Ik doe het echt niet.Vertrouw ome John voor geen goud,Brian en Amanda moeten deze keer hoog eindigen,anders kunnen ze de finale nooit laten doen met sms en.Zal me niks verbazen als Amanda of Brian deze laatste poll als eerste staan.quote:Op maandag 7 april 2008 20:03 schreef NS het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat sms-gedoe ook niet echt, maar ik heb er wel voor deze keer een paar verzonden; voor Huub uiteraard. Ik doe er nog wel een voor Claire, ik vind het een lief meisje met fatsoen.
zou kunnen maar geloof het niet heb geloof dat ook de laatste keer Huub op 1quote:Op maandag 7 april 2008 20:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik doe het echt niet.Vertrouw ome John voor geen goud,Brian en Amanda moeten deze keer hoog eindigen,anders kunnen ze de finale nooit laten doen met sms en.Zal me niks verbazen als Amanda of Brian deze laatste poll als eerste staan.
Dat verwacht ik ook.quote:Op maandag 7 april 2008 20:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik doe het echt niet.Vertrouw ome John voor geen goud,Brian en Amanda moeten deze keer hoog eindigen,anders kunnen ze de finale nooit laten doen met sms en.Zal me niks verbazen als Amanda of Brian deze laatste poll als eerste staan.
Ik deel je mening, maar niet geschoten is altijd misquote:Op maandag 7 april 2008 20:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Idd niemand die daar op in springt.. te triest voor woorden.. Ook erg zwak van Hupert..quote:Op maandag 7 april 2008 20:07 schreef Smash-it het volgende:
JAAPPIEEE! 'Ik vind dat H&C de mogelijkheid moeten krijgen om vragen terug te stellen!'
Jaaaa! A&B onder vuur!! Jaaaaa!
Oh nee, niemand reageert daar.
Precies, en al gaat het niet door hebben ze Amanda en Brian al een week over de zeik.quote:Op maandag 7 april 2008 20:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat huwelijk van Huub en Claire is achteraf denk ik toch echt de allerbeste
zet van Huub in de kooi denk ik, wat is dat trailer-trash daar ziek van.
Indeed!quote:Op maandag 7 april 2008 20:09 schreef NS het volgende:
[..]
Ik deel je mening, maar niet geschoten is altijd mis
Ik hoorde Huub zeggen dat ie naar Salou gaat als DJ deze zomer. Tel maar op: hoop alcohol, geen camera's, duizenden nederlandse sloeries die hem wel willen, Claire die thuis in NL is.quote:Op maandag 7 april 2008 20:11 schreef joep.t het volgende:
Hoe denken jullie dat het allemaal afloopt wat betreft het huwelijk?
de allerlaatste ??quote:Op maandag 7 april 2008 20:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |