repareren is koelblock vervangen en andere fansquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Repareren = extra fan erbij zetten?
Dat kan ik zelf ook wel.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:45 schreef existenz het volgende:
tvp, morgen zoek ik het nieuwe topic wel weer
Right..quote:Harmonix's Rob Kay has responded to criticisms over the European price point for Rock Band, telling Eurogamer: "We're not trying to rip anybody off."
Zeg dan gewoon nietsquote:
Ow? En daarom heb ik de mijne gefixed zonder waar jij het over hebtquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
repareren is koelblock vervangen en andere fans( zou het zelf wel kunnen maar kan die onderdelen toch niet zo in de winkel kopen zoals bij een pc ) dus kan het net zo goed door die gasten laten doen
Waar ergens? Ik ben eind deze maand op vakantie, dus een paar dagen wachten moet ik sowiezo al.quote:Op woensdag 9 april 2008 08:58 schreef FJD het volgende:
Heb GTA gister ook in de preorder gegooid. Wel online want 60,- gaat me iets te ver, paar daagjes wachten voor een 25,- lagere prijs vind ik een beter idee
Gamehubs.comquote:Op woensdag 9 april 2008 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
Waar ergens? Ik ben eind deze maand op vakantie, dus een paar dagen wachten moet ik sowiezo al.
Ik wil Bully nu ook hebben waar heb je die gekocht? en gewoon voor de volle prijs?quote:Op woensdag 9 april 2008 08:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben van plan om Bully voor 100% uit te spelen voordat GTA komt!
Moet je zeker kopen, als je GTA tof vind zal je dit zeker ook diggen. Ik heb hem bij de MM weg. 41 euro. En ik kan je zeggen dat ik het eerst veel geld vond.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil Bully nu ook hebben waar heb je die gekocht? en gewoon voor de volle prijs?
Ik zoek hem eerst even 2de hands.
Drommels een hele euro.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:56 schreef jorienvdherik het volgende:
bully is al 40 bij dixons
Dikke winstquote:
wat denk je zelfquote:Op woensdag 9 april 2008 10:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dikke winst![]()
![]()
Is ie nog nergens naar 30 euro afgeprijsd ofzo?
Durf je dat wel aan? Ik vind Bully vet he! Alles wat ik goed vind, schijn jij weer slecht te vinden, ik waarschuw je maar evenquote:Op woensdag 9 april 2008 09:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil Bully nu ook hebben waar heb je die gekocht? en gewoon voor de volle prijs?
Ik zoek hem eerst even 2de hands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |