En Brian wordt dor Jaap geholpen aan TV momentjes dat walg ik nog het meeste van. Prima dat ie Jaap het spel speelt maar het is een schijtbak dat ie dat niet alleen durft.quote:Op maandag 7 april 2008 18:49 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Zo NIET leuk................
[ afbeelding ]
Ik krijg tussen het eten koken door toch het idee dat Jaap Brian nadoet ipv Huub. Huub zegt dit ook: Jaap, zo gaat Brian met vrouwen om.quote:Op maandag 7 april 2008 18:51 schreef akveor het volgende:
What the fock is Jaap nu weer aan het doen vraagt Huub zich af.
Zo'n idee krijg ik ook steeds meer. Ik begrijp sowieso dat paardenbak verhaal niet.quote:Op maandag 7 april 2008 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg tussen het eten koken door toch het idee dat Jaap Brian nadoet ipv Huub. Huub zegt dit ook: Jaap, zo gaat Brian met vrouwen om.
Jaap staat nog steeds voor lul, dat dan weer wel.
Ik zit niet te kijken maar op die tweede foto hoor ik gewoon die hyena lachquote:Op maandag 7 april 2008 18:49 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Zo NIET leuk................
[ afbeelding ]
Zonder toestemming?quote:Op maandag 7 april 2008 18:55 schreef rooie3 het volgende:
Ach gossie,Claire heeft voor morgen een mooie jurk gekregen en meteen gaat Amanda haar jurk aan doen.
Ik ben diep aan het nadenken,maar er was wel iets.Lieke wilde toen weglopen en Huub er weer achteraan.Ik denk nog even verder na,ik kom er wel op.quote:Op maandag 7 april 2008 18:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo'n idee krijg ik ook steeds meer. Ik begrijp sowieso dat paardenbak verhaal niet.
Die klootzakken van de FEBO hebben Claire drie jurken gegeven voor de ondertrouw om uit te kiezen, allemaal de verkeerde maat.quote:Op maandag 7 april 2008 18:55 schreef rooie3 het volgende:
Ach gossie,Claire heeft voor morgen een mooie jurk gekregen en meteen gaat Amanda haar jurk aan doen.
Ach dat wijf is zo maf als een deur en ook verknipt.Moet je haar zien staan met dat nephaar en Claire ernaast.Zie 10 keer liever Claire.quote:
Gewoon pesten dusquote:Op maandag 7 april 2008 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die klootzakken van de FEBO hebben Claire drie jurken gegeven voor de ondertrouw om uit te kiezen, allemaal de verkeerde maat.
Claire zit nu 3 maandan in dat hok, dat moeten ze inmiddels toch weten? BTW, Le Marriage was toch ook leuk geweest voor Claire?
Zelfs de grappen moet hij nog opschrijven,triest persoon is Jaap aan het worden.quote:Op maandag 7 april 2008 19:00 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Ja jaap, neem jij je volgende 'grappen' nog meer effe door............![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me ook logisch dat Jaap meegaat aangezien hij al een paar keer model heeft gezeten.quote:Op maandag 7 april 2008 19:09 schreef akveor het volgende:
Claire en Huub hebben woorden over dat Claire Jaap gaat m,eenemen als proefmodel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |