wat wil je nu voor mode?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:18 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Je kickt mn ass anders dik
Ik heb nog nooit geprobeerd veel punten te halen, nooit online gespeeld. Ben alleen bezig met 100x dezelfde lijn om m perfect te krijgen, en hippie flips

Ik ook bijnaquote:

Ik zie nu pas dat het niet Vosss isquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
Edwinuss, waarom heb je het ouwe icoon van Vosss?

wiequote:Op dinsdag 8 april 2008 22:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
Edwinuss, waarom heb je het ouwe icoon van Vosss?

Ik moet nu echt gaan trouwensquote:

de mijne loopt alleen vast op disc4 , de rest werkt prima en andere spellen werken ook gewoonquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je xbox loopt vast op LO?
Maat van mij had hetzelfde!
Hij liep iedere keer vast, en disc 4 deed helemaal niets meer, 2 weken erna had hij een RRoD

ben ik verplicht om iedereen te kennen ofzo ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Vosss / NED, newbie die je d'r bent.
vosss

dan had die dat al 2 weken moeten hebben , want ik zit al een maand op het punt waar ik nu zitquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jorgen krijgt een RRoD binnen 2 weken jalalala![]()
![]()

jammer...quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan had die dat al 2 weken moeten hebben , want ik zit al een maand op het punt waar ik nu zit

naja als mijne het begeeft dan bouw ik hem omquote:

Als je 360 hem begeeft kan je hem ook niet ombouwen meer hoor?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
naja als mijne het begeeft dan bouw ik hem om, ik kan hem toch niet naar duitsland sturen en naar amerika is te duur
( koop wel een andere 360 voor live natuurlijk )

jawel , je kan hem gewoon laten repareren bij sommige games boeren maar dan moet je betalen natuurlijk :pquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je 360 hem begeeft kan je hem ook niet ombouwen meer hoor?

Repareren = extra fan erbij zetten?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jawel , je kan hem gewoon laten repareren bij sommige games boeren maar dan moet je betalen natuurlijk :p

Ik was dat aan het kijkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
was je niet een ruk voetbal spel aan het spelenBen je er over 20 min nog ?

ik ook ff dan denk ikquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik was dat aan het kijkenIn de rust even gespeeld, en toen level up gegaan. Om 00.00 ben ik er zeker.

repareren is koelblock vervangen en andere fansquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Repareren = extra fan erbij zetten?
Dat kan ik zelf ook wel.

quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:45 schreef existenz het volgende:
tvp, morgen zoek ik het nieuwe topic wel weer

Right..quote:Harmonix's Rob Kay has responded to criticisms over the European price point for Rock Band, telling Eurogamer: "We're not trying to rip anybody off."

Zeg dan gewoon nietsquote:

Ow? En daarom heb ik de mijne gefixed zonder waar jij het over hebtquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
repareren is koelblock vervangen en andere fans( zou het zelf wel kunnen maar kan die onderdelen toch niet zo in de winkel kopen zoals bij een pc ) dus kan het net zo goed door die gasten laten doen

Waar ergens? Ik ben eind deze maand op vakantie, dus een paar dagen wachten moet ik sowiezo al.quote:Op woensdag 9 april 2008 08:58 schreef FJD het volgende:
Heb GTA gister ook in de preorder gegooid. Wel online want 60,- gaat me iets te ver, paar daagjes wachten voor een 25,- lagere prijs vind ik een beter idee

Gamehubs.comquote:Op woensdag 9 april 2008 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
Waar ergens? Ik ben eind deze maand op vakantie, dus een paar dagen wachten moet ik sowiezo al.

Ik wil Bully nu ook hebben waar heb je die gekocht? en gewoon voor de volle prijs?quote:Op woensdag 9 april 2008 08:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben van plan om Bully voor 100% uit te spelen voordat GTA komt!

Moet je zeker kopen, als je GTA tof vind zal je dit zeker ook diggen. Ik heb hem bij de MM weg. 41 euro. En ik kan je zeggen dat ik het eerst veel geld vond.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil Bully nu ook hebben waar heb je die gekocht? en gewoon voor de volle prijs?
Ik zoek hem eerst even 2de hands.

Drommels een hele euro.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:56 schreef jorienvdherik het volgende:
bully is al 40 bij dixons

Dikke winstquote:

wat denk je zelfquote:Op woensdag 9 april 2008 10:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dikke winst![]()
![]()
Is ie nog nergens naar 30 euro afgeprijsd ofzo?

Durf je dat wel aan? Ik vind Bully vet he! Alles wat ik goed vind, schijn jij weer slecht te vinden, ik waarschuw je maar evenquote:Op woensdag 9 april 2008 09:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil Bully nu ook hebben waar heb je die gekocht? en gewoon voor de volle prijs?
Ik zoek hem eerst even 2de hands.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |