ach so... ik begrijp het nu...quote:Op maandag 7 april 2008 21:33 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hihi, die bedoel ik ook. Maar dat Jaap 'dan anders' is, bedoelde ik.
Ja, joh Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuske!!quote:Op maandag 7 april 2008 21:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ach so... ik begrijp het nu...
weer 5 minuten leven verpest![]()
hooooooooooooooooooooooooooooooi!!11!!!1!quote:Op maandag 7 april 2008 21:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, joh Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuske!!
Het komt er op neer dat Jaap een groot spel speelt tegen Amanda en Brian en toch voor Huub gaat.quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 21:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hooooooooooooooooooooooooooooooi!!11!!!1!
alles okees?
Captain Jack Sparrow!quote:Op maandag 7 april 2008 21:41 schreef Smash-it het volgende:
Wel vet, Claire verft ogen op de oogleden van Jaap. Als ie dus zijn ogen dicht doet, heeft ie alsnog ogen.
Van welke les in die kooi heeft hij iets opgestoken Guusquote:Op maandag 7 april 2008 21:43 schreef Guuskeee het volgende:
waarom hoeft brian niks te doen terwijl dit zijn les is??
[ afbeelding ]
en wat moet die stinksnol erbij?quote:Op maandag 7 april 2008 21:43 schreef Guuskeee het volgende:
waarom hoeft brian niks te doen terwijl dit zijn les is??
[ afbeelding ]
Wife beaten.quote:Op maandag 7 april 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van welke les in die kooi heeft hij iets opgestoken Guus![]()
quote:Op maandag 7 april 2008 21:41 schreef Smash-it het volgende:
Wel vet, Claire verft ogen op de oogleden van Jaap. Als ie dus zijn ogen dicht doet, heeft ie alsnog ogen.
point takenquote:Op maandag 7 april 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van welke les in die kooi heeft hij iets opgestoken Guus![]()
ooooooo als dat waar is ben ik echt blij!!quote:Op maandag 7 april 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat Jaap een groot spel speelt tegen Amanda en Brian en toch voor Huub gaat.
Maar je weet......met een vriend als Jaap heb je geen vijanden nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |