Dan is Huub daar weer te laf om haar nu eens te spiegelen.quote:Op maandag 7 april 2008 19:30 schreef Donnie29 het volgende:
Hoe kan Dellie het over haar lippen krijgen, ze word zelf geestelijk mishandeld.. als haar ventje boos is rend ze weg en verschuilt zich onder een bankje in de sauna.. En over het lichamelijke hoef ik me hier niet uit te laten volgens mij:P.. Wat een KUTWIJF!
Zeg dat wel! Over verdringen gesprokenquote:Op maandag 7 april 2008 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Amanda zegt dat ze het belachelijk vindt dat er mannen zijn als Huub, die vrouwen op die manier behandelen.
AmandaHoe krijgt ze het uit die gore smoel van d'r.
Zoals Lieke destijds toen ze nog in de Kooi woonde niet door had, dat Brain Amanda zo behandelde.quote:Op maandag 7 april 2008 19:34 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Dan is Huub daar weer te laf om haar nu eens te spiegelen.
Ik ook, maar één focking antwoord mogelijk, einde van de week afstraffen via de PoPollquote:Op maandag 7 april 2008 19:37 schreef beequeen het volgende:
En weer liggen Huub en Claire onder vuur, met name door Brian en Amanda.
IK BEN DIT ZO ZAT.Sorry voor de caps.
Ik zou er met liefde een stuk of tig smsjes tegenaan willen gooien, maar ik geloof sowieso al niet dat het er in die hele popoll eerlijk aan toe gaat.quote:Op maandag 7 april 2008 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook, maar één focking antwoord mogelijk, einde van de week afstraffen via de PoPoll
Worden de beste zestig euro die je dit jaar gaat besteden .......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |