quote:Op donderdag 10 april 2008 16:54 schreef Edwinuss het volgende:
ik verwacht een nieuwe Prince of Persia
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:00 schreef Wessiej het volgende:
Van de nieuwe Pixar film WALL-E
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cars was niet onaardig![]()
NBA Ballers: The Chosen One
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet mijn spel
Huxley
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen intresse
Star Wars: The Force Unleashed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Super tof en ga ik zeker kopen alleen heb ik 10 X liever een nieuwe KoTOR
Sonic Unleashed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sonic is geschiedenis weg er mee dus!
Alpha Protocol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Interessant want ik had er nog nix over gehoord. Kijk alleen veel meer uit naar Fallout3 al is Obsidian zeker oke dus dit moet wel goed komen.
Pro Evolution Soccer 2008quote:Op donderdag 10 april 2008 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een soort van luiheid is bij Konami, er zijn zoveel PES-fans, die lui hadden vast zoiets van : ‘’het verkoopt toch wel’’
En volgens mij hebben ze nog gelijk gekregen ook.
blij dat die gameshop in den haag een mooie actie had met de releasequote:Op donderdag 10 april 2008 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een soort van luiheid is bij Konami, er zijn zoveel PES-fans, die lui hadden vast zoiets van : ‘’het verkoopt toch wel’’
En volgens mij hebben ze nog gelijk gekregen ook.
Gaaf wat staat er op? Dat oog gewoon?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:08 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag een fucking awesome A0 formaat poster van Condemned 2 gekregen. Heerlijk zo'n bloedig plaatje aan de muur
In dat geval is die erg tof jaquote:
hier werkt het geluid na de update nog gewoon hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 18:47 schreef Serinde het volgende:
Heeft iemand hier ook de update voor de HD-DVD speler gedownload?
Sinds deze update hebben we via de speler geen geluid meer![]()
Geluid van de x-box zelf werkt nog wel
Toevoeging: bij het afspelen van een reguliere dvd werkt het geluid welIk snap het niet meer.
Hij is inmiddels uitgesteld tot het najaar.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:58 schreef Chocobo het volgende:
Ja maar het klinkt maar als een budget titel. Durft de volle pond voor dit spel niet aan,... helemaal niet met het GTAIV en NG2 geweld rond die tijd! En inderdaad,... dat gegeil op die engine en Force demonstraties tijdens die dev-diaries
3 pagina's te laat.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Kijk als Jorien nou lekker optyft met z'n kansloze posts om alleen maar zijn stats op te krikken en vervolgens mee te pronken, zijn we in ieder geval al een stuk verder. Als we vervolgens allemaal een steentje bijdragen door screens, nieuws en te discussiëren met betrekking tot het onderwerp is alles weer koek en ei
Wou het even kwijt jongens.
Op N64 legendarischquote:Op donderdag 10 april 2008 18:02 schreef gijsje79 het volgende:
Zou es leuk zijn als ze een keer een goed adventure spel uitbrengen ala Jak & Daxter.
Ben jij van Insidegamer toevallig?quote:Op donderdag 10 april 2008 15:00 schreef koekiemonster het volgende:
Ik heb nu 3 maanden mijn 360 en het voorziet in veel games, maar in bepaalde genres is de xbox gewoon niet aanwezig, waar zijn de kloeke platformers ala mario en daxter?
Waar zijn de fungames ala mariokart?
Waar zijn uberhaupt de kleurige games en waarom moet alles met dezelfde soort graphics gemaakt zijn en waarom heeft 80% van de games als hoofdmoot guns?
Tenslotte waarom steeds minder games die je in je woonkamer kan multiplayeren met gewoon echte vrienden? waarom moet alles online, ik wil juist op een vrijdagavond met bier en vrienden kunnen lachen.
Het zou verplicht moeten zijn om multiplayer games ook offline te kunnen multiplayeren
Ohhhhhhhquote:Op donderdag 10 april 2008 20:13 schreef Strolie75 het volgende:
1Up Fallout 3 Preview
1Up Fallout 3 Preview
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je de tekst gelezen? Je begint het spel gewoon in de baarmoeder van je moeder!quote:Op donderdag 10 april 2008 20:15 schreef Chocobo het volgende:
Ohhhhhhh
Dit zet zoooo'n sfeer,... !!
[ afbeelding ]
Zonde. Sega Rally was een fantastisch spel. Maar wat verwacht Sega dan, als je een (simpele) arcade game full-price tegelijk met Forza 2 en Halo 3 uitbrengt.quote:Sega Racing Studio closed
Michael French Today, 5:00pm
Comments (3)
UK driving game team shut down by parent firm, according to our sources
Sega's UK-based Racing Studio has been closed, Develop understands.
According to a former staff member from the studio, the Solihull-based outfit has shut down effective immediately.
Sega Racing Studio had so far developed just one game, its PS3/360 and PC remake of Sega Rally. Released in September 2007, the game debuted to fairly good reviews (with an average score around 75 according to Metacritic), but less stellar sales.
The studio was founded in 2005 to help Sega establish a racing game team that drew on the UK development sector's heritage in the genre. Former Codemasters man Guy Wilday was picked to run the studio which in time grew to include over 60 staff working on multiple projects, including the Rally remake and purported new racing IP.
And it's not yet clear if the staff at the studio are being made redundant or offered the chance to move to one of Sega's other UK studios (The Creative Assembly and Sports Interactive) or what the fate of the games still in development may be.
(Of course, those racing specialists at the studio probably won't find it hard to get work at other studios. The UK is filled with racing teams, such as Codemasters, Black Rock, Bizarre Creations, Eutechnyx, Evolution, Reflections, Sony Liverpool and Criterion.)
Sega's reasoning for the closure is not yet known. Reps from Sega UK had not returned our call for comment at the time of publication.
quote:Motion controller krijgt codenaam Newton?
Eergisteren kwamen we met het gerucht dat er weleens een WiiMote voor de Xbox 360 in de maak zou kunnen zijn. Rare zou werken aan dit project, zo wist MTV te melden.
Een redacteur van de website 8bit Joystick zegt meer informatie te hebben en geeft nogmaals aan dat het geen onzinverhaal is, maar dat de controller daadwerkelijk in de maak is. De controller is in ontwikkeling onder de codenaam 'Newton' en vroege software ontwikkelkits zouden al verstuurd zijn, ondanks dat we de release pas in de winter zullen zien.
Xbox Family laat verder weten dat Microsoft betaalde patenten voor de technologie van de controller bij Gyration heeft aangekocht, hetzelfde bedrijf dat Nintendo aansprak om de technologie voor de Wii-Mote te verzorgen. Hoewel Nintendo een investering heeft gedaan in Gyration bezitten ze het bedrijf niet, waardoor Microsoft de patenten eveneens kan gebruiken. De Newton (welke een andere naam krijgt als deze de verkoop in gaat) moet rond de 40 á 50 dollar gaan kosten.
8Bit Joystiq wist eerder in een vroeg stadium te melden dat de wegen van Bungie en Microsoft zouden splitsen, waarmee ze een betrouwbare bron lijken te zijn. Hieronder nog één keer het eerder vrijgegeven prototype via MTV.
Daar begin ik elke ochtend voordat ik naar werk gaquote:Op donderdag 10 april 2008 20:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je de tekst gelezen? Je begint het spel gewoon in de baarmoeder van je moeder!![]()
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sega Rally was een fantastisch spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjonge jonge wat een paniekvoetbal. Ze kunnen zich beter richten op hun eigen sterke punten in plaats van de Wii proberen te kopieren.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Al voorbij gekomen?![]()
[..]
![]()
Laat het lekker bij de originele controller zitten aub
Screens ook al gezien?quote:Op donderdag 10 april 2008 20:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Op N64 legendarischBetere platform/adventure dan Mario naar mijn mening
[ afbeelding ]
Crash of the Titans is toch zoiets?quote:Op donderdag 10 april 2008 18:02 schreef gijsje79 het volgende:
Zou es leuk zijn als ze een keer een goed adventure spel uitbrengen ala Jak & Daxter.
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:28 schreef Digixz het volgende:
[..]
Crash of the Titans is toch zoiets?
En ik wil dat dan ook graag zien met al die klote screens.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:27 schreef Sackboy het volgende:
Mensen, is het niet beter om alleen de hyperlinks naar die nieuwsberichten te plaatsen, ipv de hele berichten te quoten? Het wordt zo een beetje onoverzichtelijk. Als iemand het hele bericht wil lezen kan toch gewoon op de hyperlink klikken? Tis maar een idee..
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]En waarom is Sega Rally eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spel? Fatsoenlijke argumenten aandragen is blijkbaar weer teveel moeite. Maar goed, je hebt weer de goedkeuring van een ezel als Edwinuss. Heb je toch weer een stukje zelfvoldoening aan het Internet-abonnement van paps en mams te danken.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/939007.asp?q=Titansquote:Op donderdag 10 april 2008 20:28 schreef Digixz het volgende:
[..]
Crash of the Titans is toch zoiets?
ik zeg alleen LOL omdat ik het grappig vind. Ik heb die hele sega rally niet gespeeld.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En waarom is Sega Rally eenspel? Fatsoenlijke argumenten aandragen is blijkbaar weer teveel moeite. Maar goed, je hebt weer de goedkeuring van een ezel als Edwinuss. Heb je toch weer een stukje zelfvoldoening aan het Internet-abonnement van paps en mams te danken.
doet me goedquote:Maar goed, je hebt weer de goedkeuring van een ezel als Edwinuss.
Ergens heb je wel een punt, maar iedereen is er wel gewend aan geraakt om de nieuwsberichten in één keer zichtbaar voorgeschoteld te krijgen.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:27 schreef Sackboy het volgende:
Mensen, is het niet beter om alleen de hyperlinks naar die nieuwsberichten te plaatsen, ipv de hele berichten te quoten? Het wordt zo een beetje onoverzichtelijk. Als iemand het hele bericht wil lezen kan toch gewoon op de hyperlink klikken? Tis maar een idee..
Het is alweer een jaar geleden dat ik hem heb gespeeld, maar wat ik mij ervan kan herinneren vond ik het rijden erg vreemd, en je auto slipte alle kanten op, en vooral dat het dicht met DIRT kwam, was dat voor mij toch echt de reden om DIRT te halen.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En waarom is Sega Rally eenspel? Fatsoenlijke argumenten aandragen is blijkbaar weer teveel moeite. Maar goed, je hebt weer de goedkeuring van een ezel als Edwinuss. Heb je toch weer een stukje zelfvoldoening aan het Internet-abonnement van paps en mams te danken.
En welke winkel mag dat zijn dan?quote:Op donderdag 10 april 2008 15:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hoor net dat ik mijn gta 4 special edition de 24e (waarschijnlijk) kan ophalen
Hier heb je daar geen last van.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En ik wil dat dan ook graag zien met al die klote screens.
Hmm, had niet verwacht dat het zo'n 6je game zou zijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/939007.asp?q=Titans
Geen idee. Is hij nog GAM-mod? Hebben we hier uberhaupt nog mods?quote:Op donderdag 10 april 2008 20:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een zwijnenstal is dit toch geworden. Heeft Demon vervroegd vakantie genomen trouwens?
http://www.zuiderpark-games.nl/quote:Op donderdag 10 april 2008 20:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En welke winkel mag dat zijn dan?
of is het die winkel van een kennis van je (tenminste dat dacht ik ooit te lezen, dat je goeie vrienden was met iemand van een game winkel)
Fallout 3 kijk ik het meest naar uit! Ik hoop echt dat dat spel gewoon goed gaat wordenquote:Op donderdag 10 april 2008 20:13 schreef Strolie75 het volgende:
1Up Fallout 3 Preview
With no magazine to finish this week, executive editor Shawn Elliott and editor-in-chief Jeff Green went to a hotel in downtown San Francisco in the middle of the day, sat down on a couch, and got a demo of Fallout 3 from Bethesda's Pete Hines. Here is their report.
Jeff Green: I've played a lot of games in my life, and a lot of weird games, and a lot of weird games that have had weird beginnings. But I don't know if I've ever played a game that started with me emerging from my mother's womb.
Shawn Elliot: Prey's sphincters are as close as I've come, but sure, Fallout 3's "opening" moments are more than a perineum away. I'm sorry. I really wrote that. Seriously, though, the cunning way that Bethesda takes the thinking behind traditional tutorials and character creation interfaces and naturally integrates these game conventions into the game's narrative is impressive. You crawl around a playpen in first-person perspective; you press a button to cry and call for daddy; you learn about strength, perception, endurance, charisma, intelligence, and other RPG traits by browsing children's books -- has any game truly attempted to tell the story of a life from birth to death?
Jeff: This is great. Now anyone who Googles "womb" and "sphincter" will come straight to this article.
Shawn: And perineum -- where heaven meets hell. T'aint an RPG, t'aint an FPS.
Jeff: Uh, anyway. Yeah, Bethesda did that same kind of cool in-game character creation in Oblivion -- but this one is so startling because of this whole birth/baby thing. I mean, it's kind of a bold and strange thing to do given how many (male) gamers need their testosterone validated in their games. And Fallout 3 does have this dark, badass image to it. So gamers are going to bring the game home, rip open the box, and think they're about to start blowing the heads off radiated mutants...and instead they're going to be crawling around in a playpen saying "Dada." Yes, this is essentially just the opening tutorial and won't take up more than 10 minutes, but still, I can see tons of guys yelling "WTF" at their screens, and praying that their brother or mom or friends don't walk in to see them playing the baby simulator.
Shawn: Ten minutes of infancy, that is. Then comes the jump cut that brings us to our 10th birthday/introduction to dialog trees. No matter how hard you try to guarantee that you'll grow into a freckle-faced, pig-nosed person in need of a Youtube video blog, you can rest assured that the other Garbage Pail kids at your party are uglier than you'll ever be. Bethesda's faces are far, far better here than any in Oblivion, but to be frank, I doubt that Vault 101, where we're born, is really radioactivity-free.
The neat thing is, as you choose to be bratty or craven with these kids, your karma stats change to reflect your behavior. Oh, and the other 10-year-olds whispering about forming a Greaser Snake gang? Bethesda's Pete Hines leads us to think that we'll encounter them later in life after they've done just that.
Jeff: Yeah, with all due respect to Bethesda's immense talent in many areas, I don't think I'd go to them for plastic surgery. Anyway, yes, karma factors big in Fallout 3, and the choices you make, starting way back from that 10th birthday party of yours, will follow you throughout your life, affect how NPCs will react to you (start being a bad guy, and other bad guys will come out of the woodwork to...do bad things with you) and even affect the game's ending. Bethesda is promising something like a zillion endings -- okay, 500, but that sounds equally preposterous -- all based on the decisions you make and actions you take, however minute they might seem to you at the time. And though what I wrote makes it sound like I don't believe they can pull it off, I actually do. The original Fallout did that very thing.
Okay, so back to the demo: They skipped the rest of the childhood stuff at this point -- including the key narrative events that lead you to leave Vault 101 and begin the real game -- and then show us hooking up with good ol' Dogmeat, the canine companion from the original game who fanboys prayed would make it into this one. Well, he did. Note, however, that this is not the same Dogmeat, since this game takes place over 100 years after the first two games. I think I might like this Dogmeat better though -- he does some cool tricks. Being able to send him out on missions to fetch items you need should reduce time spent wandering the world yourself looking for crap. I thought that was a cool touch.
Shawn: Totally. He fights for you, too. And when you order him to hunt for weapons or food, he'll wander around the world actually searching for stuff. In other words, he won't simply slip off-screen and suddenly return with whatever bounty an algorithm bestows on him. And if you take proper care of your pet, he'll follow you to the finale of what Hines is now saying is a 70-hour long game. And that's about as much time Jeff has spent with his real bitch.
Here's what I'm wondering. Players develop addictions to the performance enhancing drugs they take, as well as the curative alcohol they drink. We know that Dogmeat heals with the same stimpack treatment, but does he develop similar addictions? Is that an asinine question? When Fallout 3 allegedly offers over 500 outcomes, it's tempting to think that things are as deep as that. After all, this is the developer whose Elder Scrolls RPGs made vampirism a viable survival strategy. However, I was a bit bummed when Hines said we won't be able to become mutants.
Jeff: And that bitch's name is Shawn Elliott. So Dogmeat -- well the other Dogmeat -- fought for you in Fallout as well. Dogmeat 2 here is more versatile and better trained. And, yeah, I liked the fact that the canine will only find items that actually really exist in the game world -- items you yourself could find. Very cool.
I don't think the dog can get addicted to drugs, no. You'll have to make that game yourself. (And, wow, I'm glad you didn't ask that question at the demo, or I would have had to pretend I didn't know you.) I do hear you though -- Bethesda does tend to go deep when thinking things through in their world-building. And to be clear, when they say "500 endings," I think we are talking about granularity mostly. Like, there are probably just a few real endings on the big plot points, but you'll hear anecdotes in voice-overs, and/or maybe with art montages, saying what happened to this person, or that town, depending on your actions throughout the game. Or maybe I'm just making all that up. And I keep wanting to type now that your idea of the player becoming a mutant is a stupid one, except, unfortunately, the more I think about it, the cooler that sounds.
Shawn: Nor did I ask about downloadable Dogmeat armor. That wouldn't have been funny, but then it wasn't funny when another media dude at this demo watched what has got to be one of the finest opening scenes in a first-person game this side of BioShock and Half-Life 2, and then decided to ask about downloadable content. Really? Hines says 500 endings and, what, you want to buy a five-hundred-and-first?
Interestingly, the fact that we'll have different Fallout 3 stories to tell when we meet at the nonexistent watercooler or Brawndo vending machine bothers a few anal-retentive types. I've read message board posts by people saying they'll feel shortchanged if they can't experience every possible outcome in a single play-through. They'd rather not miss a moment than make any meaningful decisions, such as whether or not to nuke the town of Megaton (where detonating the dormant atom bomb in the city's center will wipe the place and its population off the map).
Jeff: Well, yeah, but the game is an RPG, and RPGs are ostensibly about making decisions. At some point you need to (or should) commit. If you need to see every available outcome of every action, then play the game 500 times or shut up. Let the rest of us actually enjoy taking the risk, since most games don't offer any.
The other big decision that I guess you'll constantly be making is how to approach combat. Do you just play it shooter-style, guns blazing? Or do you take the time to pause and use V.A.T.S (Vault-tec Assisted Targeting System), which approximates, sort of, the turn-based combat of the original Fallout games by letting you spend action points to target specific body parts. The latter will provide more precision, and will assist those who are shooter- or twitch-challenged. And thank god for V.A.T.S., because without it, well, the game really is just a shooter. Which is another thing -- or maybe the biggest thing -- that is pissing off the angrier of the nerdcore fans. We asked if you could just play the game and win without ever going into V.A.T.S, and the answer was "yes". You can run and gun your way through this game if that's how you want to do it. And I don't know how I feel about that yet either. Maybe I'm an angry nerdcore guy too.
Shawn: Elder Scrolls IV: Oblivion isn't an RPG? I agree that role-playing means making decisions, but not with the assumption regarding die rolls, real or virtual. I appreciate that I can choose to manually target opponents or opt for V.A.T.S. In fact, I suspect that every player, no matter how comfortable he or she is with FPS-style combat, will want to flip back and forth between both options. If I'm bleeding and boxed in, a V.A.T.S.-enabled string of slo-mo headshots increases my odds of surviving. But say I'm feeling fine and stumble upon another Radscorpion -- why prolong a petty encounter? I appreciate that I can play the entire game from first- or third-person perspectives. Oh, and I appreciate that I'm able to be good or bad or anything totally in between the two. Hines' says it best in this snippet from our interview:
See the V.A.T.S. battle system in action for yourself here.
1Up Fallout 3 Preview
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:57 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom mogen we niet slowchatten? Wat is daar erg aan ? Er kunnen 300 posts in 1 topic. dus je wil 300 posts met nieuwtjes, meningen en argumenten?
Ik snap dat het topic over de 360 moet gaan, maar je mag heus wel eens van onderwerp veranderen. En als je het niet leuk vindt om te lezen. Lees je het niet.
En sinds wanneer gaat iedereen zich netjes aan "de regels" houden ? Omdat iemand in het vorige topic er een opmerking over maakte gaat iedereen zich daar aan houden?
Ik ga gewoon slowchatten.
nogmaals, wat is er mis met een add-on uitbrengen? De EyeToy was een succes, Guitar Hero was een succes, Rock Band is een succes, etc. Zolang het een add-on blijft heb ik er echt geen problemen meequote:Op donderdag 10 april 2008 20:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tjonge jonge wat een paniekvoetbal. Ze kunnen zich beter richten op hun eigen sterke punten in plaats van de Wii proberen te kopieren.
Inderdaad. Dat is de enige reden waarom ik hier post. Omdat je gewoon een beetje lekker over alles en niets kan praten. Gewoon wel een beetje in de richting Xbox 360, dat we het hier niet over het bereiden van een cake gaan hebben ofzo, maar een beetje afdwalen mag toch wel.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:57 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom mogen we niet slowchatten? Wat is daar erg aan ? Er kunnen 300 posts in 1 topic. dus je wil 300 posts met nieuwtjes, meningen en argumenten?
Ik snap dat het topic over de 360 moet gaan, maar je mag heus wel eens van onderwerp veranderen. En als je het niet leuk vindt om te lezen. Lees je het niet.
En sinds wanneer gaat iedereen zich netjes aan "de regels" houden ? Omdat iemand in het vorige topic er een opmerking over maakte gaat iedereen zich daar aan houden?
Ik ga gewoon slowchatten.
auw. Die doet pijnquote:Op donderdag 10 april 2008 21:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ook mijn laatste off-topic post.
De enige huillies hier zijn jij, Cyb, en Morp.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ook mijn laatste off-topic post.
Add-ons kunnen best cool zijn. Maar dit is gewoon een nagemaakte Wii-mote.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:01 schreef kepler het volgende:
nogmaals, wat is er mis met een add-on uitbrengen? De EyeToy was een succes, Guitar Hero was een succes, Rock Band is een succes, etc. Zolang het een add-on blijft heb ik er echt geen problemen mee
ik moest lachenquote:Op donderdag 10 april 2008 21:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De enige huillies hier zijn jij, Cyb, en Morp.
Zullen we anders 2 aparte topics maken, het ''[Xbox 360] NUR INFO KEIN SLOWCHAT MEIN BEFEHL'' topic en het ''[Xbox 360] De console en zijn gebruikers'' topic?
Laat ik het eens omdraaien: waarom zou je wel mogen slowchatten? Daar zijn aparte topics, zelfs aparte fora voorquote:Op donderdag 10 april 2008 20:57 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom mogen we niet slowchatten? Wat is daar erg aan ? Er kunnen 300 posts in 1 topic. dus je wil 300 posts met nieuwtjes, meningen en argumenten?
Ik snap dat het topic over de 360 moet gaan, maar je mag heus wel eens van onderwerp veranderen. En als je het niet leuk vindt om te lezen. Lees je het niet.
En sinds wanneer gaat iedereen zich netjes aan "de regels" houden ? Omdat iemand in het vorige topic er een opmerking over maakte gaat iedereen zich daar aan houden?
Ik ga gewoon slowchatten.
[ Xbox 360 SC] De console en zijn gebruikers.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:08 schreef kepler het volgende:
[..]
Laat ik het eens omdraaien: waarom zou je wel mogen slowchatten? Daar zijn aparte topics, zelfs aparte fora voorLaten we het hier gewoon over de 360 hebben, slowchatten doe je maar lekker via msn/hyves/etc. Zo af en toe is heus niet erg, maar de laatste topics zijn echt belachelijk
zo, ook mn laatste off-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |