de tieten van zijn snolquote:Op zondag 6 april 2008 12:01 schreef Borga het volgende:
[..]
ik kom net binnen vallen, Brajen weet heel goed dat we alles kunnen zien? Wat dan?
Held Huub heeft al genoeg ''gewerkt'' in dat hok. Jaap mag ook wel eens wat doen.quote:Op zondag 6 april 2008 12:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
morgen..100% knalluh...en dan Jaap het werk laten doen.
nou als hij boven slaapt weet hij donders goed dat de streamer ook hem ziet dus kan hij amanda neit ff neer knallen of idquote:Op zondag 6 april 2008 12:01 schreef Borga het volgende:
[..]
ik kom net binnen vallen, Brajen weet heel goed dat we alles kunnen zien? Wat dan?
Huub heeft wat mij betreft even vakantie!quote:Op zondag 6 april 2008 12:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
morgen..100% knalluh...en dan Jaap het werk laten doen.
quote:Op zondag 6 april 2008 12:07 schreef Dementor het volgende:
Rat heeft zich verraden, deed net of die nog semi dronken was en keek opeens snel om zich heen omdat hij wat hoorde.
met zijn kinderarmpje redt hij het niet om Amanda te bevredigen, dus nu tentstokken als hulpmiddel?quote:Op zondag 6 april 2008 12:10 schreef T-lex het volgende:
Brian gaat alvast ff de tentstokken zoeken...
Plus de punten van die tante Ursela,punten voor Lieke en Nadia enz.quote:Op zondag 6 april 2008 12:52 schreef farscapevr6 het volgende:
gisteren vlak voor brian naar bed wilde gaan zei het plasma cp betalen hij heeft ze gepakt in zijn broekzak gedaan en weer even heen en weer lopen en weer terug naar de slaapkamer dus die punten moeten nog betaald worden door die rat
Held Huub....quote:Op zondag 6 april 2008 12:03 schreef Borga het volgende:
[..]
Held Huub heeft al genoeg ''gewerkt'' in dat hok. Jaap mag ook wel eens wat doen.
Nu?quote:Op zondag 6 april 2008 11:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
de dag is nog niet voorbij en brajen weet heel goed dat we nu alles zien
Goeiemiddag, jij hebt het filmpje dus ook al gevonden. Die tekst van Lambal erboven: De trekkende kruizenruiker.quote:Op zondag 6 april 2008 13:16 schreef Margo37 het volgende:
Brian is er maar druk mee, filmpje Lambal.
Zou Brian nu ook vlekken in zijn onderbroek hebben?![]()
Middag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |