His Holyness wil niet negatief in de reguliere komen.quote:Op maandag 7 april 2008 20:17 schreef Smash-it het volgende:
Ik vind Brian trouwens opvallend stil. Amanda tettert 'rustig' door. Jaap masseert ondertussen de tepels van de opblaaspop (Gea, toch?). Oh en nu vingert hij de pop, anaal volgens mij.
heeft ook al 100 keer gebruiktquote:Op maandag 7 april 2008 20:19 schreef beequeen het volgende:
Huub: Jullie(Brian en Amanda) zijn tot elkaar veroordeeld. Wie zegt mij dat dat echt liefde is?
Ik word hier zo moe van. Kom op Huub, kom met Natasja verhaal over back up.
Ja nogal... ik overweeg al twee SMSjes voor Brian en Amanda voor iedere oproep die hier staat om voor Huub te stemmen.quote:Op maandag 7 april 2008 20:18 schreef Nomrc2 het volgende:
OMG fok nu ook al triest ?
oproepen en "bekentenissen" om op adolf huub te stemmen
Als het je niet bevalt.....................quote:Op maandag 7 april 2008 20:18 schreef Nomrc2 het volgende:
Ik denk dat Huub Jaap maar is moet laten weten, dat hij kan ophoepelenquote:
Stem op Huub! Stem op Huub! Stem op Huub!quote:Op maandag 7 april 2008 20:21 schreef Leandra het volgende:
Ja nogal... ik overweeg al twee SMSjes voor Brian en Amanda voor iedere oproep die hier staat om voor Huub te stemmen.
quote:Op maandag 7 april 2008 20:21 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
heeft ook al 100 keer gebruikt
amanda wordt er niet warm of koud van
quote:Op maandag 7 april 2008 20:23 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Stem op Huub! Stem op Huub! Stem op Huub!
Hoe ga je dit nou verdelen? Krijgen B&A nu allebei drie smsjes?
Ja en?quote:Op maandag 7 april 2008 20:18 schreef Nomrc2 het volgende:
Is die cute paashaas weer terug, of ben je me aan het fucken?quote:
hij is in the huis...quote:Op maandag 7 april 2008 20:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is die cute paashaas weer terug, of ben je me aan het fucken?
Brian brengt zijn hoofd naar zijn bord en schuift alles naar binnen. Ik ken hem niet anders.quote:Op maandag 7 april 2008 20:33 schreef JEEtjuuh het volgende:
getver zien jullie hoe brian eet das gewoon te vies hij kan beter het hele bord naar binnen schuiven.
strontvervelend en zo ontzettend platvloersquote:Op maandag 7 april 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
Jaap wordt met de minuut triester en triester.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |