abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 april 2008 @ 22:42:28 #251
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57945545
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:54 schreef SpankmasterC het volgende:
vandaag mn eerste mooie multiplayer-moment in Halo 3! (singleplayer al genoeg mooie coop momenten)

Samen met Frankii en Simsfan88 in een Forge-dinges met die tantu-grote tank, die Elephant ofzo. Wij daar dus ontplofbare dingen in sodemieteren in de hoop hem te kunnen laten vliegen, het lukte telkens maar niet...

nu komt het gedeelte van het verhaal waar ik eigenlijk niet bij was Frankii kwam er toen achter dat je items direct kan laten respawnen nadat ze zijn ontploft, dit in combinatie met een welgemikte granaat zorgde ervoor dat het ding door het hele level heenvloog, hij heeft gewoon de hele tijd in de lucht gehangen en maar heen en weer vliegen! Niet goed voor je framerate, maar wel echt heel erg tof
mensen die forge spelen
net als mensen die infection spelen

doe eens slayeren
pi_57945819
Ik heb mijn Xbox weer terug. Weekje weggeweest ter reparatie. Morgen maar meteen weer helemaal aansluiten en uitgebreid testen.

pi_57945855
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:42 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker, ik was laatst bij de nedgame waar ik rollercoaster tycoon voor de xbox wou kopen. Dus die medewerker keek even op die lijst, en hij stond er niet eens op! Normaal staan ze er toch gewoon ook op als ze niet werken? Best irritant.

Maar is Metal Slug 3 niet te krijgen op Xbox Live Arcade?

Edit: het lijkt dat alleen de werkenden op de lijst staan, dus zou er van uit gaan dat ie het niet doet. Maar kijk eens op XBLA

Edit 2
Hmm volgens mij hebben ze dat artikel gewoon fout neergezet, ik zie hem namelijk overal alleen maar te koop voor de Xbox 1.

Ik zal morgen even kijken op XBLA.
  woensdag 9 april 2008 @ 23:05:34 #254
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_57946099
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:54 schreef SpankmasterC het volgende:
vandaag mn eerste mooie multiplayer-moment in Halo 3! (singleplayer al genoeg mooie coop momenten)

Samen met Frankii en Simsfan88 in een Forge-dinges met die tantu-grote tank, die Elephant ofzo. Wij daar dus ontplofbare dingen in sodemieteren in de hoop hem te kunnen laten vliegen, het lukte telkens maar niet...

nu komt het gedeelte van het verhaal waar ik eigenlijk niet bij was Frankii kwam er toen achter dat je items direct kan laten respawnen nadat ze zijn ontploft, dit in combinatie met een welgemikte granaat zorgde ervoor dat het ding door het hele level heenvloog, hij heeft gewoon de hele tijd in de lucht gehangen en maar heen en weer vliegen! Niet goed voor je framerate, maar wel echt heel erg tof
tantu-grote tank
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  woensdag 9 april 2008 @ 23:22:56 #255
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_57946577
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:42 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
doe eens slayeren
Uhm... Nee?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_57947135
schiet eens op met topic nr 360

dan gaan we met zijn allen bij aquila bier en wisky zuipen
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_57947217
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:42 schreef DJ_ het volgende:

of bij mij Lekker in Friesland
  woensdag 9 april 2008 @ 23:49:57 #258
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57947309
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:22 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Uhm... Nee?
wat is er leuk aan forge

slayeren is leuker
pi_57947354
quote:
Oehoehoeh dan heb ik nog 37 topics om me in te likken

Bier
Glenfiddich
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 9 april 2008 @ 23:55:33 #260
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57947463
quote:

Er komt een Feest

Bij Cyb kun je daarvoor al kaartjes kopen! je moet wel een vaste bezoeker zijn van de 360 topics!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57947470
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_57947532
\

[ Bericht 100% gewijzigd door Edwinuss op 10-04-2008 00:04:21 ]
pi_57947671
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:46 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

we moeten iemand hebben die in utrecht woont das lekker centraal
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:51 schreef FJD het volgende:

[..]

Oehoehoeh dan heb ik nog 37 topics om me in te likken

Bier
Glenfiddich
bier is zeker
en doe mij maar crown royal ( als is dat moeilijk te krijgen in NL het is amerikaanse wisky
en jhonny walker red label voor door de cola
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:55 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Er komt een Feest

Bij Cyb kun je daarvoor al kaartjes kopen! je moet wel een vaste bezoeker zijn van de 360 topics!
ik bestel er al een , is weer eens wat anders als hardstyle feesten of discotheken in apeldoorn
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_57947713
quote:
Op donderdag 10 april 2008 00:02 schreef DJ_ het volgende:
we moeten iemand hebben die in utrecht woont das lekker centraal
Dat is waar, neemt iedereen zijn eigen console + TV mee ?
pi_57947717
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

wat is er leuk aan forge

slayeren is leuker
Volgens mij legde ik nu juist uit wat er leuk was aan Forge?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_57947827
quote:
Op donderdag 10 april 2008 00:02 schreef DJ_ het volgende:
bier is zeker
en doe mij maar crown royal ( als is dat moeilijk te krijgen in NL het is amerikaanse wisky
en jhonny walker red label voor door de cola
Eerste wat ik ga doen als ik m'n salaris binnen krijg is een nieuwe Glenfiddich kopen. Minimaal 15 maar misschien de 17 jaar
pi_57948006
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:46 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Fryslân Boppe?

In welke boerengat?

En kaartjes kun je bij mij bestellen inderdaad. Entree is 35,- exlusief administratiekosten 8,-
pi_57948027
quote:
It appears that Electronic Arts is once again making waves in the digital distribution community with a questionable pricing structure for the weapons in Battlefield: Bad Company. We originally reported the story after leaked screenshots showed price tags attached to certain weapons in the Multiplayer Beta, but outraged fans have taken the fight to the virtual streets in the form of a boycott.
Daar moet een stokje voor worden gestoken.

EA
pi_57948059
quote:
Op donderdag 10 april 2008 00:09 schreef FJD het volgende:

[..]

Eerste wat ik ga doen als ik m'n salaris binnen krijg is een nieuwe Glenfiddich kopen. Minimaal 15 maar misschien de 17 jaar
als je dan toch al verder gaat van de best te drinken onder de goedkope, ga dan voor de lagavulin glenfiddich goede tweede

ik heb wel zin in een GAM meet, kom ik hier al lang genoeg om mee te tellen?
pi_57948080
quote:
Op donderdag 10 april 2008 00:05 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dat is waar, neemt iedereen zijn eigen console + TV mee ?
tv , console ? waar heb je het over man . gewoon feesten en zuipen
pi_57948115
quote:
Op donderdag 10 april 2008 00:20 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

als je dan toch al verder gaat van de best te drinken onder de goedkope, ga dan voor de lagavulin glenfiddich goede tweede

pff al al kom je 1 keer in de maand wat maakt mij het uit
pi_57948135
quote:
Op donderdag 10 april 2008 00:21 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Inderdaad! ookal is het een gamers meet, gewoon zuipen en niet eens over games lullen, misschien om het ijs te breken
pi_57948174
quote:
Op donderdag 10 april 2008 00:20 schreef lennartb.nl het volgende:

Heb jij die liggen? Zie dat het een Islay is en normaal gesproken ben ik daar niet zo weg van. Ik ga eens verder kijken naar een mooie fles. Glenfiddich is een euro of 50,- per fles, denk dat ik deze keer het dubbele wel kapot kan slaan
quote:
Op donderdag 10 april 2008 00:21 schreef DJ_ het volgende:
Dat zijn de meets. Gewoon gezellig zuipen, ouwehoeren en een beetje gamen maar liever geen strak georganiseerde avond gamen met verschillende TVs en consoles maar goed dat is mijn persoonlijke mening
pi_57948205
quote:
Op donderdag 10 april 2008 00:24 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Inderdaad! ookal is het een gamers meet, gewoon zuipen en niet eens over games lullen, misschien om het ijs te breken
kijk jij snapt het
pi_57948370
quote:
Op donderdag 10 april 2008 00:26 schreef FJD het volgende:

[..]
Heb jij die liggen? Zie dat het een Islay is en normaal gesproken ben ik daar niet zo weg van. Ik ga eens verder kijken naar een mooie fles. Glenfiddich is een euro of 50,- per fles, denk dat ik deze keer het dubbele wel kapot kan slaan
Nee bij m'n vader drink ik die, zelf heb ik daar geen geld voor (over). Laats bij een whiskeyproeverij geweest en ik bleek exact dezelfde smaak te hebben als mn vader, genetische whiskeyvoorkeur, prachtig :p

Ik neem altijd wel genoegen met red label, jameson of grants. De 12 jaar (volgens mij) glenfiddich was laatst in de aanbieding bij de gall&gall.
quote:
Op donderdag 10 april 2008 00:28 schreef DJ_ het volgende:

kijk jij snapt het

als mensen naar groningen willen in een kleine kutcontainer, dan mag de meet ook wel bij mij
pi_57949964
Hier een eerste impressie van hoe het feest er uit zal zien:

Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_57950023
Dit topic gaat echt nergens meer over.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_57950306
quote:
Op donderdag 10 april 2008 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Fryslân Boppe?

In welke boerengat?

En kaartjes kun je bij mij bestellen inderdaad. Entree is 35,- exlusief administratiekosten 8,-
leeuwarden
pi_57950320
quote:
Op donderdag 10 april 2008 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
ja! Je doet alsof er hierna geen topics meer komen over de 360. Stel je aan.
pi_57950362
quote:
Op donderdag 10 april 2008 08:41 schreef Edwinuss het volgende:
ja! Je doet alsof er hierna geen topics meer komen over de 360. Stel je aan.
Ow, gaan deze topic over de 360? Ik dacht dat dit een speelplaats was voor verveelde kinderen en pubertjes. Ik heb zeker over het gamenieuws, de screenshots en de inhoudelijke discussies heen gelezen.
pi_57950426
Na middernacht gaat het niveau naar beneden

Maar goed. Bad Company nog eventjes doen? Ik ben wel benieuwd naar dit spel namelijk.

Ik vind de review van de beta nog niet heel erg veelbeloven en dat inclusief de verhalen over extra wapens kopen maakt mij iig erg skeptisch

[ Bericht 66% gewijzigd door FJD op 10-04-2008 08:59:43 ]
pi_57950509
quote:
Op donderdag 10 april 2008 08:45 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ow, gaan deze topic over de 360? Ik dacht dat dit een speelplaats was voor verveelde kinderen en pubertjes. Ik heb zeker over het gamenieuws, de screenshots en de inhoudelijke discussies heen gelezen.
als er belangrijk nieuws is kom je het hier heus wel als eerste te weten als je nergens anders komt En voeg dan eens wat toe aan screenshots en inhoudelijke discussies.
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 april 2008 @ 09:01:35 #283
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_57950552
Crew van Fok!, komt er misschien nog een preview/hands-on van Ninja Gaiden 2?

Heeft er iemand ook al trouwens de nieuwe achievement van BioShock weten te behalen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_57950763
quote:
Op donderdag 10 april 2008 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
Dat is toch al minstens een jaar of 2 zo ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_57950775
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

dus het is niet mijn schuld!
pi_57950879
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

ik ben er nog geen jaar dus aan mij kan het niet liggen
  donderdag 10 april 2008 @ 09:31:59 #287
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57950959
quote:
Op donderdag 10 april 2008 08:57 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

als er belangrijk nieuws is kom je het hier heus wel als eerste te weten als je nergens anders komt En voeg dan eens wat toe aan screenshots en inhoudelijke discussies.
WTF ijl je joh,.... je hebt geen idee waar je het over hebt! De meeste hier MET het inhoudelijke commentaar zoals Strol hebben dit fucking GAM stukje op FOK! praktisch opgericht. Ben het zwaar met Strolie eens. Dit topic is een drama geworden,.... de meeste posts hier kunnen direct naar ONZ of naar het SC topic van GAM. Het is de speelplaats geworden voor josti's tussen de pauze's in. Invulling van nutteloze levens,.... no offence naar jou overigens hoor,.... kan ook aan mij liggen. Misschien wordt ik gewoon te oud voor deze shit, maar wat mij betreft mag een gewillige MOD eens fucking hard door de GAM topics lopen.

Teveel kinderen op papa's internet aansluiting. Praten over games is er niet meer bij. Nu zijn er twee posters die de gehele kenkerzooi copy pasten overal zodat iedereen op de hoogte gehouden wordt van de games die de kinders leuk vinden. Ook zijn er een hoop in de rebel-fase. Semi-verstandige leeftijds- en ontwikkelings gebonden posts enzo,.... maarja. Als Strol's Europese belasting invoernorm naar 150 post niet eens aankomt hier,...... dat weet je dat de IQ-grens bereikt is. Weet niet waarom ik dit schrijf overigens,.... misschien om het eens te zeggen,.... om er om te lachen in een ander topic of fora,... om Strol te dekken ( mmmmm ) of whatever,.... moest mijn centjes even kwijt. Heeft geen nut en ik weet de reacties,.... ken dit topic inmiddels wel

Strappel
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 10 april 2008 @ 09:32:07 #288
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57950968
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:01 schreef El_Thijs het volgende:
Crew van Fok!, komt er misschien nog een preview/hands-on van Ninja Gaiden 2?

Heeft er iemand ook al trouwens de nieuwe achievement van BioShock weten te behalen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep, de preview komt om middernacht online
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 10 april 2008 @ 09:33:41 #289
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57950994
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:31 schreef Chocobo het volgende:

[..]

WTF ijl je joh,.... je hebt geen idee waar je het over hebt! De meeste hier MET het inhoudelijke commentaar zoals Strol hebben dit fucking GAM stukje op FOK! praktisch opgericht. Ben het zwaar met Strolie eens. Dit topic is een drama geworden,.... de meeste posts hier kunnen direct naar ONZ of naar het SC topic van GAM. Het is de speelplaats geworden voor josti's tussen de pauze's in. Invulling van nutteloze levens,.... no offence naar jou overigens hoor,.... kan ook aan mij liggen. Misschien wordt ik gewoon te oud voor deze shit, maar wat mij betreft mag een gewillige MOD eens fucking hard door de GAM topics lopen.

Teveel kinderen op papa's internet aansluiting. Praten over games is er niet meer bij. Nu zijn er twee posters die de gehele kenkerzooi copy pasten overal zodat iedereen op de hoogte gehouden wordt van de games die de kinders leuk vinden. Ook zijn er een hoop in de rebel-fase. Semi-verstandige leeftijds- en ontwikkelings gebonden posts enzo,.... maarja. Als Strol's Europese belasting invoernorm naar 150 post niet eens aankomt hier,...... dat weet je dat de IQ-grens bereikt is. Weet niet waarom ik dit schrijf overigens,.... misschien om het eens te zeggen,.... om er om te lachen in een ander topic of fora,... om Strol te dekken ( mmmmm ) of whatever,.... moest mijn centjes even kwijt. Heeft geen nut en ik weet de reacties,.... ken dit topic inmiddels wel

Strappel
Later we hier gewoon lekker over games ouwehoeren en voor game nieuwtjes op games.fok.nl koekeloeren
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 10 april 2008 @ 09:34:20 #290
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57951010
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:25 schreef DJ_ het volgende:

[..]

ik ben er nog geen jaar dus aan mij kan het niet liggen
Ik 1,5 jaar ofzo? Dus ook ik ben niet schuldig aan dit hele gebeuren!

Gelukkig gaat het dit weekend voornamelijk over Bully! Aangezien ik die ga spelen en het niet na zal laten om er hier blij over te gaan doen!
  donderdag 10 april 2008 @ 09:36:06 #291
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_57951035
quote:

[..]

Strappel
Je hebt gelijk al had je het wel iets minder puberaal kunnen verwoorden Er zijn inderdaad teveel mensen die weinig toevoegen en hier alleen maar zijn om te zeggen hoe goed ze zijn in FIFA, e.d.
Val ik onder degene die nieuwsberichten quote en screenshots plaatst?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_57951046
Bij Wehkampf geldt t/m 13 april op alle producten 10% korting.

Dus nu kost bijvoorbeeld de Arcade maar ¤ 180,-

En de Premium kost ¤ 243,-

En de Elite kost ¤ 333,-
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  donderdag 10 april 2008 @ 09:38:11 #293
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57951063
Vanaf nu gewoon alleen nog over games en verder nix (Al deed dat #360 feest wel ter zake)

Mogen linkjes naar Gamekings items nog wel?

Idd sackboy ik zag het ook al best mooie aanbieding ik heb toen mijn 360 bij de release daar gehaald ook met die 10% korting actie dus voor 360 euro was wel beter.
pi_57951065
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er zijn inderdaad teveel mensen die weinig toevoegen en hier alleen maar zijn om te zeggen hoe goed ze zijn in FIFA, e.d.
  donderdag 10 april 2008 @ 09:40:21 #295
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_57951093
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:38 schreef FJD het volgende:

[..]

Zoals ik op MSN al zei ging het zeker niet over jou. Meer over jorienvdherik die zichzelf telkens de hemel in prijst als het om FIFA (08) gaat. Tevens erger ik me kapot aan hoe hij z'n berichten post. ABN?

Nieuw Topic: [Xbox 360 #324] Waar de Xbox 360 het onderwerp is!

[ Bericht 9% gewijzigd door Morpheus2002 op 10-04-2008 09:51:20 ]
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_57951176
crisp clear die screens , en niet te vergeten gewoon erg vet

donderdag 10 april 2008 @ 09:45:09 #297
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57951194
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Zoals ik op MSN al zei ging het zeker niet over jou. Meer over jorienvdherik die zichzelf telkens de hemel in prijst als het om FIFA (08) gaat. Tevens erger ik me kapot aan hoe hij z'n berichten post. ABN?
Dit soort posts,..... ? Idem hier,..... !! Dramatische posts,.... met een hoofdletter D! Gewoon zo zonde van het topic en van de gemoedstoestand,.... nou ja je hebt gelijk. Ik moet proberen minder puberaal te reageren. Echter,... de harde column-stijl vraagt er bijna gewoon om hier.
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:41 schreef jorienvdherik het volgende:
fifa gaat helelmaal los jongens
pi_57951201
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:34 schreef AQuila360 het volgende:
Gelukkig gaat het dit weekend voornamelijk over Bully! Aangezien ik die ga spelen en het niet na zal laten om er hier blij over te gaan doen!
Maak dan eens een uigebreidd post over je indrukke. Ik ben best geinteresseerd in deze game, maar alleen met vet kan ik niks.
pi_57951228
quote:

[..]

Strappel
Godver. Post van het jaar!
  donderdag 10 april 2008 @ 09:47:17 #300
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57951229
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:44 schreef DJ_ het volgende:
crisp clear die screens , en niet te vergeten gewoon erg vet

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ninja Gaiden,... een must voor 360 gamers!! Is er al iets bekend over rood bloed in de PAL versie? Over onthoofdingen? Krijgt PAL weer censuur opgelegd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')