Cool!!quote:Op maandag 7 april 2008 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja nogal... ik overweeg al twee SMSjes voor Brian en Amanda voor iedere oproep die hier staat om voor Huub te stemmen.
Niet omdat ik fan van ze ben, ik vind ze allemaal te triest voor woorden, maar gewoon om die infantiele spamposts.
Goh, wat stoer, het zijn ook échte kerelsquote:Op maandag 7 april 2008 20:47 schreef rooie3 het volgende:
Ze willen Claire pakken als Huub motorrijden is.Nou mooi fout ,want dan is als het goed is Joris erbij.
Wanneer komt Joris eigenlijk??quote:Op maandag 7 april 2008 20:47 schreef rooie3 het volgende:
Ze willen Claire pakken als Huub motorrijden is.Nou mooi fout ,want dan is als het goed is Joris erbij.
Maar wat kunnen ze dan doen?quote:Op maandag 7 april 2008 20:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Goh, wat stoer, het zijn ook échte kerels
Hihi, we maken dezelfde grapjesquote:Op maandag 7 april 2008 20:48 schreef mazaru het volgende:
Cool!!
Wij maken je wel arm hoor
Ohhh ja!!! Vergeet ook niet op HUUB TE STEMMEN!!!!
Doen hoor
Ik hoorde dinsdag.En misschien dan ook iemand voor Claire om morgen hun ondertrouw mee te vieren.quote:
Helaas. Hij heeft Gea alquote:Op maandag 7 april 2008 20:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Op zo'n man wordt je toch onmiddellijk verliefd!
Waarom kijk je dan ook niet naar grey's??quote:Op maandag 7 april 2008 20:52 schreef Copycat het volgende:
Sjeesus, kijk ik HNTM, zit die mislukte MayDay erin.
De Febo zal het wel zo plannen dat Claire dan eerst aangepakt wordt en dat dan pas Joris komt.quote:Op maandag 7 april 2008 20:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hoorde dinsdag.En misschien dan ook iemand voor Claire om morgen hun ondertrouw mee te vieren.
Ik ben een fashion victim.quote:Op maandag 7 april 2008 20:57 schreef Smash-it het volgende:
Waarom kijk je dan ook niet naar grey's??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |