Haha. En hij denkt, dat wij dit niet zienquote:Op zondag 6 april 2008 13:16 schreef Margo37 het volgende:
Brian is er maar druk mee, filmpje Lambal.
Zou Brian nu ook vlekken in zijn onderbroek hebben?![]()
http://www.clipser.com/watch_video/150216
Middag
En ik ben voor het opheffen van het verbod om B&A op van alles en nog wat aan te spreken, of te beigen als ze chagerijnig zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 13:28 schreef coldstar het volgende:
Huub heeft het op dit moment veel te druk met zijn nep huwelijk. Hierdoor heeft hij weinig tijd voor wat anders. Huub kan inderdaad trots zijn dat hij gisterengeen alcohol gedronken heeft. Dan was hij er nou zeker van geweest dat zijn huwelijk niet door gaat (alhoewel met Claire weet je het maar nooit).
Gisteren avond heeft hij in ieder geval Claire alvast op de hoogte gebracht, dat hij er nog steeds niet vanuit gaat dat hij monogaam zal blijven. Ik ben dus nog steeds een voorstander van, "opheffen alcohol verbod voor Huub". Laat hem eerst maar eens zien, of hij zich met alcohol op ook kan gedragen.
Is dat verbod er wel, zo ja, waar heb je dat dan vandaan....of laat jij jezelf ook alles aan praten?quote:Op zondag 6 april 2008 13:35 schreef BarryK het volgende:
[..]
En ik ben voor het opheffen van het verbod om B&A op van alles en nog wat aan te spreken, of te beigen als ze chagerijnig zijn.
etc. etc.
Ook goedemorgenmiddag. Maar geef toe, Jaap heeft zich prima gedragenquote:Op zondag 6 april 2008 13:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog een paar CAPs van de interaktie tussen Jaap en de Bossche Bol .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaap heeft haar kunsttiet te pakken ....
[ afbeelding ]
Je hebt het er maar moelijk mee hèquote:Op zondag 6 april 2008 13:47 schreef coldstar het volgende:
Huub mag van mij trots zijn dat hij zonder alcohol op een leuke avond heeft gehad. Dat is n.l. niet zo moeilijk hoor. Ik heb altijd leuke avonden zonder alcohol.
Echt trots kan je pas wezen, als je met alcohol op je eigen kan gedragen. Dat kan Huub n.l, helemaal niet.
Wou je nou beweren dat het elke keer fout is gegaan dat Huub dronk?quote:Op zondag 6 april 2008 13:47 schreef coldstar het volgende:
Huub mag van mij trots zijn dat hij zonder alcohol op een leuke avond heeft gehad. Dat is n.l. niet zo moeilijk hoor. Ik heb altijd leuke avonden zonder alcohol.
Echt trots kan je pas wezen, als je met alcohol op je eigen kan gedragen. Dat kan Huub n.l, helemaal niet.
Je eigenquote:Op zondag 6 april 2008 13:47 schreef coldstar het volgende:
Het was alleen maar een constateringquote:Op zondag 6 april 2008 13:52 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ach, nee hoor maak je geen zorgen.....
Ja, dat durf ik te beweren. Nuchter heeft hij nog niet echt veel gepresteerd....quote:Op zondag 6 april 2008 13:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Wou je nou beweren dat het elke keer fout is gegaan dat Huub dronk?
Volgens mij moet het zichzelf zijn, je had het toch over Huub, "zijn eigen"quote:Op zondag 6 april 2008 13:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ach gut, onze lieve heer....excuseer mijn lopmheid. Het moest natuurlijk mijzelf zijn....
Het is niet de bedoeling om hier op de man te spelen maar jij spoort echt niet.quote:Op zondag 6 april 2008 13:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is weer tijd voor een uitje voor één van de bewoners. (Die iemand mee mag nemen)
Ik stel voor een wandeling van Huub en Claire in de Heldense Bossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |