Gewoon een beetje rustig aan doen 's avonds.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:09 schreef octopussy het volgende:
erhm...tvp![]()
Vermoeiende dagen zo. Om 7.00 weg en om 19.00 thuis's avonds nog gaan sporten is een beetje te veel voor me op het moment.
Ja, dat begrijp ik dan wel.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:09 schreef octopussy het volgende:
erhm...tvp![]()
Vermoeiende dagen zo. Om 7.00 weg en om 19.00 thuis's avonds nog gaan sporten is een beetje te veel voor me op het moment.
Wat lekker joh!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
hier wel een leuke update74,1kg !
Had 't niet verwacht, maar best lekker om dat te lezen.
Gisteren naar concert van dEUS geweest, erg leuken straks even twee college-uurtjes, en daarna hardlopen met René.
Máár, hardlopen dusLes 5 inmiddels geloof ik
minuutje of 45 gok ik zo
Ben een emo-eter.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
@Levi: wat balen joh!Zit je er niet meer helemaal lekker in of is er iets anders waardoor je op het moment niet helemaal gezond kan eten?
Zoek eens op frozen shoulderquote:Op woensdag 9 april 2008 09:59 schreef kwakveense het volgende:
echt balen van je schouder rewimo... hoop dat t niet te lang blijft slepen!
Klinkt wel erg interessant. Alleen voor mij te ver weg en in een iets te drukke periode. Zou best mee willen doen aan zo'n onderzoek.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:16 schreef Sometimes het volgende:
Ik doe komende week mee aan een onderzoek aan de Hogeschool van Amsterdam.
Weet niet 100% zeker of dit soort berichten hier op prijs gesteld wordt, zo niet dan hoor (lees) ik het wel en is het zo weer weg.
Heb er zelf geen belang bij, ben deelnemer (via het eerder genoemde Obesitasforum). Ze meten een aantal zaken die ik wel interessant vind om te weten. Het voedingsadvies kan ook geen kwaad natuurlijk.
voor de lessen opschool ben ik denk ik bijna een uur per les bezig, afhankelijk van welke klas, het is nu rustiger, omdat er in een klas een project loopt, en 1 klas met examentraining bezig is.. We hebben net proefwerkweek gehad, en daar had ik nog flink wat nakijkwerk van...quote:Op woensdag 9 april 2008 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
Teigan, hoeveel uur moet je dan per les in hemelsnaam voorbereiden
quote:Op woensdag 9 april 2008 10:30 schreef Yoni het volgende:
Emo-eten is zooo lastig! Hier ook zo eentje...en ik heb ook gedoe op werk en dat merk ik dus ook direct.
Gister wel keihard afgestraft, ik had B&J gekocht (![]()
![]()
![]()
't was in de aanbieding en de verleiding werd te groot), maar mijn darmen vonden het helemaaaaaal niet fijn! Dus de volgende keer denk ik dat ik wel drie keer langer nadenk!
Bluh ik wil niet meer voor een baas werken!
Levi, je wordt vast een prachtige bruid! Niet teveel zorgen maken! En ik zal zondag geen koekjes bij de thee doen, okay
oeh, ik doe mee!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:05 schreef kwakveense het volgende:
jaaaa werk afschaffen!!
*kijkt kindertv op de bank in een belachelijke poging te doen alsof ze 4 is, nooit ouder hoeft te worden, en dingena sl verantwoordelijkheid en volwassen worden niet bestaan*
En in bomen klimmen, zonder hoogtevrees te hebben, ook al val je er steeds uit.quote:
Je was te snelquote:Op woensdag 9 april 2008 12:07 schreef Levitation het volgende:
*was reactie op ge-editte post van Rewimo.
jij ook weer, heb 'm alweer ge-edit.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je was te snelEn trouwens, dan heb ik allang gewonnen
83,5quote:Op woensdag 9 april 2008 12:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
Goedemorgen, ben ik ook weer
gister heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg druk gehad op het werk. En nu nog 2 late diensten te gaan, dus dat beloofd wat![]()
vanmorgen gewogen, maar niet zo flitsend resultaat als voorgaande weken: 87,2
dus ik zal het lijstje ff updaten:
- Octo: 83,7 (84,5) (85,0)
- Kwakveense: 84,3 (84.6) (84,4) (85,3)
- Fannetje: 84,7 (85,3)
- Omearos: 85,3 (85,7) (85,0) (86,1) (86,6)
- Sjeen: 85,8 (86,5) (86,0) (85,4) (86,1)
- B-J: 87,2 (88,1) (89,5) (90,0) (90,4) (91,5)
- Levi: 88,5 (88,6) (89,0) (87,5) (87,9) (88,0)
kweet niet of het zo helemaal klopt hoor
Langzaam noemt ze dat!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:55 schreef octopussy het volgende:
[..]
83,5![]()
ik update alleen het lijstje van dieet-web![]()
Het gaat heul langzaam, maar het gaat wel
ahh.... ja...quote:Op woensdag 9 april 2008 13:27 schreef freecell het volgende:
Ik heb wel eens rauwe tortellini en gegeten en ook wel eens frinkandel uit de magnetron
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Langzaam noemt ze dat!Gaat toch super! Heb je mijn regeltje bekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |