abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 april 2008 @ 14:02:08 #105
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57934006
Hee octo, je hebt al zoveel gewonnen qua gezondheid, daarvoor hoef je geen BMI van 25 te halen Is voor mij ook een illusie, maar ik ben al zó blij met wat ik nu heb Nou nog eens van al die stomme kwaaltjes afkomen, maar verder ben ik gewoon hartstikke happy
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 9 april 2008 @ 14:04:48 #106
43556 miss_dynastie
pi_57934059
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:27 schreef freecell het volgende:
Ik heb wel eens rauwe tortellini en gegeten en ook wel eens frinkandel uit de magnetron
Oh, ieuw, ik probeer me voor te stellen hoe dat laatste smaakt... *ril*
  woensdag 9 april 2008 @ 14:05:48 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_57934082
je hebt speciale magnetronfrikadellen van mora

Heerlijk, paard
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 april 2008 @ 14:10:03 #108
13151 crew  Rewimo
pi_57934162
Ik mis hier de paardeworst van de Haarlemse slager Van het weekend maar weer eens een stuk meenemen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57934177
Paard

Daarom eet ik dus ook nooit frikandellen.
  † In Memoriam † woensdag 9 april 2008 @ 14:11:28 #110
43556 miss_dynastie
pi_57934190
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:05 schreef Troel het volgende:
I know, die hebben we per ongeluk weleens meegenomen, maar die zijn gewoon in de frietpan belandt, geloof ik. Ik ben niet zo dol op die dingen
  woensdag 9 april 2008 @ 14:14:35 #111
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57934245
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:05 schreef Troel het volgende:

Heerlijk, paard
Ik heb laatst eens op de verpakking van frikandellen gekeken, maar dat is iets van 80% varkensvlees, 18% kipseperatorvlees en maar iets van 2% paard. Kan ze dus niet meer eten nu ik geen pork eet. ( )
Ik stop trouwens 4 mei weer met die onzin, geloof niet dat mijn huid gevoelig is voor varkensvlees. Maar eerder stoppen durf ik niet, heb nu al 2 maanden geen varkensvlees op en ben bang dat ik straks toch een puistenkop heb.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 9 april 2008 @ 14:20:59 #112
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57934362
ik eet ook bijna nooit varkensvlees, simpelweg omdat ik kip en rundvlees veeeeel lekkerder vind

Ik had een mooi zwart jurkje in de sale van esprit gekocht in maat 42 en hij is zooooooo mooi en hij staat ook nog eens echt mooi
ben er zo blij mee....
(zit zelfs aan de ruime kant haha)

ow ja en 3 lingeriesetjes aangezien 80E nu toch echt oncomfortabel begon te worden... dus 3 nieuwe setjes in 75F en dat voelt veeeeeeeeeeel beter
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57934381
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:14 schreef Levitation het volgende:

Ik stop trouwens 4 mei weer met die onzin, geloof niet dat mijn huid gevoelig is voor varkensvlees. Maar eerder stoppen durf ik niet, heb nu al 2 maanden geen varkensvlees op en ben bang dat ik straks toch een puistenkop heb.
Niet?
Met mijn geweldige n=1 onderzoek van afgelopen maanden heb ik toch wel een conclusie kunnen trekken:
Hele lange tijd geen varkensvlees op (misschien een verdwaald plakje ham maar verder echt niet). Puistvrij.
Donderdag (bij iemand anders eten): spekjes in de sla, vrijdag bij de soep en zaterdag ook ham. Zondag kwamen de eerste puistjes en nu zitten ze bij m'n lip, naast m'n mond, aan m'n hals en schouder en ook een hele vervelende op m'n bil
Dus ik ga toch maar weer verder met varkensvleesvrij eten
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 9 april 2008 @ 14:42:06 #114
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57934829
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Niet?
Met mijn geweldige n=1 onderzoek van afgelopen maanden heb ik toch wel een conclusie kunnen trekken:
Hele lange tijd geen varkensvlees op (misschien een verdwaald plakje ham maar verder echt niet). Puistvrij.
Donderdag (bij iemand anders eten): spekjes in de sla, vrijdag bij de soep en zaterdag ook ham. Zondag kwamen de eerste puistjes en nu zitten ze bij m'n lip, naast m'n mond, aan m'n hals en schouder en ook een hele vervelende op m'n bil
Dus ik ga toch maar weer verder met varkensvleesvrij eten
Vriendin van me is ook gestopt met varkensvlees eten en die heeft er echt baat bij. Net als mijn oudere broer. En aangezien die 2 in mijn omgeving geheel onafhankelijk van elkaar zulke resultaten hadden, ben ik het ook maar eens gaan proberen. Maar na 2 maanden geen varkensvlees eten, heb ik nog net zo'n onzuivere huid als daarvoor. En eigenlijk mis ik de vrijheid om ham enzo te eten. Ik at al niet veel varkensvlees... spareribs en karbonades is niets voor mij. Maar bijvoorbeeld een pizza Hawaï op z'n tijd of een frikandelletje dat mis ik soms wel.
***Levi was here***
  woensdag 9 april 2008 @ 14:50:48 #115
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57935016
Daar zou ik wel aan mee willen doen, maar ik denk dat ik nu niet zo'n goed testpersoontje ben Lijkt me wel erg leuk om allemaal eens te weten.
pi_57935061
Mijn borsten worden weer mooier

Ik ga er zo vandoor, nog een fijne dag verder en veel pelzier met het zonnetje allemaal
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 9 april 2008 @ 14:54:19 #117
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57935084
ik heb hormonale puistjes.... chocola, varkensvlees, t maakt allemaal niks uit, heb gewoon dr huid van mn moeder ge-erfd

misschien moet ik meer paard eten , maar als er zo weinig paard in frikandel zit...

@ ymme: waarom s paard eten erger dan varken of lam of kip? ik vind dat toch zulke verschrikkelijke onzin!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 9 april 2008 @ 14:59:03 #118
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57935187
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:10 schreef ymme het volgende:
Paard

Daarom eet ik dus ook nooit frikandellen.
Varkentjes zijn ook heel lief en weet je wel hoe leuk kalfjes of kuikentjes zijn? Die eet je toch ook? Moet zeggen dat ik ook zo principieel was... toen ik een jaar of 10 was... toen zat ik op paardrijden en vond ik het ook zielig. Maar eerlijk is eerlijk, het maakt toch geen zak uit? Dan moet je hélemaal geen vlees eten...

In China verkochten ze op de markt allemaal levende dieren voor consumptie, de puppies waren zo schattig en dat is best moeilijk om te zien. Tot je een mand tegenkomt met ongelofelijk lieve biggetjes er in en beseft dat het voor die biggetjes nét zo zielig is. Maar dat vinden we hier dan weer normaal... tja...

Beetje relativeren is wel nuttig zo nu en dan.
***Levi was here***
pi_57935268
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:54 schreef kwakveense het volgende:
@ ymme: waarom s paard eten erger dan varken of lam of kip? ik vind dat toch zulke verschrikkelijke onzin!
Ik heb paarden en pony's gehad en als die dan worden verkocht blijf je echt doodsbang om je eigen beest op te eten. Heb je huisdieren? Zou je hond of kat eten? Daarom eet ik geen paard.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57935464
-edit: ga buitenspelen

[ Bericht 95% gewijzigd door Mylene op 09-04-2008 16:39:00 ]
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 9 april 2008 @ 15:34:34 #121
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57935894
Ik leef vandaag op 2 stroopkoekjes

Tis onwijs druk en ik kan niet weg om te gaan lunchen en natuuuuurlijk is net vandaag ál het fruit en ál het beleg in de keuken hier op werk op. ZUCHT
pi_57935913
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:14 schreef crazy99 het volgende:

[..]

mag ik eraan sabbelen..
Weet je wel hoe vet borsten zijn
isniegoedvoordelijn

pi_57935942
Sabbelen, niet opeten, Octo (en nee, beiden is niet goed)
pi_57936037
-edit: ga buitenspelen

[ Bericht 80% gewijzigd door Mylene op 09-04-2008 16:40:28 ]
pi_57936061
Sorry, geen tijd (en wat een praat zeg )
pi_57936170
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:41 schreef crazy99 het volgende:
octo is jaloers..
  woensdag 9 april 2008 @ 15:55:47 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_57936300
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

I know, die hebben we per ongeluk weleens meegenomen, maar die zijn gewoon in de frietpan belandt, geloof ik. Ik ben niet zo dol op die dingen
Daar kunnen ze ook in
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 9 april 2008 @ 15:56:53 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_57936320
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:14 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb laatst eens op de verpakking van frikandellen gekeken, maar dat is iets van 80% varkensvlees, 18% kipseperatorvlees en maar iets van 2% paard. Kan ze dus niet meer eten nu ik geen pork eet. ( )
De moramagnetronfrikadellen bevatten veel meer paardenvlees. De frikadellen van de Plus voor zover ik zag weer helemaal geen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 9 april 2008 @ 17:20:47 #129
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57938054
Emo eten... tja ik weet niet bij mij ook zo is.. Nee geloof het niet maar dat is voor de andere topic..
Roken.. gestopt, nu gestressed en nu allemaal huiduitslag... Denk dat het mijn uitlaatklep is geworden

Ik heb zin om te snacken, ik maar lekker een loempia voor het avondeten (kant en klaar) da's best gezond en met veel sambal ook nog eens erg lekker!

Rewimo (ofzo, kan het nooit onthouden ) Zo'n schouder kan erg lang duren ja, zelf ook ervaring mee. Weet dat je er nu strontziek en doodmoe van bent, vooral omdat je zat bent van de pijnstillers...Dus heel veel knuffels !

[ Bericht 21% gewijzigd door uniekhoorn op 09-04-2008 17:30:42 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 9 april 2008 @ 17:46:13 #130
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57938456
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb paarden en pony's gehad en als die dan worden verkocht blijf je echt doodsbang om je eigen beest op te eten. Heb je huisdieren? Zou je hond of kat eten? Daarom eet ik geen paard.
het makkelijke antwoord daarop s dat ik geen huisdieren heb, omdat ik überhaupt niet zo'n dierenliefhebber ben.

[ Bericht 22% gewijzigd door kwakveense op 09-04-2008 18:13:53 (ge- edit want teveel blabla) ]
pi_57939104
tvp
pi_57939295
Riann hoe gaat het nu met het afvallen?
pi_57939449
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:30 schreef Miss_S het volgende:
Riann hoe gaat het nu met het afvallen?
niet goed ik blijf hetzelfde
de dietiste snapte er niks van dat ik in korte tijd weer zoveel aangekomen en dat ik niet afval het enige wat niet perfect was aan mijn eten was dat ik vaker mager beleg moest kiezen. De rest was perfect ik moest een keer mijn stofwisseling laten testen en zo zei de dietiste.
  woensdag 9 april 2008 @ 18:47:05 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57939688
Dat is frustrerend Riann....
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 9 april 2008 @ 18:47:43 #135
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57939700
Jeetje, de hele dag druk en we zitten alweer op pagina 3, gaat snel Vandaag van alles gedaan, eerst weight watchers, was een ons afgevallen Deze week weer helemaal netjes en geen emo-eet gedoe! Heb met m'n psych eens gebabbeld over dat emo-eten, en we zijn tot de "conclusie" gekomen dat ik een actie- of crea-lijst nodig heb. Dingen die ik kan doen om mijn drang naar eten te vergeten, vervangen of uit te stellen zodat je niet meer hoeft. Het komt er voor mij volgens mij op neer dat ik meer tijd voor mezelf moet inplannen om lekker te tutten en aandacht aan mezelf moet geven Verder vanmiddag nog even langs pappie en mammie geweest alwaar mammie me een slanke den noemde Lekker dagje dus wel, en vanavond nog even Tai Chi-en, ben wel toe aan wat ontspanning...

@Levi: dat ehrken ik wel, vervelend joh! Probeer je goed voor te bereiden voor maandag dan komt het vast helemaal goed! Succes in ieder geval! En die 3 kg, daar zou ik niet over inzitten! Gewoon genieten van jullie dag!

@Ymme: wat lekker!!!

@Octo: je gaat toch hartstikke lekker! Niet langzaams aan joh En je hebt echt al een hele prestatie neergezet.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  woensdag 9 april 2008 @ 18:49:00 #136
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57939728
@Riann: wat vervelend joh! Een vriendin van me had dat ook, en daar bleek de stofwisseling dus veel te langzaam bij te zijn. Hopen dat het bij jou mee valt en er stiekem snel weer wat af is
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_57939897
Emo eten. Heel herkenbaar.

Kreeg vanochtend nieuws waar ik niet echt blij mee was en wat me de rest van de dag behoorlijk in de weg zat.
-> eten!
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  woensdag 9 april 2008 @ 18:57:48 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57939961
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
@Riann: wat vervelend joh! Een vriendin van me had dat ook, en daar bleek de stofwisseling dus veel te langzaam bij te zijn. Hopen dat het bij jou mee valt en er stiekem snel weer wat af is
Ja, ik kon een meisje met eenveel te langzame schildklier, dat is toen behandeld met radio activiteit geloof ik.
  woensdag 9 april 2008 @ 19:20:55 #139
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57940477
soms kun je er helaas niks aan doen. een vriendinnetje van me valt alleen af met heel erg strikt 1200 ckal per dag en 4 uur sporten in de week. met meer dan 1500 ckal komt ze gigantisch aan en er valt niks aan te doen...
  woensdag 9 april 2008 @ 19:32:10 #140
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57940754
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jeetje, de hele dag druk en we zitten alweer op pagina 3, gaat snel Vandaag van alles gedaan, eerst weight watchers, was een ons afgevallen Deze week weer helemaal netjes en geen emo-eet gedoe! Heb met m'n psych eens gebabbeld over dat emo-eten, en we zijn tot de "conclusie" gekomen dat ik een actie- of crea-lijst nodig heb. Dingen die ik kan doen om mijn drang naar eten te vergeten, vervangen of uit te stellen zodat je niet meer hoeft. Het komt er voor mij volgens mij op neer dat ik meer tijd voor mezelf moet inplannen om lekker te tutten en aandacht aan mezelf moet geven Verder vanmiddag nog even langs pappie en mammie geweest alwaar mammie me een slanke den noemde Lekker dagje dus wel, en vanavond nog even Tai Chi-en, ben wel toe aan wat ontspanning...

@Levi: dat ehrken ik wel, vervelend joh! Probeer je goed voor te bereiden voor maandag dan komt het vast helemaal goed! Succes in ieder geval! En die 3 kg, daar zou ik niet over inzitten! Gewoon genieten van jullie dag!

<knip>
Heeft je psych ook goeie tips wat je moet doen als je lekker gekookt hebt, barst van de honger, maar je vent is nog niet thuis? Dit is echt zo'n moment dat ik aan de overgebleven paaseitjes ga. Misschien moet ik gewoon maar in m'n eentje gaan eten.
***Levi was here***
  woensdag 9 april 2008 @ 19:32:34 #141
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57940763
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:20 schreef kwakveense het volgende:
soms kun je er helaas niks aan doen. een vriendinnetje van me valt alleen af met heel erg strikt 1200 ckal per dag en 4 uur sporten in de week. met meer dan 1500 ckal komt ze gigantisch aan en er valt niks aan te doen...
Lijkt me echt erg.... zo frustrerend...
Ik weet niet of jullie het programma van BNN kennen: "Je zal het maar hebben" en elke keer kijk ik weer met bewondering (er zijn al een paar seizoenen). En ik weet ook dat al die mensen op camera er wat luchtiger mee om gaan maar het is wel knap. En als puntje bij paaltje komt is het toch een kwestie om het in je hoofd om te zetten naar iets positiefs.

Dat doe ik nu met het werk, komt er plotseling een telefoontje van een plek waar ik net ben geweest dan ga ik nu met plezier weer heen, is extra beweging.. en trappen? Ik pak soms express een trap en ga niet onder een baantje door.
  woensdag 9 april 2008 @ 20:12:01 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57941712
Weet je, heb je een doel gehaald dan ben je niet tevreden..
Ik had o.a. het doel Evy lopen..
Nou heb ik het gedaan en ik ben wel blij op zich maar ik kan nog geen 10 km lopen.....

9 kg afgevallen, ja da's wel leuk maar niemand die het ziet maar je moet wel je riem strakker trekken en andere bh's aan.

Gezonder gaan eten, veel meer groenten.. doen we, ik blij mijn man ook blij maar ja, zonder vlees is het nog gezonder.
Enz.. enz..

Morgen tandarts met veel werk (dat wordt pijn lijden ) maar een belofte ook (naast vullen en zenuwbehandeling) een extra schoon gebit. Ik wil narcose BANG
  woensdag 9 april 2008 @ 20:17:38 #143
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57941849
een troost uniekhoorn: ik ben panisch voor naalden, maar ben onlangs twee keer bij de kaakchirurg verdoofd en echt, t is zó voorbij! gewoon je ogen dichtdoen en eerlijk zeggen dat je t eng vindt, dan loodsen ze je er vast doorheen!
pi_57942110
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:20 schreef kwakveense het volgende:
Tja als je het weet kan je je er aan houden
en 1200kcal is niet gigantisch weinig en als je aan 30 minuten bewegen per dag houd kom je ook al in de buurt van die 4 uur
  woensdag 9 april 2008 @ 20:36:29 #145
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57942379
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Tja als je het weet kan je je er aan houden
en 1200kcal is niet gigantisch weinig en als je aan 30 minuten bewegen per dag houd kom je ook al in de buurt van die 4 uur
joh doe s effe normaal! je leven lang zo weinig eten is echt heel naar hoor! en die 4 uur sporten is naast normale beweging.

je banaliseert een ontzettend zware strijd. dit meisje is wanhopig, heeft een slecht zelfbeeld, en werkt zich te pletter om af te vallen, maar als ze in een week 1 keer de fout ingaat valt ze al niks meer af die week. iedereen denkt dat ze er met de pet naar gooit maar ze volgt vier intensieve sportlessen in de week etc. ze kan zichzelf nooit meer iets lekkers toestaan zonder dat dat consequenties heeft,

jij walst daar wel heel makkelijk overheen. dat t jou nou gelukt is om veel af te vallen betekent niet dat t voor iedereen zo makkelijk is.

bah wat een onaardige reaktie!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 april 2008 @ 20:40:00 #146
13151 crew  Rewimo
pi_57942471
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Rewimo (ofzo, kan het nooit onthouden ) Zo'n schouder kan erg lang duren ja, zelf ook ervaring mee. Weet dat je er nu strontziek en doodmoe van bent, vooral omdat je zat bent van de pijnstillers...Dus heel veel knuffels !
Prima onthouden

En dank je wel
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 april 2008 @ 20:43:38 #147
13151 crew  Rewimo
pi_57942562
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:36 schreef kwakveense het volgende:
je banaliseert een ontzettend zware strijd. dit meisje is wanhopig, heeft een slecht zelfbeeld, en werkt zich te pletter om af te vallen, maar als ze in een week 1 keer de fout ingaat valt ze al niks meer af die week. iedereen denkt dat ze er met de pet naar gooit maar ze volgt vier intensieve sportlessen in de week etc. ze kan zichzelf nooit meer iets lekkers toestaan zonder dat dat consequenties heeft,
Dat lijkt me echt vreselijk zwaar Zeker als anderen niet zien hoe je je best doet. Bijzonder frustrerend
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 9 april 2008 @ 20:57:38 #148
43556 miss_dynastie
pi_57942870
Het is me duidelijk hoe het haalbare gewicht in de afvallers XXL wordt berekend: je moet gewoon een gezond gewicht halen
pi_57944254
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:36 schreef kwakveense het volgende:

[..]

joh doe s effe normaal! je leven lang zo weinig eten is echt heel naar hoor! en die 4 uur sporten is naast normale beweging.

jij walst daar wel heel makkelijk overheen. dat t jou nou gelukt is om veel af te vallen betekent niet dat t voor iedereen zo makkelijk is.

bah wat een onaardige reaktie!
rustig

ik denk dat niemand ontkent dat het zwaar is(zelfs miss_s niet). Het is en blijft een levenslange strijd.
Je reageert onevenredig fel. Neem even een diepe zucht en laat het van je af glijden.
  woensdag 9 april 2008 @ 22:07:41 #150
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57944569
Ben er even niet, alleen maar klussen en schilderen en verven en vloeren schoonmaken waar de stukadoor (vrijgezel!!!) is geweest. Druk, druk, druk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 9 april 2008 @ 22:20:44 #151
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57944940
sry... er wordt bij mij een bepaalde snaar geraakt omdat sommige mensen elke mogelijkheid die ze krijgen aangrijpen om tentoon te spreiden hoe makkelijk afvallen wel niet is....

*zucht diep*

ok. klaar.
  Licht Ontvlambaar woensdag 9 april 2008 @ 22:25:54 #152
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57945041
ik voel me vaatdoek...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 april 2008 @ 22:26:39 #153
13151 crew  Rewimo
pi_57945065
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:25 schreef Sjeen het volgende:
ik voel me vaatdoek...
Je mag hier wel komen poetsen

Wat is er mis?
  Licht Ontvlambaar woensdag 9 april 2008 @ 22:27:45 #154
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57945095
griep-ig... verstopt hoofd, keelpijn, warm/koud en daarbij veel te druk...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_57945152
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:07 schreef YPPY het volgende:
Ben er even niet, alleen maar klussen en schilderen en verven en vloeren schoonmaken waar de stukadoor (vrijgezel!!!) is geweest. Druk, druk, druk.
Foto!!!!

6 keer Ja en 3 matches!
  woensdag 9 april 2008 @ 22:32:35 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_57945234
bier
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: