wat wil je nu voor mode?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:18 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Je kickt mn ass anders dik
Ik heb nog nooit geprobeerd veel punten te halen, nooit online gespeeld. Ben alleen bezig met 100x dezelfde lijn om m perfect te krijgen, en hippie flips
Ik ook bijnaquote:
Ik zie nu pas dat het niet Vosss isquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
Edwinuss, waarom heb je het ouwe icoon van Vosss?
wiequote:Op dinsdag 8 april 2008 22:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
Edwinuss, waarom heb je het ouwe icoon van Vosss?
Ik moet nu echt gaan trouwensquote:
de mijne loopt alleen vast op disc4 , de rest werkt prima en andere spellen werken ook gewoonquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je xbox loopt vast op LO?
Maat van mij had hetzelfde!
Hij liep iedere keer vast, en disc 4 deed helemaal niets meer, 2 weken erna had hij een RRoD
ben ik verplicht om iedereen te kennen ofzo ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Vosss / NED, newbie die je d'r bent.
vosss
dan had die dat al 2 weken moeten hebben , want ik zit al een maand op het punt waar ik nu zitquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jorgen krijgt een RRoD binnen 2 weken jalalala![]()
![]()
jammer...quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan had die dat al 2 weken moeten hebben , want ik zit al een maand op het punt waar ik nu zit
naja als mijne het begeeft dan bouw ik hem omquote:
Als je 360 hem begeeft kan je hem ook niet ombouwen meer hoor?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
naja als mijne het begeeft dan bouw ik hem om, ik kan hem toch niet naar duitsland sturen en naar amerika is te duur
( koop wel een andere 360 voor live natuurlijk )
jawel , je kan hem gewoon laten repareren bij sommige games boeren maar dan moet je betalen natuurlijk :pquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je 360 hem begeeft kan je hem ook niet ombouwen meer hoor?
Repareren = extra fan erbij zetten?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jawel , je kan hem gewoon laten repareren bij sommige games boeren maar dan moet je betalen natuurlijk :p
Ik was dat aan het kijkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
was je niet een ruk voetbal spel aan het spelenBen je er over 20 min nog ?
ik ook ff dan denk ikquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik was dat aan het kijkenIn de rust even gespeeld, en toen level up gegaan. Om 00.00 ben ik er zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |