abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 april 2008 @ 17:10:08 #121
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_57960826
quote:
Op donderdag 10 april 2008 16:54 schreef Edwinuss het volgende:
ik verwacht een nieuwe Prince of Persia
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 10 april 2008 @ 17:16:29 #122
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57960950
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:00 schreef Wessiej het volgende:
Van de nieuwe Pixar film WALL-E

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Cars was niet onaardig

NBA Ballers: The Chosen One
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Niet mijn spel

Huxley
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Geen intresse

Star Wars: The Force Unleashed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Super tof en ga ik zeker kopen alleen heb ik 10 X liever een nieuwe KoTOR

Sonic Unleashed

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Sonic is geschiedenis weg er mee dus!

Alpha Protocol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Interessant want ik had er nog nix over gehoord. Kijk alleen veel meer uit naar Fallout3 al is Obsidian zeker oke dus dit moet wel goed komen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57960956
quote:
Op donderdag 10 april 2008 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik denk dat het een soort van luiheid is bij Konami, er zijn zoveel PES-fans, die lui hadden vast zoiets van : ‘’het verkoopt toch wel’’

En volgens mij hebben ze nog gelijk gekregen ook.
Pro Evolution Soccer 2008
PS2/PS3/PSP/X360/DS/Wii/PC
3.8 million

3.8 miljoen verkocht in 2007, niet slecht.

Fifa 2008 daarentegen had in 2007 5,7 miljoen.
  donderdag 10 april 2008 @ 17:46:31 #124
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57961524
quote:
Op donderdag 10 april 2008 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik denk dat het een soort van luiheid is bij Konami, er zijn zoveel PES-fans, die lui hadden vast zoiets van : ‘’het verkoopt toch wel’’

En volgens mij hebben ze nog gelijk gekregen ook.
blij dat die gameshop in den haag een mooie actie had met de release
  donderdag 10 april 2008 @ 18:02:46 #125
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_57961844
Zou es leuk zijn als ze een keer een goed adventure spel uitbrengen ala Jak & Daxter.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_57962753
Heeft iemand hier ook de update voor de HD-DVD speler gedownload?
Sinds deze update hebben we via de speler geen geluid meer
Geluid van de x-box zelf werkt nog wel

Toevoeging: bij het afspelen van een reguliere dvd werkt het geluid wel Ik snap het niet meer.

[ Bericht 21% gewijzigd door Serinde op 10-04-2008 18:56:28 ]
  donderdag 10 april 2008 @ 19:08:05 #127
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57963205
Vandaag een fucking awesome A0 formaat poster van Condemned 2 gekregen. Heerlijk zo'n bloedig plaatje aan de muur
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 10 april 2008 @ 19:09:55 #128
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57963257
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:08 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag een fucking awesome A0 formaat poster van Condemned 2 gekregen. Heerlijk zo'n bloedig plaatje aan de muur
Gaaf wat staat er op? Dat oog gewoon?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 10 april 2008 @ 19:16:32 #129
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57963388
Jep

Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 10 april 2008 @ 19:19:00 #130
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57963451
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:16 schreef Rossdale het volgende:
Jep

[ afbeelding ]
In dat geval is die erg tof ja
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57963755
Ik heb deel 1 hier nog bijna ongespeeld liggen. Ik lees dat als je even je best doet (lees: licht uit, gordijn dicht) dat het een van de meest angstaanjagende spellen op de Xbox is Toch maar eens mee beginnen binnenkort
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 10 april 2008 @ 19:47:21 #132
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57964074
Deel 1 is erg gaaf inderdaad
Please sir. When moon? When Mustang?
  Redactie Games donderdag 10 april 2008 @ 19:49:00 #133
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57964114
Dat level in de kerst poppen winkel vind ik nog steeds een van de beste levels die ik ooit in een spel heb gespeeld.
.....Kennedy
pi_57964129
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:47 schreef Serinde het volgende:
Heeft iemand hier ook de update voor de HD-DVD speler gedownload?
Sinds deze update hebben we via de speler geen geluid meer
Geluid van de x-box zelf werkt nog wel

Toevoeging: bij het afspelen van een reguliere dvd werkt het geluid wel Ik snap het niet meer.
hier werkt het geluid na de update nog gewoon hoor
pi_57964451
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:58 schreef Chocobo het volgende:
Ja maar het klinkt maar als een budget titel. Durft de volle pond voor dit spel niet aan,... helemaal niet met het GTAIV en NG2 geweld rond die tijd! En inderdaad,... dat gegeil op die engine en Force demonstraties tijdens die dev-diaries
Hij is inmiddels uitgesteld tot het najaar.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_57964506
Kijk als Jorien nou lekker optyft met z'n kansloze posts om alleen maar zijn stats op te krikken en vervolgens mee te pronken, zijn we in ieder geval al een stuk verder. Als we vervolgens allemaal een steentje bijdragen door screens, nieuws en te discussiëren met betrekking tot het onderwerp is alles weer koek en ei

Wou het even kwijt jongens.
  Redactie Games donderdag 10 april 2008 @ 20:09:58 #137
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57964592
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Kijk als Jorien nou lekker optyft met z'n kansloze posts om alleen maar zijn stats op te krikken en vervolgens mee te pronken, zijn we in ieder geval al een stuk verder. Als we vervolgens allemaal een steentje bijdragen door screens, nieuws en te discussiëren met betrekking tot het onderwerp is alles weer koek en ei

Wou het even kwijt jongens.
3 pagina's te laat.

Gymnast, op XNA, ziet er tof uit
.....Kennedy
pi_57964656
1Up Fallout 3 Preview

With no magazine to finish this week, executive editor Shawn Elliott and editor-in-chief Jeff Green went to a hotel in downtown San Francisco in the middle of the day, sat down on a couch, and got a demo of Fallout 3 from Bethesda's Pete Hines. Here is their report.
Jeff Green: I've played a lot of games in my life, and a lot of weird games, and a lot of weird games that have had weird beginnings. But I don't know if I've ever played a game that started with me emerging from my mother's womb.

Shawn Elliot: Prey's sphincters are as close as I've come, but sure, Fallout 3's "opening" moments are more than a perineum away. I'm sorry. I really wrote that. Seriously, though, the cunning way that Bethesda takes the thinking behind traditional tutorials and character creation interfaces and naturally integrates these game conventions into the game's narrative is impressive. You crawl around a playpen in first-person perspective; you press a button to cry and call for daddy; you learn about strength, perception, endurance, charisma, intelligence, and other RPG traits by browsing children's books -- has any game truly attempted to tell the story of a life from birth to death?

Jeff: This is great. Now anyone who Googles "womb" and "sphincter" will come straight to this article.

Shawn: And perineum -- where heaven meets hell. T'aint an RPG, t'aint an FPS.

Jeff: Uh, anyway. Yeah, Bethesda did that same kind of cool in-game character creation in Oblivion -- but this one is so startling because of this whole birth/baby thing. I mean, it's kind of a bold and strange thing to do given how many (male) gamers need their testosterone validated in their games. And Fallout 3 does have this dark, badass image to it. So gamers are going to bring the game home, rip open the box, and think they're about to start blowing the heads off radiated mutants...and instead they're going to be crawling around in a playpen saying "Dada." Yes, this is essentially just the opening tutorial and won't take up more than 10 minutes, but still, I can see tons of guys yelling "WTF" at their screens, and praying that their brother or mom or friends don't walk in to see them playing the baby simulator.

Shawn: Ten minutes of infancy, that is. Then comes the jump cut that brings us to our 10th birthday/introduction to dialog trees. No matter how hard you try to guarantee that you'll grow into a freckle-faced, pig-nosed person in need of a Youtube video blog, you can rest assured that the other Garbage Pail kids at your party are uglier than you'll ever be. Bethesda's faces are far, far better here than any in Oblivion, but to be frank, I doubt that Vault 101, where we're born, is really radioactivity-free.

The neat thing is, as you choose to be bratty or craven with these kids, your karma stats change to reflect your behavior. Oh, and the other 10-year-olds whispering about forming a Greaser Snake gang? Bethesda's Pete Hines leads us to think that we'll encounter them later in life after they've done just that.

Jeff: Yeah, with all due respect to Bethesda's immense talent in many areas, I don't think I'd go to them for plastic surgery. Anyway, yes, karma factors big in Fallout 3, and the choices you make, starting way back from that 10th birthday party of yours, will follow you throughout your life, affect how NPCs will react to you (start being a bad guy, and other bad guys will come out of the woodwork to...do bad things with you) and even affect the game's ending. Bethesda is promising something like a zillion endings -- okay, 500, but that sounds equally preposterous -- all based on the decisions you make and actions you take, however minute they might seem to you at the time. And though what I wrote makes it sound like I don't believe they can pull it off, I actually do. The original Fallout did that very thing.

Okay, so back to the demo: They skipped the rest of the childhood stuff at this point -- including the key narrative events that lead you to leave Vault 101 and begin the real game -- and then show us hooking up with good ol' Dogmeat, the canine companion from the original game who fanboys prayed would make it into this one. Well, he did. Note, however, that this is not the same Dogmeat, since this game takes place over 100 years after the first two games. I think I might like this Dogmeat better though -- he does some cool tricks. Being able to send him out on missions to fetch items you need should reduce time spent wandering the world yourself looking for crap. I thought that was a cool touch.

Shawn: Totally. He fights for you, too. And when you order him to hunt for weapons or food, he'll wander around the world actually searching for stuff. In other words, he won't simply slip off-screen and suddenly return with whatever bounty an algorithm bestows on him. And if you take proper care of your pet, he'll follow you to the finale of what Hines is now saying is a 70-hour long game. And that's about as much time Jeff has spent with his real bitch.

Here's what I'm wondering. Players develop addictions to the performance enhancing drugs they take, as well as the curative alcohol they drink. We know that Dogmeat heals with the same stimpack treatment, but does he develop similar addictions? Is that an asinine question? When Fallout 3 allegedly offers over 500 outcomes, it's tempting to think that things are as deep as that. After all, this is the developer whose Elder Scrolls RPGs made vampirism a viable survival strategy. However, I was a bit bummed when Hines said we won't be able to become mutants.

Jeff: And that bitch's name is Shawn Elliott. So Dogmeat -- well the other Dogmeat -- fought for you in Fallout as well. Dogmeat 2 here is more versatile and better trained. And, yeah, I liked the fact that the canine will only find items that actually really exist in the game world -- items you yourself could find. Very cool.

I don't think the dog can get addicted to drugs, no. You'll have to make that game yourself. (And, wow, I'm glad you didn't ask that question at the demo, or I would have had to pretend I didn't know you.) I do hear you though -- Bethesda does tend to go deep when thinking things through in their world-building. And to be clear, when they say "500 endings," I think we are talking about granularity mostly. Like, there are probably just a few real endings on the big plot points, but you'll hear anecdotes in voice-overs, and/or maybe with art montages, saying what happened to this person, or that town, depending on your actions throughout the game. Or maybe I'm just making all that up. And I keep wanting to type now that your idea of the player becoming a mutant is a stupid one, except, unfortunately, the more I think about it, the cooler that sounds.

Shawn: Nor did I ask about downloadable Dogmeat armor. That wouldn't have been funny, but then it wasn't funny when another media dude at this demo watched what has got to be one of the finest opening scenes in a first-person game this side of BioShock and Half-Life 2, and then decided to ask about downloadable content. Really? Hines says 500 endings and, what, you want to buy a five-hundred-and-first?

Interestingly, the fact that we'll have different Fallout 3 stories to tell when we meet at the nonexistent watercooler or Brawndo vending machine bothers a few anal-retentive types. I've read message board posts by people saying they'll feel shortchanged if they can't experience every possible outcome in a single play-through. They'd rather not miss a moment than make any meaningful decisions, such as whether or not to nuke the town of Megaton (where detonating the dormant atom bomb in the city's center will wipe the place and its population off the map).

Jeff: Well, yeah, but the game is an RPG, and RPGs are ostensibly about making decisions. At some point you need to (or should) commit. If you need to see every available outcome of every action, then play the game 500 times or shut up. Let the rest of us actually enjoy taking the risk, since most games don't offer any.

The other big decision that I guess you'll constantly be making is how to approach combat. Do you just play it shooter-style, guns blazing? Or do you take the time to pause and use V.A.T.S (Vault-tec Assisted Targeting System), which approximates, sort of, the turn-based combat of the original Fallout games by letting you spend action points to target specific body parts. The latter will provide more precision, and will assist those who are shooter- or twitch-challenged. And thank god for V.A.T.S., because without it, well, the game really is just a shooter. Which is another thing -- or maybe the biggest thing -- that is pissing off the angrier of the nerdcore fans. We asked if you could just play the game and win without ever going into V.A.T.S, and the answer was "yes". You can run and gun your way through this game if that's how you want to do it. And I don't know how I feel about that yet either. Maybe I'm an angry nerdcore guy too.

Shawn: Elder Scrolls IV: Oblivion isn't an RPG? I agree that role-playing means making decisions, but not with the assumption regarding die rolls, real or virtual. I appreciate that I can choose to manually target opponents or opt for V.A.T.S. In fact, I suspect that every player, no matter how comfortable he or she is with FPS-style combat, will want to flip back and forth between both options. If I'm bleeding and boxed in, a V.A.T.S.-enabled string of slo-mo headshots increases my odds of surviving. But say I'm feeling fine and stumble upon another Radscorpion -- why prolong a petty encounter? I appreciate that I can play the entire game from first- or third-person perspectives. Oh, and I appreciate that I'm able to be good or bad or anything totally in between the two. Hines' says it best in this snippet from our interview:

See the V.A.T.S. battle system in action for yourself here.

1Up Fallout 3 Preview





"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 10 april 2008 @ 20:13:53 #139
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57964671
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:02 schreef gijsje79 het volgende:
Zou es leuk zijn als ze een keer een goed adventure spel uitbrengen ala Jak & Daxter.
Op N64 legendarisch Betere platform/adventure dan Mario naar mijn mening

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_57964673
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:00 schreef koekiemonster het volgende:
Ik heb nu 3 maanden mijn 360 en het voorziet in veel games, maar in bepaalde genres is de xbox gewoon niet aanwezig, waar zijn de kloeke platformers ala mario en daxter?
Waar zijn de fungames ala mariokart?
Waar zijn uberhaupt de kleurige games en waarom moet alles met dezelfde soort graphics gemaakt zijn en waarom heeft 80% van de games als hoofdmoot guns?

Tenslotte waarom steeds minder games die je in je woonkamer kan multiplayeren met gewoon echte vrienden? waarom moet alles online, ik wil juist op een vrijdagavond met bier en vrienden kunnen lachen.
Het zou verplicht moeten zijn om multiplayer games ook offline te kunnen multiplayeren
Ben jij van Insidegamer toevallig?

Zo ja, ik dacht dat je zo overtuigd was van de Xbox 360?
  donderdag 10 april 2008 @ 20:15:49 #141
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57964714
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:13 schreef Strolie75 het volgende:
1Up Fallout 3 Preview


1Up Fallout 3 Preview

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ohhhhhhh

Dit zet zoooo'n sfeer,... !!

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_57964748
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:15 schreef Chocobo het volgende:
Ohhhhhhh

Dit zet zoooo'n sfeer,... !!

[ afbeelding ]
Heb je de tekst gelezen? Je begint het spel gewoon in de baarmoeder van je moeder!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_57964767
quote:
Sega Racing Studio closed

Michael French Today, 5:00pm

Comments (3)

UK driving game team shut down by parent firm, according to our sources

Sega's UK-based Racing Studio has been closed, Develop understands.

According to a former staff member from the studio, the Solihull-based outfit has shut down effective immediately.

Sega Racing Studio had so far developed just one game, its PS3/360 and PC remake of Sega Rally. Released in September 2007, the game debuted to fairly good reviews (with an average score around 75 according to Metacritic), but less stellar sales.

The studio was founded in 2005 to help Sega establish a racing game team that drew on the UK development sector's heritage in the genre. Former Codemasters man Guy Wilday was picked to run the studio which in time grew to include over 60 staff working on multiple projects, including the Rally remake and purported new racing IP.

And it's not yet clear if the staff at the studio are being made redundant or offered the chance to move to one of Sega's other UK studios (The Creative Assembly and Sports Interactive) or what the fate of the games still in development may be.

(Of course, those racing specialists at the studio probably won't find it hard to get work at other studios. The UK is filled with racing teams, such as Codemasters, Black Rock, Bizarre Creations, Eutechnyx, Evolution, Reflections, Sony Liverpool and Criterion.)

Sega's reasoning for the closure is not yet known. Reps from Sega UK had not returned our call for comment at the time of publication.
Zonde. Sega Rally was een fantastisch spel. Maar wat verwacht Sega dan, als je een (simpele) arcade game full-price tegelijk met Forza 2 en Halo 3 uitbrengt.

Daytona USA 3 en OutRun3 kunnen we dus ook vergeten!

Sega...dat bedrijf. Af en toe
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_57964773
Al voorbij gekomen?
quote:
Motion controller krijgt codenaam Newton?

Eergisteren kwamen we met het gerucht dat er weleens een WiiMote voor de Xbox 360 in de maak zou kunnen zijn. Rare zou werken aan dit project, zo wist MTV te melden.
Een redacteur van de website 8bit Joystick zegt meer informatie te hebben en geeft nogmaals aan dat het geen onzinverhaal is, maar dat de controller daadwerkelijk in de maak is. De controller is in ontwikkeling onder de codenaam 'Newton' en vroege software ontwikkelkits zouden al verstuurd zijn, ondanks dat we de release pas in de winter zullen zien.

Xbox Family laat verder weten dat Microsoft betaalde patenten voor de technologie van de controller bij Gyration heeft aangekocht, hetzelfde bedrijf dat Nintendo aansprak om de technologie voor de Wii-Mote te verzorgen. Hoewel Nintendo een investering heeft gedaan in Gyration bezitten ze het bedrijf niet, waardoor Microsoft de patenten eveneens kan gebruiken. De Newton (welke een andere naam krijgt als deze de verkoop in gaat) moet rond de 40 á 50 dollar gaan kosten.

8Bit Joystiq wist eerder in een vroeg stadium te melden dat de wegen van Bungie en Microsoft zouden splitsen, waarmee ze een betrouwbare bron lijken te zijn. Hieronder nog één keer het eerder vrijgegeven prototype via MTV.


Laat het lekker bij de originele controller zitten aub
  donderdag 10 april 2008 @ 20:21:34 #145
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57964833
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:17 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Heb je de tekst gelezen? Je begint het spel gewoon in de baarmoeder van je moeder!
Daar begin ik elke ochtend voordat ik naar werk ga
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_57964858
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:18 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Sega Rally was een fantastisch spel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57964880
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:23 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL
pi_57964904
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Al voorbij gekomen?
[..]



Laat het lekker bij de originele controller zitten aub
Tjonge jonge wat een paniekvoetbal. Ze kunnen zich beter richten op hun eigen sterke punten in plaats van de Wii proberen te kopieren.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 10 april 2008 @ 20:27:11 #149
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_57964927
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:13 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Op N64 legendarisch Betere platform/adventure dan Mario naar mijn mening

[ afbeelding ]
Screens ook al gezien?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_57964934
Mensen, is het niet beter om alleen de hyperlinks naar die nieuwsberichten te plaatsen, ipv de hele berichten te quoten? Het wordt zo een beetje onoverzichtelijk. Als iemand het hele bericht wil lezen kan toch gewoon op de hyperlink klikken? Tis maar een idee..
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_57964968
quote:
Op donderdag 10 april 2008 18:02 schreef gijsje79 het volgende:
Zou es leuk zijn als ze een keer een goed adventure spel uitbrengen ala Jak & Daxter.
Crash of the Titans is toch zoiets?
Ooh, I just felt my dick move!
  donderdag 10 april 2008 @ 20:30:41 #152
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57965011
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:28 schreef Digixz het volgende:

[..]

Crash of the Titans is toch zoiets?


Ja,... met alleen een iets kleiner caliber!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_57965031
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:27 schreef Sackboy het volgende:
Mensen, is het niet beter om alleen de hyperlinks naar die nieuwsberichten te plaatsen, ipv de hele berichten te quoten? Het wordt zo een beetje onoverzichtelijk. Als iemand het hele bericht wil lezen kan toch gewoon op de hyperlink klikken? Tis maar een idee..
En ik wil dat dan ook graag zien met al die klote screens.
pi_57965049
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:23 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom is Sega Rally een spel? Fatsoenlijke argumenten aandragen is blijkbaar weer teveel moeite. Maar goed, je hebt weer de goedkeuring van een ezel als Edwinuss. Heb je toch weer een stukje zelfvoldoening aan het Internet-abonnement van paps en mams te danken.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_57965071
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:28 schreef Digixz het volgende:

[..]

Crash of the Titans is toch zoiets?
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/939007.asp?q=Titans

pi_57965075
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:32 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

En waarom is Sega Rally een spel? Fatsoenlijke argumenten aandragen is blijkbaar weer teveel moeite. Maar goed, je hebt weer de goedkeuring van een ezel als Edwinuss. Heb je toch weer een stukje zelfvoldoening aan het Internet-abonnement van paps en mams te danken.
ik zeg alleen LOL omdat ik het grappig vind. Ik heb die hele sega rally niet gespeeld.
sjonnie.
quote:
Maar goed, je hebt weer de goedkeuring van een ezel als Edwinuss.
doet me goed
pi_57965107
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:27 schreef Sackboy het volgende:
Mensen, is het niet beter om alleen de hyperlinks naar die nieuwsberichten te plaatsen, ipv de hele berichten te quoten? Het wordt zo een beetje onoverzichtelijk. Als iemand het hele bericht wil lezen kan toch gewoon op de hyperlink klikken? Tis maar een idee..
Ergens heb je wel een punt, maar iedereen is er wel gewend aan geraakt om de nieuwsberichten in één keer zichtbaar voorgeschoteld te krijgen.
pi_57965119
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:33 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

sjonnie.


Waar gaat dit heen jongens?
  Redactie Games donderdag 10 april 2008 @ 20:36:08 #159
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57965126
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:32 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

En waarom is Sega Rally een spel? Fatsoenlijke argumenten aandragen is blijkbaar weer teveel moeite. Maar goed, je hebt weer de goedkeuring van een ezel als Edwinuss. Heb je toch weer een stukje zelfvoldoening aan het Internet-abonnement van paps en mams te danken.
Het is alweer een jaar geleden dat ik hem heb gespeeld, maar wat ik mij ervan kan herinneren vond ik het rijden erg vreemd, en je auto slipte alle kanten op, en vooral dat het dicht met DIRT kwam, was dat voor mij toch echt de reden om DIRT te halen.
.....Kennedy
pi_57965127
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:09 schreef Wessiej het volgende:

[..]


Hoor net dat ik mijn gta 4 special edition de 24e (waarschijnlijk) kan ophalen
En welke winkel mag dat zijn dan?
of is het die winkel van een kennis van je (tenminste dat dacht ik ooit te lezen, dat je goeie vrienden was met iemand van een game winkel)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_57965181
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:31 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

En ik wil dat dan ook graag zien met al die klote screens.
Hier heb je daar geen last van.

[GAM SC #6] Nitsa salami :9
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_57965188
Ik heb de laatste pagina's eens bekeken (ook uit het vorige topic) en dan worden er afspraken gemaakt, loopt het op deze pagina weer uit de hand

Wat een zwijnenstal is dit toch geworden. Heeft Demon vervroegd vakantie genomen trouwens?
pi_57965209
quote:
Hmm, had niet verwacht dat het zo'n 6je game zou zijn.
Verder kom ik hier juist voor die nieuwsberichten en screens zonder naar andere sites te hoeven, volgens mij is dit topic daar ook juist voor bedoeld?

Wat vinden jullie trouwens van Operation Darkness? Ik vind het wel een cool idee alleen ziet het er niet echt goed uitgewerkt uit.
Ooh, I just felt my dick move!
pi_57965261
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een zwijnenstal is dit toch geworden. Heeft Demon vervroegd vakantie genomen trouwens?
Geen idee. Is hij nog GAM-mod? Hebben we hier uberhaupt nog mods?

*mompelt iets over mijn tijd*
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Redactie Games donderdag 10 april 2008 @ 20:45:29 #165
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57965302
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:36 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En welke winkel mag dat zijn dan?
of is het die winkel van een kennis van je (tenminste dat dacht ik ooit te lezen, dat je goeie vrienden was met iemand van een game winkel)
http://www.zuiderpark-games.nl/
.....Kennedy
  donderdag 10 april 2008 @ 20:54:34 #166
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57965489
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:13 schreef Strolie75 het volgende:
1Up Fallout 3 Preview

With no magazine to finish this week, executive editor Shawn Elliott and editor-in-chief Jeff Green went to a hotel in downtown San Francisco in the middle of the day, sat down on a couch, and got a demo of Fallout 3 from Bethesda's Pete Hines. Here is their report.
Jeff Green: I've played a lot of games in my life, and a lot of weird games, and a lot of weird games that have had weird beginnings. But I don't know if I've ever played a game that started with me emerging from my mother's womb.

Shawn Elliot: Prey's sphincters are as close as I've come, but sure, Fallout 3's "opening" moments are more than a perineum away. I'm sorry. I really wrote that. Seriously, though, the cunning way that Bethesda takes the thinking behind traditional tutorials and character creation interfaces and naturally integrates these game conventions into the game's narrative is impressive. You crawl around a playpen in first-person perspective; you press a button to cry and call for daddy; you learn about strength, perception, endurance, charisma, intelligence, and other RPG traits by browsing children's books -- has any game truly attempted to tell the story of a life from birth to death?

Jeff: This is great. Now anyone who Googles "womb" and "sphincter" will come straight to this article.

Shawn: And perineum -- where heaven meets hell. T'aint an RPG, t'aint an FPS.

Jeff: Uh, anyway. Yeah, Bethesda did that same kind of cool in-game character creation in Oblivion -- but this one is so startling because of this whole birth/baby thing. I mean, it's kind of a bold and strange thing to do given how many (male) gamers need their testosterone validated in their games. And Fallout 3 does have this dark, badass image to it. So gamers are going to bring the game home, rip open the box, and think they're about to start blowing the heads off radiated mutants...and instead they're going to be crawling around in a playpen saying "Dada." Yes, this is essentially just the opening tutorial and won't take up more than 10 minutes, but still, I can see tons of guys yelling "WTF" at their screens, and praying that their brother or mom or friends don't walk in to see them playing the baby simulator.

Shawn: Ten minutes of infancy, that is. Then comes the jump cut that brings us to our 10th birthday/introduction to dialog trees. No matter how hard you try to guarantee that you'll grow into a freckle-faced, pig-nosed person in need of a Youtube video blog, you can rest assured that the other Garbage Pail kids at your party are uglier than you'll ever be. Bethesda's faces are far, far better here than any in Oblivion, but to be frank, I doubt that Vault 101, where we're born, is really radioactivity-free.

The neat thing is, as you choose to be bratty or craven with these kids, your karma stats change to reflect your behavior. Oh, and the other 10-year-olds whispering about forming a Greaser Snake gang? Bethesda's Pete Hines leads us to think that we'll encounter them later in life after they've done just that.

Jeff: Yeah, with all due respect to Bethesda's immense talent in many areas, I don't think I'd go to them for plastic surgery. Anyway, yes, karma factors big in Fallout 3, and the choices you make, starting way back from that 10th birthday party of yours, will follow you throughout your life, affect how NPCs will react to you (start being a bad guy, and other bad guys will come out of the woodwork to...do bad things with you) and even affect the game's ending. Bethesda is promising something like a zillion endings -- okay, 500, but that sounds equally preposterous -- all based on the decisions you make and actions you take, however minute they might seem to you at the time. And though what I wrote makes it sound like I don't believe they can pull it off, I actually do. The original Fallout did that very thing.

Okay, so back to the demo: They skipped the rest of the childhood stuff at this point -- including the key narrative events that lead you to leave Vault 101 and begin the real game -- and then show us hooking up with good ol' Dogmeat, the canine companion from the original game who fanboys prayed would make it into this one. Well, he did. Note, however, that this is not the same Dogmeat, since this game takes place over 100 years after the first two games. I think I might like this Dogmeat better though -- he does some cool tricks. Being able to send him out on missions to fetch items you need should reduce time spent wandering the world yourself looking for crap. I thought that was a cool touch.

Shawn: Totally. He fights for you, too. And when you order him to hunt for weapons or food, he'll wander around the world actually searching for stuff. In other words, he won't simply slip off-screen and suddenly return with whatever bounty an algorithm bestows on him. And if you take proper care of your pet, he'll follow you to the finale of what Hines is now saying is a 70-hour long game. And that's about as much time Jeff has spent with his real bitch.

Here's what I'm wondering. Players develop addictions to the performance enhancing drugs they take, as well as the curative alcohol they drink. We know that Dogmeat heals with the same stimpack treatment, but does he develop similar addictions? Is that an asinine question? When Fallout 3 allegedly offers over 500 outcomes, it's tempting to think that things are as deep as that. After all, this is the developer whose Elder Scrolls RPGs made vampirism a viable survival strategy. However, I was a bit bummed when Hines said we won't be able to become mutants.

Jeff: And that bitch's name is Shawn Elliott. So Dogmeat -- well the other Dogmeat -- fought for you in Fallout as well. Dogmeat 2 here is more versatile and better trained. And, yeah, I liked the fact that the canine will only find items that actually really exist in the game world -- items you yourself could find. Very cool.

I don't think the dog can get addicted to drugs, no. You'll have to make that game yourself. (And, wow, I'm glad you didn't ask that question at the demo, or I would have had to pretend I didn't know you.) I do hear you though -- Bethesda does tend to go deep when thinking things through in their world-building. And to be clear, when they say "500 endings," I think we are talking about granularity mostly. Like, there are probably just a few real endings on the big plot points, but you'll hear anecdotes in voice-overs, and/or maybe with art montages, saying what happened to this person, or that town, depending on your actions throughout the game. Or maybe I'm just making all that up. And I keep wanting to type now that your idea of the player becoming a mutant is a stupid one, except, unfortunately, the more I think about it, the cooler that sounds.

Shawn: Nor did I ask about downloadable Dogmeat armor. That wouldn't have been funny, but then it wasn't funny when another media dude at this demo watched what has got to be one of the finest opening scenes in a first-person game this side of BioShock and Half-Life 2, and then decided to ask about downloadable content. Really? Hines says 500 endings and, what, you want to buy a five-hundred-and-first?

Interestingly, the fact that we'll have different Fallout 3 stories to tell when we meet at the nonexistent watercooler or Brawndo vending machine bothers a few anal-retentive types. I've read message board posts by people saying they'll feel shortchanged if they can't experience every possible outcome in a single play-through. They'd rather not miss a moment than make any meaningful decisions, such as whether or not to nuke the town of Megaton (where detonating the dormant atom bomb in the city's center will wipe the place and its population off the map).

Jeff: Well, yeah, but the game is an RPG, and RPGs are ostensibly about making decisions. At some point you need to (or should) commit. If you need to see every available outcome of every action, then play the game 500 times or shut up. Let the rest of us actually enjoy taking the risk, since most games don't offer any.

The other big decision that I guess you'll constantly be making is how to approach combat. Do you just play it shooter-style, guns blazing? Or do you take the time to pause and use V.A.T.S (Vault-tec Assisted Targeting System), which approximates, sort of, the turn-based combat of the original Fallout games by letting you spend action points to target specific body parts. The latter will provide more precision, and will assist those who are shooter- or twitch-challenged. And thank god for V.A.T.S., because without it, well, the game really is just a shooter. Which is another thing -- or maybe the biggest thing -- that is pissing off the angrier of the nerdcore fans. We asked if you could just play the game and win without ever going into V.A.T.S, and the answer was "yes". You can run and gun your way through this game if that's how you want to do it. And I don't know how I feel about that yet either. Maybe I'm an angry nerdcore guy too.

Shawn: Elder Scrolls IV: Oblivion isn't an RPG? I agree that role-playing means making decisions, but not with the assumption regarding die rolls, real or virtual. I appreciate that I can choose to manually target opponents or opt for V.A.T.S. In fact, I suspect that every player, no matter how comfortable he or she is with FPS-style combat, will want to flip back and forth between both options. If I'm bleeding and boxed in, a V.A.T.S.-enabled string of slo-mo headshots increases my odds of surviving. But say I'm feeling fine and stumble upon another Radscorpion -- why prolong a petty encounter? I appreciate that I can play the entire game from first- or third-person perspectives. Oh, and I appreciate that I'm able to be good or bad or anything totally in between the two. Hines' says it best in this snippet from our interview:

See the V.A.T.S. battle system in action for yourself here.

1Up Fallout 3 Preview

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Fallout 3 kijk ik het meest naar uit! Ik hoop echt dat dat spel gewoon goed gaat worden
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57965544
Waarom mogen we niet slowchatten? Wat is daar erg aan ? Er kunnen 300 posts in 1 topic. dus je wil 300 posts met nieuwtjes, meningen en argumenten?
Ik snap dat het topic over de 360 moet gaan, maar je mag heus wel eens van onderwerp veranderen. En als je het niet leuk vindt om te lezen. Lees je het niet.
En sinds wanneer gaat iedereen zich netjes aan "de regels" houden ? Omdat iemand in het vorige topic er een opmerking over maakte gaat iedereen zich daar aan houden?
Ik ga gewoon slowchatten.
  donderdag 10 april 2008 @ 21:00:07 #168
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57965593
Jorien is een aap en Edwinuss een ezel

Dit en het vorige topic zijn echt klassiekertjes

Dat was mijn laatste off topic post maar ik vond het te mooi om het niet te herhalen!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57965612
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:57 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom mogen we niet slowchatten? Wat is daar erg aan ? Er kunnen 300 posts in 1 topic. dus je wil 300 posts met nieuwtjes, meningen en argumenten?
Ik snap dat het topic over de 360 moet gaan, maar je mag heus wel eens van onderwerp veranderen. En als je het niet leuk vindt om te lezen. Lees je het niet.
En sinds wanneer gaat iedereen zich netjes aan "de regels" houden ? Omdat iemand in het vorige topic er een opmerking over maakte gaat iedereen zich daar aan houden?
Ik ga gewoon slowchatten.


Dit was ook mijn laatste off-topic post.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 10 april 2008 @ 21:01:13 #170
34586 kepler
No bounce, no play
pi_57965626
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:25 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Tjonge jonge wat een paniekvoetbal. Ze kunnen zich beter richten op hun eigen sterke punten in plaats van de Wii proberen te kopieren.
nogmaals, wat is er mis met een add-on uitbrengen? De EyeToy was een succes, Guitar Hero was een succes, Rock Band is een succes, etc. Zolang het een add-on blijft heb ik er echt geen problemen mee
The line is a dot to you!
pi_57965631
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:57 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom mogen we niet slowchatten? Wat is daar erg aan ? Er kunnen 300 posts in 1 topic. dus je wil 300 posts met nieuwtjes, meningen en argumenten?
Ik snap dat het topic over de 360 moet gaan, maar je mag heus wel eens van onderwerp veranderen. En als je het niet leuk vindt om te lezen. Lees je het niet.
En sinds wanneer gaat iedereen zich netjes aan "de regels" houden ? Omdat iemand in het vorige topic er een opmerking over maakte gaat iedereen zich daar aan houden?
Ik ga gewoon slowchatten.
Inderdaad. Dat is de enige reden waarom ik hier post. Omdat je gewoon een beetje lekker over alles en niets kan praten. Gewoon wel een beetje in de richting Xbox 360, dat we het hier niet over het bereiden van een cake gaan hebben ofzo, maar een beetje afdwalen mag toch wel.
pi_57965664
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:00 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit was ook mijn laatste off-topic post.
auw. Die doet pijn

Maar je weet dat ik gelijk heb
pi_57965680
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:00 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit was ook mijn laatste off-topic post.
De enige huillies hier zijn jij, Cyb, en Morp.

Zullen we anders 2 aparte topics maken, het ''[Xbox 360] NUR INFO KEIN SLOWCHAT MEIN BEFEHL'' topic en het ''[Xbox 360] De console en zijn gebruikers'' topic?
pi_57965681
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:01 schreef kepler het volgende:
nogmaals, wat is er mis met een add-on uitbrengen? De EyeToy was een succes, Guitar Hero was een succes, Rock Band is een succes, etc. Zolang het een add-on blijft heb ik er echt geen problemen mee
Add-ons kunnen best cool zijn. Maar dit is gewoon een nagemaakte Wii-mote.
Maar ik snap Microsoft (en Sony) wel. Ze investeren miljoenen in next-gen technologie, beconcureren elkaar met de meest high-end tech. En dan komt Nintendo met een GC 1.5, en verslaat ze qua verkoopaantallen allebei.

Het zou mij verbazen als ze met de volgende generatie consoles weer voor brute kracht gaan.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_57965706
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:03 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

De enige huillies hier zijn jij, Cyb, en Morp.

Zullen we anders 2 aparte topics maken, het ''[Xbox 360] NUR INFO KEIN SLOWCHAT MEIN BEFEHL'' topic en het ''[Xbox 360] De console en zijn gebruikers'' topic?
ik moest lachen
  donderdag 10 april 2008 @ 21:07:19 #176
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57965752
Opzich ben ik ook altijd wel een voorstander geweest van het nodige off-topic geouwehoer hier
Daarom is het hier ook altijd zo gezellig

Maar soms is het misschien wel iets te erg aan het worden en dan begrijp ik ook dat de oudgediende Strolie en Chocobo er wat van zeiden!

We moeten misschien stemmen dan ofzo over welke kant het uit gaat! Of we kunnen elkaar gewoon voor dieren uit blijven maken ook dat vind ik prima
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 10 april 2008 @ 21:08:21 #177
34586 kepler
No bounce, no play
pi_57965774
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:57 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom mogen we niet slowchatten? Wat is daar erg aan ? Er kunnen 300 posts in 1 topic. dus je wil 300 posts met nieuwtjes, meningen en argumenten?
Ik snap dat het topic over de 360 moet gaan, maar je mag heus wel eens van onderwerp veranderen. En als je het niet leuk vindt om te lezen. Lees je het niet.
En sinds wanneer gaat iedereen zich netjes aan "de regels" houden ? Omdat iemand in het vorige topic er een opmerking over maakte gaat iedereen zich daar aan houden?
Ik ga gewoon slowchatten.
Laat ik het eens omdraaien: waarom zou je wel mogen slowchatten? Daar zijn aparte topics, zelfs aparte fora voor Laten we het hier gewoon over de 360 hebben, slowchatten doe je maar lekker via msn/hyves/etc. Zo af en toe is heus niet erg, maar de laatste topics zijn echt belachelijk

zo, ook mn laatste off-topic
The line is a dot to you!
pi_57965805
Doe in elk geval een beetje moeite om iets te posten wat voor andere mensen ook leuk is om te lezen. SC kan in in het SC-topic. Als je wil chatten met je vaste Xbox Live bilmaat kan dat via msn/hyves/PM Het hoeft van mij echt geen tweede GoT te worden hoor. Maar een beetje niveau mag wel. We moeten bijvoorbeeld nog wel gewoon AQuila360 kunnen blijven uitlachen met z'n waardeloze gamessmaak.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_57965807
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:08 schreef kepler het volgende:

[..]

Laat ik het eens omdraaien: waarom zou je wel mogen slowchatten? Daar zijn aparte topics, zelfs aparte fora voor Laten we het hier gewoon over de 360 hebben, slowchatten doe je maar lekker via msn/hyves/etc. Zo af en toe is heus niet erg, maar de laatste topics zijn echt belachelijk

zo, ook mn laatste off-topic
[ Xbox 360 SC] De console en zijn gebruikers.
  Redactie Games donderdag 10 april 2008 @ 21:11:01 #180
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57965829
Lees zelf pagina 1 en de helft van pagina 2 van dit topic door (daarna kwamen de baggeraars weer) en de laatste 2 pagina's van het laatste topic wat is beter?
.....Kennedy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')