+1quote:Op maandag 7 april 2008 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch dat Jaap meegaat aangezien hij al een paar keer model heeft gezeten.
Got this-is-teevee-man, written all over it, imo.
Ik moet Huub toch gelijk geven. Jaap loopt haar dagelijks af te zeiken en nu neemt ze hem mee naar het examen.quote:Op maandag 7 april 2008 19:11 schreef Copycat het volgende:
Lijkt me ook logisch dat Jaap meegaat aangezien hij al een paar keer model heeft gezeten.
Got this-is-teevee-man, written all over it, imo.
Ik kan het me enigszins voorstellen dat Huub zich gepasseerd voelt, aan de andere kant heeft Claire vaak Jaap gegrimeerd, dus misschien dat het om die reden is?quote:Op maandag 7 april 2008 19:09 schreef akveor het volgende:
Claire en Huub hebben woorden over dat Claire Jaap gaat m,eenemen als proefmodel.
Ik geef hem ook gelijk. Claire is een domme koequote:Op maandag 7 april 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel Roevka![]()
[..]
Ik moet Huub toch gelijk geven. Jaap loopt haar dagelijks af te zeiken en nu neemt ze hem mee naar het examen.
Huub zegt dat ze de tegenpartij nu weer ammunitie geeft om hem voor lul te zetten omdat ze voor Jaap kiest.
Claire reageert wel lekker. Maar het was idd erg dom om hem niet even in te lichten. Vond het al vreemd toen ze dat voorstelde niet nadat die discussie met Palma was geweest.quote:Op maandag 7 april 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel Roevka![]()
[..]
Ik moet Huub toch gelijk geven. Jaap loopt haar dagelijks af te zeiken en nu neemt ze hem mee naar het examen.
Huub zegt dat ze de tegenpartij nu weer ammunitie geeft om hem voor lul te zetten omdat ze voor Jaap kiest.
klopt als een bus Huub heeft gelijk in deze.quote:Op maandag 7 april 2008 19:18 schreef Py het volgende:
Huub vindt het prima dat Jaap meegaat. Maar doordat Claire het niet vooraf tegen hem had gezegd, heeft ze de rest munitie gegeven.
Ze heeft gewoon gedacht dat Jaap mee moest.En Huub heeft erzelf voor gezorgd dat het in de groep kwam.Hij ging er meteen op in.quote:Op maandag 7 april 2008 19:17 schreef Dementor het volgende:
Claire is gewoon een dom meiske.
Dat klopt.... maar ze zette Huub wel een beetje voor het blok en dat was niet nodig geweest.quote:Op maandag 7 april 2008 19:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik kan het me enigszins voorstellen dat Huub zich gepasseerd voelt, aan de andere kant heeft Claire vaak Jaap gegrimeerd, dus misschien dat het om die reden is?
Ze komt terugquote:Op maandag 7 april 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand m'n vraag nog beantwoorden over Palma???
Komt ze nog terug of was het gesprek van vanmiddag ter afsluiting van haar werknemerschap?
Morgenvroeg komt ze weer.quote:Op maandag 7 april 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
Komt ze nog terug of was het gesprek van vanmiddag ter afsluiting van haar werknemerschap?
José komt terug, misschien morgen al.quote:Op maandag 7 april 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
Ik begreep dat ze morgen weer present is.quote:Op maandag 7 april 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |