Kan momenteel niet. Het systeem ligt er weer eens uitquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:25 schreef MJay1 het volgende:
Nu heb ik wel weer de RROD. Ik zal Microsoft maar eens bellen
Haha, verdomme dat had ik ook. Ze zullen wel op Windows draaien daarquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kan momenteel niet. Het systeem ligt er weer eens uitIk moest morgen terugbellen.
zijn ze nog niet bevrijd in limburg ofzoquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kan momenteel niet. Het systeem ligt er weer eens uitIk moest morgen terugbellen.
Ik zal ze om 9 uur ofzo nog ff een keertje bellen, misschien dat hij het dan wel doet. Me xbox moet ik zeker terug hebben voordat GTAIV verschijntquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zijn ze nog niet bevrijd in limburg ofzo
Echt irritant!quote:
Komt me heel bekend voor jaquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
komt omdat ik em heb gemaaktquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:34 schreef Lyzio het volgende:
Was dit topic even weg ofzo?Zeker 5 minuten gezocht en hij stond nergens in de database.
Merk ik ook vaak inderdaad. Topics die opeens totaal verdwijnen en dan na een minuut weer verschijnen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:34 schreef Lyzio het volgende:
Was dit topic even weg ofzo?Zeker 5 minuten gezocht en hij stond nergens in de database.
Dit lijkt me sterk. Maar 10 nummers?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:24 schreef FJD het volgende:
Vervolgens moet je voor de normale prijs het spel nog kopen, wat vrij kaal en uitgekleed is qua nummers (10 in totaal).
170,- voor de 'set' en dan nog een losse bass-gitaar a 80,- en het spel zelf natuurlijkquote:
You're right. Dat zijn de EU exclusives geloof ik, alhoewel dat er 9 zijnquote:En dit lijkt me ook vrij sterk. Maar 10 nummers?
Ah oke.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:31 schreef FJD het volgende:
[..]
170,- voor de 'set' en dan nog een losse bass-gitaar a 80,- en het spel zelf natuurlijk
[..]
You're right. Dat zijn de EU exclusives geloof ik, alhoewel dat er 9 zijnMea culpa
![]()
Blijft een naaistreek natuurlijk
vroeg ik me ook al af..quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:35 schreef Reneuh het volgende:
Wie heeft hier gamertag DeStudent?
kom jij eens snel COD spelen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:32 schreef Lyzio het volgende:
Inderdaad een schandalige prijs zeg.
Champions League lieve schat.quote:
denk dat je het dan via de site hebt gedaan, want via xbox live kan het wel gewoon volgens mij..quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:42 schreef FJD het volgende:
Dat ben ikOntzettend irritant dat je niet even een text message mee kunt sturen.
Hmmm neequote:Op dinsdag 8 april 2008 21:43 schreef Edwinuss het volgende:
denk dat je het dan via de site hebt gedaan, want via xbox live kan het wel gewoon volgens mij..
quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Hmmm neeIk kan wel een voice chat meesturen maar dat wil ik jullie nu nog niet aan doen
Vroeg ik me inderdaad ook afquote:
Ik heb mijne nu ook in m'n profiel gegooid, dat maakt het iets duidelijk.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:56 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik vind dat iedereen 1 universele nickname moet hebben
Kom skate dan!quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:59 schreef Edwinuss het volgende:
Mass Effect is uitgesteld voor de PC. Stumpers, nu hebben ze niks meer om naar uit te kijken.
Is goed, maar kan niet heel lang blijven want ik moet zo noodgedwongen naar de kroeg.quote:
TECNOMIC NL is Cyberia.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:45 schreef Lyzio het volgende:
Wie is trucer en TECNOMIC NL (ik verdenk Cyb daarvan) en SpringHippo?
Je kickt mn ass anders dikquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:13 schreef Edwinuss het volgende:
laatste keer is heel lang geledenDus verwacht niet te veel
wat wil je nu voor mode?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:18 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Je kickt mn ass anders dik
Ik heb nog nooit geprobeerd veel punten te halen, nooit online gespeeld. Ben alleen bezig met 100x dezelfde lijn om m perfect te krijgen, en hippie flips
Ik ook bijnaquote:
Ik zie nu pas dat het niet Vosss isquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
Edwinuss, waarom heb je het ouwe icoon van Vosss?
wiequote:Op dinsdag 8 april 2008 22:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
Edwinuss, waarom heb je het ouwe icoon van Vosss?
Ik moet nu echt gaan trouwensquote:
de mijne loopt alleen vast op disc4 , de rest werkt prima en andere spellen werken ook gewoonquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je xbox loopt vast op LO?
Maat van mij had hetzelfde!
Hij liep iedere keer vast, en disc 4 deed helemaal niets meer, 2 weken erna had hij een RRoD
ben ik verplicht om iedereen te kennen ofzo ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Vosss / NED, newbie die je d'r bent.
vosss
dan had die dat al 2 weken moeten hebben , want ik zit al een maand op het punt waar ik nu zitquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jorgen krijgt een RRoD binnen 2 weken jalalala![]()
![]()
jammer...quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan had die dat al 2 weken moeten hebben , want ik zit al een maand op het punt waar ik nu zit
naja als mijne het begeeft dan bouw ik hem omquote:
Als je 360 hem begeeft kan je hem ook niet ombouwen meer hoor?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
naja als mijne het begeeft dan bouw ik hem om, ik kan hem toch niet naar duitsland sturen en naar amerika is te duur
( koop wel een andere 360 voor live natuurlijk )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |