![]()
cap: Yavido
Vervolg van:
[COS #3496] De volgende cosrond 1:30/45 Zijn de gasten vertrokken. Hoewel Chantal nogal bleef vast
hangen bij de intré.
![]()
cap: Chufi
Claire en Huub gingen na die tijd in de Privé praten over monogamie en vrouwen.enz enz..
quote:
Op zondag 6 april 2008 02:38 schreef Disana het volgende:Huub zal niet vreemd gaan als hij monogamiteit belooft. Als daarin iets verandert, zal hij Claire eerst zeggen dat de monogamiteit niet meer werkt. Voor Claire is de relatie dan over.
quote:
Op zondag 6 april 2008 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Huub bereid Claire alvast voor op het feit dat hij op den duur niet tegen monogaam zijn kan.....
![]()
In de tussentijd had de huis-homo/tv een woorden wisseling met Jaap die eindigde in een toneelstukje het
nadoen van claire en Huub
![]()
Brian zat nog ff met zijn handen aan de Huis-homo/TV
quote:
Op zondag 6 april 2008 02:34 schreef LekkerSimpel het volgende:Ricardo: "No me toca, no me toca"
Hij bedoeld eigenlijk raak me aan raak me aan....
(no me toca = raak me niet aan)
![]()
Brian en Amanda gingen slapen, maar niet voordat prof.fotograaf Brian topless bed foto's maakte
van amanda en Amanda foto's zou hebben gemaakt van haar kruispunt!
quote:
quote:
Op zondag 6 april 2008 02:41 schreef HoneyBunny het volgende:[..]

Foto's van dr punani aan het maken, onder de dekens, je ziet steeds de flitser op kruishoogte door de dekens heen komen

quote:
Op zondag 6 april 2008 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:[..]
Misschien alvast wat inwendige fotootjes maken voor de poli vanwege haar blaasontsteking.......
Een beetje camera kan ze wel hebben denk ik......

![]()
Rond 4:00 lag bijna iedereen in bed. Behalve Huub die nog een pianostuk ging oefende
![]()
Huub is na het piano spel nog een hele tijd een boek gaan lezen op de bank, heeft gegeten, gedronken en
ging daarna boven zijn boek verder lezen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Duurder daarna niet lang tot hij dicht bij Claire in slaap viel.
![]()
Rond 7:30/8:00 is Brian naar de bank verhuist na wat smoezelen onder de dekens.
Amanda bleef alleen achter in het grote bed.
![]()
![]()
quote:
Op zondag 6 april 2008 11:30 schreef JEEtjuuh het volgende:dit lees ik op nowlive
Brian is om 07.45 uit bed gekomen en op de bank in de huiskamer gaan liggen.
Om 07.30 uur hebben Amanda en Brian samen liggen smoezen zonder zender.
Er is vanacht niets gebeurd tussen hun beiden, enkel het bekende "Konijntje wiebelen actie.
Vanacht heeft Amanda wel aan Brian gevraagd over het slapen van een meisje, die haar klit met piersing in haar gezicht had geduwd in de Jacuzzie.
Brian had hier géén problemen mee.
Volgens de telefoon (regie ) moest Amanda er zelf goed overnadenken wat ze doet, omdat ze gedronken had.
Desnoods kon deze dame in kwestie van de week nogeens terug komen om alsnog te blijven slapen.
Verder is er weinig gebeurd, enkel dat asociale partyfeest met hoerige snollen die erop uit waren om tv te maken.
Amanda huppelde s'morgens vroeg naar haar loverboy heen,knuffelde hem wat en er bleek niets aan de hand te zijn.
![]()
quote:
Op zondag 6 april 2008 11:47 schreef Kaat38 het volgende:Yep, verzoeningsgesprek is going to start!
Edit: ze knuffelen, dus weer geen veldslag
Het antwoord?
quote:
Op zondag 6 april 2008 11:58 schreef T-lex het volgende:Brian is dus uit bed gegaan om z'n nummers te luisteren.
Daarbij vroeg hij aan een half slapende Amanda of ze mee ging.
Toen hij uit bed ging vroeg ze nog wat hij ging doen...maar ze prate weer met volume op 10 dus reageerde Brian alleen met een "ssssssssssst".
Boven stond de zon op de bank, die was lekker warm en daarom is hij ff daar gaan liggen.
En dit was een hoofdstuk probeersel van mij. Niet op de spelfoutjes letten.
Dit is een COS en we delen hier alleen onze gedachtes en typen over de DGK livestreams.[ Bericht 64% gewijzigd door Shayndel op 06-04-2008 13:44:09 ]