quote:Op zondag 6 april 2008 02:38 schreef Disana het volgende:
Huub zal niet vreemd gaan als hij monogamiteit belooft. Als daarin iets verandert, zal hij Claire eerst zeggen dat de monogamiteit niet meer werkt. Voor Claire is de relatie dan over.
quote:Op zondag 6 april 2008 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub bereid Claire alvast voor op het feit dat hij op den duur niet tegen monogaam zijn kan.....
quote:Op zondag 6 april 2008 02:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ricardo: "No me toca, no me toca"
Hij bedoeld eigenlijk raak me aan raak me aan....
(no me toca = raak me niet aan)
quote:Op zondag 6 april 2008 02:21 schreef Leandra het volgende:
Amanda poseert in bed nog even voor top-fotograaf Brian...
quote:Op zondag 6 april 2008 02:41 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Foto's van dr punani aan het maken, onder de dekens, je ziet steeds de flitser op kruishoogte door de dekens heen komen
![]()
quote:Op zondag 6 april 2008 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien alvast wat inwendige fotootjes maken voor de poli vanwege haar blaasontsteking.......
Een beetje camera kan ze wel hebben denk ik......
Amanda huppelde s'morgens vroeg naar haar loverboy heen,knuffelde hem wat en er bleek niets aan de hand te zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 11:30 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit lees ik op nowlive
Brian is om 07.45 uit bed gekomen en op de bank in de huiskamer gaan liggen.
Om 07.30 uur hebben Amanda en Brian samen liggen smoezen zonder zender.
Er is vanacht niets gebeurd tussen hun beiden, enkel het bekende "Konijntje wiebelen actie.
Vanacht heeft Amanda wel aan Brian gevraagd over het slapen van een meisje, die haar klit met piersing in haar gezicht had geduwd in de Jacuzzie.
Brian had hier géén problemen mee.
Volgens de telefoon (regie ) moest Amanda er zelf goed overnadenken wat ze doet, omdat ze gedronken had.
Desnoods kon deze dame in kwestie van de week nogeens terug komen om alsnog te blijven slapen.
Verder is er weinig gebeurd, enkel dat asociale partyfeest met hoerige snollen die erop uit waren om tv te maken.
Het antwoord?quote:Op zondag 6 april 2008 11:47 schreef Kaat38 het volgende:
Yep, verzoeningsgesprek is going to start!
Edit: ze knuffelen, dus weer geen veldslag![]()
En dit was een hoofdstuk probeersel van mij. Niet op de spelfoutjes letten.quote:Op zondag 6 april 2008 11:58 schreef T-lex het volgende:
Brian is dus uit bed gegaan om z'n nummers te luisteren.
Daarbij vroeg hij aan een half slapende Amanda of ze mee ging.
Toen hij uit bed ging vroeg ze nog wat hij ging doen...maar ze prate weer met volume op 10 dus reageerde Brian alleen met een "ssssssssssst".
Boven stond de zon op de bank, die was lekker warm en daarom is hij ff daar gaan liggen.
grrrrrrrrrrrrrrr dit wilde ik niet zien , maar ja als ze maar sorry zegt is alles goed.quote:
sorry Kaat ik kan het niet anders maken voor je!quote:Op zondag 6 april 2008 11:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kom op trettie, ik heb voor mijn doen een goed ochtendhumeur, niet verpesten dus.
Ja, hij heeft haar nog liggen ballen vannacht hè?quote:Op zondag 6 april 2008 11:55 schreef AnTjUh het volgende:
amanda heeft een excuus
ze kan zich niks herinneren pppfffffffff
brian kan je je herinneren dat ik op je kwam liggen?
Zo bijzonder is dat toch niet, we weten allemaal dat Netty de moeder van Amanda is. En Huub heeft volgens mij (kan me vergissen) nog nooit familie erbij gehaald. En zal zeker niet zoals Brian een adres over de streams gaan roepen.quote:Op zondag 6 april 2008 11:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
onze hoop blijft Huub straks die amanda gaat aanpakken en amanda die huub gaat aanpakken over dat adres van amanda dr moeder.
Dank, mijn humeur is nu goed verpest, ze knuffelenquote:Op zondag 6 april 2008 11:53 schreef trettie het volgende:
[..]
sorry Kaat ik kan het niet anders maken voor je!
Had graag gewild dat het anders was maar ja?
Goedkomen, met die 2 verknipte gasten, nee, dat gaat nooit gebeurenquote:Op zondag 6 april 2008 11:57 schreef T-lex het volgende:
Dit is tot nu toe echt de ergste ruzie die ik heb gezien van B&A...zoals ze met mekaar knuffelen is toch niet normaal. Hoop dat het nog goed komt, maar heb m'n twijfels.
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 april 2008 11:57 schreef T-lex het volgende:
Dit is tot nu toe echt de ergste ruzie die ik heb gezien van B&A...zoals ze met mekaar knuffelen is toch niet normaal. Hoop dat het nog goed komt, maar heb m'n twijfels.
![]()
![]()
maar huub kennen we inmiddels ook als dennis de tweedequote:Op zondag 6 april 2008 11:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
onze hoop blijft Huub straks die amanda gaat aanpakken en amanda die huub gaat aanpakken over dat adres van amanda dr moeder.
nee dat zal huub ook nooit doen maar dat snapt amanda niet die ziet alles slecht in huub zo is ze helemaal gebrianwashed door braijenquote:Op zondag 6 april 2008 11:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat toch niet, we weten allemaal dat Netty de moeder van Amanda is. En Huub heeft volgens mij (kan me vergissen) nog nooit familie erbij gehaald. En zal zeker niet zoals Brian een adres over de streams gaan roepen.
morgen..100% knalluh...en dan Jaap het werk laten doen.quote:Op zondag 6 april 2008 11:59 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
maar huub kennen we inmiddels ook als dennis de tweede
Ja grote mond, weinig daden!quote:Op zondag 6 april 2008 11:59 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
maar huub kennen we inmiddels ook als dennis de tweede
ik kom net binnen vallen, Brajen weet heel goed dat we alles kunnen zien? Wat dan?quote:Op zondag 6 april 2008 11:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
de dag is nog niet voorbij en brajen weet heel goed dat we nu alles zien
kom wees eerlijk Huub ........................heeft al meer tv gemaakt als claire jaap braijen en amanda bij elkaarquote:Op zondag 6 april 2008 12:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
morgen..100% knalluh...en dan Jaap het werk laten doen.
de tieten van zijn snolquote:Op zondag 6 april 2008 12:01 schreef Borga het volgende:
[..]
ik kom net binnen vallen, Brajen weet heel goed dat we alles kunnen zien? Wat dan?
Held Huub heeft al genoeg ''gewerkt'' in dat hok. Jaap mag ook wel eens wat doen.quote:Op zondag 6 april 2008 12:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
nou als hij boven slaapt weet hij donders goed dat de streamer ook hem ziet dus kan hij amanda neit ff neer knallen of idquote:Op zondag 6 april 2008 12:01 schreef Borga het volgende:
[..]
ik kom net binnen vallen, Brajen weet heel goed dat we alles kunnen zien? Wat dan?
Huub heeft wat mij betreft even vakantie!quote:Op zondag 6 april 2008 12:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 april 2008 12:07 schreef Dementor het volgende:
Rat heeft zich verraden, deed net of die nog semi dronken was en keek opeens snel om zich heen omdat hij wat hoorde.
met zijn kinderarmpje redt hij het niet om Amanda te bevredigen, dus nu tentstokken als hulpmiddel?quote:Op zondag 6 april 2008 12:10 schreef T-lex het volgende:
Brian gaat alvast ff de tentstokken zoeken...
Plus de punten van die tante Ursela,punten voor Lieke en Nadia enz.quote:Op zondag 6 april 2008 12:52 schreef farscapevr6 het volgende:
gisteren vlak voor brian naar bed wilde gaan zei het plasma cp betalen hij heeft ze gepakt in zijn broekzak gedaan en weer even heen en weer lopen en weer terug naar de slaapkamer dus die punten moeten nog betaald worden door die rat
Held Huub....quote:Op zondag 6 april 2008 12:03 schreef Borga het volgende:
[..]
Held Huub heeft al genoeg ''gewerkt'' in dat hok. Jaap mag ook wel eens wat doen.
Nu?quote:Op zondag 6 april 2008 11:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
de dag is nog niet voorbij en brajen weet heel goed dat we nu alles zien
Goeiemiddag, jij hebt het filmpje dus ook al gevonden. Die tekst van Lambal erboven: De trekkende kruizenruiker.quote:Op zondag 6 april 2008 13:16 schreef Margo37 het volgende:
Brian is er maar druk mee, filmpje Lambal.
Zou Brian nu ook vlekken in zijn onderbroek hebben?![]()
Middag
Haha. En hij denkt, dat wij dit niet zienquote:Op zondag 6 april 2008 13:16 schreef Margo37 het volgende:
Brian is er maar druk mee, filmpje Lambal.
Zou Brian nu ook vlekken in zijn onderbroek hebben?![]()
http://www.clipser.com/watch_video/150216
Middag
En ik ben voor het opheffen van het verbod om B&A op van alles en nog wat aan te spreken, of te beigen als ze chagerijnig zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 13:28 schreef coldstar het volgende:
Huub heeft het op dit moment veel te druk met zijn nep huwelijk. Hierdoor heeft hij weinig tijd voor wat anders. Huub kan inderdaad trots zijn dat hij gisterengeen alcohol gedronken heeft. Dan was hij er nou zeker van geweest dat zijn huwelijk niet door gaat (alhoewel met Claire weet je het maar nooit).
Gisteren avond heeft hij in ieder geval Claire alvast op de hoogte gebracht, dat hij er nog steeds niet vanuit gaat dat hij monogaam zal blijven. Ik ben dus nog steeds een voorstander van, "opheffen alcohol verbod voor Huub". Laat hem eerst maar eens zien, of hij zich met alcohol op ook kan gedragen.
Is dat verbod er wel, zo ja, waar heb je dat dan vandaan....of laat jij jezelf ook alles aan praten?quote:Op zondag 6 april 2008 13:35 schreef BarryK het volgende:
[..]
En ik ben voor het opheffen van het verbod om B&A op van alles en nog wat aan te spreken, of te beigen als ze chagerijnig zijn.
etc. etc.
Ook goedemorgenmiddag. Maar geef toe, Jaap heeft zich prima gedragenquote:Op zondag 6 april 2008 13:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog een paar CAPs van de interaktie tussen Jaap en de Bossche Bol .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaap heeft haar kunsttiet te pakken ....
[ afbeelding ]
Je hebt het er maar moelijk mee hèquote:Op zondag 6 april 2008 13:47 schreef coldstar het volgende:
Huub mag van mij trots zijn dat hij zonder alcohol op een leuke avond heeft gehad. Dat is n.l. niet zo moeilijk hoor. Ik heb altijd leuke avonden zonder alcohol.
Echt trots kan je pas wezen, als je met alcohol op je eigen kan gedragen. Dat kan Huub n.l, helemaal niet.
Wou je nou beweren dat het elke keer fout is gegaan dat Huub dronk?quote:Op zondag 6 april 2008 13:47 schreef coldstar het volgende:
Huub mag van mij trots zijn dat hij zonder alcohol op een leuke avond heeft gehad. Dat is n.l. niet zo moeilijk hoor. Ik heb altijd leuke avonden zonder alcohol.
Echt trots kan je pas wezen, als je met alcohol op je eigen kan gedragen. Dat kan Huub n.l, helemaal niet.
Je eigenquote:Op zondag 6 april 2008 13:47 schreef coldstar het volgende:
Het was alleen maar een constateringquote:Op zondag 6 april 2008 13:52 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ach, nee hoor maak je geen zorgen.....
Ja, dat durf ik te beweren. Nuchter heeft hij nog niet echt veel gepresteerd....quote:Op zondag 6 april 2008 13:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Wou je nou beweren dat het elke keer fout is gegaan dat Huub dronk?
Volgens mij moet het zichzelf zijn, je had het toch over Huub, "zijn eigen"quote:Op zondag 6 april 2008 13:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ach gut, onze lieve heer....excuseer mijn lopmheid. Het moest natuurlijk mijzelf zijn....
Het is niet de bedoeling om hier op de man te spelen maar jij spoort echt niet.quote:Op zondag 6 april 2008 13:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is weer tijd voor een uitje voor één van de bewoners. (Die iemand mee mag nemen)
Ik stel voor een wandeling van Huub en Claire in de Heldense Bossen
Ook goed, jij je zin. Ik ben niet zo heel erg moeilijk hoorquote:Op zondag 6 april 2008 14:01 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Volgens mij moet het zichzelf zijn, je had het toch over Huub, "zijn eigen"
quote:Op zondag 6 april 2008 14:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Verkeerd geconstateerd dus. Soms is dat wel eens moeilijk...gebeurd mij ook wel eens.
Beetje jammer dat daavoor VOL weer genoemd moet worden, niet alleen omdat de FOK! COS meer dan goed voorzien was van caps, maar vooral omdat die cap van die klitpiercing regelrecht gegapt lijkt van FOK!, ze hebben alleen ff de naam eraf gesneden en de boel wat lichter proberen te maken.quote:Op zondag 6 april 2008 11:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat feestje was but, weer een hoop ordi gedoe. Ter illustratie, 2 caps met dank aan VOL.
quote:
ik vind hem wel leuk. ik heb wel ergere dingen gelezen, wat andere bewoners toegewenst krijgen. Ik vind deze nog best netjes.quote:Op zondag 6 april 2008 13:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is weer tijd voor een uitje voor één van de bewoners. (Die iemand mee mag nemen)
Ik stel voor een wandeling van Huub en Claire in de Heldense Bossen
Gevaarlijke valkuilen in Heldense Bossen
Ik denk dat ik het maar laat staan om voor eens en voor altijd deze ongelooflijke domheid zichtbaar te laten voor iedereen.quote:Op zondag 6 april 2008 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling om hier op de man te spelen maar jij spoort echt niet.
Hopelijk verwijdert een mod dit bericht snel.
quote:Op zondag 6 april 2008 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje jammer dat daavoor VOL weer genoemd moet worden, niet alleen omdat de FOK! COS meer dan goed voorzien was van caps, maar vooral omdat die cap van die klitpiercing regelrecht gegapt lijkt van FOK!, ze hebben alleen ff de naam eraf gesneden en de boel wat lichter proberen te maken.
Lastig voor ze als ze niet meer kunnen gappen zonder bronvermelding doordat de naam in een cap staat.
[..]
Oeps, sterkte.... nou maar hopen dat je "Loser" niet per ongeluk met dubbel O speltquote:Op zondag 6 april 2008 14:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het maar laat staan om voor eens en voor altijd deze ongelooflijke domheid zichtbaar te laten voor iedereen.
* Het is zondag en ik weet dat het een vreselijke zin is*
En ik moet een openingsspeech in het engels en nederlands schrijven en ik kom niet verder dan een vv-niveau
Vind het niet leuk dat iedereen de site hier te pas en te onpas noemt!quote:Op zondag 6 april 2008 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje jammer dat daavoor VOL weer genoemd moet worden, niet alleen omdat de FOK! COS meer dan goed voorzien was van caps, maar vooral omdat die cap van die klitpiercing regelrecht gegapt lijkt van FOK!, ze hebben alleen ff de naam eraf gesneden en de boel wat lichter proberen te maken.
Lastig voor ze als ze niet meer kunnen gappen zonder bronvermelding doordat de naam in een cap staat.
[..]
Waarom zeg je nou geen " foei "quote:Op zondag 6 april 2008 14:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het maar laat staan om voor eens en voor altijd deze ongelooflijke domheid zichtbaar te laten voor iedereen.
En ik moet een openingsspeech in het engels en nederlands schrijven en ik kom niet verder dan een vv-niveau
quote:Op zondag 6 april 2008 14:16 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Helemaal mee eens. Dat die cap van chufi gestolen was had ik nog niet eens gezien![]()
![]()
Bijlezen op andere fora terwijl hier alles staat met honderden caps er bij:![]()
ff ter info:quote:Op zondag 6 april 2008 11:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat ook opvallend was, Huub had
het over de huwelijksreis van hem en Claire, het zou drie dagen New York zijn
tijdens het programma .... er zou iemand van de productie meegaan weliswaar.
Dit zou toch wel de ultieme stunt zijn, B en A nog meer over de zeik
Dan ga je toch lekker naar huis!quote:Op zondag 6 april 2008 14:20 schreef AlienVOL het volgende:
[..]
Vind het niet leuk dat iedereen de site hier te pas en te onpas noemt!
quote:Op zondag 6 april 2008 14:20 schreef AlienVOL het volgende:
[..]
VOL, VOL, VOL,VOL, VOL, VOL, VOLquote:Op zondag 6 april 2008 14:20 schreef AlienVOL het volgende:
[..]
Tja, is mijn domheid he?quote:Op zondag 6 april 2008 14:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
"foei"quote:
Zo kun je het ook bekijken. Bedankt voor je reactie en sterkte met je openingsspeech.quote:Op zondag 6 april 2008 14:15 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2008 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
VOL, VOL, VOL,VOL, VOL, VOL, VOL
Foei, foei, foei......![]()
En nu?
quote:Op zondag 6 april 2008 14:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, is mijn domheid he?
Iemand (de 2 russen helemaal verrot schelden is normaal, iemand een dwarslesie wensen is ook normaal)
Nu maak ik een "Huubgrapje"en dat is meteen domheid.
De verwensingen van Huub zijn pas van hoogstaand niveau.
Na wetenschappelijk onderzoek kan ik met een aan zekerheid grenzendequote:Op zondag 6 april 2008 14:06 schreef Leandra het volgende:
maar vooral omdat die cap van die klitpiercing regelrecht gegapt lijkt van FOK!, ze hebben alleen ff de naam eraf gesneden en de boel wat lichter proberen te maken.
Goedemiddag, nog niet zo lang uit bed?quote:Op zondag 6 april 2008 14:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Na wetenschappelijk onderzoek kan ik met een aan zekerheid grenzende
waarschijnlijkheid zeggen dat beide cap's inderdaad dezelfde bron-file hebben gehad.
Goedenmorgen !!!
quote:Maar wij zijn ook wel benieuwd of Claire zich vermaakt heeft. Of zal ze zich de hele avond hebben geïrriteerd aan Huubs flirterige gedrag?
Ik ben zo'n nerd geweest (en toch niks beters te doen nu) om ze maar even op elkaar te leggen en de grootte gelijk te maken. Er wordt dus precies boven 'Chufi' afgesneden, en de bovenkant van de 'C', de 'h' en de 'f' zijn weggepoetst. Ik kan me geen andere reden bedenken waarom iemand die de cap zelf gemaakt heeft deze zover zou inkorten.. Jij wel?quote:Op zondag 6 april 2008 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Als je ze op elkaar legt dan zie je dat die van VOL kleiner is. En hij is niet uitgesneden, want hij omvat ook het gebied waar Chufi zijn naam heeft staan.
Heee, hallootjes, jij ook weer. Leuk dat je weer reageerd. Zal ik je nou eens gelijk geven, misschien heb je dan ook weer een goede zondag.quote:
Doe maar niet.Als jij het met me eens bent, dan ga ik aan mezelf twijfelenquote:Op zondag 6 april 2008 14:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
Heee, hallootjes, jij ook weer. Leuk dat je weer reageerd. Zal ik je nou eens gelijk geven, misschien heb je dan ook weer een goede zondag.
Goed werkquote:Op zondag 6 april 2008 14:37 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ik ben zo'n nerd geweest (en toch niks beters te doen nu) om ze maar even op elkaar te leggen en de grootte gelijk te maken. Er wordt dus precies boven 'Chufi' afgesneden, en de bovenkant van de 'C', de 'h' en de 'f' zijn weggepoetst. Ik kan me geen andere reden bedenken waarom iemand die de cap zelf gemaakt heeft deze zover zou inkorten.. Jij wel?
[ afbeelding ]
Mjammie, dank u wel beleefd, maar mag ik ook de afwas doen, want mijn vriendjes zijn ook niet buiten spelen?quote:Op zondag 6 april 2008 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, en nu braaf buiten gaan spelen.
Bedankt Desii, dat had ik dus effe niet in de gaten ..........quote:Op zondag 6 april 2008 14:22 schreef Desii het volgende:
ff ter info:
Dit is een afspraak tussen Huub&Claire voor na de kooi; maar om Japie wat te fucken, doen
ze net of hij wordt aangeboden door de regie (is niet waar...... ze gaan echt pas na de kooi)
Lol, we zijn allemaal Clouseau's hierquote:Op zondag 6 april 2008 14:37 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ik ben zo'n nerd geweest (en toch niks beters te doen nu) om ze maar even op elkaar te leggen en de grootte gelijk te maken. Er wordt dus precies boven 'Chufi' afgesneden, en de bovenkant van de 'C', de 'h' en de 'f' zijn weggepoetst. Ik kan me geen andere reden bedenken waarom iemand die de cap zelf gemaakt heeft deze zover zou inkorten.. Jij wel?
[ afbeelding ]
hahahaha goed ingeschat...quote:Op zondag 6 april 2008 14:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doe maar niet.Als jij het met me eens bent, dan ga ik aan mezelf twijfelen
PS reageert is met een t![]()
Ik neem het je niet kwalijk hoor.quote:Op zondag 6 april 2008 14:47 schreef coldstar het volgende:
[..]
Oeps, wat een ramp, ik zal er proberen rekening mee te houden...
Thnx dear, wat heerlijk om m'n timmermansoog zelfs op de vroege zondagochtend bevestigd te krijgenquote:Op zondag 6 april 2008 14:37 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vrijwel ben ik met je eens, maar als je ze dan over elkaar legt zou er toch een beetje verschil moeten zijn, ik denk dat deze gewoon is gejat, en CAPS van een ander gebruiken zonderbronvermelding is niet erg aardig.quote:Op zondag 6 april 2008 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Lol, we zijn allemaal Clouseau's hier![]()
Je ziet hier ook wel eens dat mensen op vrijwel exact dezelfde honderdste seconde een cap nemen, dus ik onthoud me verder maar van een oordeel. Het was een cap(on)waardig moment, laten we het daarop houden.
Hoe houden ze dat toch in hemelsnaam zo lang uit?quote:Op zondag 6 april 2008 14:49 schreef Shayndel het volgende:
Huub slaapt nog. Als het goed is word hij nu zo over 12min wakker gemaakt. (als de tijd van 15:00 geldt)
[ link | afbeelding ]
Even als de ratten family
[ link | afbeelding ]
Het was in zoverre een capwaardig moment dat het aantoont wat voor volk amanda bij haar in bed wil laten 'slapen'... Soort zoekt soort zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 6 april 2008 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Lol, we zijn allemaal Clouseau's hier![]()
Je ziet hier ook wel eens dat mensen op vrijwel exact dezelfde honderdste seconde een cap nemen, dus ik onthoud me verder maar van een oordeel. Het was een cap(on)waardig moment, laten we het daarop houden.
als ik mn badkamer ga verbouwen PM ik je welquote:Op zondag 6 april 2008 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx dear, wat heerlijk om m'n timmermansoog zelfs op de vroege zondagochtend bevestigd te krijgen
HUH is dit van VV ?quote:Op zondag 6 april 2008 14:36 schreef beequeen het volgende:
Er schrijft nu iemand op VV die wel een hele grote duim heeft. Een klein stukje uit een lap onzintekst.
[..]
Gelukkig maar, ik zat er al over in. Ik dacht als mazaru het me nu maar niet kwalijk neemt. En ja, waarschijnlijk ben ik dan een van die somige mensen. Dat heb je met mensen, ze lijken net mensen....quote:Op zondag 6 april 2008 14:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk hoor.
Dat soort dingen zijn nou eenmaal moeilijk voor sommige mensen.
quote:Op zondag 6 april 2008 14:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zat er al over in. Ik dacht als mazaru het me nu maar niet kwalijk neemt. En ja, waarschijnlijk ben ik dan een van die somige sommige mensen. Dat heb je met mensen, ze lijken net mensen....
Vraagje... Ben jij BB Kelly?quote:Op zondag 6 april 2008 14:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zat er al over in. Ik dacht als mazaru het me nu maar niet kwalijk neemt. En ja, waarschijnlijk ben ik dan een van die somige mensen. Dat heb je met mensen, ze lijken net mensen....
Wat lul je nou beleefd man. Je hebt nergens op de man gespeeld maar laat je wel in de hoek zettenquote:Op zondag 6 april 2008 14:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mjammie, dank u wel beleefd, maar mag ik ook de afwas doen, want mijn vriendjes zijn ook niet buiten spelen?
Zou zo maar kunnen, ter illustratie .......quote:Op zondag 6 april 2008 11:57 schreef JEEtjuuh het volgende:
amanda dr benen zitten onder de blauwen plekken is dat van onder de tafel schoppen?
Disana heeft nog wel tegelplakkers voor jequote:Op zondag 6 april 2008 14:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
als ik mn badkamer ga verbouwen PM ik je wel
Eigenlijk zou Chufi hier heel trots op moeten en kunnen zijn. Als jou Caps op deze manier steeds gestolen worden, zegt dat meer over de persoon die ze steelt, als over de persoon die ze maakt. Een teken dat Chufi ze beter kan maken als de persoon die ze steelt.quote:Op zondag 6 april 2008 14:51 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Het was in zoverre een capwaardig moment dat het aantoont wat voor volk amanda bij haar in bed wil laten 'slapen'... Soort zoekt soort zullen we maar zeggen.
Ik onthoud me niet van een oordeel: de kans dat iemand op de honderste seconde gelijk een zelfde cap maakt is heel klein, maar niet onmogelijk. Dat iemand vervolgens een rand onder van de cap afsnijd op de pixel exact tot net boven de naam van de orgine capper zou onverklaarbaar toevallig zijn. Samen opgeteld is de cap gewoon gestolen van Chufi, afgesneden en de helderheid aangepast, 100% zeker.
Maar whatever
Van Huub kan ik het nog begrijpen. Die ging pas rond 6:00/6:30 slapen. Alleen de ratten gingen al na het feestje slapen toen net iedereen de deur uit was. Iets an 02:45quote:Op zondag 6 april 2008 14:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe houden ze dat toch in hemelsnaam zo lang uit?
Dat lukt me niet, al zou ik het nog zo graag willen
dan moet je op nowlive Duistere zaken in en om de kooi eens gaan volgen, daar denken ze ondertussen dat Brian en Amanda neef en nicht zijn, en Rita Verdonk schijnt ook connecties te hebben met Amanda haar moederquote:Op zondag 6 april 2008 14:54 schreef Dementor het volgende:
De Fok COS reeks is goeeeeeed
Je hebt VV,VOL en Nowlive helemaal niet nodig om DGK te volgen.
ja dat moet haast wel die denkt als ik zo ga schrijven krijg ik vast en opslag en een vast contractquote:
quote:Op zondag 6 april 2008 15:03 schreef blomst het volgende:
[..]
dan moet je op nowlive eens gaan volgen, daar denken ze ondertussen dat Brian en Amanda neef en nicht zijn, en Rita Verdonk schijnt ook connecties te hebben met Amanda haar moeder
Hahahah, hoe kom je daar bij....wel leuk gevonden. Maar helaas voor jou, nee ben niet BB kelly.quote:
Klopt als een bus. Ik ben ook altijd blij als ze m'n auto stelen, dan vinden ze dat ik een mooie auto hebquote:Op zondag 6 april 2008 15:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Chufi hier heel trots op moeten en kunnen zijn. Als jou Caps op deze manier steeds gestolen worden, zegt dat meer over de persoon die ze steelt, als over de persoon die ze maakt. Een teken dat Chufi ze beter kan maken als de persoon die ze steelt.
Is goed, maar liever niet te vroeg, normaal ben ik niet zo scherp op de vroege (zondag)ochtendquote:Op zondag 6 april 2008 14:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
als ik mn badkamer ga verbouwen PM ik je wel
Zit er dan een B of een K in je naam ? Of een R ? Of een G ?quote:Op zondag 6 april 2008 15:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hahahah, hoe kom je daar bij....wel leuk gevonden. Maar helaas voor jou, nee ben niet BB kelly.![]()
Ja, is toch een compliment nietwaar?quote:Op zondag 6 april 2008 15:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Ik ben ook altijd blij als ze m'n auto stelen, dan vinden ze dat ik een mooie auto heb
quote:Op zondag 6 april 2008 15:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Ik ben ook altijd blij als ze m'n auto stelen, dan vinden ze dat ik een mooie auto heb
Nou, het begint hier soms ook al aardig dezelfde kant op te gaan. Voor je het weet ben je Kelly van BBquote:Op zondag 6 april 2008 15:03 schreef blomst het volgende:
[..]
dan moet je op nowlive Duistere zaken in en om de kooi eens gaan volgen, daar denken ze ondertussen dat Brian en Amanda neef en nicht zijn, en Rita Verdonk schijnt ook connecties te hebben met Amanda haar moeder
jammerquote:Op zondag 6 april 2008 15:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hahahah, hoe kom je daar bij....wel leuk gevonden. Maar helaas voor jou, nee ben niet BB kelly.![]()
dan ben jij Char...?quote:Op zondag 6 april 2008 15:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zit er dan een B of een K in je naam ? Of een R ? Of een G ?
Ik krijg wel eens wat letters door ja. Bij jou voel ik iemand met een P of een T.quote:
ik ook, dat niemand copyright op die caps heeft behalve sjonniequote:Op zondag 6 april 2008 14:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Na wetenschappelijk onderzoek kan ik met een aan zekerheid grenzende
waarschijnlijkheid zeggen dat beide cap's inderdaad dezelfde bron-file hebben gehad.
Goedenmorgen !!!
Dan hoop ik dat jij vanacht blij gemaakt word......ik vind het altijd leuk als mensen blij zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 15:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Charrrrrrrrrquote:Op zondag 6 april 2008 15:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zit er dan een B of een K in je naam ? Of een R ? Of een G ?
nou het is meer een gevalletje van dat ze de auto van je buurman stelen en jij begint te brullen dat het jouw auto isquote:Op zondag 6 april 2008 15:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Goh ik krijg bij jou alleen maar Dees doorquote:Op zondag 6 april 2008 15:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens wat letters door ja. Bij jou voel ik iemand met een P of een T.
Een vrouwspersoon zegt dat je wat ? Kan ook een B of een D zijn.....
Vooralsnog heeft Chufi nog helemaal niets gebruld, maar het blijft flauw om een cap van een ander te gappen en daar de naam van weg te poetsen....quote:Op zondag 6 april 2008 15:21 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nou het is meer een gevalletje van dat ze de auto van je buurman stelen en jij begint te brullen dat het jouw auto is
quote:Op zondag 6 april 2008 15:21 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nou het is meer een gevalletje van dat ze de auto van je buurman stelen en jij begint te brullen dat het jouw auto is
tuurlijk niet hij is aan het sparenquote:Op zondag 6 april 2008 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft Chufi nog helemaal niets gebruld, maar het blijft flauw om een cap van een ander te gappen en daar de naam van weg te poetsen....
En als John er een probleempje mee had dat er caps van streams gepost worden dan had hij er waarschijnlijk geen 1½ jaar mee gewacht dat kenbaar te maken....
hem auto?quote:Op zondag 6 april 2008 15:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
![]()
en hij maar denken dat ze hem auto zo mooi vonden, is het de auto van de buurman.
Amanda zingt liever wij hebben koekjes,wij hebben koekjes.quote:Op zondag 6 april 2008 15:27 schreef ericahysterica het volgende:
aardig dat amanda en brian hun lekkers delen met huub en aux Claire de la lune
vage vermoeden dat je net gehapt hebquote:
Zou fijn zijn als je zonder alcohol ook Nederlands zou kunnen schrijvenquote:Op zondag 6 april 2008 13:47 schreef coldstar het volgende:
lolquote:Op zondag 6 april 2008 15:32 schreef blomst het volgende:
[..]
Amanda zingt liever wij hebben koekjes,wij hebben koekjes.
Brian balen,nu moet hij weer een keer van voren.quote:Op zondag 6 april 2008 15:29 schreef beequeen het volgende:
Amanda geeft subtiel aan dat ze niet meer ongesteld is. Jammer Amanda, Brian is al een zijn trekken gekomen.
is dit het nationaal dictee ofzo ?quote:Op zondag 6 april 2008 15:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je zonder alcohol ook Nederlands zou kunnen schrijven
ik zeg de wasknijper op de neus en niks aan de handquote:Op zondag 6 april 2008 15:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian balen,nu moet hij weer een keer van voren.
Sorry, even verdwaald!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
quote:Op zondag 6 april 2008 15:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Sorry, even verdwaald!
Voor een hoog niveau moet ik natuurlijk in de SC zijn
Ja,en....is er iets mis. We hadden het toch over jou auto ? Jij word toch blij als je auto gejat wordt.quote:
JOUWquote:Op zondag 6 april 2008 15:41 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja,en....is er iets mis. We hadden het toch over jou auto ? Jij word toch blij als je auto gejat wordt.
voor een hoog nivo moet je niet op een forum over een real life soap rondhangen ,maar bv dostojewski lezenquote:Op zondag 6 april 2008 15:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Sorry, even verdwaald!
Voor een hoog niveau moet ik natuurlijk in de SC zijn
En "wordt" in die zin.... maar goed, als CS dan vraagt wat er mis is met "hem auto" dan zou iemand iig zo vriendelijk kunnen zijn die vraag te beantwoorden en zeggen dat het "zijn auto" had moeten zijn....quote:
Dosto...wie??quote:Op zondag 6 april 2008 15:43 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
voor een hoog nivo moet je niet op een forum over een real life soap rondhangen ,maar bv dostojewski lezen
Kijk dat is nou weer kinderachtig. Ik weet wel dat het soms heel moeilijk is als je niet altijd kunt winnen.quote:Op zondag 6 april 2008 15:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je zonder alcohol ook Nederlands zou kunnen schrijven
quote:
Wie komt er eigenlijk?quote:Op zondag 6 april 2008 15:50 schreef ericahysterica het volgende:
hoe laat wordt het bezoek verwacht eigenlijk?
preciesquote:Op zondag 6 april 2008 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Gaan we in de COS ineens andermans taalfouten verbeteren? Ik geef toe, af en toe is het tenenkrommend wat er hier te lezen is, maar laten we elkaar lekker allemaal in zijn waarde laten
Nu moet ik gelijk aan BB UK denkenquote:Op zondag 6 april 2008 15:51 schreef beequeen het volgende:
Er is een snol gisteravond in de jacuzzi op een fles rosé gaan zitten. Nivootje weer.
Gebeurde dat daar ook? Ik heb dat niet gevolgd.quote:
Jemig, meteen alle bubbels doodgeslagen, zonde hoor..quote:Op zondag 6 april 2008 15:51 schreef beequeen het volgende:
Er is een snol gisteravond in de jacuzzi op een fles rosé gaan zitten. Nivootje weer.
Blijkbaar die snol met de clitpiercing.
zus van Amanda en.......?quote:
Bedanktquote:
dat is hier op de cos al wel bekend maar ik weet het niet meerquote:Op zondag 6 april 2008 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
BedanktDie ander blijft nog even een verrassing dus
Ik weet niet wie die andere is, maar het zal geen bezoek voor Claire of Huub zijn schat ik zo in..quote:Op zondag 6 april 2008 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
BedanktDie ander blijft nog even een verrassing dus
Jorisquote:Op zondag 6 april 2008 15:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat is hier op de cos al wel bekend maar ik weet het niet meer
Ik kan het filmpje helaas niet zo gauw vinden.quote:Op zondag 6 april 2008 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gebeurde dat daar ook? Ik heb dat niet gevolgd.
Ben, is dat niet die kale vriend van Huub? Is wel eens eerder in de villa geweest, hele tijd geleden al weer, vorige zomer ofzo.quote:Op zondag 6 april 2008 16:05 schreef Desii het volgende:
[..]
Joriskomt waarschijnlijk a.s dinsdag (of is het nu Ben) kweet ut eigenlijk niet zeker
Het is striems hoorquote:Op zondag 6 april 2008 15:57 schreef Gert het volgende:
Mense schij is uit met dat ge auwe hoer over taalshit ensow. Lekker de streams verslaan.
Ja, je bent een groupie of nietquote:Op zondag 6 april 2008 16:12 schreef ericahysterica het volgende:
chantal heeft een hele mooie foto van van Slabek op haar kamer hangen
Proteïne-ontbijtje.quote:Op zondag 6 april 2008 16:12 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
1 voor 1 ontbijt
De één mag haar anaal uitwonen en de ander gaat ermee trouwen, maar heeft één van de vrouwen wel eens ontbijt op bed gehad van die briljante vrouwvriendelijke mannen?![]()
Nee, maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik dat ook nog nooit van mijn man op bed gehad heb.quote:Op zondag 6 april 2008 16:12 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
1 voor 1 ontbijt
De één mag haar anaal uitwonen en de ander gaat ermee trouwen, maar heeft één van de vrouwen wel eens ontbijt op bed gehad van die briljante vrouwvriendelijke mannen?![]()
Er staat op Google images gewoon een foto van Amanda tussen hè, als je zoekt op "slabek".quote:Op zondag 6 april 2008 16:12 schreef ericahysterica het volgende:
chantal heeft een hele mooie foto van van Slabek op haar kamer hangen
Maar ik ken jullie verstandhouding verder niet. Bedoel, als jij je niet anaal laat uitwonen, of het niet altijd met je man eens bent, zie ik ook geen reden om jou ontbijt op bed te brengenquote:Op zondag 6 april 2008 16:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik dat ook nog nooit van mijn man op bed gehad heb.
verdomdquote:Op zondag 6 april 2008 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staat op Google images gewoon een foto van Amanda tussen hè, als je zoekt op "slabek".
Dat is het dus......ik lees het al, zal bij mij nooit ontbijt op bed worden.quote:Op zondag 6 april 2008 16:21 schreef Py het volgende:
[..]
Maar ik ken jullie verstandhouding verder niet. Bedoel, als jij je niet anaal laat uitwonen, of het niet altijd met je man eens bent, zie ik ook geen reden om jou ontbijt op bed te brengen![]()
Bosvruchten kun je zelf shaken dan
quote:Op zondag 6 april 2008 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staat op Google images gewoon een foto van Amanda tussen hè, als je zoekt op "slabek".
hoe kan het groeien zonder wortel !!!!!!!quote:Op zondag 6 april 2008 15:21 schreef Disana het volgende:
De helft van familie Neanderthal is wakker en meteen het zonnetje in huis. VV zal er blij mee zijn.
[ afbeelding ]
Had het bijna gemist. De febo had snel wat joelende groupies geregeld als afleiding.quote:Op zondag 6 april 2008 16:49 schreef Py het volgende:
Heeft Brian daarnet de ceepees betaald, zag ik dat goed
Goh... ik ging er vanuit dat het "ontleend" was aan: iemand die een bek heeft die uitnodigt om er op te slaan.quote:Op zondag 6 april 2008 16:39 schreef ericahysterica het volgende:
In Amsterdam wordt een groote mond een slabek, een slasmoel of een slamond genoemd; ook iemand die zoo'n mond opzet, heet een slabek
Deze naam is ontleend aan iemand, die luider roept dat hij sla te koop heeft, en daarbij den mond wijd moet openzetten.
Bron:
DBNL . F.A. Stoett, Nederlandsche spreekwoorden, spreekwijzen
Ik dacht dat je dan gewoon op een krop sla leek.quote:Op zondag 6 april 2008 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh... ik ging er vanuit dat het "ontleend" was a: iemand die een bek heeft die uitnodigt om er op te slaan.
Niet in beeld zeker, die B&A-fans?
wij gebruiken dan weer de term ....slaemmer.............hetzelfde als de "slabek" dus...quote:Op zondag 6 april 2008 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh... ik ging er vanuit dat het "ontleend" was aan: iemand die een bek heeft die uitnodigt om er op te slaan.
de fans (van het kamp)quote:Op zondag 6 april 2008 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh... ik ging er vanuit dat het "ontleend" was aan: iemand die een bek heeft die uitnodigt om er op te slaan.
en die blijft ook een week????quote:
En het is nog waar ook:quote:Op zondag 6 april 2008 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Het grappige is als je doorklikt en kijkt naar de tekst waar slabek naar verwijst dan zie je dat het over Huub gaatquote:Op zondag 6 april 2008 17:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
En het is nog waar ook:
http://images.google.nl/images?q=slabek&ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wi
volgens mij niet hoor huub wist waar die chantal op uit was en zag haar helemaal niet zitten; gedroeg zich zelfs afwijzendquote:Op zondag 6 april 2008 17:23 schreef Marieke_B het volgende:
Bran zegt dat Chantal heeft gezegd dat Huub haar bij de kont heeft gegrepen..
Is dat waar?
Nee, klopt niets van. Huub moest niets van Chantal weten.quote:Op zondag 6 april 2008 17:23 schreef Marieke_B het volgende:
Bran zegt dat Chantal heeft gezegd dat Huub haar bij de kont heeft gegrepen..
Is dat waar?
Volgens mij weet Jaap zelf nog niet tegen wie hij nu speeltquote:Op zondag 6 april 2008 17:27 schreef Py het volgende:
Eerst kwam Jaap even de private binnen waar Huub en Claire zten om even te zeggen dat er vanavond een groepsgesprek moet komen om Brian te dissen. Zand-in-de-ogen-verhaal. Huub is er van overtuigd dat Jaap zijn teammattie is. Maar eigenlijk speelt hij tegen Huub en Claire nu.
huh?quote:Op zondag 6 april 2008 17:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huupert en Claire![]()
Ze zitten goddomme het meest van de dag als een gezapig bejaard stel in die kamer.......elkaar niets te vertellen.....wat een saaiheid. De liefde bloeit echt tussen die twee......
Ze zitten 24 uur per dag op elkaars lip, moeten ze dan al die tijd elkaars handje vast houden en koetsiekoeien?quote:Op zondag 6 april 2008 17:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huupert en Claire![]()
Ze zitten goddomme het meest van de dag als een gezapig bejaard stel in die kamer.......elkaar niets te vertellen.....wat een saaiheid. De liefde bloeit echt tussen die twee......
Jaap zorgt voor wat leven in de brouwerij, zit iedereen te dissen op zo'n manier dat tegelijkertijd ook nog alle opties open blijven. Beetje duwen en trekken bij iedereen, gewoon heel slim en voor hem staat "de show" op nummer één.quote:Op zondag 6 april 2008 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij weet Jaap zelf nog niet tegen wie hij nu speelt
Hij is stelselmatig tegen Huub en Claire bezig nu. En af en toe doet hij zijn tong uitsteken tegen Brian en Amanda zodat Huub weer verzekerd is dat Jaap zijn teammattie is.quote:Op zondag 6 april 2008 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij weet Jaap zelf nog niet tegen wie hij nu speelt
Nah....dat doen Amanda en Brian al meer dan een jaar.....die krijgen niet zoveel clementie in de COS.quote:Op zondag 6 april 2008 17:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zitten 24 uur per dag op elkaars lip, moeten ze dan al die tijd elkaars handje vast houden en koetsiekoeien?
Echte liefde is iemand door de douche heen rammen uit beschermingquote:Op zondag 6 april 2008 17:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zitten 24 uur per dag op elkaars lip, moeten ze dan al die tijd elkaars handje vast houden en koetsiekoeien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |