Lieverd, het gaat toch goed met je? Dat is toch het belangrijkste! Ik zal ook nooit slank worden... betwijfel of ik ooit in de buurt zal komen van een BMI van 25. Liefste zou ik ook slank zijn, en miljonair en een tropisch eiland bezitten en een eigen vliegtuig en zou ik nooit ziek willen zijn of pijn willen hebben en het allerliefste wil ik dat iedereen waarvan ik hou eeuwig in volle gezondheid zal leven.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:40 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik ben misschien een beetje gaan wennen aan snel afvallen.
Soms zit ik er een beetje mee dat ik misschien wel nooit mijn streefgewicht zal bereiken, want dieeten is geen optie meer. Dus als het nu stopt dan houd ik voor altijd overgewicht. Tuurlijk is het te relativeren, want ik ben lichamelijk gezond nu en ben heel ver gekomen en ik zit bijna op een groen BMI. Maar toch blijft het een droom van me om eens slank te zijn
Ja maar, je weet toch dat je (in principe) met een WLS nooit al je overgewicht kwijt raakt? Er zijn daar heel mooie overzichtjes voor die ik zo niet kan vindenquote:Op woensdag 9 april 2008 13:40 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik ben misschien een beetje gaan wennen aan snel afvallen.
Soms zit ik er een beetje mee dat ik misschien wel nooit mijn streefgewicht zal bereiken, want dieeten is geen optie meer. Dus als het nu stopt dan houd ik voor altijd overgewicht. Tuurlijk is het te relativeren, want ik ben lichamelijk gezond nu en ben heel ver gekomen en ik zit bijna op een groen BMI. Maar toch blijft het een droom van me om eens slank te zijn
Oh, ieuw, ik probeer me voor te stellen hoe dat laatste smaakt... *ril*quote:Op woensdag 9 april 2008 13:27 schreef freecell het volgende:
Ik heb wel eens rauwe tortellini en gegeten en ook wel eens frinkandel uit de magnetron
I know, die hebben we per ongeluk weleens meegenomen, maar die zijn gewoon in de frietpan belandt, geloof ik. Ik ben niet zo dol op die dingenquote:Op woensdag 9 april 2008 14:05 schreef Troel het volgende:
je hebt speciale magnetronfrikadellen van mora
Ik heb laatst eens op de verpakking van frikandellen gekeken, maar dat is iets van 80% varkensvlees, 18% kipseperatorvlees en maar iets van 2% paard.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:05 schreef Troel het volgende:
je hebt speciale magnetronfrikadellen van mora
Heerlijk, paard
Niet?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:14 schreef Levitation het volgende:
Ik stop trouwens 4 mei weer met die onzin, geloof niet dat mijn huid gevoelig is voor varkensvlees.Maar eerder stoppen durf ik niet, heb nu al 2 maanden geen varkensvlees op en ben bang dat ik straks toch een puistenkop heb.
![]()
Vriendin van me is ook gestopt met varkensvlees eten en die heeft er echt baat bij. Net als mijn oudere broer. En aangezien die 2 in mijn omgeving geheel onafhankelijk van elkaar zulke resultaten hadden, ben ik het ook maar eens gaan proberen. Maar na 2 maanden geen varkensvlees eten, heb ik nog net zo'n onzuivere huid als daarvoor. En eigenlijk mis ik de vrijheid om ham enzo te eten. Ik at al niet veel varkensvlees... spareribs en karbonades is niets voor mij.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Niet?
Met mijn geweldige n=1 onderzoek van afgelopen maanden heb ik toch wel een conclusie kunnen trekken:
Hele lange tijd geen varkensvlees op (misschien een verdwaald plakje ham maar verder echt niet). Puistvrij.
Donderdag (bij iemand anders eten): spekjes in de sla, vrijdag bij de soep en zaterdag ook ham. Zondag kwamen de eerste puistjes en nu zitten ze bij m'n lip, naast m'n mond, aan m'n hals en schouder en ook een hele vervelende op m'n bil![]()
Dus ik ga toch maar weer verder met varkensvleesvrij eten
quote:Op woensdag 9 april 2008 14:10 schreef ymme het volgende:
Paard
Daarom eet ik dus ook nooit frikandellen.
Ik heb paarden en pony's gehad en als die dan worden verkocht blijf je echt doodsbang om je eigen beest op te eten. Heb je huisdieren? Zou je hond of kat eten? Daarom eet ik geen paard.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:54 schreef kwakveense het volgende:
@ ymme: waarom s paard eten erger dan varken of lam of kip? ik vind dat toch zulke verschrikkelijke onzin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |