abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57933615
Ik snap mijn internet niet meer
Vertraagde dubbelpost
  woensdag 9 april 2008 @ 13:47:34 #102
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57933640
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:40 schreef octopussy het volgende:

[..]

ik ben misschien een beetje gaan wennen aan snel afvallen.

Soms zit ik er een beetje mee dat ik misschien wel nooit mijn streefgewicht zal bereiken, want dieeten is geen optie meer. Dus als het nu stopt dan houd ik voor altijd overgewicht. Tuurlijk is het te relativeren, want ik ben lichamelijk gezond nu en ben heel ver gekomen en ik zit bijna op een groen BMI. Maar toch blijft het een droom van me om eens slank te zijn
Lieverd, het gaat toch goed met je? Dat is toch het belangrijkste! Ik zal ook nooit slank worden... betwijfel of ik ooit in de buurt zal komen van een BMI van 25. Liefste zou ik ook slank zijn, en miljonair en een tropisch eiland bezitten en een eigen vliegtuig en zou ik nooit ziek willen zijn of pijn willen hebben en het allerliefste wil ik dat iedereen waarvan ik hou eeuwig in volle gezondheid zal leven.
Maar -shit happens- ik ben niet slank en zal nooit écht slank worden. Net als al die andere wensen zeer waarschijnlijk niet uitkomen. Je moet er gewoon het beste van maken in dit leven.
Maar iig loop jij niet meer het risico weer heel zwaar te worden... da's toch ook een heerlijke gedachte?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 9 april 2008 @ 13:48:41 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_57933675
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:40 schreef octopussy het volgende:

[..]

ik ben misschien een beetje gaan wennen aan snel afvallen.

Soms zit ik er een beetje mee dat ik misschien wel nooit mijn streefgewicht zal bereiken, want dieeten is geen optie meer. Dus als het nu stopt dan houd ik voor altijd overgewicht. Tuurlijk is het te relativeren, want ik ben lichamelijk gezond nu en ben heel ver gekomen en ik zit bijna op een groen BMI. Maar toch blijft het een droom van me om eens slank te zijn
Ja maar, je weet toch dat je (in principe) met een WLS nooit al je overgewicht kwijt raakt? Er zijn daar heel mooie overzichtjes voor die ik zo niet kan vinden maar bij een GBP was het zo rond de 50 tot 70% van je overgewicht en bij de BPD zelfs tot 90% van je overgewicht.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57933912
Ja daarom kan ik het ook heel goed relativeren Maar als het goed gaat dan wil je automatisch meer, dat is de aard van het beestje. Tevreden zijn is een van de moeilijkste dingen die er is (voor mij dan, ik schijn perfectionistisch te zijn). Daar blijf ik aan werken
Neemt overigens niet weg dat ik ontzettend dankbaar ben dat ik de hulp heb gekregen die ik nodig had (van jullie, van mijn familie, van de chirurg en van de verzekering)

Overigens moet ik me nodig weer eens opmeten. Volgens mij is het de laatste tijd WEL hard gegaan met de centimeters. De broeken en 1 van de rokjes die ik van Liejannuh te leen heb gekregen een paar weken terug zijn nu allemaal te groot.
Ik denk dat ik maar eens met mijn moeder moet gaan winkelen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 april 2008 @ 14:02:08 #105
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57934006
Hee octo, je hebt al zoveel gewonnen qua gezondheid, daarvoor hoef je geen BMI van 25 te halen Is voor mij ook een illusie, maar ik ben al zó blij met wat ik nu heb Nou nog eens van al die stomme kwaaltjes afkomen, maar verder ben ik gewoon hartstikke happy
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 9 april 2008 @ 14:04:48 #106
43556 miss_dynastie
pi_57934059
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:27 schreef freecell het volgende:
Ik heb wel eens rauwe tortellini en gegeten en ook wel eens frinkandel uit de magnetron
Oh, ieuw, ik probeer me voor te stellen hoe dat laatste smaakt... *ril*
  woensdag 9 april 2008 @ 14:05:48 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_57934082
je hebt speciale magnetronfrikadellen van mora

Heerlijk, paard
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 april 2008 @ 14:10:03 #108
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57934162
Ik mis hier de paardeworst van de Haarlemse slager Van het weekend maar weer eens een stuk meenemen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57934177
Paard

Daarom eet ik dus ook nooit frikandellen.
  † In Memoriam † woensdag 9 april 2008 @ 14:11:28 #110
43556 miss_dynastie
pi_57934190
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:05 schreef Troel het volgende:
I know, die hebben we per ongeluk weleens meegenomen, maar die zijn gewoon in de frietpan belandt, geloof ik. Ik ben niet zo dol op die dingen
  woensdag 9 april 2008 @ 14:14:35 #111
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57934245
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:05 schreef Troel het volgende:

Heerlijk, paard
Ik heb laatst eens op de verpakking van frikandellen gekeken, maar dat is iets van 80% varkensvlees, 18% kipseperatorvlees en maar iets van 2% paard. Kan ze dus niet meer eten nu ik geen pork eet. ( )
Ik stop trouwens 4 mei weer met die onzin, geloof niet dat mijn huid gevoelig is voor varkensvlees. Maar eerder stoppen durf ik niet, heb nu al 2 maanden geen varkensvlees op en ben bang dat ik straks toch een puistenkop heb.
***Levi was here***
  woensdag 9 april 2008 @ 14:20:59 #112
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57934362
ik eet ook bijna nooit varkensvlees, simpelweg omdat ik kip en rundvlees veeeeel lekkerder vind

Ik had een mooi zwart jurkje in de sale van esprit gekocht in maat 42 en hij is zooooooo mooi en hij staat ook nog eens echt mooi
ben er zo blij mee....
(zit zelfs aan de ruime kant haha)

ow ja en 3 lingeriesetjes aangezien 80E nu toch echt oncomfortabel begon te worden... dus 3 nieuwe setjes in 75F en dat voelt veeeeeeeeeeel beter
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57934381
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:14 schreef Levitation het volgende:

Ik stop trouwens 4 mei weer met die onzin, geloof niet dat mijn huid gevoelig is voor varkensvlees. Maar eerder stoppen durf ik niet, heb nu al 2 maanden geen varkensvlees op en ben bang dat ik straks toch een puistenkop heb.
Niet?
Met mijn geweldige n=1 onderzoek van afgelopen maanden heb ik toch wel een conclusie kunnen trekken:
Hele lange tijd geen varkensvlees op (misschien een verdwaald plakje ham maar verder echt niet). Puistvrij.
Donderdag (bij iemand anders eten): spekjes in de sla, vrijdag bij de soep en zaterdag ook ham. Zondag kwamen de eerste puistjes en nu zitten ze bij m'n lip, naast m'n mond, aan m'n hals en schouder en ook een hele vervelende op m'n bil
Dus ik ga toch maar weer verder met varkensvleesvrij eten
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 9 april 2008 @ 14:42:06 #114
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57934829
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Niet?
Met mijn geweldige n=1 onderzoek van afgelopen maanden heb ik toch wel een conclusie kunnen trekken:
Hele lange tijd geen varkensvlees op (misschien een verdwaald plakje ham maar verder echt niet). Puistvrij.
Donderdag (bij iemand anders eten): spekjes in de sla, vrijdag bij de soep en zaterdag ook ham. Zondag kwamen de eerste puistjes en nu zitten ze bij m'n lip, naast m'n mond, aan m'n hals en schouder en ook een hele vervelende op m'n bil
Dus ik ga toch maar weer verder met varkensvleesvrij eten
Vriendin van me is ook gestopt met varkensvlees eten en die heeft er echt baat bij. Net als mijn oudere broer. En aangezien die 2 in mijn omgeving geheel onafhankelijk van elkaar zulke resultaten hadden, ben ik het ook maar eens gaan proberen. Maar na 2 maanden geen varkensvlees eten, heb ik nog net zo'n onzuivere huid als daarvoor. En eigenlijk mis ik de vrijheid om ham enzo te eten. Ik at al niet veel varkensvlees... spareribs en karbonades is niets voor mij. Maar bijvoorbeeld een pizza Hawaï op z'n tijd of een frikandelletje dat mis ik soms wel.
***Levi was here***
  woensdag 9 april 2008 @ 14:50:48 #115
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57935016
Daar zou ik wel aan mee willen doen, maar ik denk dat ik nu niet zo'n goed testpersoontje ben Lijkt me wel erg leuk om allemaal eens te weten.
pi_57935061
Mijn borsten worden weer mooier

Ik ga er zo vandoor, nog een fijne dag verder en veel pelzier met het zonnetje allemaal
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 9 april 2008 @ 14:54:19 #117
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57935084
ik heb hormonale puistjes.... chocola, varkensvlees, t maakt allemaal niks uit, heb gewoon dr huid van mn moeder ge-erfd

misschien moet ik meer paard eten , maar als er zo weinig paard in frikandel zit...

@ ymme: waarom s paard eten erger dan varken of lam of kip? ik vind dat toch zulke verschrikkelijke onzin!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 9 april 2008 @ 14:59:03 #118
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57935187
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:10 schreef ymme het volgende:
Paard

Daarom eet ik dus ook nooit frikandellen.
Varkentjes zijn ook heel lief en weet je wel hoe leuk kalfjes of kuikentjes zijn? Die eet je toch ook? Moet zeggen dat ik ook zo principieel was... toen ik een jaar of 10 was... toen zat ik op paardrijden en vond ik het ook zielig. Maar eerlijk is eerlijk, het maakt toch geen zak uit? Dan moet je hélemaal geen vlees eten...

In China verkochten ze op de markt allemaal levende dieren voor consumptie, de puppies waren zo schattig en dat is best moeilijk om te zien. Tot je een mand tegenkomt met ongelofelijk lieve biggetjes er in en beseft dat het voor die biggetjes nét zo zielig is. Maar dat vinden we hier dan weer normaal... tja...

Beetje relativeren is wel nuttig zo nu en dan.
***Levi was here***
pi_57935268
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:54 schreef kwakveense het volgende:
@ ymme: waarom s paard eten erger dan varken of lam of kip? ik vind dat toch zulke verschrikkelijke onzin!
Ik heb paarden en pony's gehad en als die dan worden verkocht blijf je echt doodsbang om je eigen beest op te eten. Heb je huisdieren? Zou je hond of kat eten? Daarom eet ik geen paard.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57935464
-edit: ga buitenspelen

[ Bericht 95% gewijzigd door Mylene op 09-04-2008 16:39:00 ]
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 9 april 2008 @ 15:34:34 #121
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57935894
Ik leef vandaag op 2 stroopkoekjes

Tis onwijs druk en ik kan niet weg om te gaan lunchen en natuuuuurlijk is net vandaag ál het fruit en ál het beleg in de keuken hier op werk op. ZUCHT
pi_57935913
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:14 schreef crazy99 het volgende:

[..]

mag ik eraan sabbelen..
Weet je wel hoe vet borsten zijn
isniegoedvoordelijn

pi_57935942
Sabbelen, niet opeten, Octo (en nee, beiden is niet goed)
pi_57936037
-edit: ga buitenspelen

[ Bericht 80% gewijzigd door Mylene op 09-04-2008 16:40:28 ]
pi_57936061
Sorry, geen tijd (en wat een praat zeg )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')