dat is toch niet eng ofzoquote:Op donderdag 10 april 2008 10:28 schreef Zeeltje het volgende:
Pas op moblo ik ben momenteel ook op dreeft / drift
Ja dat kloptquote:Op donderdag 10 april 2008 12:13 schreef Zeeltje het volgende:
( drift is toch kwaad zijn.. sorry neit helemaal puur nederlands )
Eh, dames...quote:Op donderdag 10 april 2008 12:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hou trouwens zo geen tieten meer over, het worden weer gewoon b 'tjes
Ik heb d, kleine e. En ik hou van mijn meisjes.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:17 schreef Zeeltje het volgende:
oh ik wou dat ik ze kwijt raakte.. hier c!! en bijna d
Ik herinner me vooral kapotte asfaltpaadjes waar ik langs ben hardgelopenquote:Op donderdag 10 april 2008 10:21 schreef Rewimo het volgende:
Hee, je bent hier geweest![]()
Volgens mij wel, ik zie geregeld skaters langskomen. Er zijn hier ook veel fietspaden gelukkigIk ga eerst maar eens voor de deur oefenen
ja hoi, als je omvang kleiner wordt, dan wordt de cupmaat groter, maar dat wil niet zeggen dat je borsten niet kleiner zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 17:27 schreef kwakveense het volgende:
ik was na 10 kilo afvallen van 85 D naar een volle 80 E verschoven. en die vrowuen in de beha winkelmaar enthosuias doen dat ik dus wel ben afgevallen maar mn borsten zelf niet kleiner zijn geworden...
verdorie! ik vind vol best mooi, maar geef mij als einddoel aub een 70 C of D en niet een 70 G
quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een vriendin met 70E en die heeft echt geen enorme jetsers, ik met mijn 90E daarentegen kan hendig iemand wurgen tussen mijn boezem
Goed toch?quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:47 schreef motorbloempje het volgende:
en het gaat weer/nog steeds over tieten![]()
Eerst een dikke knuf voor je!quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goeiemorgen!
Om maar meteen even op het borsten-verhaal in te hakenDie van mij zijn wel wat kleiner geworden...
Ik merk het aan mijn voorgevormde bh's, sommige zitten nu wat los.. misschien maar eens nieuw ondergoed shoppen!
![]()
Gisteren een drukke dag, vandaag lekker redelijk rustig en op tijd thuis! Ben kapot, het nadenke vreet echt en tot "overmaat van ramp" kwam ik em gisterochtend tegen op Utrecht centraal (en dat is zo lekker groot...) Dat was erg vreemd en heel dubbel, ik merk dat dat me ook in de war maakt. Maar goed, vandaag lekker stage! Vanavond maar weer eens sportenEn van het weekend lekker voor mezelf en leuke dingen doen!
Hebben jullie nog plannen voor het weekend?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Goed toch?![]()
Maar volgens mij valt dat in deze reeks wel mee, het gaat vaker over poep dan over tieten.
Ik heb al 3 kilo gepoept vanmorgen en ik ben nog steeds niet leegquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:31 schreef Faithy het volgende:
[..]poep
mn darmen werkten weer niet mee
Sorry dat ik er over begon.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:50 schreef freecell het volgende:
Ik heb dan weer liever dat het over tieten gaat dan over poep.
Op de één of andere manier interesseert de darmwerking van anderen me niet zo
Oew, je komt in de buurt!quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Eerst een dikke knuf voor je!![]()
Mijn plannen voor het weekend: Vandaag is mijn vriend jarig (34 geworden). Morgen viert hij het en zondagmiddag gaan vriend en ik even op visite bij Yoni. En daarna ga ik een vriend van me overhalen te filmen op mijn bruiloft. Hij ligt een beetje dwars.Best druk dus.
Ik heb van allebei teveelquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:58 schreef Faithy het volgende:
[..]
je bent geweldig![]()
ik praat liever over poepen dan over tieten![]()
het schept een bandquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sorry dat ik er over begon.Vergeten dat het SQ en Faithy's lievelings discussie onderwerp is.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:00 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik van allebei te weinig
we vullen elkaar mooi aan
POEP AANquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:08 schreef Levitation het volgende:
Zal ik in ONZ een poeptopic voor jullie 2tjes openen?
Al gooien ze mijn geniale topics in ONZ meestal vrij snel weer op slot![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:20 schreef Zeeltje het volgende:
jeej 76 kg! Het gaat goed
Ben alleen wel aangeklaagd voor diefstal van mijn eigen spullen!
quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:20 schreef Zeeltje het volgende:
jeej 76 kg! Het gaat goed
Ben alleen wel aangeklaagd voor diefstal van mijn eigen spullen!
Maar onbetwist op 1 staat toch wel: eten!quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Tieten en poep staan hier wel in de top 3 meest populaire onderwerpen
Dat klopt toch ook, je bent meerderjarig. Dus uiteindelijk zal het wel loslopen hoor, verwacht ik. Maar ja, aangifte kan en mag iedereen doen. Het doen van een valse aangifte is dan wel weer strafbaar, maar denk niet dat dat hoge prioriteit heeft.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:27 schreef Zeeltje het volgende:
Nou ik laat het aan de advocaat van mijn moeder over.
Iedereen zegt nog steeds dat mijn spullen van mijn zijn en niet voor in de inboedel.
Maar ik heb een lijst gemaakt met wat ik heb meegenomen ( uitzet die mijn moeder had gespaard , handdoeken van mijn vader enz ) Maar nu ook mijn school spullen mag ik niet weg doen..
Nou zolang ik het niet kan aantonen zonder bon, kan ik geen aangifte doen die zij van mij gepakt heeft.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook, je bent meerderjarig. Dus uiteindelijk zal het wel loslopen hoor, verwacht ik. Maar ja, aangifte kan en mag iedereen doen. Het doen van een valse aangifte is dan wel weer strafbaar, maar denk niet dat dat hoge prioriteit heeft.
ja inderdaad, als zij donkere strepen heeft...quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:59 schreef Rewimo het volgende:
Oja, fijne dingen zijn datZij moet toch ook schade hebben? Maar als je niet toegeeft heb je het niet gedaan
Ja, overduidelijk. Maar ja, d'r hele auto zat onder de butsen en deuken. Want ze liep ernaartoe en zei al: de schade aan de achterkant zat er al. Ja, dat zagen wij ook wel. Maar die voorop, neuh, zat er ook al. Die aardige agenten hadden in elk geval de vragen in de juiste volgorde moeten stellen, bijv: mevrouw, welke schades (quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:59 schreef Rewimo het volgende:
Oja, fijne dingen zijn datZij moet toch ook schade hebben? Maar als je niet toegeeft heb je het niet gedaan
Nou ja, zeker niet als het zo overduidelijk is. Dreig er dan in elk geval mee om mevrouw bang te maken, grote kans dat ze dan alsnog eerlijk toegeeft. Maar om al gelijk te zeggen: als ze niet toegeven, kunt u niks, u heeft geen getuigen...quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:05 schreef Isabeau het volgende:
Ze zullen wel geen tijd hebben voor uitgebreid onderzoek bij zoiets als wat schade aan een autoHelaas pindakaas. En eigenlijk slaat het nergens op.
Ik heb gisteren nog een vette appelflap weten te weerstaan. Kom op, jij kunt het ook!quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:12 schreef Faithy het volgende:
en er is weer eens taart op 't werk welke ik af moet slaan
Yoni is mijn soulmatequote:Op vrijdag 11 april 2008 09:57 schreef Yoni het volgende:
ZUCHT! Waarom is al het eten zo lekker en is werk zo stom?
Denk positiefquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:12 schreef Faithy het volgende:
en er is weer eens taart op 't werk welke ik af moet wil slaan
als ze hier bossche bollen (quote:
Ik vind ze ook altijd veel te groot... word ik zo misselijk van. Meer dan een halve krijg ik écht niet op.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ze hier bossche bollen () hebben deel ik die vaak met een collega, is dat geen idee?
dan moeten ze er ook een caramellaagje op doen vind ikquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind ze ook altijd veel te groot... word ik zo misselijk van. Meer dan een halve krijg ik écht niet op.Voordeel van moorkoppen is dat ze kleiner zijn.
![]()
(die naam trouwens, moorkop-> moet dat tegenwoordig niet mocrokop zijn?
)
Tompoezen vind ik ook veel lekkerder.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:34 schreef Miss_S het volgende:
Moorkop......kan niet zeggen dat ik die ooit op heb
Ik ben meer van de tompoes
Clickable op het werk? Of zal ik even wachten tot ik thuis ben?quote:
Dat moet ze juist wel, ze moet alleen niet naar binnen lopenquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:30 schreef Zeeltje het volgende:
* Zeeltje moet dadelijk echt niet langs de AH lopen...
KLBquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
het lijkt KLB wel
Komaan mensen, het is vrijdag! Ac-cen-tu-ate tha positive
ja hoor. is tekst onlyquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Clickable op het werk? Of zal ik even wachten tot ik thuis ben?
hi-la-rischquote:
het is inderdaad wel een uitdaging om niet naar binnen te gaan..quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat moet ze juist wel, ze moet alleen niet naar binnen lopen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:34 schreef Miss_S het volgende:
Moorkop......kan niet zeggen dat ik die ooit op heb
Gewoon happen en later de slagroom uit je neus poetsenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:15 schreef conleche het volgende:
Moorkop doet me niksonhandig eten ook. Slagroomsoesjes van de bakker vind ik dan wel weer lekker. Vroeger had je daar ook van die kletskopachtige hoorntjes, met een soort creme erin. Bestaan die nog eigenlijk?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon happen en later de slagroom uit je neus poetsen
jij begrijpt mequote:Op vrijdag 11 april 2008 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan. Maar helaas spuit het er bij mij ook altijd de andere kant uit. Kan ik behalve m'n neus ook m'n zondagse verjaardagsbloesje poetsen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |