Omdat er nu toch niets te melden is....wat oude SV-shit:
15 mei 2007
Mandel verteld haar verhaal en dat ze er klaar mee is.
Huub: dat heb ik al zo vaak gehoord. Doet me aan iemand denken....ja zegt Mandel Nena.
Ook Lieke waarschuwt haar dat ze een speeltje voor hem is, dat ze zo alles uit handen geeft.
Lieke: Brian vindt alles prima, dat Jaap haar begluurt en dat Brian niets zegt. Hij neemt het nooit voor hem op. Hij weet hoe je in elkaar zit, wacht een paar dagen, zegt de goede dingen en hij heeft je weer..
16 mei:
De streamlock op Eric en Amanda eerder deze week was inderdaad omdat Amanda niet mocht vertellen dat anale sex Brians favoriete standje is.
Amanda en Eric vertellen dat nu "we mochten er niet over praten"
Amanda heeft het over alle caffees incl. Teasers waar ze heeft gewerkt...
Amanda heeft één ding geleerd van haar moeder....Die zei Aman als je geld nodig hebt, vraag het aan mij, dat moet je altijd durven doen....Ze hebben het over rood staan..
Amanda heeft in Thailand in een maand 5/6 duizend euro uitgegeven....van mama...
Amanda; Ik heb op een gegeven moment het besef gekregen, doordat Teaser ging sluiten en haar moeder haar niet meer alles gaf, dat het wel duur is in het leven...
Amanda is wel heel erg blij met de toenadering die Brian op verzoek van Natasia weer heeft gezocht.
Ze kruipt bijna in Brian weg.
Eric Natrasha spreekt een hartig woordje met Amanda, omdat ze met Brian wil slapen. Maar ze zegt dat ze geen sex met hem wil hebben. Hooguit een beetje knuffelen.
Die belofte van Amanda hield niet lang stand. Iedereen was nog niet uit het zicht verdwenen of ze was alweer aan het konijnen met Brain.
Palma en Herma zijn weer in de Villa en Natasia vertelt hen dat ze Brian overgehaald heeft om weer sex met Amanda te hebben vanwege het spel...ze hebben haar in hun kamp nodig voor dekking...
Tien: 09:12 - Tactiek
“Nu is Amanda weer richting Brian gegaan”, vertelt Natasia over de hereniging tussen de Antilliaan en de 19-jarige. “Maar ze moeten wel. Als ik over vier maanden naar huis ga, dan blijft Brian alleen achter”, zegt Natasia tegen Palma en Herma. Tja, het spel moet natuurlijk wel gespeeld worden…
Hangplek voor vrije gedachten