaupt de kleurige games en waarom moet alles met dezelfde soort graphics gemaakt zijn en waarom heeft 80% van de games als hoofdmoot guns?
Tenslotte waarom steeds minder games die je in je woonkamer kan multiplayeren met gewoon echte vrienden? waarom moet alles online, ik wil juist op een vrijdagavond met bier en vrienden kunnen lachen.
Het zou verplicht moeten zijn om multiplayer games ook offline te kunnen multiplayeren
Xbox thema is gewoon stoere knaapjes die willen knallen. Gelukkig zijn er zát offline multiplayer games, maar alsnog te weinig ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:00 schreef koekiemonster het volgende:
Ik heb nu 3 maanden mijn 360 en het voorziet in veel games, maar in bepaalde genres is de xbox gewoon niet aanwezig, waar zijn de kloeke platformers ala mario en daxter?
Waar zijn uberhaupt de kleurige games en waarom moet alles met dezelfde soort graphics gemaakt zijn en waarom heeft 80% van de games als hoofdmoot guns?
Tenslotte waarom steeds minder games die je in je woonkamer kan multiplayeren met gewoon echte vrienden? waarom moet alles online, ik wil juist op een vrijdagavond met bier en vrienden kunnen lachen.
Het zou verplicht moeten zijn om multiplayer games ook offline te kunnen multiplayeren
en zoals iemand hier onder al zeiquote:Op donderdag 10 april 2008 14:45 schreef Sackboy het volgende:
Even nagedacht wat voor games ik graag op de Xbox 360 zou zien naast de reeds aangekondigde games:Een snowboarding game met next-gen graphics en multiplayer
En natuurlijk, zoals iemand hier al opmerkte, zou ik graag zaalvoetbal in Fifa 09 zien terugkeren
Huxley doet het steeds minder bij me. Maar Fallout echter,..... aaawww,.... dat spel heeft mijn interesse gekregen zeg!! Zocht die screen met de hond maar kan hem nu even niet vinden.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:00 schreef Wessiej het volgende:
Van de nieuwe Pixar film WALL-E
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
NBA Ballers: The Chosen One
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huxley
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk hoe erg dit spel is verminderd met de eerste screens, die waren prachtig, dit is gewoon lelijk, zonde hoor.
Star Wars: The Force Unleashed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sonic Unleashed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alpha Protocol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds erg benieuwd naar Star Wars: The Force Unleashed. Uitgangspunt (verhaal speelt zich tussen de trilogieën af) en de Star Wars setting zijn natuurlijk geweldig. Ik hoop alleen dat de gameplay niet te eentonig wordt omdat de makers helemaal geil zijn geworden van hun nieuwe engines.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:27 schreef Chocobo het volgende:
Huxley doet het steeds minder bij me. Maar Fallout echter,..... aaawww,.... dat spel heeft mijn interesse gekregen zeg!! Zocht die screen met de hond maar kan hem nu even niet vinden.
quote:Meest gespeelde Xbox 360 games van deze week
Nieuws | 10 april 2008 - Zoals iedere week zijn ook dit keer de meest gespeelde Xbox 360 en Xbox Live Arcade games van de afgelopen week weer op de website van Major Nelson terug te vinden. Aan kop staat nog steeds Call of Duty 4, gevolgd door Halo 3.
Nieuwkomer Rainbow Six: Vegas 2 doet het goed en stormt binnen op de derde positie. Ook de Army of Two demo is nog altijd populair, op de zevende plaats. Dat is opvallend, omdat de volledige game lager staat, op nummer 10.
Xbox 360 Top Live Titles
1 Call of Duty 4
2 Halo 3
3 Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2
4 Guitar Hero III
5 Gears of War
6 Rock Band
7 Army of Two Demo
8 FIFA 08
9 Forza Motorsport 2
10 Army of Two
In de Xbox Live Arcade lijst staat eveneens een nieuwe game bovenaan, namelijk Mr. Driller Online. De klassieker DOOM staat nog altijd op een hoge notering, maar voelt de hete adem in de nek van nieuwkomer Brain Challenge.
Top Arcade Titles (Full Versions)
1 Mr. DRILLER Online
2 DOOM
3 Brain Challenge
4 N+
5 Battlestar Galactica
6 UNO
7 Worms
8 Assault Heroes
9 Pinball FX
10 Bomberman LIVE
Ja maar het klinkt maar als een budget titel. Durft de volle pond voor dit spel niet aan,... helemaal niet met het GTAIV en NG2 geweld rond die tijd! En inderdaad,... dat gegeil op die engine en Force demonstraties tijdens die dev-diariesquote:Op donderdag 10 april 2008 15:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds erg benieuwd naar Star Wars: The Force Unleashed. Uitgangspunt (verhaal speelt zich tussen de trilogieën af) en de Star Wars setting zijn natuurlijk geweldig. Ik hoop alleen dat de gameplay niet te eentonig wordt omdat de makers helemaal geil zijn geworden van hun nieuwe engines.
hahaha... dan wil ik dat lijstje hierboven nog wel een keertje zien.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
... helemaal niet met het GTAIV en NG2 geweld rond die tijd!
Zeker als EA Take Two kooptquote:Op donderdag 10 april 2008 15:59 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hahaha... dan wil ik dat lijstje hierboven nog wel een keertje zien.
wat dat betreft gaat GTA IV de gamewereld op de kop gooien.
van mij ook niet, dan had ik wel een Wii gekocht...quote:Op donderdag 10 april 2008 16:02 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Zeker als EA Take Two koopt![]()
'project Newton'
Dit hoeft van mij echt niet he
quote:Pros
Presentation, visuals and audio
Captain your Country mode
You can have your name on the shirt and have the commentator mention you!
Best football engine yet
Captures the atmosphere of the big match
Cons
Corners are more difficult to score from
Interactive celebrations will probably annoy you, if you’re on the opposing team
Als ze zo doorgaan wordt Fifa 09 een ware PES-killer!quote:UEFA EURO 2008 isn’t just EA’s best football game, it’s the best football game ever.
quote:
Instrumenten wel, game is niet regio vrij.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:19 schreef RacerDKB het volgende:
Kan je Rock Band trouwens importeren?
Want ik heb geen zin om 240 euro te moeten betalen.
Fifa 08 is dat al hoor, zolang je de controls naar manual zet en er een hoop tijd insteekt, dan speelt het absoluut beter dan PES 6 of 2008.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:10 schreef Sackboy het volgende:
Volgens de eerste review beloofd Euro 2008 een topspel te worden!![]()
[..]
[..]
Als ze zo doorgaan wordt Fifa 09 een ware PES-killer!![]()
Al is dat natuurlijk niet zo moeilijk na de erbarmelijk slechte PES 6 en PES 2008
Ik denk dat het een soort van luiheid is bij Konami, er zijn zoveel PES-fans, die lui hadden vast zoiets van : ‘’het verkoopt toch wel’’quote:Op donderdag 10 april 2008 16:28 schreef jorienvdherik het volgende:
zeker eens,
dat mensen pes nog serieus nemen, pes 2x achter elkaar lag problemen
zo iemand moet toch ontslagen zijn die er over gaat ?
Ik speel frontlines! (heb hem gewonnen bij gamer.nlquote:Op donderdag 10 april 2008 15:02 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik krijg constant updates als ik Frontlines wil spelen.
Nadat die update geinstalleerd is moet ik voor alle andere spellen ook weer een update downloaden.
Lijkt net of Frontlines mn Cache leeg maakt ofzo.
Hier zal wss. niemand Frontlines spelen of niemand durft er voor uit te komen.
Superirritant iig om constant weer die update te downloaden terwijl er niets veranderd.
quote:Op donderdag 10 april 2008 16:54 schreef Edwinuss het volgende:
ik verwacht een nieuwe Prince of Persia
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:00 schreef Wessiej het volgende:
Van de nieuwe Pixar film WALL-E
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cars was niet onaardig![]()
NBA Ballers: The Chosen One
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet mijn spel
Huxley
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen intresse
Star Wars: The Force Unleashed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Super tof en ga ik zeker kopen alleen heb ik 10 X liever een nieuwe KoTOR
Sonic Unleashed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sonic is geschiedenis weg er mee dus!
Alpha Protocol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Interessant want ik had er nog nix over gehoord. Kijk alleen veel meer uit naar Fallout3 al is Obsidian zeker oke dus dit moet wel goed komen.
Pro Evolution Soccer 2008quote:Op donderdag 10 april 2008 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een soort van luiheid is bij Konami, er zijn zoveel PES-fans, die lui hadden vast zoiets van : ‘’het verkoopt toch wel’’
En volgens mij hebben ze nog gelijk gekregen ook.
blij dat die gameshop in den haag een mooie actie had met de releasequote:Op donderdag 10 april 2008 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een soort van luiheid is bij Konami, er zijn zoveel PES-fans, die lui hadden vast zoiets van : ‘’het verkoopt toch wel’’
En volgens mij hebben ze nog gelijk gekregen ook.
Gaaf wat staat er op? Dat oog gewoon?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:08 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag een fucking awesome A0 formaat poster van Condemned 2 gekregen. Heerlijk zo'n bloedig plaatje aan de muur
In dat geval is die erg tof jaquote:
hier werkt het geluid na de update nog gewoon hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 18:47 schreef Serinde het volgende:
Heeft iemand hier ook de update voor de HD-DVD speler gedownload?
Sinds deze update hebben we via de speler geen geluid meer![]()
Geluid van de x-box zelf werkt nog wel
Toevoeging: bij het afspelen van een reguliere dvd werkt het geluid welIk snap het niet meer.
Hij is inmiddels uitgesteld tot het najaar.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:58 schreef Chocobo het volgende:
Ja maar het klinkt maar als een budget titel. Durft de volle pond voor dit spel niet aan,... helemaal niet met het GTAIV en NG2 geweld rond die tijd! En inderdaad,... dat gegeil op die engine en Force demonstraties tijdens die dev-diaries
3 pagina's te laat.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Kijk als Jorien nou lekker optyft met z'n kansloze posts om alleen maar zijn stats op te krikken en vervolgens mee te pronken, zijn we in ieder geval al een stuk verder. Als we vervolgens allemaal een steentje bijdragen door screens, nieuws en te discussiëren met betrekking tot het onderwerp is alles weer koek en ei
Wou het even kwijt jongens.
Op N64 legendarischquote:Op donderdag 10 april 2008 18:02 schreef gijsje79 het volgende:
Zou es leuk zijn als ze een keer een goed adventure spel uitbrengen ala Jak & Daxter.
Ben jij van Insidegamer toevallig?quote:Op donderdag 10 april 2008 15:00 schreef koekiemonster het volgende:
Ohhhhhhhquote:Op donderdag 10 april 2008 20:13 schreef Strolie75 het volgende:
1Up Fallout 3 Preview
1Up Fallout 3 Preview
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je de tekst gelezen? Je begint het spel gewoon in de baarmoeder van je moeder!quote:Op donderdag 10 april 2008 20:15 schreef Chocobo het volgende:
Ohhhhhhh
Dit zet zoooo'n sfeer,... !!
[ afbeelding ]
Zonde. Sega Rally was een fantastisch spel. Maar wat verwacht Sega dan, als je een (simpele) arcade game full-price tegelijk met Forza 2 en Halo 3 uitbrengt.quote:Sega Racing Studio closed
Michael French Today, 5:00pm
Comments (3)
UK driving game team shut down by parent firm, according to our sources
Sega's UK-based Racing Studio has been closed, Develop understands.
According to a former staff member from the studio, the Solihull-based outfit has shut down effective immediately.
Sega Racing Studio had so far developed just one game, its PS3/360 and PC remake of Sega Rally. Released in September 2007, the game debuted to fairly good reviews (with an average score around 75 according to Metacritic), but less stellar sales.
The studio was founded in 2005 to help Sega establish a racing game team that drew on the UK development sector's heritage in the genre. Former Codemasters man Guy Wilday was picked to run the studio which in time grew to include over 60 staff working on multiple projects, including the Rally remake and purported new racing IP.
And it's not yet clear if the staff at the studio are being made redundant or offered the chance to move to one of Sega's other UK studios (The Creative Assembly and Sports Interactive) or what the fate of the games still in development may be.
(Of course, those racing specialists at the studio probably won't find it hard to get work at other studios. The UK is filled with racing teams, such as Codemasters, Black Rock, Bizarre Creations, Eutechnyx, Evolution, Reflections, Sony Liverpool and Criterion.)
Sega's reasoning for the closure is not yet known. Reps from Sega UK had not returned our call for comment at the time of publication.
quote:Motion controller krijgt codenaam Newton?
Eergisteren kwamen we met het gerucht dat er weleens een WiiMote voor de Xbox 360 in de maak zou kunnen zijn. Rare zou werken aan dit project, zo wist MTV te melden.
Een redacteur van de website 8bit Joystick zegt meer informatie te hebben en geeft nogmaals aan dat het geen onzinverhaal is, maar dat de controller daadwerkelijk in de maak is. De controller is in ontwikkeling onder de codenaam 'Newton' en vroege software ontwikkelkits zouden al verstuurd zijn, ondanks dat we de release pas in de winter zullen zien.
Xbox Family laat verder weten dat Microsoft betaalde patenten voor de technologie van de controller bij Gyration heeft aangekocht, hetzelfde bedrijf dat Nintendo aansprak om de technologie voor de Wii-Mote te verzorgen. Hoewel Nintendo een investering heeft gedaan in Gyration bezitten ze het bedrijf niet, waardoor Microsoft de patenten eveneens kan gebruiken. De Newton (welke een andere naam krijgt als deze de verkoop in gaat) moet rond de 40 á 50 dollar gaan kosten.
8Bit Joystiq wist eerder in een vroeg stadium te melden dat de wegen van Bungie en Microsoft zouden splitsen, waarmee ze een betrouwbare bron lijken te zijn. Hieronder nog één keer het eerder vrijgegeven prototype via MTV.
Daar begin ik elke ochtend voordat ik naar werk gaquote:Op donderdag 10 april 2008 20:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je de tekst gelezen? Je begint het spel gewoon in de baarmoeder van je moeder!![]()
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sega Rally was een fantastisch spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjonge jonge wat een paniekvoetbal. Ze kunnen zich beter richten op hun eigen sterke punten in plaats van de Wii proberen te kopieren.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Al voorbij gekomen?![]()
[..]
![]()
Laat het lekker bij de originele controller zitten aub
Screens ook al gezien?quote:Op donderdag 10 april 2008 20:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Op N64 legendarischBetere platform/adventure dan Mario naar mijn mening
[ afbeelding ]
Crash of the Titans is toch zoiets?quote:Op donderdag 10 april 2008 18:02 schreef gijsje79 het volgende:
Zou es leuk zijn als ze een keer een goed adventure spel uitbrengen ala Jak & Daxter.
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:28 schreef Digixz het volgende:
[..]
Crash of the Titans is toch zoiets?
En ik wil dat dan ook graag zien met al die klote screens.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:27 schreef Sackboy het volgende:
Mensen, is het niet beter om alleen de hyperlinks naar die nieuwsberichten te plaatsen, ipv de hele berichten te quoten? Het wordt zo een beetje onoverzichtelijk. Als iemand het hele bericht wil lezen kan toch gewoon op de hyperlink klikken? Tis maar een idee..
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]En waarom is Sega Rally eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spel? Fatsoenlijke argumenten aandragen is blijkbaar weer teveel moeite. Maar goed, je hebt weer de goedkeuring van een ezel als Edwinuss. Heb je toch weer een stukje zelfvoldoening aan het Internet-abonnement van paps en mams te danken.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/939007.asp?q=Titansquote:Op donderdag 10 april 2008 20:28 schreef Digixz het volgende:
[..]
Crash of the Titans is toch zoiets?
ik zeg alleen LOL omdat ik het grappig vind. Ik heb die hele sega rally niet gespeeld.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En waarom is Sega Rally eenspel? Fatsoenlijke argumenten aandragen is blijkbaar weer teveel moeite. Maar goed, je hebt weer de goedkeuring van een ezel als Edwinuss. Heb je toch weer een stukje zelfvoldoening aan het Internet-abonnement van paps en mams te danken.
doet me goedquote:Maar goed, je hebt weer de goedkeuring van een ezel als Edwinuss.
Ergens heb je wel een punt, maar iedereen is er wel gewend aan geraakt om de nieuwsberichten in één keer zichtbaar voorgeschoteld te krijgen.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:27 schreef Sackboy het volgende:
Mensen, is het niet beter om alleen de hyperlinks naar die nieuwsberichten te plaatsen, ipv de hele berichten te quoten? Het wordt zo een beetje onoverzichtelijk. Als iemand het hele bericht wil lezen kan toch gewoon op de hyperlink klikken? Tis maar een idee..
Het is alweer een jaar geleden dat ik hem heb gespeeld, maar wat ik mij ervan kan herinneren vond ik het rijden erg vreemd, en je auto slipte alle kanten op, en vooral dat het dicht met DIRT kwam, was dat voor mij toch echt de reden om DIRT te halen.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En waarom is Sega Rally eenspel? Fatsoenlijke argumenten aandragen is blijkbaar weer teveel moeite. Maar goed, je hebt weer de goedkeuring van een ezel als Edwinuss. Heb je toch weer een stukje zelfvoldoening aan het Internet-abonnement van paps en mams te danken.
En welke winkel mag dat zijn dan?quote:Op donderdag 10 april 2008 15:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hoor net dat ik mijn gta 4 special edition de 24e (waarschijnlijk) kan ophalen
Hier heb je daar geen last van.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En ik wil dat dan ook graag zien met al die klote screens.
Hmm, had niet verwacht dat het zo'n 6je game zou zijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/939007.asp?q=Titans
Geen idee. Is hij nog GAM-mod? Hebben we hier uberhaupt nog mods?quote:Op donderdag 10 april 2008 20:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een zwijnenstal is dit toch geworden. Heeft Demon vervroegd vakantie genomen trouwens?
http://www.zuiderpark-games.nl/quote:Op donderdag 10 april 2008 20:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En welke winkel mag dat zijn dan?
of is het die winkel van een kennis van je (tenminste dat dacht ik ooit te lezen, dat je goeie vrienden was met iemand van een game winkel)
Fallout 3 kijk ik het meest naar uit! Ik hoop echt dat dat spel gewoon goed gaat wordenquote:Op donderdag 10 april 2008 20:13 schreef Strolie75 het volgende:
1Up Fallout 3 Preview
With no magazine to finish this week, executive editor Shawn Elliott and editor-in-chief Jeff Green went to a hotel in downtown San Francisco in the middle of the day, sat down on a couch, and got a demo of Fallout 3 from Bethesda's Pete Hines. Here is their report.
Jeff Green: I've played a lot of games in my life, and a lot of weird games, and a lot of weird games that have had weird beginnings. But I don't know if I've ever played a game that started with me emerging from my mother's womb.
Shawn Elliot: Prey's sphincters are as close as I've come, but sure, Fallout 3's "opening" moments are more than a perineum away. I'm sorry. I really wrote that. Seriously, though, the cunning way that Bethesda takes the thinking behind traditional tutorials and character creation interfaces and naturally integrates these game conventions into the game's narrative is impressive. You crawl around a playpen in first-person perspective; you press a button to cry and call for daddy; you learn about strength, perception, endurance, charisma, intelligence, and other RPG traits by browsing children's books -- has any game truly attempted to tell the story of a life from birth to death?
Jeff: This is great. Now anyone who Googles "womb" and "sphincter" will come straight to this article.
Shawn: And perineum -- where heaven meets hell. T'aint an RPG, t'aint an FPS.
Jeff: Uh, anyway. Yeah, Bethesda did that same kind of cool in-game character creation in Oblivion -- but this one is so startling because of this whole birth/baby thing. I mean, it's kind of a bold and strange thing to do given how many (male) gamers need their testosterone validated in their games. And Fallout 3 does have this dark, badass image to it. So gamers are going to bring the game home, rip open the box, and think they're about to start blowing the heads off radiated mutants...and instead they're going to be crawling around in a playpen saying "Dada." Yes, this is essentially just the opening tutorial and won't take up more than 10 minutes, but still, I can see tons of guys yelling "WTF" at their screens, and praying that their brother or mom or friends don't walk in to see them playing the baby simulator.
Shawn: Ten minutes of infancy, that is. Then comes the jump cut that brings us to our 10th birthday/introduction to dialog trees. No matter how hard you try to guarantee that you'll grow into a freckle-faced, pig-nosed person in need of a Youtube video blog, you can rest assured that the other Garbage Pail kids at your party are uglier than you'll ever be. Bethesda's faces are far, far better here than any in Oblivion, but to be frank, I doubt that Vault 101, where we're born, is really radioactivity-free.
The neat thing is, as you choose to be bratty or craven with these kids, your karma stats change to reflect your behavior. Oh, and the other 10-year-olds whispering about forming a Greaser Snake gang? Bethesda's Pete Hines leads us to think that we'll encounter them later in life after they've done just that.
Jeff: Yeah, with all due respect to Bethesda's immense talent in many areas, I don't think I'd go to them for plastic surgery. Anyway, yes, karma factors big in Fallout 3, and the choices you make, starting way back from that 10th birthday party of yours, will follow you throughout your life, affect how NPCs will react to you (start being a bad guy, and other bad guys will come out of the woodwork to...do bad things with you) and even affect the game's ending. Bethesda is promising something like a zillion endings -- okay, 500, but that sounds equally preposterous -- all based on the decisions you make and actions you take, however minute they might seem to you at the time. And though what I wrote makes it sound like I don't believe they can pull it off, I actually do. The original Fallout did that very thing.
Okay, so back to the demo: They skipped the rest of the childhood stuff at this point -- including the key narrative events that lead you to leave Vault 101 and begin the real game -- and then show us hooking up with good ol' Dogmeat, the canine companion from the original game who fanboys prayed would make it into this one. Well, he did. Note, however, that this is not the same Dogmeat, since this game takes place over 100 years after the first two games. I think I might like this Dogmeat better though -- he does some cool tricks. Being able to send him out on missions to fetch items you need should reduce time spent wandering the world yourself looking for crap. I thought that was a cool touch.
Shawn: Totally. He fights for you, too. And when you order him to hunt for weapons or food, he'll wander around the world actually searching for stuff. In other words, he won't simply slip off-screen and suddenly return with whatever bounty an algorithm bestows on him. And if you take proper care of your pet, he'll follow you to the finale of what Hines is now saying is a 70-hour long game. And that's about as much time Jeff has spent with his real bitch.
Here's what I'm wondering. Players develop addictions to the performance enhancing drugs they take, as well as the curative alcohol they drink. We know that Dogmeat heals with the same stimpack treatment, but does he develop similar addictions? Is that an asinine question? When Fallout 3 allegedly offers over 500 outcomes, it's tempting to think that things are as deep as that. After all, this is the developer whose Elder Scrolls RPGs made vampirism a viable survival strategy. However, I was a bit bummed when Hines said we won't be able to become mutants.
Jeff: And that bitch's name is Shawn Elliott. So Dogmeat -- well the other Dogmeat -- fought for you in Fallout as well. Dogmeat 2 here is more versatile and better trained. And, yeah, I liked the fact that the canine will only find items that actually really exist in the game world -- items you yourself could find. Very cool.
I don't think the dog can get addicted to drugs, no. You'll have to make that game yourself. (And, wow, I'm glad you didn't ask that question at the demo, or I would have had to pretend I didn't know you.) I do hear you though -- Bethesda does tend to go deep when thinking things through in their world-building. And to be clear, when they say "500 endings," I think we are talking about granularity mostly. Like, there are probably just a few real endings on the big plot points, but you'll hear anecdotes in voice-overs, and/or maybe with art montages, saying what happened to this person, or that town, depending on your actions throughout the game. Or maybe I'm just making all that up. And I keep wanting to type now that your idea of the player becoming a mutant is a stupid one, except, unfortunately, the more I think about it, the cooler that sounds.
Shawn: Nor did I ask about downloadable Dogmeat armor. That wouldn't have been funny, but then it wasn't funny when another media dude at this demo watched what has got to be one of the finest opening scenes in a first-person game this side of BioShock and Half-Life 2, and then decided to ask about downloadable content. Really? Hines says 500 endings and, what, you want to buy a five-hundred-and-first?
Interestingly, the fact that we'll have different Fallout 3 stories to tell when we meet at the nonexistent watercooler or Brawndo vending machine bothers a few anal-retentive types. I've read message board posts by people saying they'll feel shortchanged if they can't experience every possible outcome in a single play-through. They'd rather not miss a moment than make any meaningful decisions, such as whether or not to nuke the town of Megaton (where detonating the dormant atom bomb in the city's center will wipe the place and its population off the map).
Jeff: Well, yeah, but the game is an RPG, and RPGs are ostensibly about making decisions. At some point you need to (or should) commit. If you need to see every available outcome of every action, then play the game 500 times or shut up. Let the rest of us actually enjoy taking the risk, since most games don't offer any.
The other big decision that I guess you'll constantly be making is how to approach combat. Do you just play it shooter-style, guns blazing? Or do you take the time to pause and use V.A.T.S (Vault-tec Assisted Targeting System), which approximates, sort of, the turn-based combat of the original Fallout games by letting you spend action points to target specific body parts. The latter will provide more precision, and will assist those who are shooter- or twitch-challenged. And thank god for V.A.T.S., because without it, well, the game really is just a shooter. Which is another thing -- or maybe the biggest thing -- that is pissing off the angrier of the nerdcore fans. We asked if you could just play the game and win without ever going into V.A.T.S, and the answer was "yes". You can run and gun your way through this game if that's how you want to do it. And I don't know how I feel about that yet either. Maybe I'm an angry nerdcore guy too.
Shawn: Elder Scrolls IV: Oblivion isn't an RPG? I agree that role-playing means making decisions, but not with the assumption regarding die rolls, real or virtual. I appreciate that I can choose to manually target opponents or opt for V.A.T.S. In fact, I suspect that every player, no matter how comfortable he or she is with FPS-style combat, will want to flip back and forth between both options. If I'm bleeding and boxed in, a V.A.T.S.-enabled string of slo-mo headshots increases my odds of surviving. But say I'm feeling fine and stumble upon another Radscorpion -- why prolong a petty encounter? I appreciate that I can play the entire game from first- or third-person perspectives. Oh, and I appreciate that I'm able to be good or bad or anything totally in between the two. Hines' says it best in this snippet from our interview:
See the V.A.T.S. battle system in action for yourself here.
1Up Fallout 3 Preview
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:57 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom mogen we niet slowchatten? Wat is daar erg aan ? Er kunnen 300 posts in 1 topic. dus je wil 300 posts met nieuwtjes, meningen en argumenten?
Ik snap dat het topic over de 360 moet gaan, maar je mag heus wel eens van onderwerp veranderen. En als je het niet leuk vindt om te lezen. Lees je het niet.
En sinds wanneer gaat iedereen zich netjes aan "de regels" houden ? Omdat iemand in het vorige topic er een opmerking over maakte gaat iedereen zich daar aan houden?
Ik ga gewoon slowchatten.
nogmaals, wat is er mis met een add-on uitbrengen? De EyeToy was een succes, Guitar Hero was een succes, Rock Band is een succes, etc. Zolang het een add-on blijft heb ik er echt geen problemen meequote:Op donderdag 10 april 2008 20:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tjonge jonge wat een paniekvoetbal. Ze kunnen zich beter richten op hun eigen sterke punten in plaats van de Wii proberen te kopieren.
Inderdaad. Dat is de enige reden waarom ik hier post. Omdat je gewoon een beetje lekker over alles en niets kan praten. Gewoon wel een beetje in de richting Xbox 360, dat we het hier niet over het bereiden van een cake gaan hebben ofzo, maar een beetje afdwalen mag toch wel.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:57 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom mogen we niet slowchatten? Wat is daar erg aan ? Er kunnen 300 posts in 1 topic. dus je wil 300 posts met nieuwtjes, meningen en argumenten?
Ik snap dat het topic over de 360 moet gaan, maar je mag heus wel eens van onderwerp veranderen. En als je het niet leuk vindt om te lezen. Lees je het niet.
En sinds wanneer gaat iedereen zich netjes aan "de regels" houden ? Omdat iemand in het vorige topic er een opmerking over maakte gaat iedereen zich daar aan houden?
auw. Die doet pijnquote:Op donderdag 10 april 2008 21:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ook mijn laatste off-topic post.
De enige huillies hier zijn jij, Cyb, en Morp.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ook mijn laatste off-topic post.
Add-ons kunnen best cool zijn. Maar dit is gewoon een nagemaakte Wii-mote.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:01 schreef kepler het volgende:
nogmaals, wat is er mis met een add-on uitbrengen? De EyeToy was een succes, Guitar Hero was een succes, Rock Band is een succes, etc. Zolang het een add-on blijft heb ik er echt geen problemen mee
ik moest lachenquote:Op donderdag 10 april 2008 21:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De enige huillies hier zijn jij, Cyb, en Morp.
Zullen we anders 2 aparte topics maken, het ''[Xbox 360] NUR INFO KEIN SLOWCHAT MEIN BEFEHL'' topic en het ''[Xbox 360] De console en zijn gebruikers'' topic?
Laat ik het eens omdraaien: waarom zou je wel mogen slowchatten? Daar zijn aparte topics, zelfs aparte fora voorquote:Op donderdag 10 april 2008 20:57 schreef Edwinuss het volgende:
[ Xbox 360 SC] De console en zijn gebruikers.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:08 schreef kepler het volgende:
[..]
Laat ik het eens omdraaien: waarom zou je wel mogen slowchatten? Daar zijn aparte topics, zelfs aparte fora voorLaten we het hier gewoon over de 360 hebben, slowchatten doe je maar lekker via msn/hyves/etc. Zo af en toe is heus niet erg, maar de laatste topics zijn echt belachelijk
zo, ook mn laatste off-topic
Zonder dat is het niet compleetquote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Strolie75 het volgende:
We moeten bijvoorbeeld nog wel gewoon AQuila360 kunnen blijven uitlachen met z'n waardeloze gamessmaak.
Doei hequote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Edwinuss het volgende:
[ Xbox 360 SC] De console en zijn gebruikers.
Als iets succesvol is, waarom zou je het dan niet namaken? Zo werkt het al jaren in het bedrijfsleven. Als add-on zie ik het nog best wel eens succes hebben, zeker als de prijs van de arcade onder de Wii blijft. Het is een slimme manier om te concurreren met Nintendo, maar toch ook de echte gamer blijven steunen.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Add-ons kunnen best cool zijn. Maar dit is gewoon een nagemaakte Wii-mote.
Maar ik snap Microsoft (en Sony) wel. Ze investeren miljoenen in next-gen technologie, beconcureren elkaar met de meest high-end tech. En dan komt Nintendo met een GC 1.5, en verslaat ze qua verkoopaantallen allebei.
Het zou mij verbazen als ze met de volgende generatie consoles weer voor brute kracht gaan.
veel plezier daarquote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[ Xbox 360 SC] De console en zijn gebruikers.
Dit is het Games en Consoles sector. We praten over dus over alles met betrekking tot het onderwerp. Zaken als hoe erg voetbal wel niet zuigt, hoe hard jij zuigt en duidelijk wil maken welke game je moet kopen door overdreven een poll neer te zetten zal in ieder geval aan mijn reet roesten.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De enige huillies hier zijn jij, Cyb, en Morp.
Zullen we anders 2 aparte topics maken, het ''[Xbox 360] NUR INFO KEIN SLOWCHAT MEIN BEFEHL'' topic en het ''[Xbox 360] De console en zijn gebruikers'' topic?
heeeeeel slecht..quote:Op donderdag 10 april 2008 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan verwijs ik je liever naar het volgende adres.
quote:Xbox 360 Specificaties
Specificaties
De Xbox 360 is de krachtigste, meest gebruiksvriendelijke next-gen console op de markt. De Xbox 360 is uitermate krachtige, met drie aparte CPU core”™s, elke met een kloksnelheid van 3,2 GHZ. De Xbox 360 is uitgerust met de beste GPU die er bestaat en alles werkt nauw met elkaar samen om de beste High-Definition ervaring af te leveren. Hieronder vind je de uitgebreide specificaties van de Xbox 360.
Custom IBM PowerPC-based CPU
Ӣ Three symmetrical cores running at 3.2 GHz each
Ӣ Two hardware threads per core; six hardware threads total
Ӣ VMX-128 vector unit per core; three total
Ӣ 128 VMX-128 registers per hardware thread
Ӣ 1 MB L2 cache
CPU Game Math Performance
Ӣ 9 billion dot product operations per second
Custom ATI Graphics Processor
Ӣ 500MHz processor
Ӣ 10 MB of embedded DRAM
Ӣ 48-way parallel floating-point dynamically scheduled shader pipelines
Ӣ Unified shader architecture
Polygon Performance
Ӣ 500 million triangles per second
Pixel Fill Rate
Ӣ 16 gigasamples per second fill rate using 4x MSAA
Shader Performance
Ӣ 48 billion shader operations per second
Memory
Ӣ 512 MB of GDDR3 RAM
Ӣ 700 MHz of DDR
Ӣ Unified memory architecture
Memory Bandwidth
Ӣ 22.4 GB/s memory interface bus bandwidth
Ӣ 256 GB/s memory bandwidth to EDRAM
Ӣ 21.6 GB/s front-side bus
Overall System Floating-Point Performance
Ӣ 1 teraflop
Storage
Ӣ Detachable and upgradeable 20GB hard drive
Ӣ 12x dual-layer DVD-ROM
Ӣ Memory Unit support starting at 64 MB
I/O
Ӣ Support for up to four wireless game controllers
Ӣ Three USB 2.0 ports
Ӣ Two memory unit slots
Optimized for Online
Ӣ Instant, out-of-the-box access to Xbox Live features with broadband service, including Xbox Live Marketplace for downloadable content, gamer profile for digital identity, and voice chat to talk to friends while playing games, watching movies or listening to music
Ӣ Built-in Ethernet port
Ӣ Wi-Fi ready: 802.11a, 802.11b and 802.11g
Ӣ Video camera ready
Digital Media Support
Ӣ Support for DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, AVI, DivX, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, JPEG Photo CD
Ӣ Ability to stream media from portable music devices, digital cameras and Windows XP-based PCs
Ӣ Ability to rip music to the Xbox 360 hard drive Ӣ Custom playlists in every game
Ӣ Built-in Media Center Extender for Windows XP Media Center Edition 2005
Ӣ Interactive, full-screen 3-D visualizers
High-Definition Game Support
Ӣ All games supported at 16:9, 720p and 1080i, anti-aliasing
Ӣ Standard-definition and high-definition video output supported
Audio
Ӣ Multichannel surround sound output
Ӣ Supports 48KHz 16-bit audio
Ӣ 320 independent decompression channels
Ӣ 32-bit audio processing
Ӣ Over 256 audio channels
System Orientation
Ӣ Stands vertically or horizontally
Ӣ Customizable Face Plates
Ӣ Interchangeable to personalize the console
Nee, 500 posts over gezeik dat er alleen maar kutposts staan en het niet genoeg over de 360 gaat, daar zitten we op te wachten.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is het Games en Consoles sector. We praten over dus over alles met betrekking tot het onderwerp. Zaken als hoe erg voetbal wel niet zuigt, hoe hard jij zuigt en duidelijk wil maken welke game je moet kopen door overdreven een poll neer te zetten zal in ieder geval aan mijn reet roesten.
Dan verwijs ik je liever naar het volgende adres.
Mee eens. Met add-ons die mass appeal hebben valt zeker veel geld te verdienen op de casual markt. Zie Guitar Hero en Singsong. Maar die afstandbediening van M$ is wel heel erg nagemaakt. Doet me denken aan die Chinese nep-Wii of nep-iPhones.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:13 schreef kepler het volgende:
Als iets succesvol is, waarom zou je het dan niet namaken? Zo werkt het al jaren in het bedrijfsleven. Als add-on zie ik het nog best wel eens succes hebben, zeker als de prijs van de arcade onder de Wii blijft. Het is een slimme manier om te concurreren met Nintendo, maar toch ook de echte gamer blijven steunen.
Ik denk dat ze volgende generatie ook weer voor brute kracht gaan, want in de volgende generatie kan je niet nog een keer de Wii verkopen. De Wii is in principe tijdloos, want de mensen die Wii kopen (zeg maar de nieuwe mensen) kopen die Wii echt niet voor de graphics. Maar ze kopen hem omdat het leuk is, anders is en iedereen het er over heeft.
Het zou niet slim zijn als we de volgende generatie alleen maar Wii-controls krijgen, want er valt nog gigantisch veel te verdienen in de huidige game-markt. Kijk maar eens naar de software-verkopen en accessoire-verkopen, daar maken ze nog meer dan genoeg winst op.
Dit is het enige topic waar Feyenoorders en Ajaxieden lief samen gaanquote:Op donderdag 10 april 2008 21:21 schreef Wessiej het volgende:
Maar als die mensen die het nog niet snappen wat iedereen hier wilt en dat ook niet wilt doen, gaan ze toch hier niet meer posten? Iedereen blij.
ik snap dat je FOK als een heel belangrijk deel in je leven ziet, sorry dat ik het niet serieus neem.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lang niet zo slecht als jou inbreng hier op FOK.
Jouw inbreng op FOK! is superieur en we zouden jou als de ubermensch moeten zien?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lang niet zo slecht als jou inbreng hier op FOK.
Doe dat laatste maar ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jouw inbreng op FOK! is superieur en we zouden jou als de ubermensch moeten zien?
Zoja dan ga ik voortaan alleen nog maar inhoudelijke, en vooral elitaire posts maken in deze topicreeks, en in elk topic in VBL posten.
Zeg het maar.
Het is ook zeker nagemaakt, maar beter goed nagemaakt dan slecht nagemaakt (zie de motion-sensor in de PS3-controller wat toch paniek-voetbal was van Sonyquote:Op donderdag 10 april 2008 21:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mee eens. Met add-ons die mass appeal hebben valt zeker veel geld te verdienen op de casual markt. Zie Guitar Hero en Singsong. Maar die afstandbediening van M$ is wel heel erg nagemaakt. Doet me denken aan die Chinese nep-Wii of nep-iPhones.
Uiteindelijk draait het toch om de games. En daar is Nintendo heel erg sterk in. Toch vraag ik me af hoe lang het succes van de Wii zal voortduren. Veel mensen zien het toch als speelgoed en kopen hem alleen voor Wii-sports. Daarna gaat hij in de kast. Mensen met een PS3 of 360 zijn toch echte gamers die meerdere spellen per jaar kopen. En daar wordt uiteindelijk het geld verdient.
quote:100. NHL 08-X360/PS2/PS3/PC-460K
99. Ninja Gaiden Sigma-PS3 Exclusive-470K
98. Cooking Mama: Cook Off-Wii Exclusive-470K
97. Naruto: Ninja Council 3-DS Exclusive-470K
96. NASCAR 08-PS2/PS3/X360-490K
95. EA Playground-Wii/DS-500K
94. Turok-X360/PS3-500K
93. Bee Movie Game-DS/Wii/PS2/X360/PC-530K
92. The Elder Scrolls IV: Oblivion-PS3 (other versions came out earlier and are not counted here)-530K
91. Resident Evil: The Umbrella Chronicles-Wii Exclusive-540K
90. The Sims 2: Bon Voyage-PC Exclusive Expansion Pack-540K
89. Surf’s Up-PS2/PS3/PSP/X360/DS/GC/Wii/GBA/PC-560K
88. Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer-PS2/PS3/X360/Wii/DS-560K
87. Boogie-Wii/DS/PS2-560K
86. Cars Mater-National-DS/PS2/PS3/X360/Wii/PC-570K
85. Spider-Man: Friend or Foe-DS/PS2/PSP/X360/Wii/PC-570K
84. Burnout Dominator-PS2/PSP-570K
83. Kane & Lynch: Dead Men-X360/PS3/PC-590K
82. Ben 10: Protectors of Earth-PS2/PSP/DS/Wii-590K
81. Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction-PS3 Exclusive-600K
80. Dance Dance Revolution: Hottest Party-Wii Exclusive-610K
79. Tiger Woods PGA Tour 07-Wii (other versions came out earlier and are not counted here)-610K
78. Heavenly Sword-PS3 Exclusive-630K
77. Spongebob’s Atlantis Squarepantis-DS/Wii/PS2/GBA-630K
76. Crash of the Titans-PS2/PSP/X360/DS/Wii-630K
75. Rayman Raving Rabbids 2-Wii/DS-630K
74. Naruto: Ultimate Ninja 2-PS2 Exclusive-660K
73. The Darkness-360/PS3-660K
72. NBA 2K8-PS2/PS3/X360-670K
71. Burnout Paradise-X360/PS3-680K
70. Dirt-360/PS3/PC-690K
69. Tomb Raider: Anniversary-PS2/PSP/X360/Wii/PC-700K
68. Tom Clancy’s Rainbow Six: Vegas-PS3/PSP (other versions came out earlier and are not counted here)-700K
67. Medal of Honor: Airborne-X360/PS3/PC-710K
66. Imagine: Fashion Designer-DS Exclusive-710K
65. Grand Theft Auto: Vice City Stories-PS2 (other versions came out earlier and are not counted here)-720K
64. Uncharted: Drake’s Fortune-PS3 Exclusive-730K
63. The Bigs-Wii/X360/PS2/PS3/PSP-730K
62. MX Vs ATV: Untamed-360/PS2/PS3/PSP/Wii/DS-750K
61. Skate-360/PS3-780K
60. Drawn to Life-DS Exclusive-820K
59. Medal of Honor: Vanguard-PS2/Wii-820K
58. Spectrobes-DS Exclusive-820K
57. Pokemon Battle Revolution-Wii Exclusive-850K
56. Hannah Montana: Music Jam-DS Exclusive-890K
55. Resident Evil 4: Wii Edition-Wii Exclusive-900K
54. Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3-PS2/Wii-920K
53. Tony Hawk’s Proving Ground-PS2/PS3/Wii/DS/X360-950K
52. Football Manager 2008 (Worldwide Soccer Manager 2008 in America)-PC/X360/PSP-1M
51. Motorstorm-PS3 Exclusive-1M
50. Guitar Hero Encore: Rocks the 80s-PS2 Exclusive-1M
49. Devil May Cry 4-X360/PS3-1M
48. The Sims 2: Castaway-DS/PS2/PSP/Wii-1M
47. Metroid Prime 3: Corruption-Wii Exclusive-1.1M
46. Carnival Games-Wii Exclusive-1.1M
45. NBA Live 08-PS2/PS3/PSP/360/PC/Wii-1.1M
44. The Orange Box-X360/PS3/PC-1.1M
43. Flash Focus: Vision Training in Minutes a Day-DS Exclusive-1.1M
42. TMNT-PS2/GBA/DS/GC/Wii/PC/PSP/X360-1.2M
41. Mario Strikers: Charged-Wii Exclusive-1.2M
40. High School Musical: Makin’ the Cut!-DS Exclusive-1.2M
39. Command & Conquer 3: Tiberium Wars-PC/X360-1.3M
38. Thrillville: Off the Rails-PS2/PSP/PC/Wii/DS/X360-1.3M
37. Singstar (all PS2 versions)-PS2 Exclusive-1.3M
36. High School Musical: Sing It!-Wii/PS2-1.3M
35. Big Brain Academy: Wii Degree-Wii Exclusive-1.3M
34. Mass Effect-X360 Exclusive-1.4M
33. Shrek the Third-PS2/PSP/X360/PC/GBA/DS/Wii-1.4M
32. Rock Band-X360/PS3/PS2-1.5M
31. Mario Party DS-DS Exclusive-1.5M
30. NCAA Football 08-PS2/PS2/XBX/X360-1.5M
29. BioShock-X360/PC-1.7M
28. Super Paper Mario-Wii Exclusive-1.8M
27. LEGO Star Wars: Complete Saga-Wii/DS/PS3/X360-1.8M
26. MySims-DS/Wii-1.8M
25. God of War II-PS2 Exclusive-1.8M
24. Ratatouille-DS/PS2/GC/PS3/Wii-PC/GBA/X360/PSP/XBX-1.9M
23. Legend of Zelda: Phantom Hourglass-DS Exclusive-1.9M
22. Harry Potter & the Order of the Phoenix-Wii/DS/GBA/X360/PS2/PS3/PSP/PC-2M
21. Guitar Hero II-X360 (other versions came out earlier and are not counted here)-2M
20. Forza Motorsport 2-X360 Exclusive-2.1M
19. Pirates of the Caribbean: At World’s End-PS2/PS3/PSP/X360/PC/Wii/DS-2.2M
18. Tiger Woods PGA Tour 08-Wii/DS/X360/PS2/PS3/PSP/PC-2.3M
17. Mario Party 8-Wii Exclusive-3M
16. Transformers: The Game-PS2/PS3/PSP/DS/Wii/X360-3.3M
15. Spider-Man 3-PS2/PS3/PSP/X360/Wii/DS/GBA-3.4M
14. Mario & Sonic at the Olympic Games-Wii/DS-3.4M
13. WWE Smackdown Vs Raw 2008-PS2/PS3/PSP/X360/DS/Wii-3.5M
12. Pro Evolution Soccer 2008-PS2/PS3/PSP/X360/DS/Wii/PC-3.8M
11. The Simpsons Game-PS2/PS3/PSP/X360/Wii/DS-3.9M
10. Brain Age 2: More Brain Training in Minutes a Day-DS Exclusive-4M
9. Super Mario Galaxy-Wii Exclusive-4.1M
8. Assassin’s Creed-X360/PS3-4.9M
7. Pokemon Diamond/Pearl-DS Exclusive-5M
6. Need for Speed: ProStreet-PS2/PS3/PSP/X360/Wii/DS/PC-5.4M
5. Madden NFL 08-PS2/PS3/PSP/X360/Wii/GC/DS/PC/XBX-5.7M
4. FIFA Soccer 08-PS2/PS3/PSP/X360/Wii/DS/PC-5.7M
3. Guitar Hero III: Legends of Rock-PS2/PS3/X360/Wii/PC-7.5M
2. Halo 3-X360 Exclusive-8M
1. Call of Duty 4: Modern Warfare-X360/PS3/PC/DS-8.3M
Wat me meer bezorgt maakt is hoeveel kwalitatief slechte games goed verkopen. Zie bijvoorbeeld een Sonic of een Assassin's Creed. Of als die bagger op de Wii. Veel uitgevers hebben al kwaliteit laten vallen om het geld liever in een gelikte marketingcampagne te steken. Zie o.a. Lucasarts.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:25 schreef kepler het volgende:
Nintendo heeft zeker toffe games, maar de 'nieuwe' mensen kopen die dus bijna niet. Uiteindelijk zal de hype toch uitdoven en zal inderdaad de PS3/360 veel meer games blijven verkopen. En laten ze daar nu het meeste geld mee verdienen
ik keek verkeerdquote:Op donderdag 10 april 2008 21:27 schreef Strolie75 het volgende:
Flinke lap tekst, maar toch interessant: Top 100 meest verkochte games in de USA en de EU van de afgelopen 12 maanden
[..]
Ik begrijp echter niet waarom, ik denk dat 90% van de Halo 3 bezitters het een enorme tegenvaller vind.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:28 schreef kepler het volgende:
Halo 3 heeft echt goed verkocht
Gewoon bijna 1/2 van de 360-bezitters heeft het spel![]()
Waarvan 3.4M copies in de US.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:31 schreef Wessiej het volgende:
13. WWE Smackdown Vs Raw 2008-PS2/PS3/PSP/X360/DS/Wii-3.5M
Kom maar Cyb.
Is Assasins Creed dan niet leuk? Mij leek het juist wel tof, wou die ook nog gaan halen!quote:Op donderdag 10 april 2008 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Indrukwekkende cijfers van Assassin's Creed hoor. Toch wel het bewijs van hoeveel mensen zich door de hype hebben laten misleiden, waaronder ik
was geen slecht spel, het zag er mooi uit en was tof om te klimmen in die steden. En dan nog over dat paard. Nog nooit zoiets gezien.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Indrukwekkende cijfers van Assassin's Creed hoor. Toch wel het bewijs van hoeveel mensen zich door de hype hebben laten misleiden, waaronder ik
Leuk voor even, misschien dat ik hem nog eens uit speel (ooit).quote:Op donderdag 10 april 2008 21:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is Assasins Creed dan niet leuk? Mij leek het juist wel tof, wou die ook nog gaan halen!
Als ze verbeteren wat kut was in deel 1, wordt deel 2 erg tof!quote:Op donderdag 10 april 2008 21:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
was geen slecht spel, het zag er mooi uit en was tof om te klimmen in die steden. En dan nog over dat paard. Nog nooit zoiets gezien.
Misschien was de gameplay wel saai, omdat het zich vaak herhaalde.
Heb em lekker uitgespeeld. En er wordt me toch een partij met GP gegooid op het laatst joh
Hype en...quote:Op donderdag 10 april 2008 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Fenomenale presentatie (wat een draw-distencequote:Op donderdag 10 april 2008 21:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is Assasins Creed dan niet leuk? Mij leek het juist wel tof, wou die ook nog gaan halen!
Tegen die Hypemachine van MS was helaas nix te doen! Ik vond het ook tegenvallen idd.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik begrijp echter niet waarom, ik denk dat 90% van de Halo 3 bezitters het een enorme tegenvaller vind.
Ik vond het een prima afsluiting van de reeks, en ik denk juist dat 90% het met mij eens isquote:Op donderdag 10 april 2008 21:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik begrijp echter niet waarom, ik denk dat 90% van de Halo 3 bezitters het een enorme tegenvaller vind.
dat was wel goedkoop inderdaadquote:Op donderdag 10 april 2008 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
We hadden trouwens toen met BOL Halo 3 + 12 maanden live voor 60 euro![]()
Was echt lachen toen en 1 van de voordelen als je topic beetje volgt dat je elkaar wijst op die dingen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat was dan weer wat minder!quote:Op donderdag 10 april 2008 21:44 schreef kepler het volgende:
[..]
dat was wel goedkoop inderdaadJammer dat ik een week moest wachten op het spel
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:00 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen, het spijt me.
Ik had me niet zo moeten gedragen.Het is je vergevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu zijn we weer one big happy familie
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
De games op de wii verkopen als een idioot. Het is niet voor niets de console die de meeste 3rd-party games krijgt in het kortste tijdsbestek.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:25 schreef kepler het volgende:
[..]
Het is ook zeker nagemaakt, maar beter goed nagemaakt dan slecht nagemaakt (zie de motion-sensor in de PS3-controller wat toch paniek-voetbal was van Sony).
Nintendo heeft zeker toffe games, maar de 'nieuwe' mensen kopen die dus bijna niet. Uiteindelijk zal de hype toch uitdoven en zal inderdaad de PS3/360 veel meer games blijven verkopen. En laten ze daar nu het meeste geld mee verdienen
te verwachten,quote:Op donderdag 10 april 2008 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er weer geruzed toen ik m'n Tentamen op school aan het verzieken was?
Zometeen nog mensen in voor een potje Call of Duty 4?
Mooie lijst die Top 100, wel een terechte en verwachte Top 10.
Jaquote:Op donderdag 10 april 2008 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
En wat een masterpieces zijn het ook allemaalquote:Op donderdag 10 april 2008 22:29 schreef koekiemonster het volgende:
[..]
3. Wii kent de meeste exclusieve games van alle 3 de partijen
Ik zeik de Wii helemaal niet afquote:Op donderdag 10 april 2008 22:29 schreef koekiemonster het volgende:
[..]
De games op de wii verkopen als een idioot. Het is niet voor niets de console die de meeste 3rd-party games krijgt in het kortste tijdsbestek.
Het wordt tijd om wat sprookjes de wereld uit te helpen:
1. de wii wordt niet gekocht alleen voor wii-sports om daarna in de kast te belangen, anders zouden al die magere 3rd-party games ook niet verkopen en die verkopen prima
2. 3rd-party games verkopen prima, op de xbox360 na zelfs beter dan elk andere console hiervoor. Het aantal millionsellers is groter dan op de PS3.
3. Wii kent de meeste exclusieve games van alle 3 de partijen
4. wii-games zijn vaak anders en gericht op een andere doelgroep, maar dat maakt ze niet per definitie slecht. het probleem is dat reviews nog steeds vanuit gamers-oogpunt wordt bekeken en niet vanuit het oogpunt of het plezier oplevert [tuurlijk is de game vaak grafisch ellendig en is de gameplay al vaker gedaan, maar het is vaak wel leuk, mede door de wii-besturing], daar moet nog een change plaatsvinden
Kortom, de 'concurrenten' zouden willen dat ze de visie hadden van nintendo.
Xbox is geniaal, maar om de wii af te zeiken is een beetje extreem kortzichtig. Nintendo doet haar ding en doet dat geniaal. Een gamecube2 met HD had keihard geflopt en nu zijn ze marktleider zonder al teveel moeite. Daarnaast stroomt het geld binnen wat betreft softwaresales......
Deze generatie is werkelijk teh return of the king.... marktleider op handheld en console, terwijl de 'echt gamer' zowel de DS als de WII hadden afgeschreven voordat ze uberhaupt op deze apparaten hadden gespeeld. Misschien wordt het tijd om de echte gamer maar eens af te schrijven en zelf een mening te vormen.......
Welk tentamen had jequote:Op donderdag 10 april 2008 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een lamzak ben je ookquote:
Dat is geen slecht ideequote:Op donderdag 10 april 2008 22:49 schreef Gamedemon het volgende:
Jongens mag het gezeik op elkaar en de Slowchat wat minder?
Slowchat kan in het Slowchat topic, TVPs ga ik voortaan verwijderen omdat het de spuigaten uitloopt.
Als jullie echt willen slowchatten met een vast kliekje, ga dan naar het clan subforum en maak de een SC aan voor het xbox kliekje
rot op joh, jij bent de gene die in 1 minuut 2/3 keer post, kan ook in 1 post hoor.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Kijk als Jorien nou lekker optyft met z'n kansloze posts om alleen maar zijn stats op te krikken en vervolgens mee te pronken, zijn we in ieder geval al een stuk verder. Als we vervolgens allemaal een steentje bijdragen door screens, nieuws en te discussiëren met betrekking tot het onderwerp is alles weer koek en ei
Wou het even kwijt jongens.
deel 2 al 2 weken niet gespeeldquote:
Kappen met zeiken dus....quote:Op donderdag 10 april 2008 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
rot op joh, jij bent de gene die in 1 minuut 2/3 keer post, kan ook in 1 post hoor.
[..]
deel 2 al 2 weken niet gespeeld
Tof manquote:Op donderdag 10 april 2008 22:57 schreef Edwinuss het volgende:
pff.. geen ideequote:Op donderdag 10 april 2008 23:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tof manIk heb echt zin om die game te gaan spelen! Hoe lang is de speelduur schat je?
Ik ga geen dingen verzamelen enz
Ik ga wel redelijk rustig aan doen maar ik ga dus niet dingen liggen zoeken en verzamelenquote:Op donderdag 10 april 2008 23:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
pff.. geen idee
hangt er echt vanaf hoe je speelt enzo.
je bent er aardig lang zoet meequote:Op donderdag 10 april 2008 23:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga wel redelijk rustig aan doen maar ik ga dus niet dingen liggen zoeken en verzamelen
SQL & Databasesquote:Op donderdag 10 april 2008 22:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welk tentamen had je![]()
En tuurlijk was er ruzie! Dit topic staat in het teken van ruzie!
[..]
Wat een lamzak ben je ook![]()
de humor. Echt te grappig soms. Graphics konden beter..quote:Op donderdag 10 april 2008 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
SQL & Databases
Maar on-topic: ik twijfel of ik Bully ga kopen. Wat maakt de game nou zo leuk? Zijn de graphics mooi? Zit er wel de typische Rockstar humor in?
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
de humor. Echt te grappig soms. Graphics konden beter..Ok maar er zit wel genoeg afwisseling in de game? En het doel is om zoveel mogelijk mensen te pesten? Ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ok maar er zit wel genoeg afwisseling in de game? En het doel is om zoveel mogelijk mensen te pesten? Ofzo?doel zijn gewoon die missies. Die moet je gaan halen zodat je verder komt in het verhaal. En je kan dan later ook de stad in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plenty of afwisseling in mijn ogen.
Nja dat aap verhaal ligt dan aan mij..quote:Op donderdag 10 april 2008 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is er aan de hand allemaalEven een kleine reconstructie:
Chocobo komt met een betoog om het offtopic geblaat in te dammen en strolie75 steunt hem daar in.
Dan lijkt het even goed te gaan maar voordat je het weet worden mensen voor apen en ezels uitgemaakt en barst de hel overal losEn valt het centraal 360 topic uiteen in 2 groepen!
Dit zijn wel de dingen die het centraal 360 topic de moeite waard maken
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ok maar er zit wel genoeg afwisseling in de game? En het doel is om zoveel mogelijk mensen te pesten? Ofzo?Het doel is het pesten op de Bullworth Acedmy stoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is iets waar Jimmy zelf voor strijd, het wordt hem niet opgedragen door leraren ofzo/
In het begin wordt je door Gary aangesproken, zijn doel is de school over te nemen.
Jimmy heeft zoiets van 'been there, done that' en wil dat absoluut niet.
Die 2 groeien uit elkaar en worden rivalen/vijanden.
In die tussentijd moet je klusjes opknappen voor stereotypen scholieren; nerds, kakkers, vetkuifen, sportlui, townie's (drop-outs) & leraren.
Met elke missies win en/of verlies je respect bij de bepaalde groepen.
En dan merk je ook want ze gaan zich vijandelijker opstellen.
Je kan uiteraard pesten wat gewoon grappig is, maar het levert je niets op.
Naar de les gaan dus wel, bij gym krijg je bepaalde vechtmoves, scheikunde krijg je stinkbommen/jeukpoeder/chemieset in je kamer of bij techniek sleutel je een snelle fiets in elkaar (handig voor als je naar de stad moet)
Veel later krijg je een kart tot beschikking, kun je ook mensen omver rijden enzo....er is toch niemand die je kan bijhouden.
anyway ik kan dit spel iedereen aanranden.
Het is echt een Rockstar spel.
Graphics zijn niet meer van deze tijd, maar ik heb echt gelegen met dit spel!"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
het is dan wachten tot de eerste mods op de echte wii mote zodat die op de 360 werktquote:Op donderdag 10 april 2008 23:40 schreef Sackboy het volgende:
Als ik het goed begrijp is het nu dus vrijwel zeker dat Microsoft met een Wii-mote spinoff komt, aangezien MTV het nieuws eerst bracht en 8BitJoystick het nieuws daarna bevestigde met enkele nieuwe details. Wat er tot nu toe bekend is:
- Codenaam is Newton
- Werkt net als Wiimote met een Led sensorbar, aangesloten via usb-poort
- Bevat microfoon en rumble
- Gebruikt de standaard batterypacks
- Verschijnt eind 2008
Ik vind het persoonlijk wel een goede zaak. Mensen die het niks vinden hoeven dit dingen en de bijbehorende games niet te kopen, en mensen die het wel tof vinden kopen het wel. Ik heb in principe wel oren naar een Wii Sports met next-gen graphics. Bovendien leent zo'n controller zich uitermate goed voor kleinere "gimmick" games op Live Arcade.
Dat wordt moeilijk volgens mij, want de Wiimote gebruikt Bluetooth en de Newton gaat de wireless technologie van Microsoft gebruiken. Althans, dat las ik net.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het is dan wachten tot de eerste mods op de echte wii mote zodat die op de 360 werkt![]()
( scheelt toch weer geld voor de mensen die de wii al hebben en een 360 )
maar dat hangt er af wat voor signalen de sensor bar door stuurt naar de 360 , zolang de sensor bar wordt herkent op de 360 zal die de bluetooth signalen van de wiimote registreren en vertalen voor de 360quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk volgens mij, want de Wiimote gebruikt Bluetooth en de Newton gaat de wireless technologie van Microsoft gebruiken. Althans, dat las ik net.
Weet niet of je de sensorbar van de Wii eens goed bekeken hebt, maar het is eigenlijk niets meer dan een paar LED's die Infrarood stralen uitzenden. De sensor in de Wiimote kan aan de hand van die infrarode lampjes zien waar hij zich bevindt t.o.v. de sensorbar en dus het beeld. De bluetooth is gewoon de verbinding tussen de Wiimote en de Wii direct.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
maar dat hangt er af wat voor signalen de sensor bar door stuurt naar de 360 , zolang de sensor bar wordt herkent op de 360 zal die de bluetooth signalen van de wiimote registreren en vertalen voor de 360
heb geen wii dus heb geen flauw idee how dat ding aangesloten zit , noch heb ik ooit op een wii gespeeldquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:11 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Weet niet of je de sensorbar van de Wii eens goed bekeken hebt, maar het is eigenlijk niets meer dan een paar LED's die Infrarood stralen uitzenden. De sensor in de Wiimote kan aan de hand van die infrarode lampjes zien waar hij zich bevindt t.o.v. de sensorbar en dus het beeld. De bluetooth is gewoon de verbinding tussen de Wiimote en de Wii direct.
De sensorbar van de Wii kun je zelfs vervangen door kaarsjes
Je moet je schamenquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb geen wii dus heb geen flauw idee how dat ding aangesloten zit , noch heb ik ooit op een wii gespeeld
volgensmij wel ja , maar goed ik dacht dus dat de sensor bar alles registreerde en doorgaf aan de wiiquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je moet je schamen![]()
Maar goed: 360 randapparatuur maakt contact via Radiogolven (toch?) en de Wii met Bluetooth.......tenzij ze met een Bluetooth module komen voor de 360 zal een Wiimote op 360 niet gebeuren
Wel Army of Twoquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:32 schreef Viro het volgende:
@ edwinuss en rest van fok!kers die ik in me lijst heb staan : ik speel geen COD4...dus willen jullie aub kappen mij te inviten.
Maakt niet uit wanneer hij komt. Ik haal hem blind. Oblivion in een post-apocalyptische (compacte) wereld. Fantastischquote:Op vrijdag 11 april 2008 07:42 schreef Chocobo het volgende:
Fallout 3 haalt zijn deadline echt niet,.... dat spel, waar ik overigens erg veel zin in heb, ziet dit jaar echt het daglicht niet,.... met geluk volgend jaar zomer
[ afbeelding ]
De Wii ownedquote:Op donderdag 10 april 2008 23:40 schreef Sackboy het volgende:
Als ik het goed begrijp is het nu dus vrijwel zeker dat Microsoft met een Wii-mote spinoff komt, aangezien MTV het nieuws eerst bracht en 8BitJoystick het nieuws daarna bevestigde met enkele nieuwe details. Wat er tot nu toe bekend is:
maak je geen zorgen , geen enkele add-on van de 360 is een succes gewordenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoop dat het een flop wordt dat Wii achtig ding voor de 360!
Strax wordt het een groot succes en dan weet ik wel dat de xbox720 die kant helemaal uit zal gaan
Daar heb je idd gelijk ikquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
maak je geen zorgen , geen enkele add-on van de 360 is een succes geworden
Uhm.. welk onderdeel van die winnende combinatie zou Microsoft niet kunnen kopieren?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:38 schreef FJD het volgende:
Het is de combinatie van een console die eenvoudig te bedienen is, zonder fratsen, met veelal eenvoudige (familie-achtige) games, revolutionaire besturing en een geoliede marketingmachine die dit continue benadrukt.
Ze kunnen het niet kopieren omdat ze dan 1 product op twee totaal verschillende markten willen gooien. De markt van de serieuze gamer en de markt van de non-gamer (waar de Wii op zit). Om de non-gamer binnen te halen moet het product vele malen simpeler gemaakt worden (om te beginnen met de menu structuur en de manier waarop je save games en je profiel opslaat en vervolgens nog het hele Live gebeuren) en vervolgens moet er een enorme marketing campagne kopen dat de nieuwe Xbox toch echt hetzelfde kan als de Wii. Ja met mooiere graphics maar daar zit geen hond op te wachten (in de non-gamer markt). Vervolgens zal de non-gamer de nieuwe Xbox als een gecopieerde versie van de Wii gaan zien en aangezien de Wii op dit moment al een soort van Apple iPod status begint te krijgen, zul je zien dat MS ontzettend onderuit zal gaan. Net zoals met de Zune, de iPod killerquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:45 schreef Sackboy het volgende:
Uhm.. welk onderdeel van die winnende combinatie zou Microsoft niet kunnen kopieren?
Microsoft has teh moneyz u know
Ik denk dat je teveel in twee groepen denkt. Er zijn mijns inziens niet twee afgebakende groepen van "non-gamers" en "serieuze gamers". Juist daartussenin zit de massa van consumenten op de gamesmarkt. Als die een apparaat kunnen kopen voor een lagere prijs dan een Wii, terwijl dit apparaat net zoveel kan en daarnaast ook nog eens net zoveel als de (duurdere) Playstation 3. Dan denk ik dat ze nog aardig wat kunnen verkopen. Tuurlijk zal het het succes van de Wii bij lange na niet evenaren, maar dat verwacht Microsoft denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet kopieren omdat ze dan 1 product op twee totaal verschillende markten willen gooien. De markt van de serieuze gamer en de markt van de non-gamer (waar de Wii op zit). Om de non-gamer binnen te halen moet het product vele malen simpeler gemaakt worden (om te beginnen met de menu structuur en de manier waarop je save games en je profiel opslaat en vervolgens nog het hele Live gebeuren) en vervolgens moet er een enorme marketing campagne kopen dat de nieuwe Xbox toch echt hetzelfde kan als de Wii. Ja met mooiere graphics maar daar zit geen hond op te wachten (in de non-gamer markt). Vervolgens zal de non-gamer de nieuwe Xbox als een gecopieerde versie van de Wii gaan zien en aangezien de Wii op dit moment al een soort van Apple iPod status begint te krijgen, zul je zien dat MS ontzettend onderuit zal gaan. Net zoals met de Zune, de iPod killer![]()
Vergeet daarbij ook de invloed van ervaringen in de omgeving niet; als een non-gamer hoort dat z'n computer-gekke neefje een Xbox heeft en z'n computer-noob nichtje een Wii heeft gekocht en dat beide apparaten hetzeldfe kunnen dan zal die persoon bijna altijd een Wii gaan halen omdat de non-gamer zich vergelijkt met z'n nichtje en onder het motto van "dan kom ik daar ook wel uit" zal de Xbox het afleggen.
Vervolgens zit MS met het volgende probleem; als ze de nieuwe Xbox echt zwaar gaan marketen als non-gamer apparaat dan verloochenen ze daarmee ten eerste hun huidige achterban en ten tweede jagen ze de gamers direct de armen van Sony in.
Hee dit komt me bekend voor. Was dit ook niet het geval toen Microsoft de gamesmarkt op ging?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:57 schreef FJD het volgende:
Ze willen een graantje meepikken van een markt waar ze helemaal niets op te zoeken hebben en die veel meer risico's opleveren dan het rendement zou rechtvaardigen.
Geen Nazi's?quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik weet niet of ik straks de verleiding van deze kan weerstaan. Het is jammer dat ze de Nazi's eruit hebben gehaald. Maar fuck. Indiana Jones
[ afbeelding ]
Als je de gemiddelde Wii-gamer naast de gemiddelde Xbox-gamer zet dan is dat verschil redelijk duidelijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:09 schreef Sackboy het volgende:
Ik denk dat je teveel in twee groepen denkt. Er zijn mijns inziens niet twee afgebakende groepen van "non-gamers" en "serieuze gamers". Juist daartussenin zit de massa van consumenten op de gamesmarkt. Als die een apparaat kunnen kopen voor een lagere prijs dan een Wii, terwijl dit apparaat net zoveel kan en daarnaast ook nog eens net zoveel als de (duurdere) Playstation 3. Dan denk ik dat ze nog aardig wat kunnen verkopen. Tuurlijk zal het het succes van de Wii bij lange na niet evenaren, maar dat verwacht Microsoft denk ik ook niet.
Grote verschil is nu wel dat ze een grote en goed draaiende fanbase in moeten zetten inclusief de opgebouwde goodwill. Bij de introductie van een console kun je nog wel een keer falen; dan ben je gewoon innovatief bezig geweest en het lukt helaas niet. Door naar het volgende product. Ga je de scope verleggen of verbreden dan is het achteraf niet een kwestie van wel of niet innovatief maar van succes of falen en als je faalt dan straalt dat negatief af op je eigen imago.quote:Hee dit komt me bekend voor. Was dit ook niet het geval toen Microsoft de gamesmarkt op ging?
[High Definition & Multichannel Audio] #9quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Even offtopic, maar zijn er hier ook meer bezitters van de Panasonic TX-32LX70?![]()
En waar is het High Definition & Multichannel Audio gebleven?
Ja, dat vond Lego niet goed. Een Lego Adolf Hitler was blijkbaar niet kindvriendelijk genoeg.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Geen Nazi's?
Nu maar hopen dat de game schattig genoeg is om hiervoor te compenseren!
Thnx!quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[High Definition & Multichannel Audio] #9
Hmm, ik weet niet of je kan spreken van een 'gemiddelde' gamer. Lijkt me nogal moeilijk te definieren.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:21 schreef FJD het volgende:
Als je de gemiddelde Wii-gamer naast de gemiddelde Xbox-gamer zet dan is dat verschil redelijk duidelijk![]()
Klopt, maar je kunt jezelf ook overpositioneren, waardoor je een groot deel van de consumenten bij voorbaat al uitsluit. Dat is iets wat Microsoft in ieder geval niet wil doen. Ze zullen het (denk ik) als 'the complete experience' gaan positioneren.quote:Je kunt wel proberen om alle markten te bedienen maar tenzij je echt iets superieurs te bieden hebt, zul je zien dat andere spelers er met de markt vandoor gaan omdat zij zich duidelijk kunnen positioneren op de markt en daarmee dus makkelijker klanten kunnen overtuigen.
Zoals ik al eerder aangaf denk ik niet in twee grote groepen gamers. Als je kijkt naar hoeveel miljoenen exemplaren een game als NFS: ProStreet heeft verkocht, dat is een game die te serieus is voor non-gamers maar tegelijkertijd te debiel voor serieuze gamers.quote:Uiteraard zit er nog enige overlap tussen de twee groepen gamers maar die overlap is niet enorm groot.
Klopt het is ook nog niet door Microsoft bevestigd, maar de bronnen (MTV, 8BitJoystick) zijn er aardig zeker van dat het eraan komt. Ik denk dat Microsoft het aanvankelijk pas op de E3 had willen aankondigen.quote:Ik zou het dan ook een stomme zet vinden van MS als ze vol op de Wii markt willen inbeuken maar ik verwacht ook niet dat ze het zullen doen. Ik vraag me zelfs af of die controller gaat komen.
Grootste online retailer wereldwijd?quote:
Pannenkoek.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:17 schreef Wessiej het volgende:
Qua game releases helemaal niet.
Dat zegt niet alles. Er zijn meerdere grote retailers geweest die iets publiceerde maar waarvan het achteraf broodje aap bleek te zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Grootste online retailer wereldwijd?
Maar er zijn ook genoeg gevallen geweest waar grote retailers iets publiceerden en waarvan het achteraf waar bleek te zijnquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zegt niet alles. Er zijn meerdere grote retailers geweest die iets publiceerde maar waarvan het achteraf broodje aap bleek te zijn.
Owwwwwwww...wat een arrogante eikel.quote:Rock Band "won't magically get cheaper because you wish it so"
Harmonix has told the Internet there's no point going bonkers over the European price of Rock Band, saying the game is "not magically going to get cheaper because you wish it to be so".
In a post on the Rock Band forums product development manager Greg LoPiccolo wrote, "We’re not making a killing on Rock Band in Europe. We are incredibly sensitive to pricing issues. We are painfully aware that the higher the price we charge, the less copies we’ll sell.
"We are strongly motivated to keep the price as low as possible. That said, we don’t propose to lose money on it. The fact of the matter is, the costs of releasing in Europe are far higher than in the US, in some ways uniquely so for Rock Band compared to other game titles, because of the size of the peripherals."
LoPiccolo declined to reveal cost structure details - "That would probably get me fired, and rightly so." Instead he highlighted the extra cost involved with shipping a larger product box and doing so outside the US: "Seriously, I was shocked to learn how much it costs us to ship an RB peripherals box to Europe. It’s way more than you’d expect."
According to LoPiccolo it doesn't make sense to compare the manufacturer-recommended US and UK prices for Rock Band. He wheeled out the old VAT line, stating, "That’s not the whole discrepancy, but it’s a big chunk of it." LoPiccolo also observed that European retailers are free to cut the price of games, unlike their US counterparts. "So a reasonable price comparison is what you actually pay, not just the SRP, which means two different things in the two territories.
"We’re not gouging you, primarily because doing so doesn’t serve our interests," LoPiccolo continued. "We can only build our franchise if you buy our games. You may conclude that Rock Band isn’t worth the price charged, and that is your prerogative. But it’s not magically going to get cheaper because you wish it to be so.
"We’ve sold a ton of these in the US at a far higher price point than people are used to paying for a videogame, because it really is a new and different experience... Once you get a crack at it, you’ll know whether or not it’s worth the money. We think you might decide that it is."
Earlier this week, EA announced that the full Rock Band set-up - game, drum kit, guitar and microphone - will cost GBP 180 / EUR 240, compared to USD 169 (GBP 85 / EUR 107) in the US. Harmonix's Rob Kay defended the higher price point during a chat with Eurogamer - read the full interview to find out what he had to say.
Or for a real laugh, why not read this story from May last year.
www.eurogamer.net
moet je nu weer alles onder elkaar postenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zegt niet alles. Er zijn meerdere grote retailers geweest die iets publiceerde maar waarvan het achteraf broodje aap bleek te zijn.
Kan jij werkelijk eens je t*fus muil eens dichthouden?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
moet je nu weer alles onder elkaar posten
heb nooit indiana films gekeken , maar zitten daar nazi's in , en hitler himself ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, dat vond Lego niet goed. Een Lego Adolf Hitler was blijkbaar niet kindvriendelijk genoeg.
Ze zijn nu vervangen door een sekte, maar wel nog steeds herkenbaar als de slechteriken uit de films hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb nooit indiana films gekeken , maar zitten daar nazi's in , en hitler himself ?
[..]
heb nooit indiana films gekeken , maar zitten daar nazi's in , en hitler himself ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |