mensen die forge spelenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:54 schreef SpankmasterC het volgende:vandaag mn eerste mooie multiplayer-moment in Halo 3! (singleplayer al genoeg mooie coop momenten)
Samen met Frankii en Simsfan88 in een Forge-dinges met die tantu-grote tank, die Elephant ofzo. Wij daar dus ontplofbare dingen in sodemieteren in de hoop hem te kunnen laten vliegen, het lukte telkens maar niet...
nu komt het gedeelte van het verhaal waar ik eigenlijk niet bij was Frankii kwam er toen achter dat je items direct kan laten respawnen nadat ze zijn ontploft, dit in combinatie met een welgemikte granaat zorgde ervoor dat het ding door het hele level heenvloog, hij heeft gewoon de hele tijd in de lucht gehangen en maar heen en weer vliegen! Niet goed voor je framerate, maar wel echt heel erg tof
Hmm volgens mij hebben ze dat artikel gewoon fout neergezet, ik zie hem namelijk overal alleen maar te koop voor de Xbox 1.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:42 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, ik was laatst bij de nedgame waar ik rollercoaster tycoon voor de xbox wou kopen. Dus die medewerker keek even op die lijst, en hij stond er niet eens op! Normaal staan ze er toch gewoon ook op als ze niet werken? Best irritant.
Maar is Metal Slug 3 niet te krijgen op Xbox Live Arcade?
Edit: het lijkt dat alleen de werkenden op de lijst staan, dus zou er van uit gaan dat ie het niet doet. Maar kijk eens op XBLA
Edit 2
tantu-grote tankquote:Op woensdag 9 april 2008 20:54 schreef SpankmasterC het volgende:vandaag mn eerste mooie multiplayer-moment in Halo 3! (singleplayer al genoeg mooie coop momenten)
Samen met Frankii en Simsfan88 in een Forge-dinges met die tantu-grote tank, die Elephant ofzo. Wij daar dus ontplofbare dingen in sodemieteren in de hoop hem te kunnen laten vliegen, het lukte telkens maar niet...
nu komt het gedeelte van het verhaal waar ik eigenlijk niet bij was Frankii kwam er toen achter dat je items direct kan laten respawnen nadat ze zijn ontploft, dit in combinatie met een welgemikte granaat zorgde ervoor dat het ding door het hele level heenvloog, hij heeft gewoon de hele tijd in de lucht gehangen en maar heen en weer vliegen! Niet goed voor je framerate, maar wel echt heel erg tof
Uhm... Nee?quote:
of bij mijquote:Op woensdag 9 april 2008 23:42 schreef DJ_ het volgende:
schiet eens op met topic nr 360
dan gaan we met zijn allen bij aquila bier en wisky zuipen
Oehoehoeh dan heb ik nog 37 topics om me in te likkenquote:Op woensdag 9 april 2008 23:42 schreef DJ_ het volgende:
Er komt een Feestquote:Op woensdag 9 april 2008 23:42 schreef DJ_ het volgende:
schiet eens op met topic nr 360
we moeten iemand hebben die in utrecht woont das lekker centraalquote:
bier is zekerquote:Op woensdag 9 april 2008 23:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Oehoehoeh dan heb ik nog 37 topics om me in te likken![]()
Bier
Glenfiddich![]()
![]()
ik bestel er al een , is weer eens wat anders als hardstyle feesten of discotheken in apeldoornquote:Op woensdag 9 april 2008 23:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er komt een Feest![]()
Bij Cyb kun je daarvoor al kaartjes kopen! je moet wel een vaste bezoeker zijn van de 360 topics!
Dat is waar, neemt iedereen zijn eigen console + TV meequote:Op donderdag 10 april 2008 00:02 schreef DJ_ het volgende:
we moeten iemand hebben die in utrecht woont das lekker centraal![]()
Volgens mij legde ik nu juist uit wat er leuk was aan Forge?quote:Op woensdag 9 april 2008 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat is er leuk aan forge
slayeren is leuker
Eerste wat ik ga doen als ik m'n salaris binnen krijg is een nieuwe Glenfiddich kopen. Minimaal 15 maar misschien de 17 jaarquote:Op donderdag 10 april 2008 00:02 schreef DJ_ het volgende:
bier is zeker
en doe mij maar crown royal ( als is dat moeilijk te krijgen in NL het is amerikaanse wisky
en jhonny walker red label voor door de cola![]()
Fryslân Boppe?quote:
Daar moet een stokje voor worden gestoken.quote:It appears that Electronic Arts is once again making waves in the digital distribution community with a questionable pricing structure for the weapons in Battlefield: Bad Company. We originally reported the story after leaked screenshots showed price tags attached to certain weapons in the Multiplayer Beta, but outraged fans have taken the fight to the virtual streets in the form of a boycott.
als je dan toch al verder gaat van de best te drinken onder de goedkope, ga dan voor de lagavulinquote:Op donderdag 10 april 2008 00:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Eerste wat ik ga doen als ik m'n salaris binnen krijg is een nieuwe Glenfiddich kopen. Minimaal 15 maar misschien de 17 jaar
tv , console ? waar heb je het over man . gewoon feesten en zuipenquote:Op donderdag 10 april 2008 00:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is waar, neemt iedereen zijn eigen console + TV mee?
pff al al kom je 1 keer in de maand wat maakt mij het uitquote:Op donderdag 10 april 2008 00:20 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
als je dan toch al verder gaat van de best te drinken onder de goedkope, ga dan voor de lagavulinglenfiddich goede tweede
![]()
ik heb wel zin in een GAM meet, kom ik hier al lang genoeg om mee te tellen?
Inderdaad! ookal is het een gamers meet, gewoon zuipen en niet eens over games lullen, misschien om het ijs te brekenquote:Op donderdag 10 april 2008 00:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tv , console ? waar heb je het over man . gewoon feesten en zuipen
Heb jij die liggen?quote:Op donderdag 10 april 2008 00:20 schreef lennartb.nl het volgende:
als je dan toch al verder gaat van de best te drinken onder de goedkope, ga dan voor de lagavulinglenfiddich goede tweede
![]()
ik heb wel zin in een GAM meet, kom ik hier al lang genoeg om mee te tellen?
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:21 schreef DJ_ het volgende:
tv , console ? waar heb je het over man . gewoon feesten en zuipen
kijk jij snapt hetquote:Op donderdag 10 april 2008 00:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Inderdaad! ookal is het een gamers meet, gewoon zuipen en niet eens over games lullen, misschien om het ijs te breken
Nee bij m'n vader drink ik die, zelf heb ik daar geen geld voor (over). Laats bij een whiskeyproeverij geweest en ik bleek exact dezelfde smaak te hebben als mn vader, genetische whiskeyvoorkeur, prachtig :pquote:Op donderdag 10 april 2008 00:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb jij die liggen?Zie dat het een Islay is en normaal gesproken ben ik daar niet zo weg van. Ik ga eens verder kijken naar een mooie fles. Glenfiddich is een euro of 50,- per fles, denk dat ik deze keer het dubbele wel kapot kan slaan
quote:
leeuwardenquote:Op donderdag 10 april 2008 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Fryslân Boppe?![]()
In welke boerengat?
En kaartjes kun je bij mij bestellen inderdaad. Entree is 35,- exlusief administratiekosten 8,-
ja! Je doet alsof er hierna geen topics meer komen over de 360. Stel je aan.quote:Op donderdag 10 april 2008 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
Dit topic gaat echt nergens meer over.
Ow, gaan deze topic over de 360?quote:Op donderdag 10 april 2008 08:41 schreef Edwinuss het volgende:
ja! Je doet alsof er hierna geen topics meer komen over de 360. Stel je aan.
als er belangrijk nieuws is kom je het hier heus wel als eerste te weten als je nergens anders komtquote:Op donderdag 10 april 2008 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, gaan deze topic over de 360?Ik dacht dat dit een speelplaats was voor verveelde kinderen en pubertjes. Ik heb zeker over het gamenieuws, de screenshots en de inhoudelijke discussies heen gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat is toch al minstens een jaar of 2 zo ?quote:Op donderdag 10 april 2008 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
Dit topic gaat echt nergens meer over.
dus het is niet mijn schuld!quote:Op donderdag 10 april 2008 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is toch al minstens een jaar of 2 zo ?
ik ben er nog geen jaar dus aan mij kan het niet liggenquote:Op donderdag 10 april 2008 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is toch al minstens een jaar of 2 zo ?
WTF ijl je joh,.... je hebt geen idee waar je het over hebt! De meeste hier MET het inhoudelijke commentaar zoals Strol hebben dit fucking GAM stukje op FOK! praktisch opgericht. Ben het zwaar met Strolie eens. Dit topic is een drama geworden,.... de meeste posts hier kunnen direct naar ONZ of naar het SC topic van GAM. Het is de speelplaats geworden voor josti's tussen de pauze's in. Invulling van nutteloze levens,.... no offence naar jou overigens hoor,.... kan ook aan mij liggen. Misschien wordt ik gewoon te oud voor deze shit, maar wat mij betreft mag een gewillige MOD eens fucking hard door de GAM topics lopen.quote:Op donderdag 10 april 2008 08:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
als er belangrijk nieuws is kom je het hier heus wel als eerste te weten als je nergens anders komtEn voeg dan eens wat toe aan screenshots en inhoudelijke discussies.
quote:Op donderdag 10 april 2008 09:01 schreef El_Thijs het volgende:
Crew van Fok!, komt er misschien nog een preview/hands-on van Ninja Gaiden 2?![]()
Heeft er iemand ook al trouwens de nieuwe achievement van BioShock weten te behalen?Jep, de preview komt om middernacht onlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Later we hier gewoon lekker over games ouwehoeren en voor game nieuwtjes op games.fok.nl koekeloerenquote:Op donderdag 10 april 2008 09:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WTF ijl je joh,.... je hebt geen idee waar je het over hebt! De meeste hier MET het inhoudelijke commentaar zoals Strol hebben dit fucking GAM stukje op FOK! praktisch opgericht. Ben het zwaar met Strolie eens. Dit topic is een drama geworden,.... de meeste posts hier kunnen direct naar ONZ of naar het SC topic van GAM. Het is de speelplaats geworden voor josti's tussen de pauze's in. Invulling van nutteloze levens,.... no offence naar jou overigens hoor,.... kan ook aan mij liggen. Misschien wordt ik gewoon te oud voor deze shit, maar wat mij betreft mag een gewillige MOD eens fucking hard door de GAM topics lopen.
Teveel kinderen op papa's internet aansluiting. Praten over games is er niet meer bij. Nu zijn er twee posters die de gehele kenkerzooi copy pasten overal zodat iedereen op de hoogte gehouden wordt van de games die de kinders leuk vinden. Ook zijn er een hoop in de rebel-fase. Semi-verstandige leeftijds- en ontwikkelings gebonden posts enzo,.... maarja. Als Strol's Europese belasting invoernorm naar 150 post niet eens aankomt hier,...... dat weet je dat de IQ-grens bereikt is. Weet niet waarom ik dit schrijf overigens,.... misschien om het eens te zeggen,.... om er om te lachen in een ander topic of fora,... om Strol te dekken ( mmmmm ) of whatever,.... moest mijn centjes even kwijt. Heeft geen nut en ik weet de reacties,.... ken dit topic inmiddels wel
Strappel
Ik 1,5 jaar ofzo? Dus ook ik ben niet schuldig aan dit hele gebeuren!quote:Op donderdag 10 april 2008 09:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik ben er nog geen jaar dus aan mij kan het niet liggen
Je hebt gelijk al had je het wel iets minder puberaal kunnen verwoordenquote:Op donderdag 10 april 2008 09:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WTF ijl je joh,.... je hebt geen idee waar je het over hebt! De meeste hier MET het inhoudelijke commentaar zoals Strol hebben dit fucking GAM stukje op FOK! praktisch opgericht. Ben het zwaar met Strolie eens. Dit topic is een drama geworden,.... de meeste posts hier kunnen direct naar ONZ of naar het SC topic van GAM. Het is de speelplaats geworden voor josti's tussen de pauze's in. Invulling van nutteloze levens,.... no offence naar jou overigens hoor,.... kan ook aan mij liggen. Misschien wordt ik gewoon te oud voor deze shit, maar wat mij betreft mag een gewillige MOD eens fucking hard door de GAM topics lopen.
Teveel kinderen op papa's internet aansluiting. Praten over games is er niet meer bij. Nu zijn er twee posters die de gehele kenkerzooi copy pasten overal zodat iedereen op de hoogte gehouden wordt van de games die de kinders leuk vinden. Ook zijn er een hoop in de rebel-fase. Semi-verstandige leeftijds- en ontwikkelings gebonden posts enzo,.... maarja. Als Strol's Europese belasting invoernorm naar 150 post niet eens aankomt hier,...... dat weet je dat de IQ-grens bereikt is. Weet niet waarom ik dit schrijf overigens,.... misschien om het eens te zeggen,.... om er om te lachen in een ander topic of fora,... om Strol te dekken ( mmmmm ) of whatever,.... moest mijn centjes even kwijt. Heeft geen nut en ik weet de reacties,.... ken dit topic inmiddels wel
Strappel
quote:Op donderdag 10 april 2008 09:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er zijn inderdaad teveel mensen die weinig toevoegen en hier alleen maar zijn om te zeggen hoe goed ze zijn in FIFA, e.d.
Zoals ik op MSN al zei ging het zeker niet over jou. Meer over jorienvdherik die zichzelf telkens de hemel in prijst als het om FIFA (08) gaat. Tevens erger ik me kapot aan hoe hij z'n berichten post. ABN?quote:
Dit soort posts,..... ? Idem hier,..... !! Dramatische posts,.... met een hoofdletter D! Gewoon zo zonde van het topic en van de gemoedstoestand,.... nou ja je hebt gelijk. Ik moet proberen minder puberaal te reageren. Echter,... de harde column-stijl vraagt er bijna gewoon om hier.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zoals ik op MSN al zei ging het zeker niet over jou. Meer over jorienvdherik die zichzelf telkens de hemel in prijst als het om FIFA (08) gaat. Tevens erger ik me kapot aan hoe hij z'n berichten post. ABN?
quote:
Maak dan eens een uigebreidd post over je indrukke. Ik ben best geinteresseerd in deze game, maar alleen met vet kan ik niks.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:34 schreef AQuila360 het volgende:
Gelukkig gaat het dit weekend voornamelijk over Bully! Aangezien ik die ga spelen en het niet na zal laten om er hier blij over te gaan doen!
Godver. Post van het jaar!quote:Op donderdag 10 april 2008 09:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Strappel
Ninja Gaiden,... een must voor 360 gamers!! Is er al iets bekend over rood bloed in de PAL versie? Over onthoofdingen? Krijgt PAL weer censuur opgelegd?quote:Op donderdag 10 april 2008 09:44 schreef DJ_ het volgende:
crisp clear die screens, en niet te vergeten gewoon erg vet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |