ik kom net binnen maar is het binnen 3 min dan ineens zo saai geworden?quote:Op zondag 6 april 2008 02:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Focking mooie streams vanavond, eindelijk weer eens, bedankt FEBO
quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 02:41 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Foto's van dr punani aan het maken, onder de dekens, je ziet steeds de flitser op kruishoogte door de dekens heen komen
![]()
Misschien alvast wat inwendige fotootjes maken voor de poli vanwege haar blaasontsteking.......quote:Op zondag 6 april 2008 02:41 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Foto's van dr punani aan het maken, onder de dekens, je ziet steeds de flitser op kruishoogte door de dekens heen komen
![]()
Denk het ook niet hé.... Huub had weer eens een grote mond over los gaan........maar goed....quote:Op zondag 6 april 2008 02:43 schreef Ziet het volgende:
enne... ik denk niet meer dat het 'm wordt he...
Okay, ja echt, na de kutstreams van de laaste drie weken of zo,quote:Op zondag 6 april 2008 02:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vond je dat echtVond er echt geen reet aan
dito hiero.quote:Op zondag 6 april 2008 02:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vond je dat echtVond er echt geen reet aan
Is dat nou de schuld van die f.cking productie? Jaap hebben we ook al een tijd niet meer gezien. En Brian heeft zijn cp niet in de pot gedaan.quote:Op zondag 6 april 2008 02:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja sorry, gaat hem niet worden vrees ik ........
Vraag ik me ook af. Weet wel dat ik helemaal sjaggo wordt van dat gesprek tussen Huub en Claire ...quote:Op zondag 6 april 2008 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat nou de schuld van die f.cking productie? Jaap hebben we ook al een tijd niet meer gezien. En Brian heeft zijn cp niet in de pot gedaan.
Anders ik wel... Huub zit echt op zijn praatstoel.quote:Op zondag 6 april 2008 02:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Weet wel dat ik helemaal sjaggo wordt van dat gesprek tussen Huub en Claire ...
Trustuh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |