dat dit soort mensen bestaanquote:Op woensdag 9 april 2008 18:11 schreef RacerDKB het volgende:
Voetbal en voetbalspellen zijn kut.
En waarom zou je elk jaar een nieuwe versie kopen?
Zodat de spelertjes weer in de juiste teams zitten?
Voor de graphics/gameplay/engine verbeteringen hoef je het niet te doen imho.
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat dit soort mensen bestaan![]()
onwetende
Dat is heul niet waarquote:Op woensdag 9 april 2008 17:40 schreef FJD het volgende:
Ik win altijd van Morpheus met welk voetbalspel dan ook![]()
Ik scoor altijd of a) in de 90e minuut of b) via een bal v/d paal/lat. Het heeft me de geuzennaam "Duitser" opgeleverd van Morph
jou ps3 avatarquote:Op woensdag 9 april 2008 18:23 schreef Sackboy het volgende:
Oke, we hebben inmiddels in dit topic EA, jorien, Microsoft's hardware en voetbal afgezeken. What's next?
JIJ met je nep GTA + je kanker PS3quote:Op woensdag 9 april 2008 18:23 schreef Sackboy het volgende:
Oke, we hebben inmiddels in dit topic EA, jorien, Microsoft's hardware en voetbal afgezeken. What's next?
Ja! Zelfde tijd? +- 22:30 uurquote:Op woensdag 9 april 2008 18:15 schreef Edwinuss het volgende:
Voetbal is ook ruk, mensen weten het altijd beter als de trainer, de helft van de wereld voetbalt en dan durven mensen het nog steeds een topsport te noemen, en achter een bal aan lopen een top sport noemen?
sorry,
COD party van gister was lachen! Vanavond weer?
is ook enige dat je blaat hierquote:Op woensdag 9 april 2008 18:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Goed idee!
Zal mn vriendin niet leuk vinden
Gefrusteerd dat je erin getuind bent?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
JIJ met je nep GTA + je kanker PS3
hoi
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is ook enige dat je blaat hier
Was ook wel te verwachten eigenlijkquote:Op woensdag 9 april 2008 18:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gefrusteerd dat je erin getuind bent?
Ik wil er 2 kiezenquote:Op woensdag 9 april 2008 18:35 schreef RacerDKB het volgende:
Wat vinden jullie, doorgaan met Guitar Hero 3 en dan Hard gaan oefenen, beginnen met Halo 3, alle activities van Saints Row uitspelen, of beginnen met Bully?
Poll: RacerDKB moet.....Saints Row verder spelen (activities etc) ..Guitar Hero 3 op hard gaan doen ..beginnen met Bully ..beginnnen met Halo 3 ..niet zeiken en zijn bek houden
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze de beste Arcade game EVER! al zo vroeg in het begin hadden! Die kan nooit meer overtroffen wordenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:10 schreef Sackboy het volgende:
Oh noes!![]()
Pirates vs. Ninjas Dodgeball delayed
Nouja, het lijkt me wel een toffe arcadegame.
jij loopt alleen maar te praten over die Worms shitquote:Op woensdag 9 april 2008 19:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil er 2 kiezen![]()
Bek houden en aan Bullty beginnen!
En er moet een poll komen of dat CoD 4 geneuzel niet op kan houden![]()
[..]
Jammer dat ze de beste Arcade game EVER! al zo vroeg in het begin hadden! Die kan nooit meer overtroffen worden![]()
Gelieve het woord kanker of kankeren niet te gebruiken!quote:Op woensdag 9 april 2008 19:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
jij loopt alleen maar te kankeren over die Worms shit
ja, snap ik.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gelieve het woord kanker of kankeren niet te gebruiken!
Dat is niet prettig voor sommige mensen en je heet geen BORIS die dat te pas en te onpas roept!
Verder heb je wel gelijk!
quote:
Lessen in Bully zijn dikke ruk. Ik heb er een walktrough bij gebruikt. Vooral bij de engelse lessen. Want dat is niet te doen. Zelfs niet voor mensen waar het hun moedertaal bij is.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Hoe zijn eigenlijk die lessen in Bully? Dat zijn toch soort van minigames? Daar heb ik nooit echt zin maar het is wel van belang begreep ik.
Maar zijn die tof of makkelijk te doen of gaat het irritant worden om die te doen?
Inderdaad!quote:Op woensdag 9 april 2008 19:41 schreef jorienvdherik het volgende:
fifa gaat helelmaal los jongens
jij blaat alleen maarquote:Op woensdag 9 april 2008 18:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is ook enige dat je blaat hier
Hopelijk héél snel.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jij blaat alleen maar![]()
wanneer heb je weer een ban?
ASAP!quote:Op woensdag 9 april 2008 20:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jij blaat alleen maar![]()
wanneer heb je weer een ban?
Daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 9 april 2008 19:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Lessen in Bully zijn dikke ruk. Ik heb er een walktrough bij gebruikt. Vooral bij de engelse lessen. Want dat is niet te doen. Zelfs niet voor mensen waar het hun moedertaal bij is.
Verder heb je biologie, dan moet je dieren ontleden in een bepaalde tijd. Wat soms ook wel tricky is.
Muziek lessen is een beetje GH en Chemistry ook.
Wiskunde was niet zo moeilijk.
Dat is het enige wat ik eigenlijk irritant vond.
Nouja, aan de ene kant MOET je wel. Maar aan de andere kant kan je ze ook gewoon skippen. Er zijn genoeg toturials op het net die je kunnen helpen hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 20:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor![]()
Ik haat die dingen ook allemaal! Maar je moet het wel doen toch?
Denk idd dat ik er een walktrough bij pakquote:Op woensdag 9 april 2008 20:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nouja, aan de ene kant MOET je wel. Maar aan de andere kant kan je ze ook gewoon skippen. Er zijn genoeg toturials op het net die je kunnen helpen hoor
en die heb je alleen nodig voor die classes. Voor de rest is het helemaal niet moeilijk, maar wel heeel leukquote:Op woensdag 9 april 2008 20:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Denk idd dat ik er een walktrough bij pak![]()
kan·ke·ren (onovergankelijk werkwoord; kankerde, heeft gekankerd)quote:Op woensdag 9 april 2008 19:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gelieve het woord kanker of kankeren niet te gebruiken!
Dat is niet prettig voor sommige mensen en je heet geen BORIS die dat te pas en te onpas roept!
Verder heb je wel gelijk!
maakt niet uit. Je hebt huilies en die moet je dan maar respecteren.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
kan·ke·ren (onovergankelijk werkwoord; kankerde, heeft gekankerd)
1 (pejoratief) hevig klagen
2 zich woekerend verspreiden
Dat is gewoon een werkwoord dat niet op de ziekte slaat hoor?
Rare vehicle classes heeft dat spel!quote:Op woensdag 9 april 2008 20:54 schreef SpankmasterC het volgende:
tantu-grote tank
Het is wel een tof ding MEGA HUGEquote:Op woensdag 9 april 2008 21:16 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Rare vehicle classes heeft dat spel!
Correct Racer! Alleen had die over Worms gelijk en ik wou hem toch tegenspreken op iets dus vandaar dat ik daar maar over begon!quote:Op woensdag 9 april 2008 20:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
kan·ke·ren (onovergankelijk werkwoord; kankerde, heeft gekankerd)
1 (pejoratief) hevig klagen
2 zich woekerend verspreiden
Ja ik ga ook met Bully beginnen.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is wel een tof ding MEGA HUGE
[..]
Correct Racer! Alleen had die over Worms gelijk en ik wou hem toch tegenspreken op iets dus vandaar dat ik daar maar over begon!
JIj gaat ook Bully halen toch? Het is drukker nu met Bully dan met de relase![]()
Je mag het zeggen maar je hoeft het niet te zeggen als anderen daar aanstoot aan nemenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:49 schreef RacerDKB het volgende:
Volgens mij moet je een beetje de baas worden van die school. Beetje GTA in het kleinquote:Op woensdag 9 april 2008 21:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja ik ga ook met Bully beginnen.
Lijkt me wel tof, en ik lees dus nu dat je ook echt lessen bij kan wonen?
Ik weet niet echt hoe het spel gaat zeg maar, nog nooit gespeeld.
Wat is het doel? Zit er een verhaallijn in ofzo? En kan je gewoon vrij rondlopen en iedereen die je ziet neerslaan ofzo?
Foeterenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Je mag het zeggen maar je hoeft het niet te zeggen als anderen daar aanstoot aan nemenIk heb er zelf ook geen problemen mee maar goed, anderen wel dus gebruik ik gewoon de term "schelden" of "foeteren"
was t maa zoquote:Op woensdag 9 april 2008 21:46 schreef RacerDKB het volgende:
Wel vet dat je echt gewoon lessen kan volgen
Dat zijn een soort mini games ofzo?
Kan je dan ook bijvoorbeeld tijdens die les je tafel wegflikkeren en die leraar neerslaan of kan dat dan weer niet?
Jij wil maar iedereen neertimmerenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:46 schreef RacerDKB het volgende:
Wel vet dat je echt gewoon lessen kan volgen
Dat zijn een soort mini games ofzo?
Kan je dan ook bijvoorbeeld tijdens die les je tafel wegflikkeren en die leraar neerslaan of kan dat dan weer niet?
Ik weet het niet zeker, ik was laatst bij de nedgame waar ik rollercoaster tycoon voor de xbox wou kopen. Dus die medewerker keek even op die lijst, en hij stond er niet eens op! Normaal staan ze er toch gewoon ook op als ze niet werken? Best irritant.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
Als op de site van Microsoft een game niet in de Xbox 1 compatibility lijst staat, dan werkt ie echt niet ?
Ik wil namelijk Metal Slug 3 voor de Xbox 2ehands kopen maar ik weet niet of dat wel gaat werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |