ze komt weer terug eerst voor 4 uurtjes ivm haar zoonquote:Op maandag 7 april 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand m'n vraag nog beantwoorden over Palma???
Komt ze nog terug of was het gesprek van vanmiddag ter afsluiting van haar werknemerschap?
Ja, Palma komt terugquote:Op maandag 7 april 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand m'n vraag nog beantwoorden over Palma???
Komt ze nog terug of was het gesprek van vanmiddag ter afsluiting van haar werknemerschap?
Mwah. Huub voelt zich gepasseerd terwijl het helemaal niet gek is dat Jaap meegaat. Hij had het ook leuk voor ze kunnen vinden. Waarschijnlijk heeft Claire hier geen spelelement in gezien (en dus geen reden om het aan Huub vooraf te melden), maar gewoon een leuk uitje.quote:Op maandag 7 april 2008 19:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
klopt als een bus Huub heeft gelijk in deze.
BS, Claire heeft bij de FEBO aan mogen geven wie ze mee wilde nemen. Het voorstel van de FEBO was Jaap.quote:Op maandag 7 april 2008 19:22 schreef Py het volgende:
Claire geeft niet toe en blijft bij haar punt. Gelijk heeft ze. Huub heeft zelf door zijn reactie laten merken dat hij van niets wist en daarmee de andren munitie heeft gegeven.
klopt.... het was door zijn reactie dat het een issue in de groep wordtquote:Op maandag 7 april 2008 19:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gedacht dat Jaap mee moest.En Huub heeft erzelf voor gezorgd dat het in de groep kwam.Hij ging er meteen op in.
Beetje stockholm syndroomquote:Op maandag 7 april 2008 19:30 schreef Donnie29 het volgende:
Hoe kan Dellie het over haar lippen krijgen, ze word zelf geestelijk mishandeld.. als haar ventje boos is rend ze weg en verschuilt zich onder een bankje in de sauna.. En over het lichamelijke hoef ik me hier niet uit te laten volgens mij:P.. Wat een KUTWIJF!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |