+1quote:Op maandag 7 april 2008 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch dat Jaap meegaat aangezien hij al een paar keer model heeft gezeten.
Got this-is-teevee-man, written all over it, imo.
Ik moet Huub toch gelijk geven. Jaap loopt haar dagelijks af te zeiken en nu neemt ze hem mee naar het examen.quote:Op maandag 7 april 2008 19:11 schreef Copycat het volgende:
Lijkt me ook logisch dat Jaap meegaat aangezien hij al een paar keer model heeft gezeten.
Got this-is-teevee-man, written all over it, imo.
Ik kan het me enigszins voorstellen dat Huub zich gepasseerd voelt, aan de andere kant heeft Claire vaak Jaap gegrimeerd, dus misschien dat het om die reden is?quote:Op maandag 7 april 2008 19:09 schreef akveor het volgende:
Claire en Huub hebben woorden over dat Claire Jaap gaat m,eenemen als proefmodel.
Ik geef hem ook gelijk. Claire is een domme koequote:Op maandag 7 april 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel Roevka![]()
[..]
Ik moet Huub toch gelijk geven. Jaap loopt haar dagelijks af te zeiken en nu neemt ze hem mee naar het examen.
Huub zegt dat ze de tegenpartij nu weer ammunitie geeft om hem voor lul te zetten omdat ze voor Jaap kiest.
Claire reageert wel lekker. Maar het was idd erg dom om hem niet even in te lichten. Vond het al vreemd toen ze dat voorstelde niet nadat die discussie met Palma was geweest.quote:Op maandag 7 april 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel Roevka![]()
[..]
Ik moet Huub toch gelijk geven. Jaap loopt haar dagelijks af te zeiken en nu neemt ze hem mee naar het examen.
Huub zegt dat ze de tegenpartij nu weer ammunitie geeft om hem voor lul te zetten omdat ze voor Jaap kiest.
klopt als een bus Huub heeft gelijk in deze.quote:Op maandag 7 april 2008 19:18 schreef Py het volgende:
Huub vindt het prima dat Jaap meegaat. Maar doordat Claire het niet vooraf tegen hem had gezegd, heeft ze de rest munitie gegeven.
Ze heeft gewoon gedacht dat Jaap mee moest.En Huub heeft erzelf voor gezorgd dat het in de groep kwam.Hij ging er meteen op in.quote:Op maandag 7 april 2008 19:17 schreef Dementor het volgende:
Claire is gewoon een dom meiske.
Dat klopt.... maar ze zette Huub wel een beetje voor het blok en dat was niet nodig geweest.quote:Op maandag 7 april 2008 19:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik kan het me enigszins voorstellen dat Huub zich gepasseerd voelt, aan de andere kant heeft Claire vaak Jaap gegrimeerd, dus misschien dat het om die reden is?
Ze komt terugquote:Op maandag 7 april 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand m'n vraag nog beantwoorden over Palma???
Komt ze nog terug of was het gesprek van vanmiddag ter afsluiting van haar werknemerschap?
Morgenvroeg komt ze weer.quote:Op maandag 7 april 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
Komt ze nog terug of was het gesprek van vanmiddag ter afsluiting van haar werknemerschap?
José komt terug, misschien morgen al.quote:Op maandag 7 april 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
Ik begreep dat ze morgen weer present is.quote:Op maandag 7 april 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
ze komt weer terug eerst voor 4 uurtjes ivm haar zoonquote:Op maandag 7 april 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
Ja, Palma komt terugquote:Op maandag 7 april 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
Mwah. Huub voelt zich gepasseerd terwijl het helemaal niet gek is dat Jaap meegaat. Hij had het ook leuk voor ze kunnen vinden. Waarschijnlijk heeft Claire hier geen spelelement in gezien (en dus geen reden om het aan Huub vooraf te melden), maar gewoon een leuk uitje.quote:Op maandag 7 april 2008 19:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
klopt als een bus Huub heeft gelijk in deze.
BS, Claire heeft bij de FEBO aan mogen geven wie ze mee wilde nemen. Het voorstel van de FEBO was Jaap.quote:Op maandag 7 april 2008 19:22 schreef Py het volgende:
Claire geeft niet toe en blijft bij haar punt. Gelijk heeft ze. Huub heeft zelf door zijn reactie laten merken dat hij van niets wist en daarmee de andren munitie heeft gegeven.
klopt.... het was door zijn reactie dat het een issue in de groep wordtquote:Op maandag 7 april 2008 19:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gedacht dat Jaap mee moest.En Huub heeft erzelf voor gezorgd dat het in de groep kwam.Hij ging er meteen op in.
Beetje stockholm syndroomquote:Op maandag 7 april 2008 19:30 schreef Donnie29 het volgende:
Hoe kan Dellie het over haar lippen krijgen, ze word zelf geestelijk mishandeld.. als haar ventje boos is rend ze weg en verschuilt zich onder een bankje in de sauna.. En over het lichamelijke hoef ik me hier niet uit te laten volgens mij:P.. Wat een KUTWIJF!
Dan is Huub daar weer te laf om haar nu eens te spiegelen.quote:Op maandag 7 april 2008 19:30 schreef Donnie29 het volgende:
Hoe kan Dellie het over haar lippen krijgen, ze word zelf geestelijk mishandeld.. als haar ventje boos is rend ze weg en verschuilt zich onder een bankje in de sauna.. En over het lichamelijke hoef ik me hier niet uit te laten volgens mij:P.. Wat een KUTWIJF!
Zeg dat wel! Over verdringen gesprokenquote:Op maandag 7 april 2008 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Amanda zegt dat ze het belachelijk vindt dat er mannen zijn als Huub, die vrouwen op die manier behandelen.
AmandaHoe krijgt ze het uit die gore smoel van d'r.
Zoals Lieke destijds toen ze nog in de Kooi woonde niet door had, dat Brain Amanda zo behandelde.quote:Op maandag 7 april 2008 19:34 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Dan is Huub daar weer te laf om haar nu eens te spiegelen.
Ik ook, maar één focking antwoord mogelijk, einde van de week afstraffen via de PoPollquote:Op maandag 7 april 2008 19:37 schreef beequeen het volgende:
En weer liggen Huub en Claire onder vuur, met name door Brian en Amanda.
IK BEN DIT ZO ZAT.Sorry voor de caps.
Ik zou er met liefde een stuk of tig smsjes tegenaan willen gooien, maar ik geloof sowieso al niet dat het er in die hele popoll eerlijk aan toe gaat.quote:Op maandag 7 april 2008 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook, maar één focking antwoord mogelijk, einde van de week afstraffen via de PoPoll
Worden de beste zestig euro die je dit jaar gaat besteden .......
Ja, raar dat hij haar met dat soort dingen nooit mee om de oren slaatquote:Op maandag 7 april 2008 19:34 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Dan is Huub daar weer te laf om haar nu eens te spiegelen.
Dat snap ik ook niet. Van mij hadden ze de vetherrie kunnen krijgen.quote:Op maandag 7 april 2008 19:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap niet dat Huub zo uitvoerig op de vragen van die lamstralen in gaat. Tegen zoveel onzin kan je met een redelijk versand toch niet op.
Ik heb daar zo'n dubbel gevoel bij. Ik gun Ome Sjon geen Eurocent maar ik denk dat ik er deze keer toch wat SMS"jes tegenaan gooi.quote:Op maandag 7 april 2008 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ook, maar één focking antwoord mogelijk, einde van de week afstraffen via de PoPoll
SMS 3040 voor Huub.quote:Op maandag 7 april 2008 19:47 schreef Smash-it het volgende:
Welk nummer moet ik smsen voor Huub? Ik wil er wel even wat tegen aan gooien.
quote:Op maandag 7 april 2008 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
3040quote:Op maandag 7 april 2008 19:47 schreef Smash-it het volgende:
Welk nummer moet ik smsen voor Huub? Ik wil er wel even wat tegen aan gooien.
quote:Op maandag 7 april 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n dubbel gevoel bij. Ik gun Ome Sjon geen Eurocent maar ik denk dat ik er deze keer toch wat SMS"jes tegenaan gooi.
Mag nietquote:Op maandag 7 april 2008 19:48 schreef Scandalous het volgende:
Laten we het nou eens over de relatie van dumb & dumber hebben daar, altijd dat eeuwige gezeik over Huub
coolquote:Op maandag 7 april 2008 19:49 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
3040
Amanda een relatie begint met een basis. Je bouwt een huis en zet er een dak op. Jullie hebben alleen een dak.
Echt waar jonguuuhhh, en dat komt uit die strot![]()
Ongeloveloos!
Ik heb weer genoeg gezien! Ik ga naar Portishead whoei! Veel plezier met die jankstralen
Dit soort vragen laat ik graag over aan @dieenebart. Die heeft inmiddels info genoeg.quote:Op maandag 7 april 2008 19:51 schreef Deisyy het volgende:
En wanneer gaan Huub en claire nou eens terug slaan, bijvoorbeeld vragen wat de plannen van Brian en Amanda samen zijn als ze uit de kooi komen.
Ik durf te wedden dat hun ideeën heel anders zijn.
Ik vertrouw het ook niet, maar als we het niet proberen, zullen we het nooit weten .....quote:Op maandag 7 april 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n dubbel gevoel bij. Ik gun Ome Sjon geen Eurocent maar ik denk
dat ik er deze keer toch wat SMS"jes tegenaan gooi.
Brian is entitled to a very hard kick in his nuts, what mij betreft.quote:Op maandag 7 april 2008 19:53 schreef Scandalous het volgende:
jezus christus wat is Brian weer een dom onsamenhangend verhaal aan het vertellen... We steken veel energie in de parodieen,....om een signaal af te geven naar jou.... bla bla, cause, you're entitled to that, you know...
Er is géén notaris betrokken bij het tellen van de sms'jesquote:Op maandag 7 april 2008 19:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vertrouw het ook niet, maar als we het niet proberen, zullen we het nooit weten .....
100 SMS-jes is 1% in de PoPoll, 100 streamers die dit gaan SMS-sen hebben vervolgens 50%
van de PoPoll in handen .... moet toch een geweldig signaal aan het trailer-trash zijn, en reken
maar dat het inslaat, zo vlak voor het einde ... denk er over na, we kunnen het, samen
Het is mij in ieder geval een keer 100 SMSjes waard .......
en mij ook alleen al het gezicht van die 2 is al 100 smsjes waardquote:Op maandag 7 april 2008 19:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vertrouw het ook niet, maar als we het niet proberen, zullen we het nooit weten .....
100 SMS-jes is 1% in de PoPoll, 100 streamers die dit gaan SMS-sen hebben vervolgens 50%
van de PoPoll in handen .... moet toch een geweldig signaal aan het trailer-trash zijn, en reken
maar dat het inslaat, zo vlak voor het einde ... denk er over na, we kunnen het, samen
Doe eens ff normaal zeg.......quote:Op maandag 7 april 2008 19:32 schreef Donnie29 het volgende:
Kunnen ze Amanda niet gewoon preventief ruimen? wat een bullshit komt er uit haar mond zeg.. Niet te geloven dat zulke domme lui gewoon bestaan.. Hopen dat Mannie na 22 mei finaal het ziekenhuis in word geslagen door Brian..
Brian heeft paranoten.quote:Op maandag 7 april 2008 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian is entitled to a very hard kick in his nuts, what mij betreft.
Ik vertrouw dat sms-gedoe ook niet echt, maar ik heb er wel voor deze keer een paar verzonden; voor Huub uiteraard. Ik doe er nog wel een voor Claire, ik vind het een lief meisje met fatsoen.quote:Op maandag 7 april 2008 19:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dan leen ik even de kistjes met stalen neus van mijn broer.quote:
Ik wist niet dat die bestonden, smaken ze?quote:
Pfffffff begrijp je niet dat ik dit zeg in een opwelling van kwaadheid? Ik hoop wel dat ze giga hard op dr bek gaat.. ook met Brian, maar ik gun haar natuurlijk niet een ziekenhuis bezoek!quote:
Ah joh, je kent ze vast welquote:Op maandag 7 april 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die bestonden, smaken ze?
Ik doe het echt niet.Vertrouw ome John voor geen goud,Brian en Amanda moeten deze keer hoog eindigen,anders kunnen ze de finale nooit laten doen met sms en.Zal me niks verbazen als Amanda of Brian deze laatste poll als eerste staan.quote:Op maandag 7 april 2008 20:03 schreef NS het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat sms-gedoe ook niet echt, maar ik heb er wel voor deze keer een paar verzonden; voor Huub uiteraard. Ik doe er nog wel een voor Claire, ik vind het een lief meisje met fatsoen.
zou kunnen maar geloof het niet heb geloof dat ook de laatste keer Huub op 1quote:Op maandag 7 april 2008 20:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik doe het echt niet.Vertrouw ome John voor geen goud,Brian en Amanda moeten deze keer hoog eindigen,anders kunnen ze de finale nooit laten doen met sms en.Zal me niks verbazen als Amanda of Brian deze laatste poll als eerste staan.
Dat verwacht ik ook.quote:Op maandag 7 april 2008 20:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik doe het echt niet.Vertrouw ome John voor geen goud,Brian en Amanda moeten deze keer hoog eindigen,anders kunnen ze de finale nooit laten doen met sms en.Zal me niks verbazen als Amanda of Brian deze laatste poll als eerste staan.
Ik deel je mening, maar niet geschoten is altijd misquote:Op maandag 7 april 2008 20:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Idd niemand die daar op in springt.. te triest voor woorden.. Ook erg zwak van Hupert..quote:Op maandag 7 april 2008 20:07 schreef Smash-it het volgende:
JAAPPIEEE! 'Ik vind dat H&C de mogelijkheid moeten krijgen om vragen terug te stellen!'
Jaaaa! A&B onder vuur!! Jaaaaa!
Oh nee, niemand reageert daar.
Precies, en al gaat het niet door hebben ze Amanda en Brian al een week over de zeik.quote:Op maandag 7 april 2008 20:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat huwelijk van Huub en Claire is achteraf denk ik toch echt de allerbeste
zet van Huub in de kooi denk ik, wat is dat trailer-trash daar ziek van.
Indeed!quote:Op maandag 7 april 2008 20:09 schreef NS het volgende:
[..]
Ik deel je mening, maar niet geschoten is altijd mis
Ik hoorde Huub zeggen dat ie naar Salou gaat als DJ deze zomer. Tel maar op: hoop alcohol, geen camera's, duizenden nederlandse sloeries die hem wel willen, Claire die thuis in NL is.quote:Op maandag 7 april 2008 20:11 schreef joep.t het volgende:
Hoe denken jullie dat het allemaal afloopt wat betreft het huwelijk?
de allerlaatste ??quote:Op maandag 7 april 2008 20:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
His Holyness wil niet negatief in de reguliere komen.quote:Op maandag 7 april 2008 20:17 schreef Smash-it het volgende:
Ik vind Brian trouwens opvallend stil. Amanda tettert 'rustig' door. Jaap masseert ondertussen de tepels van de opblaaspop (Gea, toch?). Oh en nu vingert hij de pop, anaal volgens mij.
heeft ook al 100 keer gebruiktquote:Op maandag 7 april 2008 20:19 schreef beequeen het volgende:
Huub: Jullie(Brian en Amanda) zijn tot elkaar veroordeeld. Wie zegt mij dat dat echt liefde is?
Ik word hier zo moe van. Kom op Huub, kom met Natasja verhaal over back up.
Ja nogal... ik overweeg al twee SMSjes voor Brian en Amanda voor iedere oproep die hier staat om voor Huub te stemmen.quote:Op maandag 7 april 2008 20:18 schreef Nomrc2 het volgende:
OMG fok nu ook al triest ?
oproepen en "bekentenissen" om op adolf huub te stemmen
Als het je niet bevalt.....................quote:Op maandag 7 april 2008 20:18 schreef Nomrc2 het volgende:
Ik denk dat Huub Jaap maar is moet laten weten, dat hij kan ophoepelenquote:
Stem op Huub! Stem op Huub! Stem op Huub!quote:Op maandag 7 april 2008 20:21 schreef Leandra het volgende:
Ja nogal... ik overweeg al twee SMSjes voor Brian en Amanda voor iedere oproep die hier staat om voor Huub te stemmen.
quote:Op maandag 7 april 2008 20:21 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
heeft ook al 100 keer gebruikt
amanda wordt er niet warm of koud van
quote:Op maandag 7 april 2008 20:23 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Stem op Huub! Stem op Huub! Stem op Huub!
Hoe ga je dit nou verdelen? Krijgen B&A nu allebei drie smsjes?
Ja en?quote:Op maandag 7 april 2008 20:18 schreef Nomrc2 het volgende:
Is die cute paashaas weer terug, of ben je me aan het fucken?quote:
hij is in the huis...quote:Op maandag 7 april 2008 20:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is die cute paashaas weer terug, of ben je me aan het fucken?
Brian brengt zijn hoofd naar zijn bord en schuift alles naar binnen. Ik ken hem niet anders.quote:Op maandag 7 april 2008 20:33 schreef JEEtjuuh het volgende:
getver zien jullie hoe brian eet das gewoon te vies hij kan beter het hele bord naar binnen schuiven.
strontvervelend en zo ontzettend platvloersquote:Op maandag 7 april 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
Jaap wordt met de minuut triester en triester.
Ja, ik vind wel dat ze een beetje rekening met de streamers moeten houden, die hebben waarschijnlijk net allemaal gegeten en willen het graag binnenboord houdenquote:Op maandag 7 april 2008 20:34 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Kan de redactie die pop aub weer afpakken?
Het was gewoon genantquote:Op maandag 7 april 2008 20:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, ik vind wel dat ze een beetje rekening met de streamers moeten houden, die hebben waarschijnlijk net allemaal gegeten en willen het graag binnenboord houden
Dat moet je niet zeggen, de kwartjes vallen wel eerder.quote:
Cool!!quote:Op maandag 7 april 2008 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja nogal... ik overweeg al twee SMSjes voor Brian en Amanda voor iedere oproep die hier staat om voor Huub te stemmen.
Niet omdat ik fan van ze ben, ik vind ze allemaal te triest voor woorden, maar gewoon om die infantiele spamposts.
Goh, wat stoer, het zijn ook échte kerelsquote:Op maandag 7 april 2008 20:47 schreef rooie3 het volgende:
Ze willen Claire pakken als Huub motorrijden is.Nou mooi fout ,want dan is als het goed is Joris erbij.
Wanneer komt Joris eigenlijk??quote:Op maandag 7 april 2008 20:47 schreef rooie3 het volgende:
Ze willen Claire pakken als Huub motorrijden is.Nou mooi fout ,want dan is als het goed is Joris erbij.
Maar wat kunnen ze dan doen?quote:Op maandag 7 april 2008 20:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Goh, wat stoer, het zijn ook échte kerels
Hihi, we maken dezelfde grapjesquote:Op maandag 7 april 2008 20:48 schreef mazaru het volgende:
Cool!!
Wij maken je wel arm hoor
Ohhh ja!!! Vergeet ook niet op HUUB TE STEMMEN!!!!
Doen hoor
Ik hoorde dinsdag.En misschien dan ook iemand voor Claire om morgen hun ondertrouw mee te vieren.quote:
Helaas. Hij heeft Gea alquote:Op maandag 7 april 2008 20:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Op zo'n man wordt je toch onmiddellijk verliefd!
Waarom kijk je dan ook niet naar grey's??quote:Op maandag 7 april 2008 20:52 schreef Copycat het volgende:
Sjeesus, kijk ik HNTM, zit die mislukte MayDay erin.
De Febo zal het wel zo plannen dat Claire dan eerst aangepakt wordt en dat dan pas Joris komt.quote:Op maandag 7 april 2008 20:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hoorde dinsdag.En misschien dan ook iemand voor Claire om morgen hun ondertrouw mee te vieren.
Ik ben een fashion victim.quote:Op maandag 7 april 2008 20:57 schreef Smash-it het volgende:
Waarom kijk je dan ook niet naar grey's??
Nope, of zit je te wachten op het Treaserdansje van Amanda?quote:Op maandag 7 april 2008 20:58 schreef avonne het volgende:
zijn de streams ondertussen al wat beter te verdragen?
Je hebt volkomen gelijk Jewsckyquote:Op maandag 7 april 2008 20:56 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Mensen wees nu eens eerlijk,het is toch een RATTEKOP.![]()
Volgens mij worden de verdiensten uit sms-jes overschat. Dit valt in het niet in vergelijking met de maandelijkse reclame-inkomsten bij zo'n goedbekeken programma.quote:Op maandag 7 april 2008 21:04 schreef coldstar het volgende:
RTL zal deze maand de lachende derde zijn.
Ik heb het vermoeden dat deze maand Amanda nummer 1 staat in de popu poul.
Amanda heeft n.l. de laatste keer aan haar zusje gevraagd, tegen haar moeder te zeggen dat ze heel veel moet SMSsen. Als de verhalen waar zijn dat Amanda haar moeder veel geld, en berhoorlijk wat connecties heeft......zal Amanda 1 staan.
Rommelen met de SMSjes door RTL, daar geloofik niet zo in. Als dat uit komt ,heeft RTL een groot probleem denk ik.
@Mazaru is paranormaal begaafd....., je speelt dus vals.quote:Op maandag 7 april 2008 21:07 schreef mazaru het volgende:
Lekkere aura heeft die del toch![]()
[ afbeelding ]
Ik zie een D en een E en een Lquote:Op maandag 7 april 2008 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
@Mazaru is paranormaal begaafd....., je speelt dus vals.
quote:Op maandag 7 april 2008 20:56 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Mensen wees nu eens eerlijk,het is toch een RATTEKOP.![]()
Nee dat was ik he !!!quote:Op maandag 7 april 2008 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
@Mazaru is paranormaal begaafd....., je speelt dus vals.
Ja.. alleen die dikke sigaar ontbreekt nogquote:Op maandag 7 april 2008 21:19 schreef Smash-it het volgende:
Jaap wordt een zeemonster. Doet me denken aan Hannibal in de begintune van the A-team. Ja toch?
Zeeduivel, zeezicht, zelfzucht, zonderling, zachtaardig.quote:Op maandag 7 april 2008 21:16 schreef PeterNB het volgende:
Nee dat was ik he !!!
Ik zie bij jou een Z. en nog een Z en nog een Z. Zegt dat je wat ?
Als ie gelijk die kampers meeneemtquote:Op maandag 7 april 2008 21:23 schreef Dementor het volgende:
Wicado mag wel eens opdonderen uit de villa.
dat moet ie toch zijn, er is geen andere in het intro-filmpjequote:Op maandag 7 april 2008 21:21 schreef Smash-it het volgende:
Deze dus, maar dan anders![]()
[ afbeelding ]
Hihi, die bedoel ik ook. Maar dat Jaap 'dan anders' is, bedoelde ik.quote:Op maandag 7 april 2008 21:31 schreef Guuskeee het volgende:
dat moet ie toch zijn, er is geen andere in het intro-filmpje
[ afbeelding ]
bron:
please vertel heb het ff gemistquote:Op maandag 7 april 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeeduivel, zeezicht, zelfzucht, zonderling, zachtaardig.![]()
On Topic: Huub en Jaap proberen dus toch B en A gek te maken.
Het is hetzelfde als de gitaarles, Brian luistert en Jayms ( in dit geval de dj) doet het werk.quote:
ach so... ik begrijp het nu...quote:Op maandag 7 april 2008 21:33 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hihi, die bedoel ik ook. Maar dat Jaap 'dan anders' is, bedoelde ik.
Ja, joh Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuske!!quote:Op maandag 7 april 2008 21:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ach so... ik begrijp het nu...
weer 5 minuten leven verpest![]()
hooooooooooooooooooooooooooooooi!!11!!!1!quote:Op maandag 7 april 2008 21:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, joh Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuske!!
Het komt er op neer dat Jaap een groot spel speelt tegen Amanda en Brian en toch voor Huub gaat.quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 21:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hooooooooooooooooooooooooooooooi!!11!!!1!
alles okees?
Captain Jack Sparrow!quote:Op maandag 7 april 2008 21:41 schreef Smash-it het volgende:
Wel vet, Claire verft ogen op de oogleden van Jaap. Als ie dus zijn ogen dicht doet, heeft ie alsnog ogen.
Van welke les in die kooi heeft hij iets opgestoken Guusquote:Op maandag 7 april 2008 21:43 schreef Guuskeee het volgende:
waarom hoeft brian niks te doen terwijl dit zijn les is??
[ afbeelding ]
en wat moet die stinksnol erbij?quote:Op maandag 7 april 2008 21:43 schreef Guuskeee het volgende:
waarom hoeft brian niks te doen terwijl dit zijn les is??
[ afbeelding ]
Wife beaten.quote:Op maandag 7 april 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van welke les in die kooi heeft hij iets opgestoken Guus![]()
quote:Op maandag 7 april 2008 21:41 schreef Smash-it het volgende:
Wel vet, Claire verft ogen op de oogleden van Jaap. Als ie dus zijn ogen dicht doet, heeft ie alsnog ogen.
point takenquote:Op maandag 7 april 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van welke les in die kooi heeft hij iets opgestoken Guus![]()
ooooooo als dat waar is ben ik echt blij!!quote:Op maandag 7 april 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat Jaap een groot spel speelt tegen Amanda en Brian en toch voor Huub gaat.
Maar je weet......met een vriend als Jaap heb je geen vijanden nodig.
Daar heb ik de streams voor aangezetquote:Op maandag 7 april 2008 21:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jaah!!
![]()
Heb de streams uit, maar sms Claire voor 1010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |