Je meent het. Nou, ik ga het einde van deze COS niet redden, dat weet ik wel heel zeker.quote:Op zondag 6 april 2008 03:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nieuwe COS in 130, gaan we niet redden vrees ik ...... ben wel bezig met een nieuwe.
En is nu nog wakker? Hoop je?quote:Op zondag 6 april 2008 03:11 schreef Desii het volgende:
Huub en Claire drinken nog wat in de chill
De nwe COS ga ik echt niet meer live meemaken.... moet helaas bekennen dat ik mijn man idd 2 uur geleden beloofd heb, zo te komen.
We zitten pas op pagina 4????quote:Op zondag 6 april 2008 03:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nieuwe COS in 130, gaan we niet redden vrees ik ...... ben wel bezig met een nieuwe.
Nee, maar het is wel handig als de dagdienst in een verse COS kan verder lezen.quote:Op zondag 6 april 2008 03:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
We zitten pas op pagina 4????
Geil je zo op het openen van een nieuw topic?
Hij had even een gesprekspartner nodig die hem niet altijd begrijptquote:Op zondag 6 april 2008 03:28 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub maakt Fries wakker ...Waarom?
Truste Tegengasquote:Op zondag 6 april 2008 03:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er ook vandoor, welterusten allen.
valt net binnenquote:Op zondag 6 april 2008 03:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub kan noten lezen en die naspelen, maar als hij zelf creatief wil doen, dan kan je beter Brian op een gitaar laten spelen of Amanda laten zingen, want dit klinkt nergens naar.
Wat een slecht geimproviseerde bagger.
Denkt die sukkel dat ze ná de kooi geld waard zijn of zo???quote:Op zondag 6 april 2008 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat nou de schuld van die f.cking productie? Jaap hebben we ook al een tijd niet meer gezien. En Brian heeft zijn cp niet in de pot gedaan.
Breng hem nu niet op ideeën, want dat is natuurlijk wel zoquote:Op zondag 6 april 2008 07:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Denkt die sukkel dat ze ná de kooi geld waard zijn of zo???
Hebben die 2 weer ruzie gehad?quote:Op zondag 6 april 2008 08:44 schreef Shayndel het volgende:
El conjo is bij amanda uit bed gegaan en op de bank gaan liggen!
Heb hellaas niet kunnen horen wat er precies gebeurt is.![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |