abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 april 2008 @ 09:50:03 #1
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_57951270
Game on en denk even 2x na voor je iets posts Posts als "vet spel", "stoer spel", "ik own met FIFA e.d." voegen niks toe.

Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_57951319
Het is allemaal mijn schuld

Nee maar serieus, als ik dat zo teruglees dan snap ik het wel en dan zie ik ook wel dat ik met een iets te jolige insteek dit topic in ben gesprongen. De uitleg ( ) in de OP helpt natuurlijk ook niet mee maar het zou laf zijn om me daar achter te verschuilen. Ik had het zelf iets meer richting SC ingeschat, dan kun je zeggen "ga naar de GAM SC" maar ik vind juist de stap daartussen leuk; Slap ouwehoeren maar wel over de Xbox

Maar goed, voortaan bij al m'n slappe ouwehoer posts zal ik wat nuttigs proberen toe te voegen Bij deze m'n eerste aanzet.

Wat missen we nou nog echt bij de Xbox? Los van natuurlijk de makkelijke antwoorden als "fatsoenlijke koeling" en "betrouwbaarheid" vraag ik me af of er echt nog kansen zijn die MS onbenut heeft gelaten. Qua spellen heb ik geen flauw idee, ik heb wel het vermoeden dat RTS redelijk ondervertegenwoordigd is maar dat komt denk ik vooral door het ontbreken van een muis. Zou een muis addon dan iets zijn? Ik weet dat MS niet zo happig is om de Xbox op een PC te laten lijken (en daarmee haar eigen markt onder druk te zetten) maar nu de PC meer en meer ten onder gaat aan de piraterij is het zeker geen slecht zetje om ook RTS spelers de console op te krijgen.

Maar qua hardware is het meest in het oog springende vraagstuk natuurlijk de BR kwestie. Om de concurrentie met de PS3 aan te gaan wil je dat ding intern plaatsen zodat alle nieuwe kopers automatisch een BR speler hebben maar goed dan zul je zien dat ontwikkelaars ook op BR spellen willen gaan ontwikkelen (zoals bv. MGS die niet past op een DL-DVD) maar wat doe je dan met je fanbase? Ga je daar een losse BR drive voor verkopen of ga je voor een klein bedrag aanbieden om oude Xboxen om te bouwen? Met dat laatste maak je je product natuurlijk weer complexer, iets wat je liever niet wil in een tijdperk waar eenvoud de massa aanspreekt.

Goed, nog andere inbreng?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 10 april 2008 @ 09:52:59 #3
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57951324
Goede TT

En Volgens mij gaan we het idd over bully hebben. De game is echt leuk en verslavend, alleen ben ik echt veeeeel te traag voor die biologielessen. Ik snij niet zo snel, ik ben geen slager
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_57951325
Ook ik ga mijn offtopic posts achterwege laten!
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:45 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Maak dan eens een uigebreidd post over je indrukke. Ik ben best geinteresseerd in deze game, maar alleen met vet kan ik niks.
Ik ben Boris niet

Maar je moet gewoon denken aan een GTA in het klein. Of dat is tenminste wat ik er van verwacht!
Ik ga het objectief beoordelen!
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:52 schreef Rossdale het volgende:
Goede TT

En Volgens mij gaan we het idd over bully hebben. De game is echt leuk en verslavend, alleen ben ik echt veeeeel te traag voor die biologielessen. Ik snij niet zo snel, ik ben geen slager
Moet je dat met de analoge sticks doen? Mij lijkt dat op de Wii wel weer heel vet werken.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 10 april 2008 @ 09:56:05 #5
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57951380
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:53 schreef AQuila360 het volgende:

Moet je dat met de analoge sticks doen? Mij lijkt dat op de Wii wel weer heel vet werken.
Jep en daar ben ik niet zo'n ster in...
  donderdag 10 april 2008 @ 09:58:03 #6
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57951413
sinds die edwin nog wat er zit

is het omlaag gegaan
  donderdag 10 april 2008 @ 09:58:14 #7
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_57951418
Zie hier nieuwe screenshots van de favoriete nieuwe XBLA game van AQuila360

donderdag 10 april 2008 @ 09:58:40 #8
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57951430
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:52 schreef FJD het volgende:
Het is allemaal mijn schuld

Nee maar serieus, als ik dat zo teruglees dan snap ik het wel en dan zie ik ook wel dat ik met een iets te jolige insteek dit topic in ben gesprongen. De uitleg ( ) in de OP helpt natuurlijk ook niet mee maar het zou laf zijn om me daar achter te verschuilen. Ik had het zelf iets meer richting SC ingeschat, dan kun je zeggen "ga naar de GAM SC" maar ik vind juist de stap daartussen leuk; Slap ouwehoeren maar wel over de Xbox

Maar goed, voortaan bij al m'n slappe ouwehoer posts zal ik wat nuttigs proberen toe te voegen Bij deze m'n eerste aanzet.

Wat missen we nou nog echt bij de Xbox? Los van natuurlijk de makkelijke antwoorden als "fatsoenlijke koeling" en "betrouwbaarheid" vraag ik me af of er echt nog kansen zijn die MS onbenut heeft gelaten. Qua spellen heb ik geen flauw idee, ik heb wel het vermoeden dat RTS redelijk ondervertegenwoordigd is maar dat komt denk ik vooral door het ontbreken van een muis. Zou een muis addon dan iets zijn? Ik weet dat MS niet zo happig is om de Xbox op een PC te laten lijken (en daarmee haar eigen markt onder druk te zetten) maar nu de PC meer en meer ten onder gaat aan de piraterij is het zeker geen slecht zetje om ook RTS spelers de console op te krijgen.

Maar qua hardware is het meest in het oog springende vraagstuk natuurlijk de BR kwestie. Om de concurrentie met de PS3 aan te gaan wil je dat ding intern plaatsen zodat alle nieuwe kopers automatisch een BR speler hebben maar goed dan zul je zien dat ontwikkelaars ook op BR spellen willen gaan ontwikkelen (zoals bv. MGS die niet past op een DL-DVD) maar wat doe je dan met je fanbase? Ga je daar een losse BR drive voor verkopen of ga je voor een klein bedrag aanbieden om oude Xboxen om te bouwen? Met dat laatste maak je je product natuurlijk weer complexer, iets wat je liever niet wil in een tijdperk waar eenvoud de massa aanspreekt.

Goed, nog andere inbreng?
Ik las gisteren ergens iets over een Wii-360-mote Serieus,.... M$ zou volgens de geruchten ook iets ala Wii-games willen lanceren,.... misschien wel voor Kerst,.... of het waar is? Geen idee. Dat is overigens niet iets wat ze missen trouwens. Voor mij hoeven ze helemaal niet die kant op. Nintendo is ongrijpbaar op dat gebied. Het mediacenter wat ze altijd wilden zijn is ook niet haalbaar meer. Misschien iets voor de volgens console? Ik mis eigenlijk niks,.... ja een FF game op de 360

Bron
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 10 april 2008 @ 10:00:55 #9
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_57951468
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:58 schreef jorienvdherik het volgende:

is het omlaag gegaan
Ik moet er eigenlijk niet op reageren maar kan het niet laten.
Eerlijk gezegd eerder sinds jij er bent. Wat is nou het nut van jou post? 0,0! Post eens wat over je game-ervaringen, nieuws, screenshots etc.
En doe aub iets aan je manier van posten. Dit zou al een veel betere en volwassenere (spelling? ) post zijn:
quote:
Sinds Edwin in dit topic is, is het niveau omlaag gegaan.
Blijft een nutteloze posts maar ik weet zeker dat mensen dan ook anders (positiever) op je zullen reageren.
  donderdag 10 april 2008 @ 10:02:38 #10
34586 kepler
No bounce, no play
pi_57951504
ik zat trouwens te denken, ik kan me iets herinneren dat Bungie ooit iets heeft gezegd dat clan-support zou komen in de lente update voor de Xbox 360. Nu hebben we laatst een update gehad aan Xbox Live zelf, en meestal is dat vlak voor een 360-update. Het zou ideale timing zijn om zo vlak voor GTAIV een 360-update uit te brengen met clan-support.

Dit zijn oude screens, geen idee of die echt zijn of niet Maar het gerucht van clan-support gaan nu al tijden. Zal het met deze update dan eindelijk gebeuren?

Ik kan alleen die opmerking van bungie niet meer vinden...
The line is a dot to you!
  donderdag 10 april 2008 @ 10:03:03 #11
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57951512
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zie hier nieuwe screenshots van de favoriete nieuwe XBLA game van AQuila360

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Stom spel

Dat hele XBLA kan me gestolen worden tegenwoordig! Echt zo jammer in het begin was het tof en speelde ik altijd ff de trails maar nu staat er zo veel op en zo veel crap dat ik er niet eens meer aan begin!

Wil alleen Outpost Kaloki nog maar ik wacht tot dat die voor 400 puntjes in die budgetreeks komt.
  donderdag 10 april 2008 @ 10:04:40 #12
34586 kepler
No bounce, no play
pi_57951543
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:58 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik las gisteren ergens iets over een Wii-360-mote Serieus,.... M$ zou volgens de geruchten ook iets ala Wii-games willen lanceren,.... misschien wel voor Kerst,.... of het waar is? Geen idee. Dat is overigens niet iets wat ze missen trouwens. Voor mij hoeven ze helemaal niet die kant op. Nintendo is ongrijpbaar op dat gebied. Het mediacenter wat ze altijd wilden zijn is ook niet haalbaar meer. Misschien iets voor de volgens console? Ik mis eigenlijk niks,.... ja een FF game op de 360

Bron
Zo'n Wii360-mote is niet veel anders dan een add-on als de gitaar, Vision cam, etc. Ik zou het zelf nooit kopen denk ik Als Microsoft het ooit zal uitbrengen.

Mediacenter is trouwens wel gelukt hoor Ik gebruik de 360 voornamelijk als mediacenter nu
  donderdag 10 april 2008 @ 10:08:21 #13
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57951615
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:02 schreef kepler het volgende:
ik zat trouwens te denken, ik kan me iets herinneren dat Bungie ooit iets heeft gezegd dat clan-support zou komen in de lente update voor de Xbox 360. Nu hebben we laatst een update gehad aan Xbox Live zelf, en meestal is dat vlak voor een 360-update. Het zou ideale timing zijn om zo vlak voor GTAIV een 360-update uit te brengen met clan-support.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit zijn oude screens, geen idee of die echt zijn of niet Maar het gerucht van clan-support gaan nu al tijden. Zal het met deze update dan eindelijk gebeuren?

Ik kan alleen die opmerking van bungie niet meer vinden...
Dat zou wel heel gaaf zijn trouwens Dat betekend waarschijnlijk alleen nog maar meer samenspel met bekenden en dat is nou net wat Xbox Live zo leuk maakt
pi_57951618
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:58 schreef Chocobo het volgende:
Ik denk ook niet dat ze de Wii kant op moeten. De hele Wii ademt basic uit. Dat is niet slecht, sterker nog het is een meesterzet. Van de hardware tot aan de software, alles is ontzettend eenvoudig, duidelijk en gebruiksvriendelijk. Alleen de echte settings zitten achter de schermen nog op traditionele wijze in elkaar. Als je naar het Dashboard van de Xbxo gaat dan moet je de eerste keer toch wel even slikken over waar je alles kunt vinden. Als wij, als gamers, dat al vinden dan kun je er donder op zeggen dat de gemiddelde persoon er niets van snapt. Dan kun je dat wel simpeler willen maken maar dan schoffeer je je huidige klanten. Lijkt me niet de way to go.

Ik denk dat in de toekomst de PS3 precies goed zit. De menustructuur zit beter in elkaar (mensen willen geen media center maar photo's, movies, music), daarnaast zit er een BR speler in en over een jaar of twee is het overal mogelijk om het ding als digitale TV en PVR te gebruiken. Vanaf dat moment zal het heel erg hard gaan met de PS3.

Qua gaming en gaming network heeft Microsoft het enorm goed voor elkaar. Live staat erg goed op poten en doordat MS zelf, de omgebouwde consoles kan weren, is het voor ontwikkelaars erg interessant om te ontwikkelen voor de Xbox. Echter, qua side-features heeft Sony de betere kaarten in handen en ik verwacht dat ze daar ook op gaan winnen binnen een jaar of 5.
pi_57951628
tvp. Mag dat dan wel?
  donderdag 10 april 2008 @ 10:09:28 #16
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57951633
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:04 schreef kepler het volgende:

[..]

Zo'n Wii360-mote is niet veel anders dan een add-on als de gitaar, Vision cam, etc. Ik zou het zelf nooit kopen denk ik Als Microsoft het ooit zal uitbrengen.

Mediacenter is trouwens wel gelukt hoor Ik gebruik de 360 voornamelijk als mediacenter nu
Vind je? Zie het als een desperate copy paste aktie. GH(deel 1, 2, of 3) is voor elke console verkrijgbaar toch? Ding moet gewoon doen waarvoor die gemaakt is! Games en gaming voor groot publiek.

Doelde meer op het complete plaatje,... films, muziek,.... games,... zie het gewoon niet gebeuren. Ding maakt veels te veel lawaai om te genieten van muziek. Moet mijn centerspeaker altijd harder zetten om stemmen te horen Helemaal nu blu-ray de nieuwe media standaard is geworden, houd het op dat gebied toch allemaal een beetje op.
  donderdag 10 april 2008 @ 10:11:15 #17
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57951665
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:08 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat ze de Wii kant op moeten. De hele Wii ademt basic uit. Dat is niet slecht, sterker nog het is een meesterzet. Van de hardware tot aan de software, alles is ontzettend eenvoudig, duidelijk en gebruiksvriendelijk. Alleen de echte settings zitten achter de schermen nog op traditionele wijze in elkaar. Als je naar het Dashboard van de Xbxo gaat dan moet je de eerste keer toch wel even slikken over waar je alles kunt vinden. Als wij, als gamers, dat al vinden dan kun je er donder op zeggen dat de gemiddelde persoon er niets van snapt. Dan kun je dat wel simpeler willen maken maar dan schoffeer je je huidige klanten. Lijkt me niet de way to go.

Ik denk dat in de toekomst de PS3 precies goed zit. De menustructuur zit beter in elkaar (mensen willen geen media center maar photo's, movies, music), daarnaast zit er een BR speler in en over een jaar of twee is het overal mogelijk om het ding als digitale TV en PVR te gebruiken. Vanaf dat moment zal het heel erg hard gaan met de PS3.

Qua gaming en gaming network heeft Microsoft het enorm goed voor elkaar. Live staat erg goed op poten en doordat MS zelf, de omgebouwde consoles kan weren, is het voor ontwikkelaars erg interessant om te ontwikkelen voor de Xbox. Echter, qua side-features heeft Sony de betere kaarten in handen en ik verwacht dat ze daar ook op gaan winnen binnen een jaar of 5.
Zo dan Ik deel je mening volledig.
pi_57951667
quote:
Wat missen we nou nog echt bij de Xbox?
Qua games mis ik ten eerste een next-gen snowboarding game. Amped 3 is al drie jaar oud en heeft geen online mode.

Ten tweede mis ik gewoon wat originele games. Het is elke keer maar een nieuwe shooter van die serie, een nieuwe racegame van die serie, en een nieuw voetbalspel van die serie. Er mogen wel wat nieuwe originele en creatieve franchises komen wat mij betreft. Kijk bijvoorbeeld niet naar de mainstream sporten als voetbal en tennis, maar juist naar de wat minder bekende sporten. Qua first person lijkt Mirror's Edge me bijvoorbeeld erg interessant. Maar verder is het bijna allemaal 13-in-een dozijn.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_57951709
Mag een TVP nog wel?

Anyway, bijna mn toetsweek voorbij dus dan kan ik weer lekker Blue Dragon gaan spelen. Tis best vermakelijk maar niet echt moeilijk. Wel jammer dat je niet overal kan opslaan. Moet je soms helemaal terug lopen naar een save point omdat je anders alles weer kwijt bent
Ooh, I just felt my dick move!
  donderdag 10 april 2008 @ 10:15:24 #20
34586 kepler
No bounce, no play
pi_57951748
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:09 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Vind je? Zie het als een desperate copy paste aktie. GH(deel 1, 2, of 3) is voor elke console verkrijgbaar toch? Ding moet gewoon doen waarvoor die gemaakt is! Games en gaming voor groot publiek.

Doelde meer op het complete plaatje,... films, muziek,.... games,... zie het gewoon niet gebeuren. Ding maakt veels te veel lawaai om te genieten van muziek. Moet mijn centerspeaker altijd harder zetten om stemmen te horen Helemaal nu blu-ray de nieuwe media standaard is geworden, houd het op dat gebied toch allemaal een beetje op.
Nou ja, heel desperate vind ik het niet. De Wii (en vooral de bediening) is een groot succes, en grote successen worden altijd gekopieerd. Zelfs Sony heeft vlak voor de launch op het allerlaatste moment motion-sensors in de controller gestopt. Ik ga er vanuit dat ze het gewoon als een add-on uitbrengen, met een aantal games die er (een klein beetje) gebruik van zullen maken en een aantal games speciaal gericht op de Wii-mote. Beetje hetzelfde met de Vision-cam. En waarom zou Microsoft het niet proberen? Zo'n zelfde soort add-on heb je nu ook op de PS2 (alhoewel niet ontwikkeld door Sony).

Mediacenter wordt inderdaad moeilijk, zeker nu BluRay gewonnen heeft. Maar voor mijn doeleinden werkt het meer dan prima. Foto's bekijken werkt prima, muziek streamen tijdens games is ideaal, videos (ook divx) gaat ook prima. Ik zit eigenlijk te wachten op dat IPTV waar ze mee bezig zijn. Hopelijk komt dat ook naar NL en dan is het wel echt een mediacenter geworden. Wel een luidruchtige inderdaad
pi_57951760
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:03 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Stom spel
Dit zijn mijns inziens ook reacties die kant noch wal slaan. Elke keer als iemand over een nieuw spel begint zijn er wel bepaalde users die het meteen de grond in boren. Beter zou zijn als je ff zou beargumenteren waarom het je een stom spel lijkt. Mij lijkt het namelijk erg tof. Trefbal

pi_57951786
quote:
Wat missen we nou nog echt bij de Xbox? Los van natuurlijk de makkelijke antwoorden als "fatsoenlijke koeling" en "betrouwbaarheid" vraag ik me af of er echt nog kansen zijn die MS onbenut heeft gelaten. Qua spellen heb ik geen flauw idee,....

Wat mij tot nu toe qua games nog het meest in het oog springt is het feit dat niet alle xbox games zondermeer op de 360 gespeeld kunnen worden. Was toch niet zo'n fijne verrassing en waarom? Ook de xbox-orginals sectie in de game-store is niet super uitgebreid. Verwacht niet dat dat ooit nog zal gebeuren, zal wel teveel geld kosten, had alleen graag bijvoorbeeld Mashed op de 360 gedaan, zo zijn er nog wel een aantal titels.

En blu-ray, Microsoft kan het zich niet veroorloven om een 360 uit te brengen met een interne blu-ray speler, er zijn nu al zoveel verschillende consoles. Wordt een kostbare aangelegenheid om alles dan gelijk te trekken (alle 360's een blu-ray). Zal eerder wel in de volgende xbox komen.
  donderdag 10 april 2008 @ 10:19:41 #23
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57951839
Ik denk ook wel dat de Playstation 3 op de lange termijn de 360 voorbij gaat. Maar ik neem aan dat er een nieuwe xbox komt over een jaar of 2 ofzo? dan heeft die er 5 jaar opzitten dat is redelijk normaal.

Hoe gaat het dan? Want die wordt dan een stuk beter als de PS3 lijkt me. Sony kan het zich denk niet veroorloven om dan ook met een nieuwe te komen.
  donderdag 10 april 2008 @ 10:21:13 #24
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57951880
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:15 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Dit zijn mijns inziens ook reacties die kant noch wal slaan. Elke keer als iemand over een nieuw spel begint zijn er wel bepaalde users die het meteen de grond in boren. Beter zou zijn als je ff zou beargumenteren waarom het je een stom spel lijkt. Mij lijkt het namelijk erg tof. Trefbal
Ik deed dat meer omdat Morph doelde op het feit dat ik alleen crap spellen speel! En daaronder staat dat ik dat hele XBLA niet meer zo leuk vind.
pi_57951892
quote:
Goede TT

Ik lees het vaker, dan mensen moeite hebben met biologie.
Probeer anders RB ingedrukt te houden, daarmee snijd je langzamer maar wel preciezer.
Ik had er niet echt moeite mee, komt misschien door mn hand-oog coordinatie.
Anyway, op een gegeven moment heb je elke les wel onder de knie.

Bij dodgebal kun je het beste eerst springen, en op het dooie punt de bal gooien.
Bal komt aan op het hoofd van de tegenstander en rolt weer jou kant op.

Achteraf vond ik Art 4 + 5 het kutst.
Er komen teveel dingen op je af waardoor je geen centimeter opschiet, les niet gehaald weer wachten -_- .

ben nu bezig met Viva Pinata 1000/1000 ...die 50 uur achievement duurt nog wel ff.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  donderdag 10 april 2008 @ 10:25:18 #26
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_57951973
Vet spel!
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_57952044
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:21 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik deed dat meer omdat Morph doelde op het feit dat ik alleen crap spellen speel! En daaronder staat dat ik dat hele XBLA niet meer zo leuk vind.
Klopt, ik vind XBLA ook behoorlijk waardeloos. Maar dat komt door al die remakes van oude games die er op staan. Who cares about oude spelllen als Pacman, Frogger of Doom. Breng dan een full-priced Xbox 360 game uit die bestaat uit een compilatie van een stuk of 100 van die oude games. Voor de mensen die daarin geinteresseerd zijn.

Maar Pirates vs. Ninjas Dodgeball is juist een van de games die Arcade weer een beetje op niveau brengt.

Sony heeft het wat dat betreft een stuk beter voor mekaar, met originele games als Pain, Bowling, Flow, Sky Diving etc.

pi_57952138
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:19 schreef AQuila360 het volgende:
Ik denk ook wel dat de Playstation 3 op de lange termijn de 360 voorbij gaat. Maar ik neem aan dat er een nieuwe xbox komt over een jaar of 2 ofzo? dan heeft die er 5 jaar opzitten dat is redelijk normaal.

Hoe gaat het dan? Want die wordt dan een stuk beter als de PS3 lijkt me. Sony kan het zich denk niet veroorloven om dan ook met een nieuwe te komen.
Dat is ook wat ik denk
pi_57952186
quote:

Dat argument hoorde ik van Morph ook een keer maar wat kan een nieuwe Xbox voor geniale features brengen?

De X360 bracht HD graphics en daarom ook een veel krachtigere console maar what's next? Betere graphics hebben geen enkele zin omdat de TVs dat niet aankunnen en de komende 10 jaar vast ook niet aan zullen kunnen. Je hebt dan misschien meer rekenkracht om met ingewikkelde modellen de lichtinval e.d. realistischer te maken. Dat zal allemaal wel maar je hoeft nog steeds maar 1920x1080 pixels weer te geven en zolang we nu nog verbaast worden door steeds nieuwer, mooier en beter (straks GTA IV, daarna Bad Company en volgend jaar met Mafia 2), zijn graphics geen echte unique selling point voor een nieuwe Xbox.

Dan kun je de menustructuur gebruiksvriendelijker gaan maken maar dat is ook niet echt een geweldige feature; MS zou bv. customizable menu's als (al dan niet betaalde) firmware upgrade kunnen brengen. Hoe dan ook, het is geen feature waarop je een console gaat kopen.

Dan blijft over de BR speler. Naar mijn mening zeker een goed argument om een evt. nieuwe Xbox te kopen. Echter, waarom zou ik een nieuwe Xbox kopen puur en alleen voor de BR speler? De prijs van zo'n console zal rond die van de PS3 komen te liggen (want duurder dan de huidige consoles) en dan krijg je een console die weinig extras kan behalve BR afspelen. Dan is de keuze voor een PS3 wel heel erg makkelijk.

Natuurlijk kan MS ontwikkelaars pushen om de Xbox360 te verlaten en spellen voortaan alleen maar op BR aanbrengen maar een nieuwe console die weinig extra biedt, op zo'n manier de markt op pushen zal een stormvloed aan negatieve kritiek opleveren en na het enorme RROD fiasco (als je product als onbetrouwbaar bij Kassa komt dan heb je echt een probleem) lijkt het me niet de juiste weg om te gaan voor MS.

Kortom, what's next? Misschien komen er wel helemaal geen nieuwe consoles meer maar houdt het hier gewoon op en komen er alleen nieuwe games.
pi_57952279
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:34 schreef FJD het volgende:

[..]
Kortom, what's next? Misschien komen er wel helemaal geen nieuwe consoles meer maar houdt het hier gewoon op en komen er alleen nieuwe games.
Interessant punt inderdaad. Ik zit te denken om morgen ook een Xbox 360 te halen (jaja, nu al) en ben dus ook aan het denken wat er gaat komen op het gebied van nieuwe consoles. Over een eventuele opvolger van de 360 lees ik niet veel, behalve dat MS er al aan begonnen is. Ze moeten namelijk wel, zoals ze zelf zeggen.

Wat kan er nog komen, wat kan je nog meer uit een HD TV persen? Zijn echte 3D beelden een optie? Ik weet het niet, maar praatten we ook niet zo tijdens de PSX?
Chuck Norris has the greatest Poker-Face of all time. He won the 1983 World Series of Poker, despite holding only a Joker, a Get out of Jail Free Monopoloy card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game UNO.
  donderdag 10 april 2008 @ 10:46:10 #31
34586 kepler
No bounce, no play
pi_57952450
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:34 schreef FJD het volgende:

[..]

Dat argument hoorde ik van Morph ook een keer maar wat kan een nieuwe Xbox voor geniale features brengen?

De X360 bracht HD graphics en daarom ook een veel krachtigere console maar what's next? Betere graphics hebben geen enkele zin omdat de TVs dat niet aankunnen en de komende 10 jaar vast ook niet aan zullen kunnen. Je hebt dan misschien meer rekenkracht om met ingewikkelde modellen de lichtinval e.d. realistischer te maken. Dat zal allemaal wel maar je hoeft nog steeds maar 1920x1080 pixels weer te geven en zolang we nu nog verbaast worden door steeds nieuwer, mooier en beter (straks GTA IV, daarna Bad Company en volgend jaar met Mafia 2), zijn graphics geen echte unique selling point voor een nieuwe Xbox.

Dan kun je de menustructuur gebruiksvriendelijker gaan maken maar dat is ook niet echt een geweldige feature; MS zou bv. customizable menu's als (al dan niet betaalde) firmware upgrade kunnen brengen. Hoe dan ook, het is geen feature waarop je een console gaat kopen.

Dan blijft over de BR speler. Naar mijn mening zeker een goed argument om een evt. nieuwe Xbox te kopen. Echter, waarom zou ik een nieuwe Xbox kopen puur en alleen voor de BR speler? De prijs van zo'n console zal rond die van de PS3 komen te liggen (want duurder dan de huidige consoles) en dan krijg je een console die weinig extras kan behalve BR afspelen. Dan is de keuze voor een PS3 wel heel erg makkelijk.

Natuurlijk kan MS ontwikkelaars pushen om de Xbox360 te verlaten en spellen voortaan alleen maar op BR aanbrengen maar een nieuwe console die weinig extra biedt, op zo'n manier de markt op pushen zal een stormvloed aan negatieve kritiek opleveren en na het enorme RROD fiasco (als je product als onbetrouwbaar bij Kassa komt dan heb je echt een probleem) lijkt het me niet de juiste weg om te gaan voor MS.

Zolang de graphics van de huidige games niet eruit zien als een film, dan kunnen ze altijd nog beter. Dat heeft helemaal niks met je TV te maken, maar gewoon met de kracht van de console. Maar de grootste vooruitgang zal niet zitten in de graphics, maar in de physics. Wat dacht je van een GTA, maar dan met de mogelijkheid om elk gebouw op te blazen, ruiten die realistisch breken, etc. Die richting zie je de games nu al opgaan, maar met meer CPU-kracht zal dit alleen maar toffer worden.

Wat bieden de PS3/360 nu eigenlijk voor geniale features? Dat was ook gewoon meer een evolutie van de PS2 en Xbox.

Nee, ik zie nog meer dan genoeg ruimte voor de volgende generatie consoles.
pi_57952463
quote:

Wat missen we nou nog echt bij de Xbox?
Een GOED rallyspel.
Dat mis ik nou echt bij de Xbox.
Colin Mcrae Dirt was even leuk maar puur Arcade...
Sega Rally is om te huilen... en zoals het er nu naar uitziet komt er voorlopig ook niks in die geest op de markt...

Nou dat mis ik dus...
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_57952520
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:46 schreef kepler het volgende:

Nee, ik zie nog meer dan genoeg ruimte voor de volgende generatie consoles.
Tuurlijk...
Moet je eens opletten als je over 10 jaar op de vierde generatie Xbox speelt, dan lach je om de physics en graphics van de spellen die je nu speelt.
Doe je nu ook met games van 10 jaar terug.
Ik zeg niet dat alle spellen nu slecht zijn, of dat alle spellen van 10 jaar terug slecht zijn, helemaal niet (zaalvoetbal in fifa 98 ftw) maar de spellen worden de komende jaren gewoon weer verbeterd...
En zo blijft de gamewereld net als de gewone wereld doordraaien...
pi_57952655
quote:

Persoonlijk denk ik dat mensen te veel in console-generaties denken. Ik verwacht dat Microsoft over 2-3 jaar met een nieuwe console komt, maar dat Sony daar pas over 5-6 jaar mee komt. Hoewel Sony dan later komt dan Microsoft, heeft Sony dan weer een stuk geavanceerdere hardware, want dat wordt ieder jaar beter. Dus mensen die de Xbox 720 hebben gekocht, kopen drie jaar daarna ook de PS4 omdat die weer stukken beter is dan de Xbox 720. Een paar jaar na de PS4 komt Microsoft dan weer met een nieuwe. Dus de generaties gaan niet meer gelijk lopen denk ik. Zo zullen beide bedrijven ook meer verkopen, omdat de consument dan niet meer een keuze hoeft te maken tussen een van de twee.

pi_57952674
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:46 schreef kepler het volgende:
Wat bieden de PS3/360 nu eigenlijk voor geniale features? Dat was ook gewoon meer een evolutie van de PS2 en Xbox.
Vind ik ook. Wat dat betreft is de Wii de enige next-gen. De andere consoles zijn evoluties van de vorige versie terwijl de Wii echt een revolutie heeft onketend op de markt.
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:46 schreef rudedeltadude het volgende:
Snowboard en rally zijn idd ook ondergeschoven. Amped is geniaal maar al oud en een Richard Burns Rally heeft het nooit naar de Xbox gehaald terwijl het een geniaal goed spel is
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:55 schreef Sackboy het volgende:
Zo zullen beide bedrijven ook meer verkopen, omdat de consument dan niet meer een keuze hoeft te maken tussen een van de twee.
Ze zullen dan waarschijnlijk de winst pakken op de echte gamers die beide consoles op de launch kunnen kopen in plaats van 1 console tegen een lagere prijs op een later moment.

Ik weet niet zo zeker of meer mensen dan beide consoles in huis gaan nemen. Ik denk dat heel veel mensen een keuze maken en het dan wel best vinden en vervolgens wachten tot de volgende generatie om weer een keuze te maken. Door het ongelijk laten lopen van releasedata krijg je wel weer meer keuzes voor de consument tegenover onduidelijke cijfers; je koopt nu een Xbox720 maar niemand die weet of de PS4 over 2 jaar echt veel beter zal zijn (voor jou persoonlijk). Daarmee loop je dan ook weer het risico dat mensen de aanschaf uit gaan stellen tot duidelijk is wat de kwaliteiten van beide next-next-gen consoles zijn waarmee je vervolgens weer het eerst besproken voordeel teniet doet
pi_57952799
Ik wil een nieuwe RalliSport Challenge
pi_57952831
Ik ga mijn net-geretourneerde en gerepareerde Xbox eens goed testen met Viva Pinata.

pi_57952843
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:01 schreef devv05 het volgende:
Ik wil een nieuwe RalliSport Challenge
ik een nieuwe RBR, FJD is een vriend wat dat betreft
pi_57952948
Wat ik mis op de Xbox is een high-res 2D fighter a la Guilty Gear XX.

Juist in dit HD-tijdperk zouden high-res 2D graphics er echt geweldig uitzien volgens mij.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 10 april 2008 @ 11:15:42 #40
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57953126
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:55 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat mensen te veel in console-generaties denken. Ik verwacht dat Microsoft over 2-3 jaar met een nieuwe console komt, maar dat Sony daar pas over 5-6 jaar mee komt. Hoewel Sony dan later komt dan Microsoft, heeft Sony dan weer een stuk geavanceerdere hardware, want dat wordt ieder jaar beter. Dus mensen die de Xbox 720 hebben gekocht, kopen drie jaar daarna ook de PS4 omdat die weer stukken beter is dan de Xbox 720. Een paar jaar na de PS4 komt Microsoft dan weer met een nieuwe. Dus de generaties gaan niet meer gelijk lopen denk ik. Zo zullen beide bedrijven ook meer verkopen, omdat de consument dan niet meer een keuze hoeft te maken tussen een van de twee.
Dat is ook wel weer zo ja. Ik denk dat PS3 nu nog wel zeker 7 jaar mee moet ofzo? Dus als MS dan over 2 jaar een nieuwe xbox brengt zouden ze die in principe na 5 jaar weer laten opvolgen en dan lopen ze wel weer gelijk met Sony.

MS kan er een soort wapenwedloop van maken en dan afwachten wie dat als 1e niet meer bij kan benen.

Achja we zien het allemaal wel zolang MS en Sony maar niet Nintendo achterna gaan vind ik alles best.
pi_57953195
De vraag is natuurlijk ook of we uberhaupt graphics willen die op een film lijken? Is het voor de gemiddelde gamer niet juist makkelijker en veiliger als er een duidelijk scheidslijn bestaat? Zeker als je spellen als een persoon speelt. Kan me voorstellen dat je je er toch ongemakkelijk bij kunt voelen als je een levensechte SWAT agent de dood injaagd bij R6.

Tis moeilijk in te schatten wat de gemiddelde gamer wil. Dat is namelijk ook iets wat vaak vergeten wordt; wij, hier in dit topic, zijn niet de gemiddelde gamer. Wij zitten aan de hogere, technische en serieuze kant en wat wij leuk vinden is zeker niet per definitie wat de gemiddelde gamer leuk vind.

Richard Burns Rally was wel geniaal idd Compleet onmogelijk me keyboard maar met stuurtje en een laag camera standpunt breekt het zweer je overal uit. Vanaf toen ben ik ook afgehaakt van CMR, wat een stap voorwaarts was RBR zeg.
pi_57953304
Wat hierboven ook al gezegt is..Echte 3d beelden, dat zou echt vet worden. Ik geloof dat het al mogelijk is met zo'n monitor (weet tniet meer precies wat voor 1). Of je zou de keuze moeten om in 3d te spelen of niet. Als je wel 3d wil spelen moet je dan zo'n brilletje op, want dat kan geloof ik op elke tv. (alleen zonder dat brilletje ziet het er niet uit.) Moet natuurlijk wel meegeleverd worden. Maar ik ben bang dat de volgende generatie nog meer richting DLC opgaat.
Ooh, I just felt my dick move!
pi_57953311
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:08 schreef PBateman1978 het volgende:

Juist in dit HD-tijdperk zouden high-res 2D graphics er echt geweldig uitzien volgens mij.
No worries mate.

pi_57953421
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:19 schreef FJD het volgende:
De vraag is natuurlijk ook of we uberhaupt graphics willen die op een film lijken? Is het voor de gemiddelde gamer niet juist makkelijker en veiliger als er een duidelijk scheidslijn bestaat? Zeker als je spellen als een persoon speelt. Kan me voorstellen dat je je er toch ongemakkelijk bij kunt voelen als je een levensechte SWAT agent de dood injaagd bij R6.
We hebben allemaal ondertussen zoveel films gezien dat we het allang niet meer als echt beschouwen. Als de graphics straks perfect zijn ziet het er ook niet realistisch uit, het ziet er als een film uit. Daarom zou ik nog steeds geen problemen hebben om iemand door z'n kop te schieten.

Games als manhunt 5 echter hoef ik niet per se mee bezig
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  Redactie Games donderdag 10 april 2008 @ 11:34:46 #45
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57953518
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:08 schreef PBateman1978 het volgende:

Street Fighter 4 komt binnenkort uit.
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:45 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Maak dan eens een uigebreidd post over je indrukke. Ik ben best geinteresseerd in deze game, maar alleen met vet kan ik niks.
Zal ik het dan maar doen.

Je bent dus Jimmy Hopkins, 15 jarig kut kindje en zijn ouders die ook niet helemaal jofel zijn gaan naar het buitenland voor een jaartje en ze gooien jou maar op een kostschool.

Het begint al geniaal, directeur die je meteen gaat afzeiken, nerds die proberen te slijmen bij de directrice en dan kan je met een druk op de knop hun boeken afpakken en van de trap af gooien bijv, zulke grapjes.

Verder kan je nog wedgie's geven bij de mannen, in de billen knijpen bij de vrouwen, en nog meer van zulke dingen.

Nou volg je gewoon verschillende verhaallijnen via missie's waar je heen gaat, je moet missie's doen voor de verschillende groepen, nerds, kakkers, footballers en de stoere knaapjes. Bij elke missie die je doet (verschillend van leg hondenpoep in een krant en steek het aan voor de deur zetten zodat ze uit uittrappen tot haal snel boodschappen voor de kantinejuffrouw) krijg je + en - punten voor die bepaalde groep, en dus word je populair of juist niet. In het begin kan je alleen nog op het school gebied gaan, totdat je het eerste chapter hebt uitgespeeld dan kan je er ook buiten gaan, best nog een leuk gebied, je hebt een kermis, gewoon een stad waarin je niet al te veel kan doen, je kan naar een boksschool gaan of naar de winkels om kleren te kopen (die je ook niet aan mag doen in school voor dress code, maar toch stiekem doen!) ed.

Nou in school moet je lessen volgen, er zijn er 2 per dag en je hebt 10 klassen waarin 5 verschillende lessen zijn, met biologie moet je dieren ontleden en met engels moet je woorden maken (wat tevens onmogelijk is) en bij gym moet je trefballen of worstelen. Als je iets op school doet wat niet mag krijg je te maken met de mensen die in en om het school gebouw alles in de gaten houden, ze pakken je als je spijbelt of in een kluisje breekt, en als je mensen in elkaar slaat komen ze allemaal op je af.

De school sluit om 7 uur en daarna mag je niet naar binnen, kan je wel doen maar als ze je pakken moet je naar de directeur en voor straf moet je het gras maaien.

Je krijgt ook vervoersmiddelen steeds, eerst een skateboard, fiets en later nog een scootertje.

En het is geweldig om bijvoorbeeld bij de nerds naar binnen te gaan ( in de bibliotheek natuurlijk, waar anders) en dan iedereen een wedgie geven en met boeken gooien, dan aan het brandalarm te trekken zodat ze allemaal naar buiten rennen en daar wachten dan de footballers die keihard roepen NERDSSSS en er op af rennen en ze een bodycheck geven, geweldig.
.....Kennedy
pi_57953544
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:19 schreef FJD het volgende:

Richard Burns Rally was wel geniaal idd Compleet onmogelijk me keyboard maar met stuurtje en een laag camera standpunt breekt het zweer je overal uit. Vanaf toen ben ik ook afgehaakt van CMR, wat een stap voorwaarts was RBR zeg.
Ik heb altijd met toetsenbord gespeeld, echt
Wilde niet eens een stuurtje... oh zo vet he... rally van usa, met die bijna hele stage waar je volgas rijdt tot in de bergen... supervet spel.. hoeveel uren ik daar wel niet in heb zitten... onvoorstelbaar.
pi_57953661
quote:
Goede TT

Ja dat heb ik dus ook, ben elke keer net te laat en fail dus voor die les (ik was vroeger ook geen held in, maar dat terzijde)
Engels is ook best klote, mis bijna elke keer een woord of 5 a 6

Btw, dat ie met dik mormel zoent bij de wc, vond ik wel grappig
quote:

is het omlaag gegaan
Ik heb je al een keer vergeleken met een aap, en ik blijf er bij.. (plaatje vind je wel terug in het vorige topic)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_57953665
EA krabbelt terug!

Extra wapens Bad Company toch gratis

Zouden ze dan binnenkort ook aankondigen dat de prijs van Rock Band toch maar gehalveerd wordt?

pi_57953753
http://www.bingegamer.net(...)the-xbox-360-version

Fanboy praat, of heeft ie toch gelijk hierin?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_57953761
quote:

is het omlaag gegaan
en iedereen doet lekker mee, dus aan wie zou het nu liggen?
  donderdag 10 april 2008 @ 11:46:17 #51
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57953794
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:24 schreef Sackboy het volgende:

[..]

No worries mate.

[ afbeelding ]
Dat ziet er zo goed uit
pi_57953827
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:34 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Street Fighter 4 komt binnenkort uit.
Mja, maar dat is gewoon weer Streetfighter, dat ken ik nu wel.

Had liever een nieuwe Guilty Gear of een Marvel vs Capcom gehad, maar goed, die zullen wel nooit meer komen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 10 april 2008 @ 11:49:01 #53
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57953865
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:40 schreef Nick-GizMo het volgende:

Ik heb je al een keer vergeleken met een aap, en ik blijf er bij.. (plaatje vind je wel terug in het vorige topic)
Beste opmerking EVER!

En ik heb echt zin in Bully als ik dat van Wessiej lees
  donderdag 10 april 2008 @ 11:51:23 #54
34586 kepler
No bounce, no play
pi_57953911
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.bingegamer.net(...)the-xbox-360-version

Fanboy praat, of heeft ie toch gelijk hierin?
duidelijk fanboy praat

Het is meerdere malen gezegd dat de versies grafisch gezien gelijk zullen zijn, dus dat is geen voordeel. Achievements zijn zeker wel leuk, en kan de game leuker maken (mits de achievements goed zijn). DLC is nog weinig over bekend, maar daar ben ik wel benieuwd naar. De 360-versie is een beetje aantrekkelijker, maar het verschil is wel heel klein
  Redactie Games donderdag 10 april 2008 @ 11:51:29 #55
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57953915
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mja, maar dat is gewoon weer Streetfighter, dat ken ik nu wel.

Had liever een nieuwe Guilty Gear of een Marvel vs Capcom gehad, maar goed, die zullen wel nooit meer komen.
Marvel vs Capcom was zo'n geniaal spel

BAJA

Ziet er zeer middelmatig uit.
.....Kennedy
pi_57953999
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:51 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Marvel vs Capcom was zo'n geniaal spel

BAJA

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ziet er zeer middelmatig uit.
Zijn al behoorlijk oude screens en het spel ziet er inderdaad behoorlijk bagger uit. Op Gametrailers staan een interview met een van de developers, waar hij het 'de Gran Turismo van off-road racing' noemt Toch is er nog enige hoop, want het zijn de developers van wijlen Motocross Madness, wat toch erg tof was.

Redactie Games donderdag 10 april 2008 @ 12:00:32 #57
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57954153
Van de nieuwe Pixar film WALL-E

NBA Ballers: The Chosen One

Huxley

Kijk hoe erg dit spel is verminderd met de eerste screens, die waren prachtig, dit is gewoon lelijk, zonde hoor.

Star Wars: The Force Unleashed

Sonic Unleashed

Alpha Protocol

.....Kennedy
pi_57954436
eigenlijk boeien die screens mij helemaal niks
  Redactie Games donderdag 10 april 2008 @ 12:14:42 #59
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57954493
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:12 schreef Edwinuss het volgende: