Je mot de haakjes weghalenquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:20 schreef Zeeltje het volgende:
Ai.. die link bovenaan weet ik niet zo goed hoe dat moet....
Stel je niet aan, ook als het koud is kan je best de haakjes weghalenquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:23 schreef Zeeltje het volgende:
ja maar het is koud!!!
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ook als het koud is kan je best de haakjes weghalen
quote:Op maandag 7 april 2008 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik loop stage als P&O adviseur en vandaag hadden we een sollicitant. Die kwam dus bij ons solliciteren maar om brood op de plank te krijgen deed ie nu van alles, waaronder schoonmaken. Ik zei (aan het eind van het gesprek) heel goed bedoeld "succes met schoonmaken", maar dat was iets te direct.... Het sloeg in als een bom (dat zag ik ook wel aan hem) en kwam het heel denigrerend over, terwijl dat dus absoluut niet mijn bedoeling was!![]()
Echt, ik kan soms zo heerlijk dommig en ontactisch zijn
Maar goed, ik kon mezelf dus wel voor de kop slaan, maar gelukkig ging m'n begeleidster er wel luchtig mee om.
Ik hoop trouwens dat het hier zo zonnig blijft, vanmiddag ga ik een heel eind fietsenquote:WhahaDat zijn wel de betere opmerkingen inderdaad.
Ik kreeg er een weekje geleden ook één naar mijn hoofd, toen ik bij mijn zus was. Er was een mevrouw die ik goed ken even op visite en we hadden het wat over zwangerschap en dat ik af en toe nog wel wat misselijk was en dergelijke.
Toen ze weg ging zei ze: "Veel succes met de zwangerschap en ik hoop dat het gauw over is!"
Je kon mijn zus en mij echt opdweilen, en zij maar uitleggen dat ze de misselijkheid bedoelde en wij maar lachenZe moet zich echt zo uitgelachen gevoelt hebben
Toen mijn zus zwanger was van de tweeling kreeg ze van iemand de volgende opmerking:
"Ow, wat leuk, een tweeling! Er stond gisteren ook een geboren tweeling in de krant, ook dood!"
Mijn zus heeft haar gezicht in de plooi kunnen houden tot ze bij deze persoon weg was en heeft daarna héééél hard gelachen.![]()
Zo dat gaat lekkerquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:06 schreef Sometimes het volgende:
Hallo allemaal, heb ook een profiel aangemaakt op dieet-web en een PM gestuurd naar Troel, dus hoop binnenkort ook in bovenstaande lijstje te verschijnen.
Ben 8 maanden bezig (sinds begin september 2007) en begonnen met 165 kilo (BMI 41+)...
Hoop uiteindelijk een BMI van 22,5 te bereiken, dat betekent 90 kilo. Zit ondertussen op 125, dus ben over de helft.
U is snel...quote:
Met eten meer regelmaat en (iets) minder qua hoeveelheid. Daarnaast vooral veel minder tussendoortjes.quote:
Als ik online ben wel jaquote:
Gemiddeld inderdaad 5 kilo. Maar in de praktijk wat minder regelmaat. Vooral in het begin ging het griezelig hard.quote:
Ik moest 2 keer naar je huidige gewicht vs streefgewicht kijken om die te begrijpen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Als ik online ben wel jaAnders ben ik zo traag als een achteruitkruipende slak
Mijn streefgewicht is niet meer zo heel erg van belang. Het is voor mij nu een kwestie om op gewicht te blijvenquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:22 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik moest 2 keer naar je huidige gewicht vs streefgewicht kijken om die te begrijpen.
Heb je nog geen nieuw streefgewicht?
Wow, respect hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:06 schreef Sometimes het volgende:
Hallo allemaal, heb ook een profiel aangemaakt op dieet-web en een PM gestuurd naar Troel, dus hoop binnenkort ook in bovenstaande lijstje te verschijnen.
Ben 8 maanden bezig (sinds begin september 2007) en begonnen met 165 kilo (BMI 41+)...
Hoop uiteindelijk een BMI van 22,5 te bereiken, dat betekent 90 kilo. Zit ondertussen op 125, dus ben over de helft.
Ik zit al wat langer op het obesitasforum en daar hebben opvallend veel mensen een operatie ondergaan. Dat lijkt me helemaal niets. Ik kan ook niet goed beoordelen of dat de enige manier is voor die mensen, heb er tenslotte niet voor gestudeerd.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:39 schreef Faat het volgende:
Eigenlijk hoor ik nooit verhalen van mensen met zo'n startgewicht die succesvol afvallen zonder WLS.
Kun je zelf ook een beetje genieten van het trotse gevoel? Niet vergeten te doen hoor, tis zo lekker
om zo succesvol gewicht te verliezen. Voor je het weet is het alweer "vroeger" dat je zoveel afviel![]()
Wat is jouw belangrijkste drijfveer geweest of zeg maar het moment dat je de knop kon omzetten bij
165 kilo om zoveel af te vallen? Er moet ongetwijfel op de heenweg van aankomen bij 100 en bij 120
en bij 150 kg ook momenten, of zelfs pogingen, zijn geweest dat je wilde afvallen, maar het toen toch
niet lukte. Je bent immers tot 165 gekomen. Wat deed het hem voor jou toen om ineens de kracht en
vooral het doorzettingsvermogen te vinden om te beginnen met een dieet en dat ook vol te houden?
Die overtuiging heb ik ondertussen ook. Maar met alleen minder / aangepast eten of alleen minder bewegen gaat het niet lukken, althans niet bij mij.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Zo'n verhaal lezen motiveert ook weer enorm, het is niet 'hopeloos' als je op een bepaald gewicht zit, het kan er ook weer af!
óók naar York? Ik ga naar Newcastlequote:Op dinsdag 8 april 2008 12:27 schreef ymme het volgende:
Wij gaan ook naar York (met de mini-cruise) vanuit Rotterdam
quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:58 schreef Fannetje het volgende:
Welkom sometimes!Knap hoor, dat je al zoveel kilo's kwijt bent!
Het was erg lekker weer vandaag. Met tien graden erbij hebben we het weer wat ik besteld heb voor over twee weken
Gewoon een beetje rustig aan doen 's avonds.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:09 schreef octopussy het volgende:
erhm...tvp![]()
Vermoeiende dagen zo. Om 7.00 weg en om 19.00 thuis's avonds nog gaan sporten is een beetje te veel voor me op het moment.
Ja, dat begrijp ik dan wel.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:09 schreef octopussy het volgende:
erhm...tvp![]()
Vermoeiende dagen zo. Om 7.00 weg en om 19.00 thuis's avonds nog gaan sporten is een beetje te veel voor me op het moment.
Wat lekker joh!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
hier wel een leuke update74,1kg !
Had 't niet verwacht, maar best lekker om dat te lezen.
Gisteren naar concert van dEUS geweest, erg leuken straks even twee college-uurtjes, en daarna hardlopen met René.
Máár, hardlopen dusLes 5 inmiddels geloof ik
minuutje of 45 gok ik zo
Ben een emo-eter.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
@Levi: wat balen joh!Zit je er niet meer helemaal lekker in of is er iets anders waardoor je op het moment niet helemaal gezond kan eten?
Zoek eens op frozen shoulderquote:Op woensdag 9 april 2008 09:59 schreef kwakveense het volgende:
echt balen van je schouder rewimo... hoop dat t niet te lang blijft slepen!
Klinkt wel erg interessant. Alleen voor mij te ver weg en in een iets te drukke periode. Zou best mee willen doen aan zo'n onderzoek.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:16 schreef Sometimes het volgende:
Ik doe komende week mee aan een onderzoek aan de Hogeschool van Amsterdam.
Weet niet 100% zeker of dit soort berichten hier op prijs gesteld wordt, zo niet dan hoor (lees) ik het wel en is het zo weer weg.
Heb er zelf geen belang bij, ben deelnemer (via het eerder genoemde Obesitasforum). Ze meten een aantal zaken die ik wel interessant vind om te weten. Het voedingsadvies kan ook geen kwaad natuurlijk.
voor de lessen opschool ben ik denk ik bijna een uur per les bezig, afhankelijk van welke klas, het is nu rustiger, omdat er in een klas een project loopt, en 1 klas met examentraining bezig is.. We hebben net proefwerkweek gehad, en daar had ik nog flink wat nakijkwerk van...quote:Op woensdag 9 april 2008 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
Teigan, hoeveel uur moet je dan per les in hemelsnaam voorbereiden
quote:Op woensdag 9 april 2008 10:30 schreef Yoni het volgende:
Emo-eten is zooo lastig! Hier ook zo eentje...en ik heb ook gedoe op werk en dat merk ik dus ook direct.
Gister wel keihard afgestraft, ik had B&J gekocht (![]()
![]()
![]()
't was in de aanbieding en de verleiding werd te groot), maar mijn darmen vonden het helemaaaaaal niet fijn! Dus de volgende keer denk ik dat ik wel drie keer langer nadenk!
Bluh ik wil niet meer voor een baas werken!
Levi, je wordt vast een prachtige bruid! Niet teveel zorgen maken! En ik zal zondag geen koekjes bij de thee doen, okay
oeh, ik doe mee!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:05 schreef kwakveense het volgende:
jaaaa werk afschaffen!!
*kijkt kindertv op de bank in een belachelijke poging te doen alsof ze 4 is, nooit ouder hoeft te worden, en dingena sl verantwoordelijkheid en volwassen worden niet bestaan*
En in bomen klimmen, zonder hoogtevrees te hebben, ook al val je er steeds uit.quote:
Je was te snelquote:Op woensdag 9 april 2008 12:07 schreef Levitation het volgende:
*was reactie op ge-editte post van Rewimo.
jij ook weer, heb 'm alweer ge-edit.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je was te snelEn trouwens, dan heb ik allang gewonnen
83,5quote:Op woensdag 9 april 2008 12:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
Goedemorgen, ben ik ook weer
gister heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg druk gehad op het werk. En nu nog 2 late diensten te gaan, dus dat beloofd wat![]()
vanmorgen gewogen, maar niet zo flitsend resultaat als voorgaande weken: 87,2
dus ik zal het lijstje ff updaten:
- Octo: 83,7 (84,5) (85,0)
- Kwakveense: 84,3 (84.6) (84,4) (85,3)
- Fannetje: 84,7 (85,3)
- Omearos: 85,3 (85,7) (85,0) (86,1) (86,6)
- Sjeen: 85,8 (86,5) (86,0) (85,4) (86,1)
- B-J: 87,2 (88,1) (89,5) (90,0) (90,4) (91,5)
- Levi: 88,5 (88,6) (89,0) (87,5) (87,9) (88,0)
kweet niet of het zo helemaal klopt hoor
Langzaam noemt ze dat!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:55 schreef octopussy het volgende:
[..]
83,5![]()
ik update alleen het lijstje van dieet-web![]()
Het gaat heul langzaam, maar het gaat wel
ahh.... ja...quote:Op woensdag 9 april 2008 13:27 schreef freecell het volgende:
Ik heb wel eens rauwe tortellini en gegeten en ook wel eens frinkandel uit de magnetron
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Langzaam noemt ze dat!Gaat toch super! Heb je mijn regeltje bekeken?
Lieverd, het gaat toch goed met je? Dat is toch het belangrijkste! Ik zal ook nooit slank worden... betwijfel of ik ooit in de buurt zal komen van een BMI van 25. Liefste zou ik ook slank zijn, en miljonair en een tropisch eiland bezitten en een eigen vliegtuig en zou ik nooit ziek willen zijn of pijn willen hebben en het allerliefste wil ik dat iedereen waarvan ik hou eeuwig in volle gezondheid zal leven.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:40 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik ben misschien een beetje gaan wennen aan snel afvallen.
Soms zit ik er een beetje mee dat ik misschien wel nooit mijn streefgewicht zal bereiken, want dieeten is geen optie meer. Dus als het nu stopt dan houd ik voor altijd overgewicht. Tuurlijk is het te relativeren, want ik ben lichamelijk gezond nu en ben heel ver gekomen en ik zit bijna op een groen BMI. Maar toch blijft het een droom van me om eens slank te zijn
Ja maar, je weet toch dat je (in principe) met een WLS nooit al je overgewicht kwijt raakt? Er zijn daar heel mooie overzichtjes voor die ik zo niet kan vindenquote:Op woensdag 9 april 2008 13:40 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik ben misschien een beetje gaan wennen aan snel afvallen.
Soms zit ik er een beetje mee dat ik misschien wel nooit mijn streefgewicht zal bereiken, want dieeten is geen optie meer. Dus als het nu stopt dan houd ik voor altijd overgewicht. Tuurlijk is het te relativeren, want ik ben lichamelijk gezond nu en ben heel ver gekomen en ik zit bijna op een groen BMI. Maar toch blijft het een droom van me om eens slank te zijn
Oh, ieuw, ik probeer me voor te stellen hoe dat laatste smaakt... *ril*quote:Op woensdag 9 april 2008 13:27 schreef freecell het volgende:
Ik heb wel eens rauwe tortellini en gegeten en ook wel eens frinkandel uit de magnetron
I know, die hebben we per ongeluk weleens meegenomen, maar die zijn gewoon in de frietpan belandt, geloof ik. Ik ben niet zo dol op die dingenquote:Op woensdag 9 april 2008 14:05 schreef Troel het volgende:
je hebt speciale magnetronfrikadellen van mora
Ik heb laatst eens op de verpakking van frikandellen gekeken, maar dat is iets van 80% varkensvlees, 18% kipseperatorvlees en maar iets van 2% paard.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:05 schreef Troel het volgende:
je hebt speciale magnetronfrikadellen van mora
Heerlijk, paard
Niet?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:14 schreef Levitation het volgende:
Ik stop trouwens 4 mei weer met die onzin, geloof niet dat mijn huid gevoelig is voor varkensvlees.Maar eerder stoppen durf ik niet, heb nu al 2 maanden geen varkensvlees op en ben bang dat ik straks toch een puistenkop heb.
![]()
Vriendin van me is ook gestopt met varkensvlees eten en die heeft er echt baat bij. Net als mijn oudere broer. En aangezien die 2 in mijn omgeving geheel onafhankelijk van elkaar zulke resultaten hadden, ben ik het ook maar eens gaan proberen. Maar na 2 maanden geen varkensvlees eten, heb ik nog net zo'n onzuivere huid als daarvoor. En eigenlijk mis ik de vrijheid om ham enzo te eten. Ik at al niet veel varkensvlees... spareribs en karbonades is niets voor mij.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Niet?
Met mijn geweldige n=1 onderzoek van afgelopen maanden heb ik toch wel een conclusie kunnen trekken:
Hele lange tijd geen varkensvlees op (misschien een verdwaald plakje ham maar verder echt niet). Puistvrij.
Donderdag (bij iemand anders eten): spekjes in de sla, vrijdag bij de soep en zaterdag ook ham. Zondag kwamen de eerste puistjes en nu zitten ze bij m'n lip, naast m'n mond, aan m'n hals en schouder en ook een hele vervelende op m'n bil![]()
Dus ik ga toch maar weer verder met varkensvleesvrij eten
quote:Op woensdag 9 april 2008 14:10 schreef ymme het volgende:
Paard
Daarom eet ik dus ook nooit frikandellen.
Ik heb paarden en pony's gehad en als die dan worden verkocht blijf je echt doodsbang om je eigen beest op te eten. Heb je huisdieren? Zou je hond of kat eten? Daarom eet ik geen paard.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:54 schreef kwakveense het volgende:
@ ymme: waarom s paard eten erger dan varken of lam of kip? ik vind dat toch zulke verschrikkelijke onzin!
Daar kunnen ze ook inquote:Op woensdag 9 april 2008 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
I know, die hebben we per ongeluk weleens meegenomen, maar die zijn gewoon in de frietpan belandt, geloof ik. Ik ben niet zo dol op die dingen
De moramagnetronfrikadellen bevatten veel meer paardenvlees. De frikadellen van de Plus voor zover ik zag weer helemaal geen.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb laatst eens op de verpakking van frikandellen gekeken, maar dat is iets van 80% varkensvlees, 18% kipseperatorvlees en maar iets van 2% paard.Kan ze dus niet meer eten nu ik geen pork eet. (
)
Ik stop trouwens 4 mei weer met die onzin, geloof niet dat mijn huid gevoelig is voor varkensvlees.Maar eerder stoppen durf ik niet, heb nu al 2 maanden geen varkensvlees op en ben bang dat ik straks toch een puistenkop heb.
![]()
het makkelijke antwoord daarop s dat ik geen huisdieren heb, omdat ik überhaupt niet zo'n dierenliefhebber ben.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb paarden en pony's gehad en als die dan worden verkocht blijf je echt doodsbang om je eigen beest op te eten. Heb je huisdieren? Zou je hond of kat eten? Daarom eet ik geen paard.
niet goed ik blijf hetzelfdequote:Op woensdag 9 april 2008 18:30 schreef Miss_S het volgende:
Riann hoe gaat het nu met het afvallen?
Ja, ik kon een meisje met eenveel te langzame schildklier, dat is toen behandeld met radio activiteit geloof ik.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
@Riann: wat vervelend joh! Een vriendin van me had dat ook, en daar bleek de stofwisseling dus veel te langzaam bij te zijn. Hopen dat het bij jou mee valt en er stiekem snel weer wat af is
Heeft je psych ook goeie tips wat je moet doen als je lekker gekookt hebt, barst van de honger, maar je vent is nog niet thuis?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jeetje, de hele dag druk en we zitten alweer op pagina 3, gaat snelVandaag van alles gedaan, eerst weight watchers, was een ons afgevallen
Deze week weer helemaal netjes en geen emo-eet gedoe! Heb met m'n psych eens gebabbeld over dat emo-eten, en we zijn tot de "conclusie" gekomen dat ik een actie- of crea-lijst nodig heb. Dingen die ik kan doen om mijn drang naar eten te vergeten, vervangen of uit te stellen zodat je niet meer hoeft. Het komt er voor mij volgens mij op neer dat ik meer tijd voor mezelf moet inplannen om lekker te tutten en aandacht aan mezelf moet geven
Verder vanmiddag nog even langs pappie en mammie geweest alwaar mammie me een slanke den noemde
Lekker dagje dus wel, en vanavond nog even Tai Chi-en, ben wel toe aan wat ontspanning...
@Levi: dat ehrken ik wel, vervelend joh! Probeer je goed voor te bereiden voor maandag dan komt het vast helemaal goed! Succes in ieder geval!En die 3 kg, daar zou ik niet over inzitten! Gewoon genieten van jullie dag!
<knip>
Lijkt me echt erg.... zo frustrerend...quote:Op woensdag 9 april 2008 19:20 schreef kwakveense het volgende:
soms kun je er helaas niks aan doen. een vriendinnetje van me valt alleen af met heel erg strikt 1200 ckal per dag en 4 uur sporten in de week. met meer dan 1500 ckal komt ze gigantisch aan en er valt niks aan te doen...
Tja als je het weet kan je je er aan houdenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:20 schreef kwakveense het volgende:
soms kun je er helaas niks aan doen. een vriendinnetje van me valt alleen af met heel erg strikt 1200 ckal per dag en 4 uur sporten in de week. met meer dan 1500 ckal komt ze gigantisch aan en er valt niks aan te doen...
joh doe s effe normaal! je leven lang zo weinig eten is echt heel naar hoor! en die 4 uur sporten is naast normale beweging.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Tja als je het weet kan je je er aan houden
en 1200kcal is niet gigantisch weinig en als je aan 30 minuten bewegen per dag houd kom je ook al in de buurt van die 4 uur
Prima onthoudenquote:Op woensdag 9 april 2008 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Rewimo (ofzo, kan het nooit onthouden) Zo'n schouder kan erg lang duren ja, zelf ook ervaring mee. Weet dat je er nu strontziek en doodmoe van bent, vooral omdat je zat bent van de pijnstillers...Dus heel veel knuffels !
Dat lijkt me echt vreselijk zwaarquote:Op woensdag 9 april 2008 20:36 schreef kwakveense het volgende:
je banaliseert een ontzettend zware strijd. dit meisje is wanhopig, heeft een slecht zelfbeeld, en werkt zich te pletter om af te vallen, maar als ze in een week 1 keer de fout ingaat valt ze al niks meer af die week. iedereen denkt dat ze er met de pet naar gooit maar ze volgt vier intensieve sportlessen in de week etc. ze kan zichzelf nooit meer iets lekkers toestaan zonder dat dat consequenties heeft,
quote:Op woensdag 9 april 2008 20:36 schreef kwakveense het volgende:
[..]
joh doe s effe normaal! je leven lang zo weinig eten is echt heel naar hoor! en die 4 uur sporten is naast normale beweging.
je banaliseert een ontzettend zware strijd. dit meisje is wanhopig, heeft een slecht zelfbeeld, en werkt zich te pletter om af te vallen, maar als ze in een week 1 keer de fout ingaat valt ze al niks meer af die week. iedereen denkt dat ze er met de pet naar gooit maar ze volgt vier intensieve sportlessen in de week etc. ze kan zichzelf nooit meer iets lekkers toestaan zonder dat dat consequenties heeft,
jij walst daar wel heel makkelijk overheen. dat t jou nou gelukt is om veel af te vallen betekent niet dat t voor iedereen zo makkelijk is.
bah wat een onaardige reaktie!
Je mag hier wel komen poetsenquote:
Foto!!!!quote:Op woensdag 9 april 2008 22:07 schreef YPPY het volgende:
Ben er even niet, alleen maar klussen en schilderen en verven en vloeren schoonmaken waar de stukadoor (vrijgezel!!!) is geweest. Druk, druk, druk.
1200 is gewoon echt niet weinig (of je moet gaan snoepen dan zit je er natuurlijk zo aan) je kan normaal 3 maaltijden eten en tussendoortjesquote:Op woensdag 9 april 2008 20:36 schreef kwakveense het volgende:
[..]
joh doe s effe normaal! je leven lang zo weinig eten is echt heel naar hoor! en die 4 uur sporten is naast normale beweging.
1200 is best weinig! Misschien niet voor jou, je eet al eeuwen zo, maar het is geen "normale" hoeveelheid hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 23:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
1200 is gewoon echt niet weinig (of je moet gaan snoepen dan zit je er natuurlijk zo aan) je kan normaal 3 maaltijden eten en tussendoortjes
en dat sporten is redelijk veel maar wel gezond in ieder geval
Hè verdorie, ik was er nietquote:Op woensdag 9 april 2008 22:07 schreef YPPY het volgende:
Ben er even niet, alleen maar klussen en schilderen en verven en vloeren schoonmaken waar de stukadoor (vrijgezel!!!) is geweest. Druk, druk, druk.
Ik zag vandaag een website van een stukadoor die spachtelputz als spagtepoets had geschreven. Bouwvakkersquote:
Normaal inderdaad niet, maar gigantisch weinig is het ook nietquote:Op woensdag 9 april 2008 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1200 is best weinig! Misschien niet voor jou, je eet al eeuwen zo, maar het is geen "normale" hoeveelheid hoor
Nou, ik moet er behoorlijk mee tellen. Met een klontje boter meer zit je er al overheen.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Normaal inderdaad niet, maar gigantisch weinig is het ook niet
Het is gewoon goed te doen
Daarom moet je ook altijd met boter oplettenquote:Op woensdag 9 april 2008 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik moet er behoorlijk mee tellen. Met een klontje boter meer zit je er al overheen.
Het ging helemaal niet over hoe makkelijk afvallen is, alleen dat die 2 feiten echt niet zo zwaar zijn en je leven niet negatief beinvloedquote:Op woensdag 9 april 2008 22:20 schreef kwakveense het volgende:
sry... er wordt bij mij een bepaalde snaar geraakt omdat sommige mensen elke mogelijkheid die ze krijgen aangrijpen om tentoon te spreiden hoe makkelijk afvallen wel niet is....
*zucht diep*
ok. klaar.
waarom soep en 2 boterhammen? en ook nog eens 2x evergreen als tussendoortje terwijl je al fruit hebtquote:Op woensdag 9 april 2008 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
okee, normale werkdag:
Ontbijt: yoghurt met allbran 200 kcal
Tussendoor: appeltje 60 kcal
Lunch: soepje, 2 boterhammen met kaas 320 kcal
tussendoor: fruitje, evergreen 200 kcal
Dan heb ik dus nog 420 kcal over voor diner. Dat is echt weinig hoor, voor een voedzame warme maaltijd
Ik heb regelmatig voor mijn gevoel redelijk normaal gegeten en als ik het dan in de eetmeter invoerde kwam ik niet eens boven de 1000 kcal uitquote:Op woensdag 9 april 2008 23:07 schreef Miss_S het volgende:
Normaal inderdaad niet, maar gigantisch weinig is het ook niet
Het is gewoon goed te doen
Omdat ik werk, en dus energie verbruik.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarom soep en 2 boterhammen? en ook nog eens 2x evergreen als tussendoortje terwijl je al fruit hebt
en 420 voor diner is nog eens niet zo weinig hoor, veel groente en kip bijvoorbeeld zit bijna niets in
Precies, als je die 1200 vult met gezonde dingen zit je echt de hele dag door volquote:Op woensdag 9 april 2008 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig voor mijn gevoel redelijk normaal gegeten en als ik het dan in de eetmeter invoerde kwam ik niet eens boven de 1000 kcal uitHet gaat ook heel erg om wat je eet, veel groente en fruit maken het al snel vrij light.
Je maakt het nu net alsof ik de hele dag Liga eet hequote:Op woensdag 9 april 2008 23:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Precies, als je die 1200 vult met gezonde dingen zit je echt de hele dag door vol
en je kan dat ook vullen met liga en ja goh dan kom je hoger uit
En jij werkt op de bouw of als verhuizer?quote:Op woensdag 9 april 2008 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat ik werk, en dus energie verbruik.
Ik zeg niet dat ik het niet kan, het is alleen geen levensstijl dioe voor mij en 95% van de mensen vol te houden is
Laat maar, ik was even vergeten dat ik met jou niet in discussie moest gaanquote:Op woensdag 9 april 2008 23:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En jij werkt op de bouw of als verhuizer?
Nee maar met die dingen moet je wel gewoon opletten als je wil afvallen, je kan beter een salade of nog een stuk fruit pakkenquote:Op woensdag 9 april 2008 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je maakt het nu net alsof ik de hele dag Liga eet he
Dat zijn jouw conclusiesquote:Op woensdag 9 april 2008 23:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee maar met die dingen moet je wel gewoon opletten als je wil afvallen, je kan beter een salade of nog een stuk fruit pakken
En ook omdat je er bijna altijd al 2 pakt en niet 1
Maar tussen dit en wat ik eet zit nog een flink verschil, dus ik heb nog speelruimte.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:40 schreef Miss_S het volgende:
Ik zit vol
Mijn lijstje van vandaag:
Ontbijt: hard wit broodje met slankie kaas, komkommer en tomaat
Tussendoor: Peer
Lunch: 2x Evergreen
Avondeten: rosti, Toscaanse visfilet, groente roerbakgroente
Je hebt je punt wel gemaakt. Nu ben je gewoon aan het doordrammen.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:35 schreef Miss_S het volgende:
Normale mensen hebben ook geen overgewicht dus heb je vast meer gegeten dan die 2000 (of je stofwisseling was al anders en ja dan ook moet je het gewoon aanpassen)
En tussen 4 uur hardlopen of 4 uur sporten zit een groot verschil......
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:07 schreef omearos het volgende:
Maar op zoiets kan ik niet leven: (eerste lijstje wat ik vond van Miss_S, was nieuwsgierig, weet niet of het typerend is)
[..]
Maar tussen dit en wat ik eet zit nog een flink verschil, dus ik heb nog speelruimte.
Misschien moet ik ook maar eens een eetmeter opzoeken en gaan invullen, alleen zit ik dan met de dagen dat ik niet thuis eet (min. 3x per week) Hoe lossen jullie dat op?
quote:Op woensdag 9 april 2008 23:31 schreef Faithy het volgende:
1200 is ontzettend weinig als je 4 van de 7 dagen intensief sport... een van de dingen die je juist niet mag doen bij veel sporten is minder gaan eten! met een half uur hardlopen verbrandde ik volgens mijn hartslagmeter 494 calorieen... als ik dan alsnog maar 1200 binnen mag krijgen ben ik aan het crashen op doktersadvies!!
Dat klopt volgens mij ook meer, kcal verbranden gaat nu eenmaal niet zo snelquote:Op donderdag 10 april 2008 08:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik verbrand maar 250 kcal met een half uur hardlopen volgens mijn hartslagmeter. Zo naukeurig die apparaten.
Maar... Faithy loopt wel een heel stuk harder dan ik. Haar hartslag is waarschijnlijk ook hoger.quote:Op donderdag 10 april 2008 08:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij ook meer, kcal verbranden gaat nu eenmaal niet zo snel
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 08:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar... Faithy loopt wel een heel stuk harder dan ik. Haar hartslag is waarschijnlijk ook hoger.
Oeh, dapper!quote:Op donderdag 10 april 2008 08:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb skates gekochtEn ik weet helemaal niet of ik wel durf. Dus maar niet al te dure gekocht, hoop dat ze snel binnenkomen. En ja, ook een set beschermers
Een (fiets)helm heb ik nog.
Heb ik wel aan zitten denken ja. Moet ik alleen zoeken of dat ergens gegeven wordt in de buurt. Neem ik Christan gelijk mee, die heeft al een tijdje skates maar moet het ook nog lerenquote:Op donderdag 10 april 2008 09:00 schreef Levitation het volgende:
Oeh, dapper!Gewoon voorzichtig beginnen. Kun je niet eventueel ergens met een skatecursus meedoen?
ik had wel braaf m'n gewicht en leeftijd ingevoerdquote:Op donderdag 10 april 2008 08:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik verbrand maar 250 kcal met een half uur hardlopen volgens mijn hartslagmeter. Zo naukeurig die apparaten.
Ik heb ook netjes alles ingevoerd. Maar mijn hartslag is gemiddeld iets van 150 bpm als ik hardloop, niet echt heel hoog dus. Blijkbaar een goede conditiequote:Op donderdag 10 april 2008 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had wel braaf m'n gewicht en leeftijd ingevoerd
Ach.. ik ga ook niet klakkeloos af op wat een apparaatje zegtmaar het moet wel een indicatie zijn, iets wat een beetje in de buurt komt, ze zullen die optie er niet voor niets ingezet hebben
Goedemorgen![]()
nu even mn ontbijtje wegwerken, en dan weer lekker naar Nijmegen, mét de motor, want het is heerlijk weer![]()
Meteen mijn nieuwe laptoptas uitproberenen dan even twee uurtjes college volgen.
De weegschaal was weer lief,74,0![]()
het gaat weer hard, ongelofelijk
Hee, je bent hier geweestquote:Op donderdag 10 april 2008 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Heb je daar in de buurt wel een beetje fijne paden om te skaten, Rewimo?
haha nee bij mij nooit. Ik maar ik meet volgens mij mijn taille niet goed.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:36 schreef Levitation het volgende:
Hebben jullie ook dat je tailleomtrek 's morgens minder is dan 's avonds? Gistereavond was het 87cm en vanmorgen 84cm. 3cm verschil!!![]()
Mijn tailleomtrek is trouwens gezonder dan mijn gewicht. BMI is nog boven de 30, maar volgens mijn taille heb ik "gewoon" overgewicht.
dat is toch niet eng ofzoquote:Op donderdag 10 april 2008 10:28 schreef Zeeltje het volgende:
Pas op moblo ik ben momenteel ook op dreeft / drift
Ja dat kloptquote:Op donderdag 10 april 2008 12:13 schreef Zeeltje het volgende:
( drift is toch kwaad zijn.. sorry neit helemaal puur nederlands )
Eh, dames...quote:Op donderdag 10 april 2008 12:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hou trouwens zo geen tieten meer over, het worden weer gewoon b 'tjes
Ik heb d, kleine e. En ik hou van mijn meisjes.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:17 schreef Zeeltje het volgende:
oh ik wou dat ik ze kwijt raakte.. hier c!! en bijna d
Ik herinner me vooral kapotte asfaltpaadjes waar ik langs ben hardgelopenquote:Op donderdag 10 april 2008 10:21 schreef Rewimo het volgende:
Hee, je bent hier geweest![]()
Volgens mij wel, ik zie geregeld skaters langskomen. Er zijn hier ook veel fietspaden gelukkigIk ga eerst maar eens voor de deur oefenen
ja hoi, als je omvang kleiner wordt, dan wordt de cupmaat groter, maar dat wil niet zeggen dat je borsten niet kleiner zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 17:27 schreef kwakveense het volgende:
ik was na 10 kilo afvallen van 85 D naar een volle 80 E verschoven. en die vrowuen in de beha winkelmaar enthosuias doen dat ik dus wel ben afgevallen maar mn borsten zelf niet kleiner zijn geworden...
verdorie! ik vind vol best mooi, maar geef mij als einddoel aub een 70 C of D en niet een 70 G
quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een vriendin met 70E en die heeft echt geen enorme jetsers, ik met mijn 90E daarentegen kan hendig iemand wurgen tussen mijn boezem
Goed toch?quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:47 schreef motorbloempje het volgende:
en het gaat weer/nog steeds over tieten![]()
Eerst een dikke knuf voor je!quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goeiemorgen!
Om maar meteen even op het borsten-verhaal in te hakenDie van mij zijn wel wat kleiner geworden...
Ik merk het aan mijn voorgevormde bh's, sommige zitten nu wat los.. misschien maar eens nieuw ondergoed shoppen!
![]()
Gisteren een drukke dag, vandaag lekker redelijk rustig en op tijd thuis! Ben kapot, het nadenke vreet echt en tot "overmaat van ramp" kwam ik em gisterochtend tegen op Utrecht centraal (en dat is zo lekker groot...) Dat was erg vreemd en heel dubbel, ik merk dat dat me ook in de war maakt. Maar goed, vandaag lekker stage! Vanavond maar weer eens sportenEn van het weekend lekker voor mezelf en leuke dingen doen!
Hebben jullie nog plannen voor het weekend?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Goed toch?![]()
Maar volgens mij valt dat in deze reeks wel mee, het gaat vaker over poep dan over tieten.
Ik heb al 3 kilo gepoept vanmorgen en ik ben nog steeds niet leegquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:31 schreef Faithy het volgende:
[..]poep
mn darmen werkten weer niet mee
Sorry dat ik er over begon.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:50 schreef freecell het volgende:
Ik heb dan weer liever dat het over tieten gaat dan over poep.
Op de één of andere manier interesseert de darmwerking van anderen me niet zo
Oew, je komt in de buurt!quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Eerst een dikke knuf voor je!![]()
Mijn plannen voor het weekend: Vandaag is mijn vriend jarig (34 geworden). Morgen viert hij het en zondagmiddag gaan vriend en ik even op visite bij Yoni. En daarna ga ik een vriend van me overhalen te filmen op mijn bruiloft. Hij ligt een beetje dwars.Best druk dus.
Ik heb van allebei teveelquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:58 schreef Faithy het volgende:
[..]
je bent geweldig![]()
ik praat liever over poepen dan over tieten![]()
het schept een bandquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sorry dat ik er over begon.Vergeten dat het SQ en Faithy's lievelings discussie onderwerp is.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:00 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik van allebei te weinig
we vullen elkaar mooi aan
POEP AANquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:08 schreef Levitation het volgende:
Zal ik in ONZ een poeptopic voor jullie 2tjes openen?
Al gooien ze mijn geniale topics in ONZ meestal vrij snel weer op slot![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:20 schreef Zeeltje het volgende:
jeej 76 kg! Het gaat goed
Ben alleen wel aangeklaagd voor diefstal van mijn eigen spullen!
quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:20 schreef Zeeltje het volgende:
jeej 76 kg! Het gaat goed
Ben alleen wel aangeklaagd voor diefstal van mijn eigen spullen!
Maar onbetwist op 1 staat toch wel: eten!quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Tieten en poep staan hier wel in de top 3 meest populaire onderwerpen
Dat klopt toch ook, je bent meerderjarig. Dus uiteindelijk zal het wel loslopen hoor, verwacht ik. Maar ja, aangifte kan en mag iedereen doen. Het doen van een valse aangifte is dan wel weer strafbaar, maar denk niet dat dat hoge prioriteit heeft.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:27 schreef Zeeltje het volgende:
Nou ik laat het aan de advocaat van mijn moeder over.
Iedereen zegt nog steeds dat mijn spullen van mijn zijn en niet voor in de inboedel.
Maar ik heb een lijst gemaakt met wat ik heb meegenomen ( uitzet die mijn moeder had gespaard , handdoeken van mijn vader enz ) Maar nu ook mijn school spullen mag ik niet weg doen..
Nou zolang ik het niet kan aantonen zonder bon, kan ik geen aangifte doen die zij van mij gepakt heeft.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook, je bent meerderjarig. Dus uiteindelijk zal het wel loslopen hoor, verwacht ik. Maar ja, aangifte kan en mag iedereen doen. Het doen van een valse aangifte is dan wel weer strafbaar, maar denk niet dat dat hoge prioriteit heeft.
ja inderdaad, als zij donkere strepen heeft...quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:59 schreef Rewimo het volgende:
Oja, fijne dingen zijn datZij moet toch ook schade hebben? Maar als je niet toegeeft heb je het niet gedaan
Ja, overduidelijk. Maar ja, d'r hele auto zat onder de butsen en deuken. Want ze liep ernaartoe en zei al: de schade aan de achterkant zat er al. Ja, dat zagen wij ook wel. Maar die voorop, neuh, zat er ook al. Die aardige agenten hadden in elk geval de vragen in de juiste volgorde moeten stellen, bijv: mevrouw, welke schades (quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:59 schreef Rewimo het volgende:
Oja, fijne dingen zijn datZij moet toch ook schade hebben? Maar als je niet toegeeft heb je het niet gedaan
Nou ja, zeker niet als het zo overduidelijk is. Dreig er dan in elk geval mee om mevrouw bang te maken, grote kans dat ze dan alsnog eerlijk toegeeft. Maar om al gelijk te zeggen: als ze niet toegeven, kunt u niks, u heeft geen getuigen...quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:05 schreef Isabeau het volgende:
Ze zullen wel geen tijd hebben voor uitgebreid onderzoek bij zoiets als wat schade aan een autoHelaas pindakaas. En eigenlijk slaat het nergens op.
Ik heb gisteren nog een vette appelflap weten te weerstaan. Kom op, jij kunt het ook!quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:12 schreef Faithy het volgende:
en er is weer eens taart op 't werk welke ik af moet slaan
Yoni is mijn soulmatequote:Op vrijdag 11 april 2008 09:57 schreef Yoni het volgende:
ZUCHT! Waarom is al het eten zo lekker en is werk zo stom?
Denk positiefquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:12 schreef Faithy het volgende:
en er is weer eens taart op 't werk welke ik af moet wil slaan
als ze hier bossche bollen (quote:
Ik vind ze ook altijd veel te groot... word ik zo misselijk van. Meer dan een halve krijg ik écht niet op.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ze hier bossche bollen () hebben deel ik die vaak met een collega, is dat geen idee?
dan moeten ze er ook een caramellaagje op doen vind ikquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind ze ook altijd veel te groot... word ik zo misselijk van. Meer dan een halve krijg ik écht niet op.Voordeel van moorkoppen is dat ze kleiner zijn.
![]()
(die naam trouwens, moorkop-> moet dat tegenwoordig niet mocrokop zijn?
)
Tompoezen vind ik ook veel lekkerder.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:34 schreef Miss_S het volgende:
Moorkop......kan niet zeggen dat ik die ooit op heb
Ik ben meer van de tompoes
Clickable op het werk? Of zal ik even wachten tot ik thuis ben?quote:
Dat moet ze juist wel, ze moet alleen niet naar binnen lopenquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:30 schreef Zeeltje het volgende:
* Zeeltje moet dadelijk echt niet langs de AH lopen...
KLBquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
het lijkt KLB wel
Komaan mensen, het is vrijdag! Ac-cen-tu-ate tha positive
ja hoor. is tekst onlyquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Clickable op het werk? Of zal ik even wachten tot ik thuis ben?
hi-la-rischquote:
het is inderdaad wel een uitdaging om niet naar binnen te gaan..quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat moet ze juist wel, ze moet alleen niet naar binnen lopen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:34 schreef Miss_S het volgende:
Moorkop......kan niet zeggen dat ik die ooit op heb
Gewoon happen en later de slagroom uit je neus poetsenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:15 schreef conleche het volgende:
Moorkop doet me niksonhandig eten ook. Slagroomsoesjes van de bakker vind ik dan wel weer lekker. Vroeger had je daar ook van die kletskopachtige hoorntjes, met een soort creme erin. Bestaan die nog eigenlijk?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon happen en later de slagroom uit je neus poetsen
jij begrijpt mequote:Op vrijdag 11 april 2008 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan. Maar helaas spuit het er bij mij ook altijd de andere kant uit. Kan ik behalve m'n neus ook m'n zondagse verjaardagsbloesje poetsen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |