abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57920330
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 21:09 schreef octopussy het volgende:
erhm...tvp

Vermoeiende dagen zo. Om 7.00 weg en om 19.00 thuis 's avonds nog gaan sporten is een beetje te veel voor me op het moment.
Gewoon een beetje rustig aan doen 's avonds. Stage lopen kost al genoeg energie.
pi_57926738
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 21:09 schreef octopussy het volgende:
erhm...tvp

Vermoeiende dagen zo. Om 7.00 weg en om 19.00 thuis 's avonds nog gaan sporten is een beetje te veel voor me op het moment.
Ja, dat begrijp ik dan wel.
Maar als je doodop bent, heb je blijkbaar toch aardig wat energie verbruikt zonder te sporten, misschien troost dat?

Ik ben gisteravond gewoon op de bank in slaap gevallen Dat heb ik anders nooit. TARA heeft me maar op bed gestopt

Ontopic: ik heb 'goedemorgen' thee. Heel toepasselijk, gezien het tijdstip, maar ik word er nog niet erg wakker van vanmorgen
pi_57926990
Goeiemorgen..

ik heb het ook al zo druk, en normaal kan ik dan uitkijken naar het weekend, ware het niet dat ik deze week 6 dagen werk.... Dus er blijft weinig/geen weekend over, aangezien ik dan maandag(mijn vrije dag) vast wel weer dingen moet doen voor de rest van de week..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57927267
Goeiemorgen... 't is weer woensdag...
En ik heb weer een frut-update... 88.5kg vanmorgen.

Denk dat ik het gewicht in het lijstje ook maar weer aan pas... die 87.5 heb ik al lang niet meer gezien op de weegschaal. Maar... de zon schijnt...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 9 april 2008 @ 09:16:49 #55
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57927758
Goedemorgen!
Thank god it's woensdag Dat is mij standaard vrije dag ivm eventuele schoolactiviteiten (die ze wegen moeite met de planning nog niet hebben kunnen inplannen, ze hopen dat dat dit blok wordt ). Maar wat was ik toe aan mijn vrije dag!
Strakjes naar de weight watchers, ben bang dat er weer weinig af is... vorige week was ik al gelijk gebleven door een 2-tal vreetbui-dagen, en dat waren er vorige week 3 Heb me wel weer kunnen herpakken, en trotstrots: heb gisteren niets weg gegeten uit troost of opvulling! Ook voor het eerst!
Vanmiddag ook nog psych, ga toch eens aankaarten dat ik met dat emotie-eten echt iets wil, omdat ik anders nooit een gezond gewicht kan behouden straks, 1 tegenslag en Marijke heeft er weer 10 kg bij (dat heb ik al eerder gezien) En dat wil ik echt niet nog een keer...

@octo: kan me voorstellen dat dat vermoeiend is! Bevalt het bedrijf en je stage wel?

@Teigan: 6 dagen, pfoeh, das best veel! Kan me voorstellen dat je dan toch ergens een gaatje voor jezelf wilt vinden

@Levi: wat balen joh! Zit je er niet meer helemaal lekker in of is er iets anders waardoor je op het moment niet helemaal gezond kan eten?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_57927780
zou ymme door de weegschaal zijn opgegeten?

goedemorgen

hier wel een leuke update 74,1kg !
Had 't niet verwacht, maar best lekker om dat te lezen.

Gisteren naar concert van dEUS geweest, erg leuk en straks even twee college-uurtjes, en daarna hardlopen met René. Zou eigenlijk gaan touwtjespringen, maar heus, mijn kleren zijn nog niet droog, en hopelijk straks wel als ik terug kom van college. Kan het helaas niet ophangen op de uni

Máár, hardlopen dus Les 5 inmiddels geloof ik minuutje of 45 gok ik zo
Ja doei.
  woensdag 9 april 2008 @ 09:20:38 #57
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57927814
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
hier wel een leuke update 74,1kg !
Had 't niet verwacht, maar best lekker om dat te lezen.

Gisteren naar concert van dEUS geweest, erg leuk en straks even twee college-uurtjes, en daarna hardlopen met René.

Máár, hardlopen dus Les 5 inmiddels geloof ik minuutje of 45 gok ik zo
Wat lekker joh!

dEUS, wat gaaf! Waar traden ze op dan? (ik merk dat ik echt helemaal uit "wie-speelt-waar-running" ben)

En wat goed van het hardlopen, al 45 min! Veel plezier!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_57927866
dEUS was in mijn bijna-hometown Nijmegen was helemaal uitverkocht, dus was wel tof om er wél te zijn

was erg gaaf, mooi en tof en ik kénde ze eerst niet eens maar nadat René vroeg of ik mee wilde maar eens wat cd's opgezet,en dat was wel tof! En nu ik ze live heb gezien gaat er wel vaker een CD-tje in
Ja doei.
  woensdag 9 april 2008 @ 09:23:39 #59
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57927873
Whooho lang leve draadloos internet. Ik weet niet op welke internet ik nu zit. Vast van een van de buren...
( Thuis is bij internet afgesloten door dat stomme wijf )

Jeej ik ben nu weer naar beneden aan het gaan. 77,3 kg!
Nog geen vreetbui gehad. ( klop klop op hout ) Terwijl ik wel in dikke stress zit met thuis. Maar het gaat goed, hou me groot..Ik ben vandaag thuis omdat anders mijn spullen worden weggehaald.. mijn printer is ook al weg

Oh en ik heb toch weer eens iets gedaan hoor... Ik heb voor de gein op marktplaats gezet : aangeboden interieuradvies via mail.. maar was vergeten mijn prijs neer te zetten en nu staat het op gratis..
En ik heb al 2 opdrachten haha

Maar ach vind het wel leuk om te doen.. leer wel wat van en is goed voor portfolio..
The girl that lost her mind
pi_57927888
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:

@Levi: wat balen joh! Zit je er niet meer helemaal lekker in of is er iets anders waardoor je op het moment niet helemaal gezond kan eten?
Ben een emo-eter. En het gaat gewoon niet echt lekker op mijn werk... daarnaast heb ik maandag een tentamen C-programmeren en dat vind ik nogsteeds echt super moeilijk... en over ruim 3 weken ga ik trouwen en van al mijn plannen om nog een paar kg kwijt te raken is niets terecht gekomen. Ben gewoon gestressed... en daar krijg ik honger van, heel veel honger...
Hopelijk valt er na maandag al weer een last van mijn schouders.
***Levi was here***
pi_57927924
alles sal rech kom Levi

vooral blijven ademen enzo
Ja doei.
pi_57927948
Sometimes, heel erg welkom en succes met verder afvallen. Dit is al super wat je hebt bereikt!

Levi een knuffel Ik ken het en ik kan het net als jij eigenlijk helemaal niet gebruiken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 9 april 2008 @ 09:31:16 #63
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57928018
dag allemaal, voor mij een update van de woensdag met weer iets eraf. 84.3 (dat getal heb ik de afgelopen weken heel vaak voorbij zien komen...) hopelijk zit ik vrijdag (mn normale weegdag) dan weer wat lager en ben ik nu inderdaad weer echt op weg naar beneden.

gisteren enorme huilbui gehad na een vergadering met een commissie 's avonds, gelukkig was er een vriendinnetje in de buurt, en heb even heel hard bij haar staan uithuilen - t werd alleen maar erger toen ze liee dingen ging zeggen... maar t luchtte wel op. ik wl dit niet te vaak hebben zeg... als de buitjes steeds korter op elkaar komen moet ik t daar toch weer een met mn psych over gaan hebben....

maar, vandaag heb ik een uitziek dagje (ik ben eigenlijk ziek en ik negeer dat al een wek of drie dus t kwakkelt maar zo door) dus ik ga zo lekker lang heet douchen en uitgebreid ontbijten...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 9 april 2008 @ 09:32:19 #64
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57928033
oh, en een knuffel voor levi! frustrerend lijkt me dat! maarreh, met drie kilo meer dan je wilde o.i.d. ben je vast aslnog een prachtige bruid! geniet er van hoor,joúw dag!

welkom sometimes! wat een prestatie zeg! heel erg knap!!
pi_57928058
MarijkeZwolle, het is lastig zoeken, die tijd voor mezelf, maa rik probeer de avonden zoveel mogelijk werkvrij te houden.
Mijn rooster is nu ook gewoon stom, ik heb 9 lesuren verdeeld over 4 dagen, dus elke dag zit ik voor 2 of 3 uurtjes op school, en omdat ik voor die andere twee dagen nog veel moet voorbereiden, zit er gewoon best veel druk op...
Gelukkig komt de meivakantie in zicht, nog 2,5 week, en dan kan ik vast wel weer een beetje bijtanken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57928107
3 kilo eraf in 2 weken

Ben zo blij, gaat de goede kant op
  woensdag 9 april 2008 @ 09:38:50 #67
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57928154
levi, ik ken het ook! Heel veel sterkte, en idd je word vast een mooi bruid!
  woensdag 9 april 2008 @ 09:38:50 #68
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57928155
tvp

[ Bericht 97% gewijzigd door Zeeltje op 09-04-2008 11:17:17 ]
  woensdag 9 april 2008 @ 09:39:07 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_57928160
Teigan, hoeveel uur moet je dan per les in hemelsnaam voorbereiden
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 april 2008 @ 09:54:58 #70
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57928412
* Rewimo knuffels uitdeelt aan iedereen die ze kan gebruiken

Het stressniveau ligt hier en daar aardig hoog zo te lezen

Hier geen stress, alleen pijn

* Rewimo engels dropje in mond steekt Ik koop zakjes gemengd snoep voor het potje op mijn bureau (leve de Aldi). Kan er zelf wonderlijk goed vanaf blijven, alleen de bruine Engelse dropjes vis ik eruit. Zitten er een stuk of 4 van in een zakje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 9 april 2008 @ 09:59:01 #71
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57928465
echt balen van je schouder rewimo... hoop dat t niet te lang blijft slepen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 april 2008 @ 10:01:19 #72
13151 crew  Rewimo
pi_57928506
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:59 schreef kwakveense het volgende:
echt balen van je schouder rewimo... hoop dat t niet te lang blijft slepen!
Zoek eens op frozen shoulder
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 9 april 2008 @ 10:08:02 #73
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57928654
*wikipediaat*

aiaiai.... dat duurt wel even dus maar dan nog hoop ik voor je dat t zo min lang mogelijk duurt (rare zin maar je begrijpt wat ik bedoel...)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 april 2008 @ 10:08:50 #74
13151 crew  Rewimo
pi_57928668
Ja, ik ook Tnx
pi_57928822
Ik doe komende week mee aan een onderzoek aan de Hogeschool van Amsterdam.

Stukje tekst geknipt van ander forum:

Voor een onderzoek aan de Hogeschool van Amsterdam zoeken wij mannen en vrouwen met een BMI > 25 die hieraan zouden willen meewerken. Het onderzoek houdt enkele metingen in van de lichaamssamenstelling en nadien krijg je gratis én persoonlijk voedingsadvies.
Ben je geïnteresseerd, neem dan zeker contact op met Dennis Bast via dennis.bast@hva.nl of bel 06 290 47 179.
De onderzoeken gaan door in Amsterdam - Osdorp.

Aan de hand van 6 toestellen/meetmethoden worden er verschillende factoren van het lichaam bepaald. Zo kom je te weten hoeveel kg je spieren en je botten wegen. Verder wordt er ook bepaald hoeveel kg vetmassa en vevtrije massa je hebt. De hoeveelheid lichaamswater wordt gemeten. Het rustmetabolisme wordt eveneens bepaald. Aan de hand hiervan weet je hoeveel kcal je per dag verbruikt.
Deze metingen zijn normaal gezien heel duur en kan je nu dus gratis laten uitvoeren. Tevens zijn er van enkele meetapparaten slechts 2 in Nederland beschikbaar.
Het loont dus zeker de moeite om deel te nemen aan dit onderzoek. Aanmelden kan nog steeds.

De datums zijn 10&17 april, 11&18, 14&21, 15&22 en 16&23.

Weet niet 100% zeker of dit soort berichten hier op prijs gesteld wordt, zo niet dan hoor (lees) ik het wel en is het zo weer weg.

Heb er zelf geen belang bij, ben deelnemer (via het eerder genoemde Obesitasforum). Ze meten een aantal zaken die ik wel interessant vind om te weten. Het voedingsadvies kan ook geen kwaad natuurlijk.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_57928884
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:16 schreef Sometimes het volgende:
Ik doe komende week mee aan een onderzoek aan de Hogeschool van Amsterdam.

Weet niet 100% zeker of dit soort berichten hier op prijs gesteld wordt, zo niet dan hoor (lees) ik het wel en is het zo weer weg.

Heb er zelf geen belang bij, ben deelnemer (via het eerder genoemde Obesitasforum). Ze meten een aantal zaken die ik wel interessant vind om te weten. Het voedingsadvies kan ook geen kwaad natuurlijk.
Klinkt wel erg interessant. Alleen voor mij te ver weg en in een iets te drukke periode. Zou best mee willen doen aan zo'n onderzoek.
***Levi was here***
  woensdag 9 april 2008 @ 10:27:21 #77
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57929043
klinkt ook interessant.. maar voor mij ook te ver en te drukke periode..
pi_57929114
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
Teigan, hoeveel uur moet je dan per les in hemelsnaam voorbereiden
voor de lessen opschool ben ik denk ik bijna een uur per les bezig, afhankelijk van welke klas, het is nu rustiger, omdat er in een klas een project loopt, en 1 klas met examentraining bezig is.. We hebben net proefwerkweek gehad, en daar had ik nog flink wat nakijkwerk van...

Maar voor de werkdagen in het weekend is het nodig dat ik alle lesstof van de vierde, vijfde en zesde klas kan uitleggen, en daar gaat veel voorbereidingstijd inzitten, ik denk dat ik daar wel zeker een uurtje of 20 mee kwijtben. En ik ben daar wat laat mee begonnen, onder andere omdat ik vorige week die extra lessen erbij kreeg die helemaal misliepen, dus het is ook deels mijn eigen schuld....
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 9 april 2008 @ 10:30:24 #79
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57929118
Emo-eten is zooo lastig! Hier ook zo eentje...en ik heb ook gedoe op werk en dat merk ik dus ook direct.

Gister wel keihard afgestraft, ik had B&J gekocht ( 't was in de aanbieding en de verleiding werd te groot), maar mijn darmen vonden het helemaaaaaal niet fijn! Dus de volgende keer denk ik dat ik wel drie keer langer nadenk!

Bluh ik wil niet meer voor een baas werken!

Levi, je wordt vast een prachtige bruid! Niet teveel zorgen maken! En ik zal zondag geen koekjes bij de thee doen, okay
pi_57929480
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:30 schreef Yoni het volgende:
Emo-eten is zooo lastig! Hier ook zo eentje...en ik heb ook gedoe op werk en dat merk ik dus ook direct.

Gister wel keihard afgestraft, ik had B&J gekocht ( 't was in de aanbieding en de verleiding werd te groot), maar mijn darmen vonden het helemaaaaaal niet fijn! Dus de volgende keer denk ik dat ik wel drie keer langer nadenk!

Bluh ik wil niet meer voor een baas werken!

Levi, je wordt vast een prachtige bruid! Niet teveel zorgen maken! En ik zal zondag geen koekjes bij de thee doen, okay
Geen koekjes V. lust wel graag koekjes!
Jij ook sterkte! Emo-eten icm gedoe op je werk is echt lastig.
***Levi was here***
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 9 april 2008 @ 10:58:24 #81
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57929743
Ik zou werk echt gewoon het liefst helemaal afschaffen. Niet meer elke dag vroeg opstaan, eindelijk eens leven in een ritme wat bij MIJ past.

Later als ik groot ben........

*schrijft ondertussen toch maar koekjes op het boodschappenlijstje *
  woensdag 9 april 2008 @ 11:05:02 #82
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57929921
jaaaa werk afschaffen!!

*kijkt kindertv op de bank in een belachelijke poging te doen alsof ze 4 is, nooit ouder hoeft te worden, en dingena sl verantwoordelijkheid en volwassen worden niet bestaan*
pi_57930793
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:05 schreef kwakveense het volgende:
jaaaa werk afschaffen!!

*kijkt kindertv op de bank in een belachelijke poging te doen alsof ze 4 is, nooit ouder hoeft te worden, en dingena sl verantwoordelijkheid en volwassen worden niet bestaan*
oeh, ik doe mee!
Op de salontafel U2 playbacken met mijn broer. 4 jaar oud zijn
***Levi was here***
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 9 april 2008 @ 11:55:57 #84
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57931103
Met barbies en poppen spelen
  † In Memoriam † woensdag 9 april 2008 @ 12:03:25 #85
43556 miss_dynastie
pi_57931282
Ik niet, mijn leven is nu een stuk leuker dan toen ik vier was
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 april 2008 @ 12:05:33 #86
13151 crew  Rewimo
pi_57931331
Lego bouwen, Wii-en en DS-en

Fulltime dan, niet parttime zoals nu
  woensdag 9 april 2008 @ 12:05:33 #87
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57931332
Goedemorgen, ben ik ook weer

gister heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg druk gehad op het werk. En nu nog 2 late diensten te gaan, dus dat beloofd wat

vanmorgen gewogen, maar niet zo flitsend resultaat als voorgaande weken: 87,2

dus ik zal het lijstje ff updaten:

- Octo: 83,7 (84,5) (85,0)
- Kwakveense: 84,3 (84.6) (84,4) (85,3)
- Fannetje: 84,7 (85,3)
- Omearos: 85,3 (85,7) (85,0) (86,1) (86,6)
- Sjeen: 85,8 (86,5) (86,0) (85,4) (86,1)
- B-J: 87,2 (88,1) (89,5) (90,0) (90,4) (91,5)
- Levi: 88,5 (88,6) (89,0) (87,5) (87,9) (88,0)

kweet niet of het zo helemaal klopt hoor
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57931350
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:55 schreef Yoni het volgende:
Met barbies en poppen spelen
En in bomen klimmen, zonder hoogtevrees te hebben, ook al val je er steeds uit.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 april 2008 @ 12:06:53 #89
13151 crew  Rewimo
pi_57931366
Lekker door de buurt zwerven, hutten bouwen...
pi_57931379
Onder de modder thuiskomen omdat je avonturen hebt beleefd.
Alleen jammer dat mijn moeder de noodzaak daarvan niet inzag.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 april 2008 @ 12:09:04 #91
13151 crew  Rewimo
pi_57931423
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:07 schreef Levitation het volgende:
*was reactie op ge-editte post van Rewimo.

Je was te snel En trouwens, dan heb ik allang gewonnen
pi_57931453
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:09 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Je was te snel En trouwens, dan heb ik allang gewonnen
jij ook weer, heb 'm alweer ge-edit.
***Levi was here***
  woensdag 9 april 2008 @ 12:40:24 #93
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57932145
hihi. klein zijn. en dan niet in de zin van mijn geringe lengte van 1.60

ik ga zo muffins bakken.... er komt een vriendje spelen het is immers woensdagmiddag....niet gezond maar wel gezellig. en wat overblijft vries ik in en neem ik wel een keer mee om uit te delen ofzo
pi_57932341
Ik kan geen overgebleven cake-achtige dingen invriezen Ik eet ze op
Laatst een halve tulband opgegeten (en mísselijk geweest! Mén )
pi_57932506
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
Goedemorgen, ben ik ook weer

gister heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg druk gehad op het werk. En nu nog 2 late diensten te gaan, dus dat beloofd wat

vanmorgen gewogen, maar niet zo flitsend resultaat als voorgaande weken: 87,2

dus ik zal het lijstje ff updaten:

- Octo: 83,7 (84,5) (85,0)
- Kwakveense: 84,3 (84.6) (84,4) (85,3)
- Fannetje: 84,7 (85,3)
- Omearos: 85,3 (85,7) (85,0) (86,1) (86,6)
- Sjeen: 85,8 (86,5) (86,0) (85,4) (86,1)
- B-J: 87,2 (88,1) (89,5) (90,0) (90,4) (91,5)
- Levi: 88,5 (88,6) (89,0) (87,5) (87,9) (88,0)

kweet niet of het zo helemaal klopt hoor
83,5

ik update alleen het lijstje van dieet-web
Het gaat heul langzaam, maar het gaat wel
  woensdag 9 april 2008 @ 13:20:14 #96
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57933054
niks langzaam! je gaat wel steady!! super tof!

@ freecell: ik ook hoor...kost me grote moeite... maar als t er en maal in zit (in de vriezer) is t uit zicht en duur het ontdooien te lang om functioneel te zijn voor een emo-vreetbui - die is over voor ze ontdooid zijn en bevroren cake eten gaat me toch net iets te ver....
pi_57933191
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:55 schreef octopussy het volgende:

[..]

83,5

ik update alleen het lijstje van dieet-web
Het gaat heul langzaam, maar het gaat wel
Langzaam noemt ze dat! Gaat toch super! Heb je mijn regeltje bekeken?
***Levi was here***
pi_57933210
Ik heb wel eens rauwe tortellini en gegeten en ook wel eens frinkandel uit de magnetron
  woensdag 9 april 2008 @ 13:32:05 #99
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57933308
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:27 schreef freecell het volgende:
Ik heb wel eens rauwe tortellini en gegeten en ook wel eens frinkandel uit de magnetron
ahh.... ja...
verder dan hageslag uit pak, chocopasta uit pot, een hele pot zilveruien/augurken/gefruite uitjes en geklopte slagroom zonder iets erbij kom ik niet met vreetrarigheid

maar ik snap je punt...
pi_57933485
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:26 schreef Levitation het volgende:

[..]

Langzaam noemt ze dat! Gaat toch super! Heb je mijn regeltje bekeken?
ik ben misschien een beetje gaan wennen aan snel afvallen.

Soms zit ik er een beetje mee dat ik misschien wel nooit mijn streefgewicht zal bereiken, want dieeten is geen optie meer. Dus als het nu stopt dan houd ik voor altijd overgewicht. Tuurlijk is het te relativeren, want ik ben lichamelijk gezond nu en ben heel ver gekomen en ik zit bijna op een groen BMI. Maar toch blijft het een droom van me om eens slank te zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')