quote:Op woensdag 9 april 2008 10:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat denk je zelf
hij is net uit
PWNED!quote:
Wat nou mierenneuken? Ik vraag gewoon of ie ergens al afgeprijsd is. Wat is het probleem?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
nouja, als iedereen loopt te mierenneuken om 10 euro
Niks, las het verkeerd. Sorry. Het spijt me. ECHT!quote:Op woensdag 9 april 2008 10:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat nou mierenneuken? Ik vraag gewoon of ie ergens al afgeprijsd is. Wat is het probleem?
Stresskipquote:Op woensdag 9 april 2008 10:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat nou mierenneuken? Ik vraag gewoon of ie ergens al afgeprijsd is. Wat is het probleem?
quote:
quote:
quote:A new EU law will become effective on december 1, 2008. Basically the cap for goods you can import free of vat has been raised to ¤150.
Aamending Regulation (EEC) No 918/83 setting up a Community system of relief from customs duty.pdf
Binnen Europa snuggere. Dat betekent dat je voor ¤ 150 aan goederen mag importeren zonder dat belasting over te betalen. Nu is dat iets van ¤ 50.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:48 schreef Wessiej het volgende:
Maar is dat binnen Europa of heel de wereld? Want het is van de EEC, en dat is alleen Europa....
Ik denk dat hij bedoelt vanwaar je de goederen importeert. Dat is dus de hele wereld. Binnen Europa worden al geruime tijd geen invoerrechten meer gerekend.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Binnen Europa snuggere. Dat betekent dat je voor ¤ 150 aan goederen mag importeren zonder dat belasting over te betalen. Nu is dat iets van ¤ 50.
hadden ze wel wat eerder mogen doenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
Voor de mensen die games importeren:
[..]
Ja bedoelde dus als ik iets uit amerika laat over varen.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Binnen Europa snuggere. Dat betekent dat je voor ¤ 150 aan goederen mag importeren zonder dat belasting over te betalen. Nu is dat iets van ¤ 50.
gaafquote:Op woensdag 9 april 2008 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
Voor de mensen die games importeren:
[..]
quote:Een nieuw voertuig in de game die de grotere schaal van Gears of War 2 benadrukt. Men wil meer een oorlog tonen dan in deel 1 en daar horen grote gevechten bij. Om de groepen te transporteren is deze Derrick geschikt. Ook is het mogelijk kleine groepen soldaten ondergronds te sturen.
quote:De stedelijke en ondergrondse omgevingen van Gears of War worden in deel 2 afgewisseld met wat natuurlijks. Hier is een bergpassage te zien met bos aan beide kanten. Troeptransport zal over modderige wegen in dit gebied plaatsvinden. Wellicht een plek voor een voertuiglevel?
quote:De Locust lijken een facelift te hebben gehad en een nieuw monster is gedemonstreerd. Deze lange worm zal vast wat truukjes kennen.
quote:Opnieuw een groot voertuig en een klein gevecht in wat een ouderwets dorpje lijkt. Het vindt plaats ergens in een bergpas en het grote voertuig lijkt ervoor bedoeld om ondergronds te gaan.
quote:De metamorfose van de multiplayer map Gridlock. Onderaan Gears of War, bovenaan Gears of War 2.
quote:Terugkeer van de Brumak? Cliff Blezinski meldde al dat in deel 2 monsters zaten die de Brumak een babypanda doen lijken.
quote:Artwork en ingame screen van een ondergronds level.
quote:De stad waar het 'grote gevecht' zal plaatsvinden. Een van de laatste 'strongholds' van de mens.
quote:De nieuwe personages. Rechts de vrouw van Dom. Dom was in deel 1 al op zoek naar zijn vrouw en in het tweede deel zal dit een prominentere rol spelen.
Wow gridlock in GoW2quote:Op woensdag 9 april 2008 13:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Gears of War 2:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.gamed.nl/messages/70753.jpg[/img
[img]http://www.gamed.nl/messages/70754.jpg]afbeelding[/url] ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Vegas II heb ik niet for god sakequote:Op woensdag 9 april 2008 14:37 schreef Wessiej het volgende:
Cyb, toch mijn ps3 versie van RBS 2 verkocht en de 360 versie gekocht, zie je wel online.
jaquote:Op woensdag 9 april 2008 14:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb ze beiden en Vegas 2 in co-op is supertof
quote:
Waarom laat je hem dan niet door die maat opsturen zeg maar? Dat je hem laat bellen en bij hem terug laat bezorgen. Scheelt je 87 euro.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:29 schreef MJay1 het volgende:
Kutzooi, ben zwaar gepwnt door Microsoft
Heb me xbox van een maat van me overgekocht. Die had hem dus al geregistreert. Ik dus bellen naar Microsoft voor een nieuw box (RROD) Blijkt dat ik al zijn gegevens moet geven (zelfs zen 06 nummer:')). En het valt nu dus niet onder de garantie, of ik dan ff 87 euro wil aftikken
. Dus omdat die lijers geen normale koeling in een xbox bouwen moet ik betalen :S Maarja, tis dat de spellen zo leuk zijn
Dus 't moet maar!
Ja iddquote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom laat je hem dan niet door die maat opsturen zeg maar? Dat je hem laat bellen en bij hem terug laat bezorgen. Scheelt je 87 euro.
Ik denk een dag na de release, dan draaien alle xboxen in de wereld al 24uur nonstop en dan knallen ze er allemaal doorheen. En dan maar hopen dat je vrienden hebt met een PS3.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:36 schreef Sackboy het volgende:
Ik voorspel dat de RROD bij velen genadeloos toe gaat slaan op 28 april
Dat moet een zware domper zijn voor de mensen die zich massaal hebben ziek gemeldquote:Op woensdag 9 april 2008 15:36 schreef Sackboy het volgende:
Ik zet gewoon 5 ventilators op me 360 zodat ie aan kan blijven.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:36 schreef Sackboy het volgende:
als me 360 kapot gaat, haal ik direct gta 4 op de ps3quote:Op woensdag 9 april 2008 15:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik zet gewoon 5 ventilators op me 360 zodat ie aan kan blijven.
Of ik zet hem in de vriezer...
Die maat zit momenteel in Curacao op stage dus dat gaat hem niet echt worden zeg maar. En hij woont zowiezo niet dichtbij me in de buurtquote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom laat je hem dan niet door die maat opsturen zeg maar? Dat je hem laat bellen en bij hem terug laat bezorgen. Scheelt je 87 euro.
Tis ook een beetje de verdiende straf voor mensen die zich ziekmelden om een spelletje te kunnen spelenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat moet een zware domper zijn voor de mensen die zich massaal hebben ziek gemeld
Ik sla even over...quote:Op woensdag 9 april 2008 16:06 schreef jorienvdherik het volgende:
wie wil er fifa 08 spelen tegen mij /
Waarschijnlijk wel ja aangezien ik nog nooit een voetbal game heb gespeeld!quote:Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer, had je vernederd met 50-0
kijk met jouw kan ik praten . al heb ik wel eens world cup 98 voor de n64 gespeeldquote:Op woensdag 9 april 2008 17:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja aangezien ik nog nooit een voetbal game heb gespeeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |