His Holyness wil niet negatief in de reguliere komen.quote:Op maandag 7 april 2008 20:17 schreef Smash-it het volgende:
Ik vind Brian trouwens opvallend stil. Amanda tettert 'rustig' door. Jaap masseert ondertussen de tepels van de opblaaspop (Gea, toch?). Oh en nu vingert hij de pop, anaal volgens mij.
heeft ook al 100 keer gebruiktquote:Op maandag 7 april 2008 20:19 schreef beequeen het volgende:
Huub: Jullie(Brian en Amanda) zijn tot elkaar veroordeeld. Wie zegt mij dat dat echt liefde is?
Ik word hier zo moe van. Kom op Huub, kom met Natasja verhaal over back up.
Ja nogal... ik overweeg al twee SMSjes voor Brian en Amanda voor iedere oproep die hier staat om voor Huub te stemmen.quote:Op maandag 7 april 2008 20:18 schreef Nomrc2 het volgende:
OMG fok nu ook al triest ?
oproepen en "bekentenissen" om op adolf huub te stemmen
Als het je niet bevalt.....................quote:Op maandag 7 april 2008 20:18 schreef Nomrc2 het volgende:
Ik denk dat Huub Jaap maar is moet laten weten, dat hij kan ophoepelenquote:
Stem op Huub! Stem op Huub! Stem op Huub!quote:Op maandag 7 april 2008 20:21 schreef Leandra het volgende:
Ja nogal... ik overweeg al twee SMSjes voor Brian en Amanda voor iedere oproep die hier staat om voor Huub te stemmen.
quote:Op maandag 7 april 2008 20:21 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
heeft ook al 100 keer gebruikt
amanda wordt er niet warm of koud van
quote:Op maandag 7 april 2008 20:23 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Stem op Huub! Stem op Huub! Stem op Huub!
Hoe ga je dit nou verdelen? Krijgen B&A nu allebei drie smsjes?
Ja en?quote:Op maandag 7 april 2008 20:18 schreef Nomrc2 het volgende:
Is die cute paashaas weer terug, of ben je me aan het fucken?quote:
hij is in the huis...quote:Op maandag 7 april 2008 20:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is die cute paashaas weer terug, of ben je me aan het fucken?
Brian brengt zijn hoofd naar zijn bord en schuift alles naar binnen. Ik ken hem niet anders.quote:Op maandag 7 april 2008 20:33 schreef JEEtjuuh het volgende:
getver zien jullie hoe brian eet das gewoon te vies hij kan beter het hele bord naar binnen schuiven.
strontvervelend en zo ontzettend platvloersquote:Op maandag 7 april 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
Jaap wordt met de minuut triester en triester.
Ja, ik vind wel dat ze een beetje rekening met de streamers moeten houden, die hebben waarschijnlijk net allemaal gegeten en willen het graag binnenboord houdenquote:Op maandag 7 april 2008 20:34 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Kan de redactie die pop aub weer afpakken?
Het was gewoon genantquote:Op maandag 7 april 2008 20:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, ik vind wel dat ze een beetje rekening met de streamers moeten houden, die hebben waarschijnlijk net allemaal gegeten en willen het graag binnenboord houden
Dat moet je niet zeggen, de kwartjes vallen wel eerder.quote:
Cool!!quote:Op maandag 7 april 2008 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja nogal... ik overweeg al twee SMSjes voor Brian en Amanda voor iedere oproep die hier staat om voor Huub te stemmen.
Niet omdat ik fan van ze ben, ik vind ze allemaal te triest voor woorden, maar gewoon om die infantiele spamposts.
Goh, wat stoer, het zijn ook échte kerelsquote:Op maandag 7 april 2008 20:47 schreef rooie3 het volgende:
Ze willen Claire pakken als Huub motorrijden is.Nou mooi fout ,want dan is als het goed is Joris erbij.
Wanneer komt Joris eigenlijk??quote:Op maandag 7 april 2008 20:47 schreef rooie3 het volgende:
Ze willen Claire pakken als Huub motorrijden is.Nou mooi fout ,want dan is als het goed is Joris erbij.
Maar wat kunnen ze dan doen?quote:Op maandag 7 april 2008 20:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Goh, wat stoer, het zijn ook échte kerels
Hihi, we maken dezelfde grapjesquote:Op maandag 7 april 2008 20:48 schreef mazaru het volgende:
Cool!!
Wij maken je wel arm hoor
Ohhh ja!!! Vergeet ook niet op HUUB TE STEMMEN!!!!
Doen hoor
Ik hoorde dinsdag.En misschien dan ook iemand voor Claire om morgen hun ondertrouw mee te vieren.quote:
Helaas. Hij heeft Gea alquote:Op maandag 7 april 2008 20:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Op zo'n man wordt je toch onmiddellijk verliefd!
Waarom kijk je dan ook niet naar grey's??quote:Op maandag 7 april 2008 20:52 schreef Copycat het volgende:
Sjeesus, kijk ik HNTM, zit die mislukte MayDay erin.
De Febo zal het wel zo plannen dat Claire dan eerst aangepakt wordt en dat dan pas Joris komt.quote:Op maandag 7 april 2008 20:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hoorde dinsdag.En misschien dan ook iemand voor Claire om morgen hun ondertrouw mee te vieren.
Ik ben een fashion victim.quote:Op maandag 7 april 2008 20:57 schreef Smash-it het volgende:
Waarom kijk je dan ook niet naar grey's??
Nope, of zit je te wachten op het Treaserdansje van Amanda?quote:Op maandag 7 april 2008 20:58 schreef avonne het volgende:
zijn de streams ondertussen al wat beter te verdragen?
Je hebt volkomen gelijk Jewsckyquote:Op maandag 7 april 2008 20:56 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Mensen wees nu eens eerlijk,het is toch een RATTEKOP.![]()
Volgens mij worden de verdiensten uit sms-jes overschat. Dit valt in het niet in vergelijking met de maandelijkse reclame-inkomsten bij zo'n goedbekeken programma.quote:Op maandag 7 april 2008 21:04 schreef coldstar het volgende:
RTL zal deze maand de lachende derde zijn.
Ik heb het vermoeden dat deze maand Amanda nummer 1 staat in de popu poul.
Amanda heeft n.l. de laatste keer aan haar zusje gevraagd, tegen haar moeder te zeggen dat ze heel veel moet SMSsen. Als de verhalen waar zijn dat Amanda haar moeder veel geld, en berhoorlijk wat connecties heeft......zal Amanda 1 staan.
Rommelen met de SMSjes door RTL, daar geloofik niet zo in. Als dat uit komt ,heeft RTL een groot probleem denk ik.
@Mazaru is paranormaal begaafd....., je speelt dus vals.quote:Op maandag 7 april 2008 21:07 schreef mazaru het volgende:
Lekkere aura heeft die del toch![]()
[ afbeelding ]
Ik zie een D en een E en een Lquote:Op maandag 7 april 2008 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
@Mazaru is paranormaal begaafd....., je speelt dus vals.
quote:Op maandag 7 april 2008 20:56 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Mensen wees nu eens eerlijk,het is toch een RATTEKOP.![]()
Nee dat was ik he !!!quote:Op maandag 7 april 2008 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
@Mazaru is paranormaal begaafd....., je speelt dus vals.
Ja.. alleen die dikke sigaar ontbreekt nogquote:Op maandag 7 april 2008 21:19 schreef Smash-it het volgende:
Jaap wordt een zeemonster. Doet me denken aan Hannibal in de begintune van the A-team. Ja toch?
Zeeduivel, zeezicht, zelfzucht, zonderling, zachtaardig.quote:Op maandag 7 april 2008 21:16 schreef PeterNB het volgende:
Nee dat was ik he !!!
Ik zie bij jou een Z. en nog een Z en nog een Z. Zegt dat je wat ?
Als ie gelijk die kampers meeneemtquote:Op maandag 7 april 2008 21:23 schreef Dementor het volgende:
Wicado mag wel eens opdonderen uit de villa.
dat moet ie toch zijn, er is geen andere in het intro-filmpjequote:Op maandag 7 april 2008 21:21 schreef Smash-it het volgende:
Deze dus, maar dan anders![]()
[ afbeelding ]
Hihi, die bedoel ik ook. Maar dat Jaap 'dan anders' is, bedoelde ik.quote:Op maandag 7 april 2008 21:31 schreef Guuskeee het volgende:
dat moet ie toch zijn, er is geen andere in het intro-filmpje
[ afbeelding ]
bron:
please vertel heb het ff gemistquote:Op maandag 7 april 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeeduivel, zeezicht, zelfzucht, zonderling, zachtaardig.![]()
On Topic: Huub en Jaap proberen dus toch B en A gek te maken.
Het is hetzelfde als de gitaarles, Brian luistert en Jayms ( in dit geval de dj) doet het werk.quote:
ach so... ik begrijp het nu...quote:Op maandag 7 april 2008 21:33 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hihi, die bedoel ik ook. Maar dat Jaap 'dan anders' is, bedoelde ik.
Ja, joh Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuske!!quote:Op maandag 7 april 2008 21:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ach so... ik begrijp het nu...
weer 5 minuten leven verpest![]()
hooooooooooooooooooooooooooooooi!!11!!!1!quote:Op maandag 7 april 2008 21:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, joh Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuske!!
Het komt er op neer dat Jaap een groot spel speelt tegen Amanda en Brian en toch voor Huub gaat.quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 21:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hooooooooooooooooooooooooooooooi!!11!!!1!
alles okees?
Captain Jack Sparrow!quote:Op maandag 7 april 2008 21:41 schreef Smash-it het volgende:
Wel vet, Claire verft ogen op de oogleden van Jaap. Als ie dus zijn ogen dicht doet, heeft ie alsnog ogen.
Van welke les in die kooi heeft hij iets opgestoken Guusquote:Op maandag 7 april 2008 21:43 schreef Guuskeee het volgende:
waarom hoeft brian niks te doen terwijl dit zijn les is??
[ afbeelding ]
en wat moet die stinksnol erbij?quote:Op maandag 7 april 2008 21:43 schreef Guuskeee het volgende:
waarom hoeft brian niks te doen terwijl dit zijn les is??
[ afbeelding ]
Wife beaten.quote:Op maandag 7 april 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van welke les in die kooi heeft hij iets opgestoken Guus![]()
quote:Op maandag 7 april 2008 21:41 schreef Smash-it het volgende:
Wel vet, Claire verft ogen op de oogleden van Jaap. Als ie dus zijn ogen dicht doet, heeft ie alsnog ogen.
point takenquote:Op maandag 7 april 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van welke les in die kooi heeft hij iets opgestoken Guus![]()
ooooooo als dat waar is ben ik echt blij!!quote:Op maandag 7 april 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat Jaap een groot spel speelt tegen Amanda en Brian en toch voor Huub gaat.
Maar je weet......met een vriend als Jaap heb je geen vijanden nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |