Ja, raar dat hij haar met dat soort dingen nooit mee om de oren slaatquote:Op maandag 7 april 2008 19:34 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Dan is Huub daar weer te laf om haar nu eens te spiegelen.
Dat snap ik ook niet. Van mij hadden ze de vetherrie kunnen krijgen.quote:Op maandag 7 april 2008 19:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap niet dat Huub zo uitvoerig op de vragen van die lamstralen in gaat. Tegen zoveel onzin kan je met een redelijk versand toch niet op.
Ik heb daar zo'n dubbel gevoel bij. Ik gun Ome Sjon geen Eurocent maar ik denk dat ik er deze keer toch wat SMS"jes tegenaan gooi.quote:Op maandag 7 april 2008 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ook, maar één focking antwoord mogelijk, einde van de week afstraffen via de PoPoll
Worden de beste zestig euro die je dit jaar gaat besteden .......
SMS 3040 voor Huub.quote:Op maandag 7 april 2008 19:47 schreef Smash-it het volgende:
Welk nummer moet ik smsen voor Huub? Ik wil er wel even wat tegen aan gooien.
quote:Op maandag 7 april 2008 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook, maar één focking antwoord mogelijk, einde van de week afstraffen via de PoPoll
Worden de beste zestig euro die je dit jaar gaat besteden .......
3040quote:Op maandag 7 april 2008 19:47 schreef Smash-it het volgende:
Welk nummer moet ik smsen voor Huub? Ik wil er wel even wat tegen aan gooien.
quote:Op maandag 7 april 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n dubbel gevoel bij. Ik gun Ome Sjon geen Eurocent maar ik denk dat ik er deze keer toch wat SMS"jes tegenaan gooi.
Mag nietquote:Op maandag 7 april 2008 19:48 schreef Scandalous het volgende:
Laten we het nou eens over de relatie van dumb & dumber hebben daar, altijd dat eeuwige gezeik over Huub
coolquote:Op maandag 7 april 2008 19:49 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
3040
Amanda een relatie begint met een basis. Je bouwt een huis en zet er een dak op. Jullie hebben alleen een dak.
Echt waar jonguuuhhh, en dat komt uit die strot![]()
Ongeloveloos!
Ik heb weer genoeg gezien! Ik ga naar Portishead whoei! Veel plezier met die jankstralen
Dit soort vragen laat ik graag over aan @dieenebart. Die heeft inmiddels info genoeg.quote:Op maandag 7 april 2008 19:51 schreef Deisyy het volgende:
En wanneer gaan Huub en claire nou eens terug slaan, bijvoorbeeld vragen wat de plannen van Brian en Amanda samen zijn als ze uit de kooi komen.
Ik durf te wedden dat hun ideeën heel anders zijn.
Ik vertrouw het ook niet, maar als we het niet proberen, zullen we het nooit weten .....quote:Op maandag 7 april 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n dubbel gevoel bij. Ik gun Ome Sjon geen Eurocent maar ik denk
dat ik er deze keer toch wat SMS"jes tegenaan gooi.
Brian is entitled to a very hard kick in his nuts, what mij betreft.quote:Op maandag 7 april 2008 19:53 schreef Scandalous het volgende:
jezus christus wat is Brian weer een dom onsamenhangend verhaal aan het vertellen... We steken veel energie in de parodieen,....om een signaal af te geven naar jou.... bla bla, cause, you're entitled to that, you know...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |