wvp...quote:Op donderdag 3 april 2008 12:13 schreef Levitation het volgende:
We hebben gisteren het racelijstje niet meer gedaan...
Iemand behoefte om het te maken? Voor mij mag er als nieuwe waarde 88.6 bij.
Edit, heb 't zelf ff gedaan:
- Octo: 84,5 (85,0)
- Kwakveense: 84,6 (84,4) (85,3)
- Fannetje: 84,7 (85,3)
- Omearos: 85,7 (85,0) (86,1) (86,6)
- Sjeen: 85,8 (86,5) (86,0) (85,4) (86,1)
- B-J: 88,1 (89,5) (90,0) (90,4) (91,5)
- Levi: 88,6 (89,0) (87,5) (87,9) (88,0)
en aangevuld (was ook al bezigquote:Op donderdag 3 april 2008 12:13 schreef Levitation het volgende:
We hebben gisteren het racelijstje niet meer gedaan...
Iemand behoefte om het te maken? Voor mij mag er als nieuwe waarde 88.6 bij.
Edit, heb 't zelf ff gedaan:
- Octo: 84,5 (85,0)
- Kwakveense: 84,6 (84,4) (85,3)
- Omearos: 85,7 (85,0) (86,1) (86,6)
- Sjeen: 86,5 (86,0) (85,4) (86,1)
Ik was u voorquote:Op donderdag 3 april 2008 12:20 schreef omearos het volgende:
[..]
en aangevuld (was ook al bezig)
- Octo: 83,7 (84,5) (85,0)
- Kwakveense: 84.6 (84,4) (85,3)
- Omearos: 85,3 (85,7) (85,0) (86,1) (86,6)
- Sjeen: 85,8 (86,5) (86,0) (85,4) (86,1)
Mjammie! Gefeliciteerdquote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een broodje met osseworst een een bekertje melk op.Zometeen nog een appel en dan kan ik er weer een paar uur tegenaan.
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Osseworst... jammie!
Van het weekend maar weer eens in huis halen.
Zwanger zijn lijkt me zo saaaai, al die lekkere dingen die je niet mag eten.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook echt zo blij dat ik dat nu weer mag!
Ik werd sowieso niet misselijk als ik te weinig at, eerder als ik iets vets atquote:Op donderdag 3 april 2008 12:55 schreef Brighteyes het volgende:Kan je daarop leven? Zwanger en wel!
Zonder zwangerschap vind ik dat al pittig maar ik werd echt gewoon misselijk als ik niet om de 3 uur iets substantieels at toen! Fijn dat je daar geen last (meer?) van hebt dan!
Maar je krijgt er zoooooooooveel voor terug!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zwanger zijn lijkt me zo saaaai, al die lekkere dingen die je niet mag eten.
Ja, als je het zo zegt valt het idd ook wel mee. Wacht maar tot na de bevalling dan. Ik had zo vaak dat het 12 uur was en dacht 'zo... en nu ik eens eten'.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik werd sowieso niet misselijk als ik te weinig at, eerder als ik iets vets at
Ik heb wel ontbeten hoor vanmorgen, en dan 2 fruit tussendoor en om half 12 vrij. Naar huis en dan eerst wat opruimen en dan opeens de gedacht: "honger!"
Nu toch maar even wat eten dusUitgebreide lunch.
Osseworst mis ik niet. Carpaccio, biefstuk, filet americain, tartaar en alcohol wél
Dat heb ik nu ook al met mijn gastouder-ukkie inderdaadquote:Op donderdag 3 april 2008 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, als je het zo zegt valt het idd ook wel mee. Wacht maar tot na de bevalling dan. Ik had zo vaak dat het 12 uur was en dacht 'zo... en nu ik eens eten'.
Ja, mijn energie is bijna helemaal terugquote:Op donderdag 3 april 2008 13:23 schreef Rewimo het volgende:
Hee, da's lekker, freecell. Trek je het een beetje qua vermoeidheid?
Ik denk dat je gewoon zo'n anderhalve liter vocht moet binnenkrijgen per dag en dat je dat beter met water kan doen dan met koffie. Dat hele idiote vele water drinken lijkt me ook nergens goed voor. (ik denk dat je lichaam daar anders wel om zou vragen, middels dorst)quote:Op donderdag 3 april 2008 13:45 schreef uniekhoorn het volgende:
http://www.nu.nl/news/150(...)en_bij_kater%27.html
Pfff, wat moet je nou allemaal geloven?
Dat is mooi Freecell!
Ik geloof dat 2 liter vocht wel normaal is. Maar er zijn inderdaad mensen die čn een liter thee, čn een liter koffie, en dan nog 3 liter water verstouwen. Wat natuurlijk veel te veel i.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:45 schreef uniekhoorn het volgende:
http://www.nu.nl/news/150(...)en_bij_kater%27.html
Pfff, wat moet je nou allemaal geloven?
Dat is mooi Freecell!
Vetquote:Op donderdag 3 april 2008 13:46 schreef Faithy het volgende:
Hey allemaal!
Weer een nieuw topic, gaat hard zeg
Zit nu weer op mn werk, dus kan even 'rustig' posten. Ze dachten dat ik 's ochtends al zou komen, maar ik had alleen de middag in mijn agenda staan, dus ze waren al bang dat ik met de motor onderuit was gegaanNiet eens boos ofzo, maar ongerust! Dat was wel heel lief.
Over mijn snelle afvallen (even niet de vrijheid om op m'n gemakje te gaan quoten)
Tsja.. Het is mij ook nog steeds een raadsel waarom het zo hard gaat eigenlijk!
Heb vorige 2 weken even 'stilgestaan', maar had ook niet veel gesport door mijn rug. Zodra ik weer ging sporten ging 't weer naar beneden. Maar om nu te zeggen dat ik mezelf uithonger, totaal niet! Het verbaast mijzelf dus ook dat ik zo snel afval, terwijl anderen ontzettende moeite doen om de 5 ons per week te halen![]()
Nog even voor het overzicht:
Ontbijt: kom cruesli met yoghurt
Tussendoor: fruit
Lunch: twee boterhammen met beleg
Tussendoor: fruit
Diner: flink bord eten
Ik heb totaal geen honger gevoel, en als ik trek héb, dan neem ik wel eens een extra struk fruit, of wat crackers met light smeerkaas ofzo. In het weekend ontbijten we met broodjes met beleg, en we halen ook wel eens een patatje
Dus mijn geheim? Géén idee! Ik ben wel blij dat het met relatief weinig moeite zo hard gaat..
En zoals ik een tijdje geleden al zei: de 70 is niet een vast doel, het doel is wanneer mijn lichaam zegt "ja, nu is 't genoeg" en het begint er steeds meer op te lijken dat dat een eindje onder de 70 isNou ja.. Prima.. Ik ga iig niet minder eten
![]()
Krijg iig wel steeds meer complimentjesda's fijn
geeft wel een fijne ego-boost, eigenlijk.. En en nou ja.. Ik wil ook wel eens in een bikini naar het strand en actief doen IN die bikini, en er niet een t-shirt over aan doen om die dikke buik te camoufleren. Gewoon, bikini, klaar! Dat is wel een fijn doel, eigenlijk. Maar dan zal ik ook wat buikoefeningen moeten gaan doen denk ik, en daar heb ik het Pilatesboek voor.. Nu nog de RUIMTE om dat te doen.. Verder nog iemand die ideeën heeft over hoe ik mijn bovenbenen wat slanker kan krijgen????
Vakantie is geboekt, voor de zomer, 8 dagen Dolomieten in Italië, met 2 overnachtingen op de heenweg, en 1 op de terugweg, dus in totaal 10 overnachtingen, 11 dagen![]()
dan wil ik wel een leren pak hebben en dus het bijbehorende lijntje
en dan is een leren pak ook nog een motivatie extra om niet meer aan te komen
Naast natuurlijk een beter gevoel over mezelf
Dit heb ik dus allemaal in m'n mail zitten tikken en in één keer geplakt naar Fok!Sneaky huh?
Dan wandel je ook de hele dag heen en weer naar het toiletquote:Op donderdag 3 april 2008 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik geloof dat 2 liter vocht wel normaal is. Maar er zijn inderdaad mensen die čn een liter thee, čn een liter koffie, en dan nog 3 liter water verstouwen. Wat natuurlijk veel te veel is.
Nee, maar van koffie krijg je ook dorst, ik probeer tegenwoordig bij elke kop koffie een glas water te nemen. Zo drink ik čn minder koffie čn raak ik minder snel "uitgedroogd". 's Avonds drink ik dan weer bijna niksquote:Op donderdag 3 april 2008 13:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dan wandel je ook de hele dag heen en weer naar het toilet![]()
Maar als ik geen water meeneem, zit ik weleens op 4 kopjes koffie tot 6 uur. Dan heb ik wel echt dorst in de avond, is ook niet echt goed.
In de ochtend, na een plasje weeg je het minste, vandaar.......quote:Op donderdag 3 april 2008 14:04 schreef J1981 het volgende:
Gefeliciteerd Sjeen! Geniet lekker van je stukje taart, vandaag mag het!
Even een vraagje tussendoor. Ik lees hier regelmatig dat jullie 's ochtends wegen. Heeft dat nog een reden? Ik doe dat meestal 's avonds, dus vroeg het me zomaar af.
Huh? Zwaarder? In de ochtend? Dat heb ik nooit gehoord?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:10 schreef freecell het volgende:
Het is handig om je op een vast tijdstip te wegen en 's ochtends ben ik 1-2 KG zwaarder dan 's avonds. Daarbij schommelt het 's avonds ook veel meer.
Vandaar dat ik in de ochtend eeg, vóór ik wat gegeten heb en na het plassen
ben jij 's ochtends zwaarder?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:10 schreef freecell het volgende:
Het is handig om je op een vast tijdstip te wegen en 's ochtends ben ik 1-2 KG zwaarder dan 's avonds. Daarbij schommelt het 's avonds ook veel meer.
Vandaar dat ik in de ochtend eeg, vóór ik wat gegeten heb en na het plassen
Andersomquote:Op donderdag 3 april 2008 14:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh? Zwaarder? In de ochtend? Dat heb ik nooit gehoord?
ik dácht alquote:Op donderdag 3 april 2008 14:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Andersom
Lichter dus. 's Ochtend ben ik LICHTER dan 's avonds.
we hebben er ook vet veel zin inquote:Op donderdag 3 april 2008 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
VetOp de motor naar Italy
Ik heb trouwens ongeveer hetzelfde eetpatroon als jij, hopelijk gaat het met mij net zo goed
Ik heb met 3 tot 4 liter drinken per dag, nog vaak dorst. Volgens mijn vorige huisarts is dat een teken van een water "verslaving", je lichaam vraagt steeds meer vocht.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon zo'n anderhalve liter vocht moet binnenkrijgen per dag en dat je dat beter met water kan doen dan met koffie. Dat hele idiote vele water drinken lijkt me ook nergens goed voor. (ik denk dat je lichaam daar anders wel om zou vragen, middels dorst)
Ik geloofde het ook niet echt, maar ik heb gewoon altijd dorst.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:49 schreef Faithy het volgende:
jeetje, al dat drinken
dat watersprookje heb ik nooit echt geloofd (zoveel mogelijk water drinken) maar ik heb dan ook echt moeite met genoeg drinken.
probeer nu 1 a 2 flesjes water per dag te drinken als ik weg ben, en dan thuis wat koppen thee. Als we de hele dag thuis zijn drinken we ook heel veel thee (paar potten) maar dan moet René het wel echt voor me neerzetten, anders houd ik het rustig op maar 2 koppen thee per dag zonder dorst te krijgen
Ben je al eens gecheckt op suikerziekte? Mijn vader had ook continue dorst en die bleek toen suiker te hebben...quote:Op donderdag 3 april 2008 14:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik geloofde het ook niet echt, maar ik heb gewoon altijd dorst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |