Je mot de haakjes weghalenquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:20 schreef Zeeltje het volgende:
Ai.. die link bovenaan weet ik niet zo goed hoe dat moet....
Stel je niet aan, ook als het koud is kan je best de haakjes weghalenquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:23 schreef Zeeltje het volgende:
ja maar het is koud!!!
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ook als het koud is kan je best de haakjes weghalen
quote:Op maandag 7 april 2008 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik loop stage als P&O adviseur en vandaag hadden we een sollicitant. Die kwam dus bij ons solliciteren maar om brood op de plank te krijgen deed ie nu van alles, waaronder schoonmaken. Ik zei (aan het eind van het gesprek) heel goed bedoeld "succes met schoonmaken", maar dat was iets te direct.... Het sloeg in als een bom (dat zag ik ook wel aan hem) en kwam het heel denigrerend over, terwijl dat dus absoluut niet mijn bedoeling was!![]()
Echt, ik kan soms zo heerlijk dommig en ontactisch zijn
Maar goed, ik kon mezelf dus wel voor de kop slaan, maar gelukkig ging m'n begeleidster er wel luchtig mee om.
Ik hoop trouwens dat het hier zo zonnig blijft, vanmiddag ga ik een heel eind fietsenquote:WhahaDat zijn wel de betere opmerkingen inderdaad.
Ik kreeg er een weekje geleden ook één naar mijn hoofd, toen ik bij mijn zus was. Er was een mevrouw die ik goed ken even op visite en we hadden het wat over zwangerschap en dat ik af en toe nog wel wat misselijk was en dergelijke.
Toen ze weg ging zei ze: "Veel succes met de zwangerschap en ik hoop dat het gauw over is!"
Je kon mijn zus en mij echt opdweilen, en zij maar uitleggen dat ze de misselijkheid bedoelde en wij maar lachenZe moet zich echt zo uitgelachen gevoelt hebben
Toen mijn zus zwanger was van de tweeling kreeg ze van iemand de volgende opmerking:
"Ow, wat leuk, een tweeling! Er stond gisteren ook een geboren tweeling in de krant, ook dood!"
Mijn zus heeft haar gezicht in de plooi kunnen houden tot ze bij deze persoon weg was en heeft daarna héééél hard gelachen.![]()
Zo dat gaat lekkerquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:06 schreef Sometimes het volgende:
Hallo allemaal, heb ook een profiel aangemaakt op dieet-web en een PM gestuurd naar Troel, dus hoop binnenkort ook in bovenstaande lijstje te verschijnen.
Ben 8 maanden bezig (sinds begin september 2007) en begonnen met 165 kilo (BMI 41+)...
Hoop uiteindelijk een BMI van 22,5 te bereiken, dat betekent 90 kilo. Zit ondertussen op 125, dus ben over de helft.
U is snel...quote:
Met eten meer regelmaat en (iets) minder qua hoeveelheid. Daarnaast vooral veel minder tussendoortjes.quote:
Als ik online ben wel jaquote:
Gemiddeld inderdaad 5 kilo. Maar in de praktijk wat minder regelmaat. Vooral in het begin ging het griezelig hard.quote:
Ik moest 2 keer naar je huidige gewicht vs streefgewicht kijken om die te begrijpen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Als ik online ben wel jaAnders ben ik zo traag als een achteruitkruipende slak
Mijn streefgewicht is niet meer zo heel erg van belang. Het is voor mij nu een kwestie om op gewicht te blijvenquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:22 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik moest 2 keer naar je huidige gewicht vs streefgewicht kijken om die te begrijpen.
Heb je nog geen nieuw streefgewicht?
Wow, respect hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:06 schreef Sometimes het volgende:
Hallo allemaal, heb ook een profiel aangemaakt op dieet-web en een PM gestuurd naar Troel, dus hoop binnenkort ook in bovenstaande lijstje te verschijnen.
Ben 8 maanden bezig (sinds begin september 2007) en begonnen met 165 kilo (BMI 41+)...
Hoop uiteindelijk een BMI van 22,5 te bereiken, dat betekent 90 kilo. Zit ondertussen op 125, dus ben over de helft.
Ik zit al wat langer op het obesitasforum en daar hebben opvallend veel mensen een operatie ondergaan. Dat lijkt me helemaal niets. Ik kan ook niet goed beoordelen of dat de enige manier is voor die mensen, heb er tenslotte niet voor gestudeerd.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:39 schreef Faat het volgende:
Eigenlijk hoor ik nooit verhalen van mensen met zo'n startgewicht die succesvol afvallen zonder WLS.
Kun je zelf ook een beetje genieten van het trotse gevoel? Niet vergeten te doen hoor, tis zo lekker
om zo succesvol gewicht te verliezen. Voor je het weet is het alweer "vroeger" dat je zoveel afviel![]()
Wat is jouw belangrijkste drijfveer geweest of zeg maar het moment dat je de knop kon omzetten bij
165 kilo om zoveel af te vallen? Er moet ongetwijfel op de heenweg van aankomen bij 100 en bij 120
en bij 150 kg ook momenten, of zelfs pogingen, zijn geweest dat je wilde afvallen, maar het toen toch
niet lukte. Je bent immers tot 165 gekomen. Wat deed het hem voor jou toen om ineens de kracht en
vooral het doorzettingsvermogen te vinden om te beginnen met een dieet en dat ook vol te houden?
Die overtuiging heb ik ondertussen ook. Maar met alleen minder / aangepast eten of alleen minder bewegen gaat het niet lukken, althans niet bij mij.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Zo'n verhaal lezen motiveert ook weer enorm, het is niet 'hopeloos' als je op een bepaald gewicht zit, het kan er ook weer af!
óók naar York? Ik ga naar Newcastlequote:Op dinsdag 8 april 2008 12:27 schreef ymme het volgende:
Wij gaan ook naar York (met de mini-cruise) vanuit Rotterdam
quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:58 schreef Fannetje het volgende:
Welkom sometimes!Knap hoor, dat je al zoveel kilo's kwijt bent!
Het was erg lekker weer vandaag. Met tien graden erbij hebben we het weer wat ik besteld heb voor over twee weken
Gewoon een beetje rustig aan doen 's avonds.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:09 schreef octopussy het volgende:
erhm...tvp![]()
Vermoeiende dagen zo. Om 7.00 weg en om 19.00 thuis's avonds nog gaan sporten is een beetje te veel voor me op het moment.
Ja, dat begrijp ik dan wel.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:09 schreef octopussy het volgende:
erhm...tvp![]()
Vermoeiende dagen zo. Om 7.00 weg en om 19.00 thuis's avonds nog gaan sporten is een beetje te veel voor me op het moment.
Wat lekker joh!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
hier wel een leuke update74,1kg !
Had 't niet verwacht, maar best lekker om dat te lezen.
Gisteren naar concert van dEUS geweest, erg leuken straks even twee college-uurtjes, en daarna hardlopen met René.
Máár, hardlopen dusLes 5 inmiddels geloof ik
minuutje of 45 gok ik zo
Ben een emo-eter.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
@Levi: wat balen joh!Zit je er niet meer helemaal lekker in of is er iets anders waardoor je op het moment niet helemaal gezond kan eten?
Zoek eens op frozen shoulderquote:Op woensdag 9 april 2008 09:59 schreef kwakveense het volgende:
echt balen van je schouder rewimo... hoop dat t niet te lang blijft slepen!
Klinkt wel erg interessant. Alleen voor mij te ver weg en in een iets te drukke periode. Zou best mee willen doen aan zo'n onderzoek.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:16 schreef Sometimes het volgende:
Ik doe komende week mee aan een onderzoek aan de Hogeschool van Amsterdam.
Weet niet 100% zeker of dit soort berichten hier op prijs gesteld wordt, zo niet dan hoor (lees) ik het wel en is het zo weer weg.
Heb er zelf geen belang bij, ben deelnemer (via het eerder genoemde Obesitasforum). Ze meten een aantal zaken die ik wel interessant vind om te weten. Het voedingsadvies kan ook geen kwaad natuurlijk.
voor de lessen opschool ben ik denk ik bijna een uur per les bezig, afhankelijk van welke klas, het is nu rustiger, omdat er in een klas een project loopt, en 1 klas met examentraining bezig is.. We hebben net proefwerkweek gehad, en daar had ik nog flink wat nakijkwerk van...quote:Op woensdag 9 april 2008 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
Teigan, hoeveel uur moet je dan per les in hemelsnaam voorbereiden
quote:Op woensdag 9 april 2008 10:30 schreef Yoni het volgende:
Emo-eten is zooo lastig! Hier ook zo eentje...en ik heb ook gedoe op werk en dat merk ik dus ook direct.
Gister wel keihard afgestraft, ik had B&J gekocht (![]()
![]()
![]()
't was in de aanbieding en de verleiding werd te groot), maar mijn darmen vonden het helemaaaaaal niet fijn! Dus de volgende keer denk ik dat ik wel drie keer langer nadenk!
Bluh ik wil niet meer voor een baas werken!
Levi, je wordt vast een prachtige bruid! Niet teveel zorgen maken! En ik zal zondag geen koekjes bij de thee doen, okay
oeh, ik doe mee!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:05 schreef kwakveense het volgende:
jaaaa werk afschaffen!!
*kijkt kindertv op de bank in een belachelijke poging te doen alsof ze 4 is, nooit ouder hoeft te worden, en dingena sl verantwoordelijkheid en volwassen worden niet bestaan*
En in bomen klimmen, zonder hoogtevrees te hebben, ook al val je er steeds uit.quote:
Je was te snelquote:Op woensdag 9 april 2008 12:07 schreef Levitation het volgende:
*was reactie op ge-editte post van Rewimo.
jij ook weer, heb 'm alweer ge-edit.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je was te snelEn trouwens, dan heb ik allang gewonnen
83,5quote:Op woensdag 9 april 2008 12:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
Goedemorgen, ben ik ook weer
gister heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg druk gehad op het werk. En nu nog 2 late diensten te gaan, dus dat beloofd wat![]()
vanmorgen gewogen, maar niet zo flitsend resultaat als voorgaande weken: 87,2
dus ik zal het lijstje ff updaten:
- Octo: 83,7 (84,5) (85,0)
- Kwakveense: 84,3 (84.6) (84,4) (85,3)
- Fannetje: 84,7 (85,3)
- Omearos: 85,3 (85,7) (85,0) (86,1) (86,6)
- Sjeen: 85,8 (86,5) (86,0) (85,4) (86,1)
- B-J: 87,2 (88,1) (89,5) (90,0) (90,4) (91,5)
- Levi: 88,5 (88,6) (89,0) (87,5) (87,9) (88,0)
kweet niet of het zo helemaal klopt hoor
Langzaam noemt ze dat!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:55 schreef octopussy het volgende:
[..]
83,5![]()
ik update alleen het lijstje van dieet-web![]()
Het gaat heul langzaam, maar het gaat wel
ahh.... ja...quote:Op woensdag 9 april 2008 13:27 schreef freecell het volgende:
Ik heb wel eens rauwe tortellini en gegeten en ook wel eens frinkandel uit de magnetron
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Langzaam noemt ze dat!Gaat toch super! Heb je mijn regeltje bekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |