quote:Op zondag 6 april 2008 02:38 schreef Disana het volgende:
Huub zal niet vreemd gaan als hij monogamiteit belooft. Als daarin iets verandert, zal hij Claire eerst zeggen dat de monogamiteit niet meer werkt. Voor Claire is de relatie dan over.
quote:Op zondag 6 april 2008 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub bereid Claire alvast voor op het feit dat hij op den duur niet tegen monogaam zijn kan.....
quote:Op zondag 6 april 2008 02:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ricardo: "No me toca, no me toca"
Hij bedoeld eigenlijk raak me aan raak me aan....
(no me toca = raak me niet aan)
quote:Op zondag 6 april 2008 02:21 schreef Leandra het volgende:
Amanda poseert in bed nog even voor top-fotograaf Brian...
quote:Op zondag 6 april 2008 02:41 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Foto's van dr punani aan het maken, onder de dekens, je ziet steeds de flitser op kruishoogte door de dekens heen komen
![]()
quote:Op zondag 6 april 2008 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien alvast wat inwendige fotootjes maken voor de poli vanwege haar blaasontsteking.......
Een beetje camera kan ze wel hebben denk ik......
Amanda huppelde s'morgens vroeg naar haar loverboy heen,knuffelde hem wat en er bleek niets aan de hand te zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 11:30 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit lees ik op nowlive
Brian is om 07.45 uit bed gekomen en op de bank in de huiskamer gaan liggen.
Om 07.30 uur hebben Amanda en Brian samen liggen smoezen zonder zender.
Er is vanacht niets gebeurd tussen hun beiden, enkel het bekende "Konijntje wiebelen actie.
Vanacht heeft Amanda wel aan Brian gevraagd over het slapen van een meisje, die haar klit met piersing in haar gezicht had geduwd in de Jacuzzie.
Brian had hier géén problemen mee.
Volgens de telefoon (regie ) moest Amanda er zelf goed overnadenken wat ze doet, omdat ze gedronken had.
Desnoods kon deze dame in kwestie van de week nogeens terug komen om alsnog te blijven slapen.
Verder is er weinig gebeurd, enkel dat asociale partyfeest met hoerige snollen die erop uit waren om tv te maken.
Het antwoord?quote:Op zondag 6 april 2008 11:47 schreef Kaat38 het volgende:
Yep, verzoeningsgesprek is going to start!
Edit: ze knuffelen, dus weer geen veldslag![]()
En dit was een hoofdstuk probeersel van mij. Niet op de spelfoutjes letten.quote:Op zondag 6 april 2008 11:58 schreef T-lex het volgende:
Brian is dus uit bed gegaan om z'n nummers te luisteren.
Daarbij vroeg hij aan een half slapende Amanda of ze mee ging.
Toen hij uit bed ging vroeg ze nog wat hij ging doen...maar ze prate weer met volume op 10 dus reageerde Brian alleen met een "ssssssssssst".
Boven stond de zon op de bank, die was lekker warm en daarom is hij ff daar gaan liggen.
grrrrrrrrrrrrrrr dit wilde ik niet zien , maar ja als ze maar sorry zegt is alles goed.quote:
sorry Kaat ik kan het niet anders maken voor je!quote:Op zondag 6 april 2008 11:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kom op trettie, ik heb voor mijn doen een goed ochtendhumeur, niet verpesten dus.
Ja, hij heeft haar nog liggen ballen vannacht hè?quote:Op zondag 6 april 2008 11:55 schreef AnTjUh het volgende:
amanda heeft een excuus
ze kan zich niks herinneren pppfffffffff
brian kan je je herinneren dat ik op je kwam liggen?
Zo bijzonder is dat toch niet, we weten allemaal dat Netty de moeder van Amanda is. En Huub heeft volgens mij (kan me vergissen) nog nooit familie erbij gehaald. En zal zeker niet zoals Brian een adres over de streams gaan roepen.quote:Op zondag 6 april 2008 11:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
onze hoop blijft Huub straks die amanda gaat aanpakken en amanda die huub gaat aanpakken over dat adres van amanda dr moeder.
Dank, mijn humeur is nu goed verpest, ze knuffelenquote:Op zondag 6 april 2008 11:53 schreef trettie het volgende:
[..]
sorry Kaat ik kan het niet anders maken voor je!
Had graag gewild dat het anders was maar ja?
Goedkomen, met die 2 verknipte gasten, nee, dat gaat nooit gebeurenquote:Op zondag 6 april 2008 11:57 schreef T-lex het volgende:
Dit is tot nu toe echt de ergste ruzie die ik heb gezien van B&A...zoals ze met mekaar knuffelen is toch niet normaal. Hoop dat het nog goed komt, maar heb m'n twijfels.
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 april 2008 11:57 schreef T-lex het volgende:
Dit is tot nu toe echt de ergste ruzie die ik heb gezien van B&A...zoals ze met mekaar knuffelen is toch niet normaal. Hoop dat het nog goed komt, maar heb m'n twijfels.
![]()
![]()
maar huub kennen we inmiddels ook als dennis de tweedequote:Op zondag 6 april 2008 11:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
onze hoop blijft Huub straks die amanda gaat aanpakken en amanda die huub gaat aanpakken over dat adres van amanda dr moeder.
nee dat zal huub ook nooit doen maar dat snapt amanda niet die ziet alles slecht in huub zo is ze helemaal gebrianwashed door braijenquote:Op zondag 6 april 2008 11:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat toch niet, we weten allemaal dat Netty de moeder van Amanda is. En Huub heeft volgens mij (kan me vergissen) nog nooit familie erbij gehaald. En zal zeker niet zoals Brian een adres over de streams gaan roepen.
morgen..100% knalluh...en dan Jaap het werk laten doen.quote:Op zondag 6 april 2008 11:59 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
maar huub kennen we inmiddels ook als dennis de tweede
Ja grote mond, weinig daden!quote:Op zondag 6 april 2008 11:59 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
maar huub kennen we inmiddels ook als dennis de tweede
ik kom net binnen vallen, Brajen weet heel goed dat we alles kunnen zien? Wat dan?quote:Op zondag 6 april 2008 11:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
de dag is nog niet voorbij en brajen weet heel goed dat we nu alles zien
kom wees eerlijk Huub ........................heeft al meer tv gemaakt als claire jaap braijen en amanda bij elkaarquote:Op zondag 6 april 2008 12:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
morgen..100% knalluh...en dan Jaap het werk laten doen.
de tieten van zijn snolquote:Op zondag 6 april 2008 12:01 schreef Borga het volgende:
[..]
ik kom net binnen vallen, Brajen weet heel goed dat we alles kunnen zien? Wat dan?
Held Huub heeft al genoeg ''gewerkt'' in dat hok. Jaap mag ook wel eens wat doen.quote:Op zondag 6 april 2008 12:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
nou als hij boven slaapt weet hij donders goed dat de streamer ook hem ziet dus kan hij amanda neit ff neer knallen of idquote:Op zondag 6 april 2008 12:01 schreef Borga het volgende:
[..]
ik kom net binnen vallen, Brajen weet heel goed dat we alles kunnen zien? Wat dan?
Huub heeft wat mij betreft even vakantie!quote:Op zondag 6 april 2008 12:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 april 2008 12:07 schreef Dementor het volgende:
Rat heeft zich verraden, deed net of die nog semi dronken was en keek opeens snel om zich heen omdat hij wat hoorde.
met zijn kinderarmpje redt hij het niet om Amanda te bevredigen, dus nu tentstokken als hulpmiddel?quote:Op zondag 6 april 2008 12:10 schreef T-lex het volgende:
Brian gaat alvast ff de tentstokken zoeken...
Plus de punten van die tante Ursela,punten voor Lieke en Nadia enz.quote:Op zondag 6 april 2008 12:52 schreef farscapevr6 het volgende:
gisteren vlak voor brian naar bed wilde gaan zei het plasma cp betalen hij heeft ze gepakt in zijn broekzak gedaan en weer even heen en weer lopen en weer terug naar de slaapkamer dus die punten moeten nog betaald worden door die rat
Held Huub....quote:Op zondag 6 april 2008 12:03 schreef Borga het volgende:
[..]
Held Huub heeft al genoeg ''gewerkt'' in dat hok. Jaap mag ook wel eens wat doen.
Nu?quote:Op zondag 6 april 2008 11:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
de dag is nog niet voorbij en brajen weet heel goed dat we nu alles zien
Goeiemiddag, jij hebt het filmpje dus ook al gevonden. Die tekst van Lambal erboven: De trekkende kruizenruiker.quote:Op zondag 6 april 2008 13:16 schreef Margo37 het volgende:
Brian is er maar druk mee, filmpje Lambal.
Zou Brian nu ook vlekken in zijn onderbroek hebben?![]()
Middag
Haha. En hij denkt, dat wij dit niet zienquote:Op zondag 6 april 2008 13:16 schreef Margo37 het volgende:
Brian is er maar druk mee, filmpje Lambal.
Zou Brian nu ook vlekken in zijn onderbroek hebben?![]()
http://www.clipser.com/watch_video/150216
Middag
En ik ben voor het opheffen van het verbod om B&A op van alles en nog wat aan te spreken, of te beigen als ze chagerijnig zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 13:28 schreef coldstar het volgende:
Huub heeft het op dit moment veel te druk met zijn nep huwelijk. Hierdoor heeft hij weinig tijd voor wat anders. Huub kan inderdaad trots zijn dat hij gisterengeen alcohol gedronken heeft. Dan was hij er nou zeker van geweest dat zijn huwelijk niet door gaat (alhoewel met Claire weet je het maar nooit).
Gisteren avond heeft hij in ieder geval Claire alvast op de hoogte gebracht, dat hij er nog steeds niet vanuit gaat dat hij monogaam zal blijven. Ik ben dus nog steeds een voorstander van, "opheffen alcohol verbod voor Huub". Laat hem eerst maar eens zien, of hij zich met alcohol op ook kan gedragen.
Is dat verbod er wel, zo ja, waar heb je dat dan vandaan....of laat jij jezelf ook alles aan praten?quote:Op zondag 6 april 2008 13:35 schreef BarryK het volgende:
[..]
En ik ben voor het opheffen van het verbod om B&A op van alles en nog wat aan te spreken, of te beigen als ze chagerijnig zijn.
etc. etc.
Ook goedemorgenmiddag. Maar geef toe, Jaap heeft zich prima gedragenquote:Op zondag 6 april 2008 13:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog een paar CAPs van de interaktie tussen Jaap en de Bossche Bol .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaap heeft haar kunsttiet te pakken ....
[ afbeelding ]
Je hebt het er maar moelijk mee hèquote:Op zondag 6 april 2008 13:47 schreef coldstar het volgende:
Huub mag van mij trots zijn dat hij zonder alcohol op een leuke avond heeft gehad. Dat is n.l. niet zo moeilijk hoor. Ik heb altijd leuke avonden zonder alcohol.
Echt trots kan je pas wezen, als je met alcohol op je eigen kan gedragen. Dat kan Huub n.l, helemaal niet.
Wou je nou beweren dat het elke keer fout is gegaan dat Huub dronk?quote:Op zondag 6 april 2008 13:47 schreef coldstar het volgende:
Huub mag van mij trots zijn dat hij zonder alcohol op een leuke avond heeft gehad. Dat is n.l. niet zo moeilijk hoor. Ik heb altijd leuke avonden zonder alcohol.
Echt trots kan je pas wezen, als je met alcohol op je eigen kan gedragen. Dat kan Huub n.l, helemaal niet.
Je eigenquote:Op zondag 6 april 2008 13:47 schreef coldstar het volgende:
Het was alleen maar een constateringquote:Op zondag 6 april 2008 13:52 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ach, nee hoor maak je geen zorgen.....
Ja, dat durf ik te beweren. Nuchter heeft hij nog niet echt veel gepresteerd....quote:Op zondag 6 april 2008 13:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Wou je nou beweren dat het elke keer fout is gegaan dat Huub dronk?
Volgens mij moet het zichzelf zijn, je had het toch over Huub, "zijn eigen"quote:Op zondag 6 april 2008 13:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ach gut, onze lieve heer....excuseer mijn lopmheid. Het moest natuurlijk mijzelf zijn....
Het is niet de bedoeling om hier op de man te spelen maar jij spoort echt niet.quote:Op zondag 6 april 2008 13:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is weer tijd voor een uitje voor één van de bewoners. (Die iemand mee mag nemen)
Ik stel voor een wandeling van Huub en Claire in de Heldense Bossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |