Ik ben Boris nietquote:Op donderdag 10 april 2008 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maak dan eens een uigebreidd post over je indrukke. Ik ben best geinteresseerd in deze game, maar alleen met vet kan ik niks.
Moet je dat met de analoge sticks doen? Mij lijkt dat op de Wii wel weer heel vet werken.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:52 schreef Rossdale het volgende:
Goede TT
En Volgens mij gaan we het idd over bully hebben. De game is echt leuk en verslavend, alleen ben ik echt veeeeel te traag voor die biologielessen. Ik snij niet zo snel, ik ben geen slager
Jep en daar ben ik niet zo'n ster in...quote:Op donderdag 10 april 2008 09:53 schreef AQuila360 het volgende:
Moet je dat met de analoge sticks doen? Mij lijkt dat op de Wii wel weer heel vet werken.
Ik las gisteren ergens iets over een Wii-360-motequote:Op donderdag 10 april 2008 09:52 schreef FJD het volgende:
Het is allemaal mijn schuld
Nee maar serieus, als ik dat zo teruglees dan snap ik het wel en dan zie ik ook wel dat ik met een iets te jolige insteek dit topic in ben gesprongen. De uitleg () in de OP helpt natuurlijk ook niet mee maar het zou laf zijn om me daar achter te verschuilen. Ik had het zelf iets meer richting SC ingeschat, dan kun je zeggen "ga naar de GAM SC" maar ik vind juist de stap daartussen leuk; Slap ouwehoeren maar wel over de Xbox
Maar goed, voortaan bij al m'n slappe ouwehoer posts zal ik wat nuttigs proberen toe te voegenBij deze m'n eerste aanzet.
Wat missen we nou nog echt bij de Xbox? Los van natuurlijk de makkelijke antwoorden als "fatsoenlijke koeling" en "betrouwbaarheid" vraag ik me af of er echt nog kansen zijn die MS onbenut heeft gelaten. Qua spellen heb ik geen flauw idee, ik heb wel het vermoeden dat RTS redelijk ondervertegenwoordigd is maar dat komt denk ik vooral door het ontbreken van een muis. Zou een muis addon dan iets zijn? Ik weet dat MS niet zo happig is om de Xbox op een PC te laten lijken (en daarmee haar eigen markt onder druk te zetten) maar nu de PC meer en meer ten onder gaat aan de piraterij is het zeker geen slecht zetje om ook RTS spelers de console op te krijgen.
Maar qua hardware is het meest in het oog springende vraagstuk natuurlijk de BR kwestie. Om de concurrentie met de PS3 aan te gaan wil je dat ding intern plaatsen zodat alle nieuwe kopers automatisch een BR speler hebben maar goed dan zul je zien dat ontwikkelaars ook op BR spellen willen gaan ontwikkelen (zoals bv. MGS die niet past op een DL-DVD) maar wat doe je dan met je fanbase? Ga je daar een losse BR drive voor verkopen of ga je voor een klein bedrag aanbieden om oude Xboxen om te bouwen? Met dat laatste maak je je product natuurlijk weer complexer, iets wat je liever niet wil in een tijdperk waar eenvoud de massa aanspreekt.
Goed, nog andere inbreng?
Ik moet er eigenlijk niet op reageren maar kan het niet laten.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:58 schreef jorienvdherik het volgende:
sinds die edwin nog wat er zit
is het omlaag gegaan
Blijft een nutteloze posts maar ik weet zeker dat mensen dan ook anders (positiever) op je zullen reageren.quote:Sinds Edwin in dit topic is, is het niveau omlaag gegaan.
Stom spelquote:Op donderdag 10 april 2008 09:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zie hier nieuwe screenshots van de favoriete nieuwe XBLA game van AQuila360
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n Wii360-mote is niet veel anders dan een add-on als de gitaar, Vision cam, etc. Ik zou het zelf nooit kopen denk ikquote:Op donderdag 10 april 2008 09:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik las gisteren ergens iets over een Wii-360-moteSerieus,.... M$ zou volgens de geruchten ook iets ala Wii-games willen lanceren,.... misschien wel voor Kerst,.... of het waar is? Geen idee. Dat is overigens niet iets wat ze missen trouwens. Voor mij hoeven ze helemaal niet die kant op. Nintendo is ongrijpbaar op dat gebied. Het mediacenter wat ze altijd wilden zijn is ook niet haalbaar meer. Misschien iets voor de volgens console? Ik mis eigenlijk niks,.... ja een FF game op de 360
Bron
Dat zou wel heel gaaf zijn trouwensquote:Op donderdag 10 april 2008 10:02 schreef kepler het volgende:
ik zat trouwens te denken, ik kan me iets herinneren dat Bungie ooit iets heeft gezegd dat clan-support zou komen in de lente update voor de Xbox 360. Nu hebben we laatst een update gehad aan Xbox Live zelf, en meestal is dat vlak voor een 360-update. Het zou ideale timing zijn om zo vlak voor GTAIV een 360-update uit te brengen met clan-support.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn oude screens, geen idee of die echt zijn of nietMaar het gerucht van clan-support gaan nu al tijden. Zal het met deze update dan eindelijk gebeuren?
Ik kan alleen die opmerking van bungie niet meer vinden...
Ik denk ook niet dat ze de Wii kant op moeten. De hele Wii ademt basic uit. Dat is niet slecht, sterker nog het is een meesterzet. Van de hardware tot aan de software, alles is ontzettend eenvoudig, duidelijk en gebruiksvriendelijk. Alleen de echte settings zitten achter de schermen nog op traditionele wijze in elkaar. Als je naar het Dashboard van de Xbxo gaat dan moet je de eerste keer toch wel even slikken over waar je alles kunt vinden. Als wij, als gamers, dat al vinden dan kun je er donder op zeggen dat de gemiddelde persoon er niets van snapt. Dan kun je dat wel simpeler willen maken maar dan schoffeer je je huidige klanten. Lijkt me niet de way to go.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:58 schreef Chocobo het volgende:
Ik las gisteren ergens iets over een Wii-360-moteSerieus,.... M$ zou volgens de geruchten ook iets ala Wii-games willen lanceren,.... misschien wel voor Kerst,.... of het waar is? Geen idee. Dat is overigens niet iets wat ze missen trouwens. Voor mij hoeven ze helemaal niet die kant op. Nintendo is ongrijpbaar op dat gebied. Het mediacenter wat ze altijd wilden zijn is ook niet haalbaar meer. Misschien iets voor de volgens console? Ik mis eigenlijk niks,.... ja een FF game op de 360
Vind je? Zie het als een desperate copy paste aktie. GH(deel 1, 2, of 3) is voor elke console verkrijgbaar toch? Ding moet gewoon doen waarvoor die gemaakt is! Games en gaming voor groot publiek.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:04 schreef kepler het volgende:
[..]
Zo'n Wii360-mote is niet veel anders dan een add-on als de gitaar, Vision cam, etc. Ik zou het zelf nooit kopen denk ikAls Microsoft het ooit zal uitbrengen.
Mediacenter is trouwens wel gelukt hoorIk gebruik de 360 voornamelijk als mediacenter nu
Zo danquote:Op donderdag 10 april 2008 10:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze de Wii kant op moeten. De hele Wii ademt basic uit. Dat is niet slecht, sterker nog het is een meesterzet. Van de hardware tot aan de software, alles is ontzettend eenvoudig, duidelijk en gebruiksvriendelijk. Alleen de echte settings zitten achter de schermen nog op traditionele wijze in elkaar. Als je naar het Dashboard van de Xbxo gaat dan moet je de eerste keer toch wel even slikken over waar je alles kunt vinden. Als wij, als gamers, dat al vinden dan kun je er donder op zeggen dat de gemiddelde persoon er niets van snapt. Dan kun je dat wel simpeler willen maken maar dan schoffeer je je huidige klanten. Lijkt me niet de way to go.
Ik denk dat in de toekomst de PS3 precies goed zit. De menustructuur zit beter in elkaar (mensen willen geen media center maar photo's, movies, music), daarnaast zit er een BR speler in en over een jaar of twee is het overal mogelijk om het ding als digitale TV en PVR te gebruiken. Vanaf dat moment zal het heel erg hard gaan met de PS3.
Qua gaming en gaming network heeft Microsoft het enorm goed voor elkaar. Live staat erg goed op poten en doordat MS zelf, de omgebouwde consoles kan weren, is het voor ontwikkelaars erg interessant om te ontwikkelen voor de Xbox. Echter, qua side-features heeft Sony de betere kaarten in handen en ik verwacht dat ze daar ook op gaan winnen binnen een jaar of 5.
Qua games mis ik ten eerste een next-gen snowboarding game. Amped 3 is al drie jaar oud en heeft geen online mode.quote:
Nou ja, heel desperate vind ik het niet. De Wii (en vooral de bediening) is een groot succes, en grote successen worden altijd gekopieerd. Zelfs Sony heeft vlak voor de launch op het allerlaatste moment motion-sensors in de controller gestopt. Ik ga er vanuit dat ze het gewoon als een add-on uitbrengen, met een aantal games die er (een klein beetje) gebruik van zullen maken en een aantal games speciaal gericht op de Wii-mote. Beetje hetzelfde met de Vision-cam. En waarom zou Microsoft het niet proberen?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind je? Zie het als een desperate copy paste aktie. GH(deel 1, 2, of 3) is voor elke console verkrijgbaar toch? Ding moet gewoon doen waarvoor die gemaakt is! Games en gaming voor groot publiek.
Doelde meer op het complete plaatje,... films, muziek,.... games,... zie het gewoon niet gebeuren. Ding maakt veels te veel lawaai om te genieten van muziek. Moet mijn centerspeaker altijd harder zetten om stemmen te horenHelemaal nu blu-ray de nieuwe media standaard is geworden, houd het op dat gebied toch allemaal een beetje op.
Dit zijn mijns inziens ook reacties die kant noch wal slaan. Elke keer als iemand over een nieuw spel begint zijn er wel bepaalde users die het meteen de grond in boren. Beter zou zijn als je ff zou beargumenteren waarom het je een stom spel lijkt. Mij lijkt het namelijk erg tof. Trefbalquote:
Wat mij tot nu toe qua games nog het meest in het oog springt is het feit dat niet alle xbox games zondermeer op de 360 gespeeld kunnen worden. Was toch niet zo'n fijne verrassing en waarom? Ook de xbox-orginals sectie in de game-store is niet super uitgebreid. Verwacht niet dat dat ooit nog zal gebeuren, zal wel teveel geld kosten, had alleen graag bijvoorbeeld Mashed op de 360 gedaan, zo zijn er nog wel een aantal titels.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:52 schreef FJD het volgende:
Wat missen we nou nog echt bij de Xbox? Los van natuurlijk de makkelijke antwoorden als "fatsoenlijke koeling" en "betrouwbaarheid" vraag ik me af of er echt nog kansen zijn die MS onbenut heeft gelaten. Qua spellen heb ik geen flauw idee,....
Maar qua hardware is het meest in het oog springende vraagstuk natuurlijk de BR kwestie. Om de concurrentie met de PS3 aan te gaan wil je dat ding intern plaatsen zodat alle nieuwe kopers automatisch een BR speler hebben maar goed dan zul je zien dat ontwikkelaars ook op BR spellen willen gaan ontwikkelen (zoals bv. MGS die niet past op een DL-DVD) maar wat doe je dan met je fanbase? Ga je daar een losse BR drive voor verkopen of ga je voor een klein bedrag aanbieden om oude Xboxen om te bouwen? Met dat laatste maak je je product natuurlijk weer complexer, iets wat je liever niet wil in een tijdperk waar eenvoud de massa aanspreekt.
Ik deed dat meer omdat Morph doelde op het feit dat ik alleen crap spellen speel! En daaronder staat dat ik dat hele XBLA niet meer zo leuk vind.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dit zijn mijns inziens ook reacties die kant noch wal slaan. Elke keer als iemand over een nieuw spel begint zijn er wel bepaalde users die het meteen de grond in boren. Beter zou zijn als je ff zou beargumenteren waarom het je een stom spel lijkt. Mij lijkt het namelijk erg tof. Trefbal
Ik lees het vaker, dan mensen moeite hebben met biologie.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:52 schreef Rossdale het volgende:
Goede TT
En Volgens mij gaan we het idd over bully hebben. De game is echt leuk en verslavend, alleen ben ik echt veeeeel te traag voor die biologielessen. Ik snij niet zo snel, ik ben geen slager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |