+1quote:Op maandag 7 april 2008 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch dat Jaap meegaat aangezien hij al een paar keer model heeft gezeten.
Got this-is-teevee-man, written all over it, imo.
Ik moet Huub toch gelijk geven. Jaap loopt haar dagelijks af te zeiken en nu neemt ze hem mee naar het examen.quote:Op maandag 7 april 2008 19:11 schreef Copycat het volgende:
Lijkt me ook logisch dat Jaap meegaat aangezien hij al een paar keer model heeft gezeten.
Got this-is-teevee-man, written all over it, imo.
Ik kan het me enigszins voorstellen dat Huub zich gepasseerd voelt, aan de andere kant heeft Claire vaak Jaap gegrimeerd, dus misschien dat het om die reden is?quote:Op maandag 7 april 2008 19:09 schreef akveor het volgende:
Claire en Huub hebben woorden over dat Claire Jaap gaat m,eenemen als proefmodel.
Ik geef hem ook gelijk. Claire is een domme koequote:Op maandag 7 april 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel Roevka![]()
[..]
Ik moet Huub toch gelijk geven. Jaap loopt haar dagelijks af te zeiken en nu neemt ze hem mee naar het examen.
Huub zegt dat ze de tegenpartij nu weer ammunitie geeft om hem voor lul te zetten omdat ze voor Jaap kiest.
Claire reageert wel lekker. Maar het was idd erg dom om hem niet even in te lichten. Vond het al vreemd toen ze dat voorstelde niet nadat die discussie met Palma was geweest.quote:Op maandag 7 april 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel Roevka![]()
[..]
Ik moet Huub toch gelijk geven. Jaap loopt haar dagelijks af te zeiken en nu neemt ze hem mee naar het examen.
Huub zegt dat ze de tegenpartij nu weer ammunitie geeft om hem voor lul te zetten omdat ze voor Jaap kiest.
klopt als een bus Huub heeft gelijk in deze.quote:Op maandag 7 april 2008 19:18 schreef Py het volgende:
Huub vindt het prima dat Jaap meegaat. Maar doordat Claire het niet vooraf tegen hem had gezegd, heeft ze de rest munitie gegeven.
Ze heeft gewoon gedacht dat Jaap mee moest.En Huub heeft erzelf voor gezorgd dat het in de groep kwam.Hij ging er meteen op in.quote:Op maandag 7 april 2008 19:17 schreef Dementor het volgende:
Claire is gewoon een dom meiske.
Dat klopt.... maar ze zette Huub wel een beetje voor het blok en dat was niet nodig geweest.quote:Op maandag 7 april 2008 19:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik kan het me enigszins voorstellen dat Huub zich gepasseerd voelt, aan de andere kant heeft Claire vaak Jaap gegrimeerd, dus misschien dat het om die reden is?
Ze komt terugquote:Op maandag 7 april 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
Kan iemand m'n vraag nog beantwoorden over Palma???
Komt ze nog terug of was het gesprek van vanmiddag ter afsluiting van haar werknemerschap?
Morgenvroeg komt ze weer.quote:Op maandag 7 april 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
Komt ze nog terug of was het gesprek van vanmiddag ter afsluiting van haar werknemerschap?
José komt terug, misschien morgen al.quote:Op maandag 7 april 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
Ik begreep dat ze morgen weer present is.quote:Op maandag 7 april 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
ze komt weer terug eerst voor 4 uurtjes ivm haar zoonquote:Op maandag 7 april 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
Ja, Palma komt terugquote:Op maandag 7 april 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
Mwah. Huub voelt zich gepasseerd terwijl het helemaal niet gek is dat Jaap meegaat. Hij had het ook leuk voor ze kunnen vinden. Waarschijnlijk heeft Claire hier geen spelelement in gezien (en dus geen reden om het aan Huub vooraf te melden), maar gewoon een leuk uitje.quote:Op maandag 7 april 2008 19:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
klopt als een bus Huub heeft gelijk in deze.
BS, Claire heeft bij de FEBO aan mogen geven wie ze mee wilde nemen. Het voorstel van de FEBO was Jaap.quote:Op maandag 7 april 2008 19:22 schreef Py het volgende:
Claire geeft niet toe en blijft bij haar punt. Gelijk heeft ze. Huub heeft zelf door zijn reactie laten merken dat hij van niets wist en daarmee de andren munitie heeft gegeven.
klopt.... het was door zijn reactie dat het een issue in de groep wordtquote:Op maandag 7 april 2008 19:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gedacht dat Jaap mee moest.En Huub heeft erzelf voor gezorgd dat het in de groep kwam.Hij ging er meteen op in.
Beetje stockholm syndroomquote:Op maandag 7 april 2008 19:30 schreef Donnie29 het volgende:
Hoe kan Dellie het over haar lippen krijgen, ze word zelf geestelijk mishandeld.. als haar ventje boos is rend ze weg en verschuilt zich onder een bankje in de sauna.. En over het lichamelijke hoef ik me hier niet uit te laten volgens mij:P.. Wat een KUTWIJF!
Dan is Huub daar weer te laf om haar nu eens te spiegelen.quote:Op maandag 7 april 2008 19:30 schreef Donnie29 het volgende:
Hoe kan Dellie het over haar lippen krijgen, ze word zelf geestelijk mishandeld.. als haar ventje boos is rend ze weg en verschuilt zich onder een bankje in de sauna.. En over het lichamelijke hoef ik me hier niet uit te laten volgens mij:P.. Wat een KUTWIJF!
Zeg dat wel! Over verdringen gesprokenquote:Op maandag 7 april 2008 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Amanda zegt dat ze het belachelijk vindt dat er mannen zijn als Huub, die vrouwen op die manier behandelen.
AmandaHoe krijgt ze het uit die gore smoel van d'r.
Zoals Lieke destijds toen ze nog in de Kooi woonde niet door had, dat Brain Amanda zo behandelde.quote:Op maandag 7 april 2008 19:34 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Dan is Huub daar weer te laf om haar nu eens te spiegelen.
Ik ook, maar één focking antwoord mogelijk, einde van de week afstraffen via de PoPollquote:Op maandag 7 april 2008 19:37 schreef beequeen het volgende:
En weer liggen Huub en Claire onder vuur, met name door Brian en Amanda.
IK BEN DIT ZO ZAT.Sorry voor de caps.
Ik zou er met liefde een stuk of tig smsjes tegenaan willen gooien, maar ik geloof sowieso al niet dat het er in die hele popoll eerlijk aan toe gaat.quote:Op maandag 7 april 2008 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook, maar één focking antwoord mogelijk, einde van de week afstraffen via de PoPoll
Worden de beste zestig euro die je dit jaar gaat besteden .......
Ja, raar dat hij haar met dat soort dingen nooit mee om de oren slaatquote:Op maandag 7 april 2008 19:34 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Dan is Huub daar weer te laf om haar nu eens te spiegelen.
Dat snap ik ook niet. Van mij hadden ze de vetherrie kunnen krijgen.quote:Op maandag 7 april 2008 19:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap niet dat Huub zo uitvoerig op de vragen van die lamstralen in gaat. Tegen zoveel onzin kan je met een redelijk versand toch niet op.
Ik heb daar zo'n dubbel gevoel bij. Ik gun Ome Sjon geen Eurocent maar ik denk dat ik er deze keer toch wat SMS"jes tegenaan gooi.quote:Op maandag 7 april 2008 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ook, maar één focking antwoord mogelijk, einde van de week afstraffen via de PoPoll
SMS 3040 voor Huub.quote:Op maandag 7 april 2008 19:47 schreef Smash-it het volgende:
Welk nummer moet ik smsen voor Huub? Ik wil er wel even wat tegen aan gooien.
quote:Op maandag 7 april 2008 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
3040quote:Op maandag 7 april 2008 19:47 schreef Smash-it het volgende:
Welk nummer moet ik smsen voor Huub? Ik wil er wel even wat tegen aan gooien.
quote:Op maandag 7 april 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n dubbel gevoel bij. Ik gun Ome Sjon geen Eurocent maar ik denk dat ik er deze keer toch wat SMS"jes tegenaan gooi.
Mag nietquote:Op maandag 7 april 2008 19:48 schreef Scandalous het volgende:
Laten we het nou eens over de relatie van dumb & dumber hebben daar, altijd dat eeuwige gezeik over Huub
coolquote:Op maandag 7 april 2008 19:49 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
3040
Amanda een relatie begint met een basis. Je bouwt een huis en zet er een dak op. Jullie hebben alleen een dak.
Echt waar jonguuuhhh, en dat komt uit die strot![]()
Ongeloveloos!
Ik heb weer genoeg gezien! Ik ga naar Portishead whoei! Veel plezier met die jankstralen
Dit soort vragen laat ik graag over aan @dieenebart. Die heeft inmiddels info genoeg.quote:Op maandag 7 april 2008 19:51 schreef Deisyy het volgende:
En wanneer gaan Huub en claire nou eens terug slaan, bijvoorbeeld vragen wat de plannen van Brian en Amanda samen zijn als ze uit de kooi komen.
Ik durf te wedden dat hun ideeën heel anders zijn.
Ik vertrouw het ook niet, maar als we het niet proberen, zullen we het nooit weten .....quote:Op maandag 7 april 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n dubbel gevoel bij. Ik gun Ome Sjon geen Eurocent maar ik denk
dat ik er deze keer toch wat SMS"jes tegenaan gooi.
Brian is entitled to a very hard kick in his nuts, what mij betreft.quote:Op maandag 7 april 2008 19:53 schreef Scandalous het volgende:
jezus christus wat is Brian weer een dom onsamenhangend verhaal aan het vertellen... We steken veel energie in de parodieen,....om een signaal af te geven naar jou.... bla bla, cause, you're entitled to that, you know...
Er is géén notaris betrokken bij het tellen van de sms'jesquote:Op maandag 7 april 2008 19:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vertrouw het ook niet, maar als we het niet proberen, zullen we het nooit weten .....
100 SMS-jes is 1% in de PoPoll, 100 streamers die dit gaan SMS-sen hebben vervolgens 50%
van de PoPoll in handen .... moet toch een geweldig signaal aan het trailer-trash zijn, en reken
maar dat het inslaat, zo vlak voor het einde ... denk er over na, we kunnen het, samen
Het is mij in ieder geval een keer 100 SMSjes waard .......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |